Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/151
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató a szerződés módosításáról/2015 EUHL
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2018.08.07.
Iktatószám:12866/2018
CPV Kód:42994200-2
Ajánlatkérő:PLASZTIK-TRANZIT Csomagolóanyaggyártó Kft.
Teljesítés helye:HU331
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:The Hudson-Sharp Machine Company B.V.B.A.
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató a szerződés módosításáról
Szerződés/koncesszió módosítása az érvényességi ideje alatt
2014/23/EU irányelv  
2014/24/EU irányelv x
2014/25/EU irányelv  
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek
Hivatalos név: PLASZTIK-TRANZIT Csomagolóanyaggyártó Kft.
Nemzeti azonosítószám: AK16562
Postai cím: Rákóczi Ferenc utca 41
Város: Pirtó
NUTS-kód: HU331
Postai irányítószám: 6414
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Károlyi Szabina
Telefon: +36 77540062
E-mail: karolyi.szabina@plasztik-tranzit.hu
Fax: +36 77540028
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.plasztik-tranzit.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.plasztik-tranzit.hu

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Hudson-Sharp vagy azzal egyenértékű zacskó konfekcionáló gép beszerzése
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:42994200-2
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.2) Meghatározás
II.2.1)
Elnevezés: Hudson-Sharp vagy azzal egyenértékű zacskó konfekcionáló gép beszerzése
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:42994200-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: 6414 Pirtó, Rákóczi Ferenc utca 41.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése a szerződéskötés időpontjában :
1 db Hudson-Sharp vagy azzal egyenértékű zacskó konfekcionáló gép
2 pályás 750SUP állótasakok (át) és 3 oldalt hegesztett (heg) tasakok simítózáras vagy anélküli gyártására, továbbá oldalredős talpheg zacskók + biztonsági (bizt) zacskók pouch típusú oldalheg zacskók gyártására
Zacskó típusok
3 oldalt heg zacskók 1 vagy 2 pályán
át 1 vagy 2 pályán
át 2 pályán simítózárral
Oldalredős talpheg zacskók
Bizt zacskók pouch oldalheg-sel
Mind 1 síkfóliából feldolgozva
Zacskó méretek
1 pályás 3 oldalt heg zacskó vagy át vagy bizt zacskó pouch oldalheg-sel:Szélesség (sz):60-610, Magasság (m):178-710 mm
2 pályás 3 oldalt heg zacskó vagy át sz:60-610, m:85-355 mm
Oldalredős talpheg zacskó:sz:75-450, m:100-600 mm
75-100 mm:1 2pofás heg-sel
100-150 mm:2 eltolt hegesztőpofával
150 mm-től:2 szimmetrikus hegfejjel
Főbb feldolgozható fóliák
PET max12μ
OPP max 20μ
PE min 60μ és max 100μ
PET + Metalizált max12μ
BOPP
max fólia vastagság nem haladhatja meg a 120μ-t rétegenként
Bizt zacskóknál segéd fólia szükséges
Az ár tartalmazza: a GÉP árát, csomagolását, jelölését, biztosítását, a technikai dokumentáció árát, szállítását, a GÉP vizsgálatát, összeszerelését, beállítását, tesztelését és beindítását, továbbá a Vevő személyzetének betanítását összesen 3 munkanap (napi 8 óra) időtartamban.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás, a dinamikus beszerzési rendszer, illetve a koncesszió időtartama
Időtartam hónapban: 6 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
2014/24/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
2014/25/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a nyolc évet meghaladó időtartam indoklása:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: GINOP-1.2.1-16-2017-00393 azonosító számú „Mikro-, kis- és középvállalkozások termelési kapacitásainak bővítése

IV. szakasz: Eljárás
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Tájékoztató az eljárás eredményéről ezen szerződés vonatkozásában
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2018 /S 002 - 001516

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Hudson-Sharp vagy azzal egyenértékű zacskó konfekcionáló gép beszerzése
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződéskötés/a koncesszió odaítéléséről szóló döntés dátuma:
2017/12/28 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést/koncessziót gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult neve és címe
 
Hivatalos név: The Hudson-Sharp Machine Company B.V.B.A.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Z.3. Doornveld 80/6
Város: Zellik
NUTS-kód: BE1
Postai irányítószám: 1731
Ország: BE
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult kkv igen (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
V.2.4) A szerződés/rész/ koncesszió értékére vonatkozó információk (a szerződéskötés idején; áfa nélkül)
A beszerzés végleges összértéke: 1133990 Pénznem: EUR

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
A szerződésmódosítás aláírásának időpontja: 2018. június 28.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/08/01 (éééé/hh/nn)

VII. szakasz: A szerződés/koncesszió módosításai
VII.1) A közbeszerzés ismertetése a módosításokat követően
VII.1.1) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:42994200-2
VII.1.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:42994200-2
VII.1.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: 6414 Pirtó, Rákóczi Ferenc utca 41.
VII.1.4) A közbeszerzés ismertetése:
1 db Hudson-Sharp vagy azzal egyenértékű zacskó konfekcionáló gép
2 pályás 750SUP állótasakok (át) és 3 oldalt hegesztett (heg) tasakok simítózáras vagy anélküli gyártására, továbbá oldalredős talpheg zacskók + biztonsági (bizt) zacskók pouch típusú oldalheg zacskók gyártására
Zacskó típusok
3 oldalt heg zacskók 1 vagy 2 pályán
át 1 vagy 2 pályán
át 2 pályán simítózárral
Oldalredős talpheg zacskók
Bizt zacskók pouch oldalheg-sel
Mind 1 síkfóliából feldolgozva
Zacskó méretek
1 pályás 3 oldalt heg zacskó vagy át vagy bizt zacskó pouch oldalheg-sel:Szélesség (sz):60-610, Magasság (m):178-710 mm
2 pályás 3 oldalt heg zacskó vagy át sz:60-610, m:85-355 mm
Oldalredős talpheg zacskó:sz:75-450, m:100-600 mm
75-100 mm:1 2pofás heg-sel
100-150 mm:2 eltolt hegesztőpofával
150 mm-től:2 szimmetrikus hegfejjel
Főbb feldolgozható fóliák
PET max12μ
OPP max 20μ
PE min 60μ és max 100μ
PET + Metalizált max12μ
BOPP
max fólia vastagság nem haladhatja meg a 120μ-t rétegenként
Bizt zacskóknál segéd fólia szükséges
Az ár tartalmazza: a GÉP árát, csomagolását, jelölését, biztosítását, a technikai dokumentáció árát, szállítását, a GÉP vizsgálatát, összeszerelését, beállítását, tesztelését és beindítását, továbbá a Vevő személyzetének betanítását összesen 3 munkanap (napi 8 óra) időtartamban.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
VII.1.5) A szerződés, a keretmegállapodás, a dinamikus beszerzési rendszer, illetve a koncesszió időtartama
Az időtartam hónapban: 6 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
2014/24/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
2014/25/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a nyolc évet meghaladó időtartam indoklása:
VII.1.6) A szerződés/rész/koncesszió értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész/koncesszió végleges összértéke: 1133990
Pénznem: EUR
A szerződést/koncessziót gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
VII.1.7) A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult neve és címe
 
Hivatalos név: The Hudson-Sharp Machine Company B.V.B.A.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Z.3. Doornveld 80/6, 1731
Város: Zellik
NUTS-kód: BE1
Postai irányítószám: 1731
Ország: BE
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult kkv igen (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
VII.2) Információ a módosításokról
VII.2.1) A módosítások ismertetése
A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt): Preambulum (új feltétel)
Jelen szerződés időtartama az eljárást megindító felhívás II.2.7) pontjában rögzített 6 hónap határozott időtartamról 8,5 hónap határozott időtartamra módosul.
5.1. Az 1-es paragrafusban specifikált GÉP-et 8 (nyolc) hónappal a szerződés hatályba lépése után és az előleg ELADÓ számlájára való megérkezése után kell kiszállításra bocsátani.
VII.2.2) A módosítás okai
  Igény az eredeti nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult által teljesítendő további építési beruházásra, szolgáltatásnyújtásra vagy árubeszerzésre (a 2014/23/EU irányelv 43. cikke (1) bekezdésének b) pontja, a 2014/24/EU irányelv 72. cikke (1) bekezdésének b) pontja, a 2014/25/EU irányelv 89. cikke (1) bekezdésének b) pontja)
Azon gazdasági vagy technikai okok, illetve hátrányok vagy többletköltségek ismertetése, amelyek miatt a szerződő fél személye nem változhat:
x Módosítási igény olyan körülmények miatt, amelyet a kellő gondossággal eljáró ajánlatkérő nem láthatott előre (a 2014/23/EU irányelv 43. cikke (1) bekezdésének c) pontja, a 2014/24/EU irányelv 72. cikke (1) bekezdésének c) pontja, a 2014/25/EU irányelv 89. cikke (1) bekezdésének c) pontja)
A módosítás szükségességét indokoló körülmények ismertetése, és e körülmények előre nem látható jellegének magyarázata: Kbt.) 141. § (4) bekezdés c) pont
A Konfekcionáló gép a 2018. februárban átadott új üzemcsarnokban kerül elhelyezésre. Ehhez szükséges az úgynevezett Légtechnika kiépítése. Ennek a szellőztetető berendezésnek a feladata, hogy a Raktár- és Üzemcsarnok Épület általános- és „vész”szellőztetését biztosítsa. A csarnokban vészhelyzet esetén a telepített berendezések szabad nyílásain a helyiségbe párolgó oldószer gőzöket a helyiség légteréből folyamatosan eltávolítsa, és a szabadba vezesse biztosítva ezzel a helyiségbe dolgozók részére a munka- és tűzvédelmi szempontból megfelelő légállapotot. Ennek a technikának a kiépítését akadályozná a Konfekcionáló Gép elhelyezése, így a Felek meghosszabítják a gép kiszállítási idejét 5 hónapról 8 hónapra, hogy az építési beruházás Vállalkozója akadálymentesen el tudja végezni a Légtechnika kiépítését.
VII.2.3) Áremelkedés
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a 2014/23/EU irányelv esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték áfa nélkül: 1133990 Pénznem: EUR
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték áfa nélkül: 1133990 Pénznem: EUR
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben