Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/151
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató a szerződés módosításáról/2015 KÉ
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2018.08.07.
Iktatószám:13915/2018
CPV Kód:60000000-8
Ajánlatkérő:Szépművészeti Múzeum
Teljesítés helye:Magyar Nemzeti Galéria (1014 Budapest, Szent György tér 2., Budavári Palota „A-B-C-D” épület), valamint a szentpétervári Ermitázs (Palace Square, 2, Sankt-Peterburg, Oroszország, 190000)
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Hungart Logistic Kft.
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató a szerződés módosításáról
Szerződés módosítása az érvényességi ideje alatt
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg a szerződést kötő összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Szépművészeti Múzeum
Nemzeti azonosítószám: AK15593
Postai cím: Dózsa György út 41.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1146
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: dr. Krajcsik Szilvia
Telefon: +36 204397440
E-mail: szilvia.krajcsik@szepmuveszeti.hu
Fax: +36 12127356
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.szepmuveszeti.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.szepmuveszeti.hu
 

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: A szentpétervári Ermitázsban megrendezésre kerülő Munkácsy kiállítás műtárgy szállítmányozási feladatainak ellátása
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:60000000-8
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Koncessziós beszerzési eljárásra vonatkozó információk
  A szerződés megkötésére koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával került sor
II.2) A közbeszerzés ismertetése
 
II.2.1) Elnevezés:
„A szentpétervári Ermitázsban megrendezésre kerülő Munkácsy kiállítás műtárgy szállítmányozási feladatainak ellátása” a műszaki leírásban részletezettek szerint.
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:60000000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU A teljesítés helye: Magyar Nemzeti Galéria (1014 Budapest, Szent György tér 2., Budavári Palota „A-B-C-D” épület), valamint a szentpétervári Ermitázs (Palace Square, 2, Sankt-Peterburg, Oroszország, 190000)
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
„A szentpétervári Ermitázsban megrendezésre kerülő Munkácsy kiállítás műtárgy szállítmányozási feladatainak ellátása” a műszaki leírásban részletezettek szerint.
A 2018. április 24. - július 29. közötti időszakban megrendezésre kerülő kiállítás műtárgy szállítmányozási feladatainak ellátása során a közbeszerzési dokumentumokban meghatározott műtárgyaknak (65 darab) a Magyar Nemzeti Galériából a szentpétervári Ermitázsba történő elszállítása, illetve a kiállítás zárása után visszaszállítása.
A szállított kiállítási tárgyak összbiztosítási összege, valamint az egyedi biztosítási érték a felhívás 14.2/A. pontban meghatározott összeget meghaladja.
A szállított műtárgyak jellemző mennyiségi adata:
• 65 db műtárgy
• összbiztosítási összeg meghaladja a 7.000.000.000.,- Ft-ot
• műtárgyak legmagasabb egyedi biztosítási értéke meghaladja a 250.000.000- Ft-ot
A nyertes ajánlattevő főbb feladatai:
• közúti, vízi esetlegesen légi fuvarozás
• légi fuvarozás esetén a küldemény repülőig/től kísérése, felügyelete, a légi közlekedéshez kapcsolódó reptéri adminisztratív feladatok ellátása
• műtárgyak biztonságos és sérülésmentes szállításához szükséges bérládák, csomagolóanyag és csomagolási munka biztosítása, figyelemmel az akklimatizációra is
• fuvareszközre a műtárgyak felrakása és a lerakodás
• a teljes körű vámügyintézés
• igény esetén biztonsági kíséret biztosítása.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban:
vagy Kezdés: 2018/04/09 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2018/08/20 (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
II.2.6) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Adminisztratív információk
IV.1.1) Az eljárás eredményéről szóló tájékoztató hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
6422 / 2018 (KÉ-szám/évszám)
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: Elnevezés:
V.1 Az eljárás eredménye
V.1.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/04/09 (éééé/hh/nn)
V.1.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.1.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Hungart Logistic Kft.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Szajkó utca 5.
Város: Érd
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 2030
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.1.4) A szerződés értékére vonatkozó információk (a szerződéskötés megkötésekor; ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 50110000
Pénznem: HUF

VI. szakasz: A szerződés módosításai
VI.1) A közbeszerzés ismertetése a módosításokat követően
VI.1.1) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:60000000-8
VI.1.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:60000000-8
VI.1.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU A teljesítés helye: Magyar Nemzeti Galéria (1014 Budapest, Szent György tér 2., Budavári Palota „A-B-C-D” épület), valamint a szentpétervári Ermitázs (Palace Square, 2, Sankt-Peterburg, Oroszország, 190000)
VI.1.4) A közbeszerzés mennyisége:
„A szentpétervári Ermitázsban megrendezésre kerülő Munkácsy kiállítás műtárgy szállítmányozási feladatainak ellátása” a műszaki leírásban részletezettek szerint.
A 2018. április 24. - július 29. közötti időszakban megrendezésre kerülő kiállítás műtárgy szállítmányozási feladatainak ellátása során a közbeszerzési dokumentumokban meghatározott műtárgyaknak (65 darab) a Magyar Nemzeti Galériából a szentpétervári Ermitázsba történő elszállítása, illetve a kiállítás zárása után visszaszállítása.
A szállított kiállítási tárgyak összbiztosítási összege, valamint az egyedi biztosítási érték a felhívás 14.2/A. pontban meghatározott összeget meghaladja.
A szállított műtárgyak jellemző mennyiségi adata:
• 65 db műtárgy
• összbiztosítási összeg meghaladja a 7.000.000.000.,- Ft-ot
• műtárgyak legmagasabb egyedi biztosítási értéke meghaladja a 250.000.000- Ft-ot
A nyertes ajánlattevő főbb feladatai:
• közúti, vízi esetlegesen légi fuvarozás
• légi fuvarozás esetén a küldemény repülőig/től kísérése, felügyelete, a légi közlekedéshez kapcsolódó reptéri adminisztratív feladatok ellátása
• műtárgyak biztonságos és sérülésmentes szállításához szükséges bérládák, csomagolóanyag és csomagolási munka biztosítása, figyelemmel az akklimatizációra is
• fuvareszközre a műtárgyak felrakása és a lerakodás
• a teljes körű vámügyintézés
• igény esetén biztonsági kíséret biztosítása.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
VI.1.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban:
vagy Kezdés: 2018/04/09 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2018/08/20 (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
VI.1.6) A szerződés értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 50.296.000
Pénznem: HUF
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
VI.1.7) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Hungart Logistic Kft.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Szajkó utca 5.
Város: Érd
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 2030
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
VI.2) Információ a módosításokról
VI.2.1) A módosítások ismertetése
A módosítás dátuma: 2018/07/20 (éééé/hh/nn)
A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt):
A szállítmányozáshoz kapcsolódóan egyéb tétel is felmerült, amelyek a szállítmányozás egyes részei vonatkozásában a költségek növekedését eredményezik.
Ajánlatkérő a műtárgyak szállításához standard thermo bérládákat írt elő, nem írta elő a műtárgyak vonatkozásában kötelező jelleggel a transzportkeret alkalmazását. A műtárgyak szállításra való előkészítése során derült ki, hogy az egyik festmény (Pásztorlány az erdőben) esetében műtárgybiztonsági okokból transzportkeret alkalmazása indokolt, így ez többletköltségként merült fel, mivel ezzel Vállalkozó előre nem kalkulálhatott. Ennek költsége 186.000 Ft + áfa.
A transzportkeret alkalmazása által indukálódott többletköltség nem változtatja meg a szerződés általános jellegét, mivel a szerződés részét képezte a bérládák, csomagolóanyag, csomagolás munka biztosítása. A transzportkeret is ebbe a kategóriába tartozik, a műtárgy csomagolása során használják.
Szerződő Felek megállapodnak abban, hogy a Vállalkozót a vállalkozási szerződés 2.1. pontjában foglaltak teljesítéséért vállalkozói díj illeti meg, amelynek mértéke nettó 50.296.000,-Ft+áfa, azaz nettó ötvenmillió-kettőszázkilencvenhatezer forint + áfa. 3. A szerződés 9.5. pontja egy új, a teljesítésbe bevont - ám alkalmasságot nem igazoló - alvállalkozóval egészül ki:
A teljesítésben résztvevő, Vállalkozó által a közbeszerzési eljárás során alkalmasságának igazolásában részt vett más szervezet / alvállalkozó:
Név: Beweship Oy Ab Fine Art
Székhely: Nuolikuja 8, FI-01740 Vantaa, Finland
Adószám: FI22152136
A szerződés azon része, amelynek teljesítésében alvállalkozó részt vesz:
- a műtárgyak szállítása Helsinkiből Szentpétervárra
VI.2.2) A módosítás okai
  Igény az eredeti nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult által teljesítendő további építési beruházásra, szolgáltatásnyújtásra vagy árubeszerzésre
Azon gazdasági vagy technikai okok, illetve hátrányok vagy többletköltségek ismertetése, amelyek miatt a szerződő fél személye nem változhat:
x Módosítási igény olyan körülmények miatt, amelyet a kellő gondossággal eljáró ajánlatkérő nem láthatott előre
A módosítás szükségességét indokoló körülmények ismertetése, és e körülmények előre nem látható jellegének magyarázata: A szállítmányozáshoz kapcsolódóan egyéb tétel is felmerült, amelyek a szállítmányozás egyes részei vonatkozásában a költségek növekedését eredményezik.
Ajánlatkérő a műtárgyak szállításához standard thermo bérládákat írt elő, nem írta elő a műtárgyak vonatkozásában kötelező jelleggel a transzportkeret alkalmazását. A műtárgyak szállításra való előkészítése során derült ki, hogy az egyik festmény (Pásztorlány az erdőben) esetében műtárgybiztonsági okokból transzportkeret alkalmazása indokolt, így ez többletköltségként merült fel, mivel ezzel Vállalkozó előre nem kalkulálhatott.
A módosítás jogszabályi alapja:
x Kbt. 141. § (2) bekezdés
  Kbt. 141. § (4) bekezdés
  Kbt. 141. § (4) bekezdés a) pont
  Kbt. 141. § (4) bekezdés b) pont
  Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pont
x Kbt. 141. § (6) bekezdés
VI.2.3) Áremelkedés
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával megkötött szerződések esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték ÁFA nélkül: 50.110.000 Pénznem: HUF
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték ÁFA nélkül: 50.296.000 Pénznem: HUF

VII. szakasz: Kiegészítő információk
VII.1) További információk:
VII.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/08/01 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben