Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/7
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.01.10.
Iktatószám:24703/2018
CPV Kód:39162200-7
Ajánlatkérő:Bajai Tankerületi Központ
Teljesítés helye:6500 Baja, Kenderes u. 5-7.;6500 Baja, Kenderes u. 5-7.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2019.02.08.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Közjogi intézmény
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Oktatás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Bajai Tankerületi Központ
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_50346442
Postai cím: Kenderes Utca 5-7.
Város: Baja
NUTS-kód: HU331
Postai irányítószám: 6500
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Sárosi Magdolna
Telefon: +36 79795214
E-mail: magdolna.sarosi@kk.gov.hu
Fax: +36 79795205
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://kk.gov.hu/baja
A felhasználói oldal címe (URL): https://ekr.gov.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001161742018/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
  a fent említett cím
x másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név: Hajdú & Harmat Menedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_95749057
Postai cím: Citrom utca 7.
Város: Pécs
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7621
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Hajdú Gergely
Telefon: +36 304336969
E-mail: dr.hajdu.gergely@gmail.com
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://h2m.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): https://ekr.gov.hu
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001161742018/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
x Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
x Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: IKT eszközök beszerzése
Hivatkozási szám: EKR001161742018
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39162200-7
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Adásvételi szerződés keretében IKT eszközök beszerzése az EFOP-3.2.3-17-2017-00036 azonosító számú pályázathoz
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
x Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma: 2
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: IKT és egyéb műszaki eszközök
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30231300-0
További tárgyak:30231310-3
30232000-4
30234000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: 6500 Baja, Kenderes u. 5-7.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés keretében IKT és egyéb műszaki eszközök beszerzése az alábbi paraméterek szerint.
1) 2 db 70 hüvelykes digitális kijelző, 2 db 75” és 2 db 85” hüvelykes digitális kijelző:
70” interaktív tábla, interaktív kijelző
• 70" képátló, 16:9 képarány (aktív terület: 1538,88 mm x 865,62 mm)
• 3840 (H) x 2160 (V) UHD képfelbontás
• típus: direct type LED
75” LED Érintőképernyő Wordwall 3 Edukációs, felhő alapú szoftvercsomaggal
• Képernyő méret: 75" (16:9)
• Kijelző mérete:1650.24mm(szé.)x928.26mm(ma.)
• Felbontás: 3840x2160
• Látószög: +- 178 fok
• Reakció idő: 5 ms
• Led élettartam: >50.000 óra
• Multi-control: 16 vagy maximum 32 pontos
• Nyelv: angol/spanyol/francia/kínai stb. (több nyelvű)
• Video jellemző: 3D digitális szűrő, 3D kép mozgatás, 3D mozgás adaptív szűrő
• Automatikus be és kikapcsolás, időzített kikapcsolás, HDCP
• Panel méret: 1706x984x64 mm (fali konzol nélkül)
• Csomag mérete: 1850x1130x200 mm
• Bruttó súly: 96 kg
• Nettó súly: 79 kg
• Opcionális felbontás: 480P/720P/1080P
85” LED Érintőképernyő Wordwall 3 Edukációs, felhő alapú szoftvercsomaggal
• Képernyő méret: 85" (16:9)
• Kijelző mérete:1885mm(szé.)x1065mm(ma.)
• Felbontás: 3840x2160
• Látószög: +- 178 fok
• Reakció idő: 5 ms
• Led élettartam: >50.000 óra
• Multi-control: 16 vagy maximum 32 pontos
• Nyelv: angol/spanyol/francia/kínai stb. (több nyelvű)
• Video jellemző: 3D digitális szűrő, 3D kép mozgatás, 3D mozgás adaptív szűrő
• Automatikus be és kikapcsolás, időzített kikapcsolás, HDCP
• Panel méret: 1935x1115x64 mm (fali konzol nélkül)
• Csomag mérete: 2165x1330x200 mm
• Bruttó súly: 120 kg
• Nettó súly: 105 kg
• Opcionális felbontás: 480P/720P/1080P
2) 8 db (mobil) tablet tároló szekrény, amiknek a következő műszaki specifikációnak kell megfelelniük:
Tablet/notebook tartó és töltő guruló szekrény 24/16
• Anyaga: fa
• Kapacitás: 24 db tablet vagy 16 db 15” notebook (függőleges tárolás)
• Állítható magasságú polcok, elválasztókkal
• Rekesz egyéb eszközök tárolására (nyomtató, szerver, projektor, stb)
• Hűtőventillátorok mindkét oldalon, a megfelelő belső hőmérséklet biztosítására és a túlmelegedés megelőzésére
• 2,5 m tápkábel
• 4 kerék, melyből 2 fékezhető
• Zárható első ajtó és hátsó (szervíz) ajtó
• Mérete: 60x57x105 cm
3) Presenter, pointer (kettő az egyben): 2 db
Wireless Laser Presenter & Mouse Black
USB, Optikai, Cordless, Black, Presenter, Pointer
4) Projektor: 1 db
WXGA 1280 X 800, 3600 ANSI LM, 15 000:1, USB/HDMI/S-VIDEO/WIFI
A 321/2015. (X. 30.) Kr. 46. § (3) bek.ben foglaltak alapján a műszaki leírásban meghatározott gyártmányú v eredetű dologra, ill konkrét eljárásra, amely egy adott gazdasági szereplő termékeit vagy az általa nyújtott szolgáltatásokat jellemzi, v védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra v adott származásra v gyártási folyamatra való hivatkozás esetén a hivatkozás mellett a „vagy azzal egyenértékű” kifejezést is érteni kell. Az egyenértékű megoldás megajánlása esetén az egyenértékűség bizonyítása ajánlattevő feladata. Az egyenértékűséget ajánlattevőnek Bmely megfelelő eszközzel igazolnia kell. Bármely megfelelő eszköz lehet különösen a gyártótól származó műszaki dokumentáció v vmely független, szakmailag elismert akkreditált tanúsító/ellenőrző szervezettől származó műszaki dokumentáció. Az adott ajánlati elemekkel kapcsolatban felmerült kétséget az igazolással az ATnek teljes körűen el kell oszlatnia,amelyhez olyan egyértelmű és ellenőrizhető bizonyítékkal kell szolgálnia,amely az állításait alátámasztja. A dokumentumot olyan tartalommal, ill jelöléssel kell becsatolni, h abból egyértelműen megállapítható legyen, mely sorszámú tételére vonatkozik. AK tájékoztatja az ajánlattevőket, hogy amennyiben az egyenértékűséget ajánlatukban megfelelő módon nem bizonyítják, úgy AK hiánypótlás keretében ezen hiányosság pótlására az AT-t fel fogja hívni.
Az ajánlatban csak új,első üzembe helyezésű,nem használt és nem mintadarab termék ajánlható. Részletes feltételek a
dokumentációban találhatók
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Vállalt többletjótállási idő a minimálisan kötelező 36 hónap felett (min: 0, max 24 hónap )  10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam: 15
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-3.2.3-17-2017-00036
II.2.14) További információ:
AK a szerződés teljesítése érdekében nem teszi lehetővé gazdálkodó szervezet létrehozását.A II.2.13. pontban megjelölt támogatás intenzitása 100,000000 %.
Az értékelési pontszám alsó és felső határa részszempontonként: 0-100. Értékelésmódszer: Az ár, mint értékelési részszempont esetén: fordított, a minőségi részszempont esetében egyenes.

II.2.1)
Elnevezés: Digitális modellezés és robotika oktatási eszközök
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 48190000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: 6500 Baja, Kenderes u. 5-7.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés keretében digitális modellezés és robotika oktatási eszközök beszerzése
1) a. Lego StoryStarter csomag Szövegértés fejlesztésének támogatásához (középiskola): 1 csomag
1 csomag tartalma:
LEGO Education StoryStarter bázis készlet 15 db
StSt kiegészítő készlet Foglalkozások 8 db
StSt kiegészítő készlet Mesefigurák 8 db
StSt kiegészítő készlet Űrállomás 8 db
Tároló szekrény LE készletekhez 3 db
b. Lego StoryStarter csomag Szövegértés fejlesztésének támogatásához 30-35 fő (tanuló) részére: 2 csomag
1 csomag tartalma:
LEGO Education StoryStarter bázis készlet 15 db
StSt kiegészítő készlet Foglalkozások 8 db
StSt kiegészítő készlet Mesefigurák 8 db
StSt kiegészítő készlet Űrállomás 8 db
Tároló szekrény LE készletekhez 3 db
c. Lego StoryStarter csomag Szövegértés fejlesztésének támogatásához 20-25 fő (tanuló) részére: 4 csomag
1 csomag tartalma:
LEGO Education StoryStarter bázis készlet 10 db
StSt kiegészítő készlet Foglalkozások 5 db
StSt kiegészítő készlet Mesefigurák 5 db
StSt kiegészítő készlet Űrállomás 5 db
Tároló szekrény LE készletekhez 2 db
2) LEGO Mindstorms EV3 robotkészlet Problémamegoldó gondolkodás fejlesztésének támogatásához (16-32 fő): 3 csomag
1 csomag tartalma:
EV3 alapcsomag 8 db
Akkumulátor töltő 8 db
"Space Challange” foglalkoztató készlet 1 db
Oktatás kiegészítő készlet 2 db
Mindstorms Hőmérséklet érzékelő 4 db
LEGO megújuló energiák kiegészítő készlet 1 db
Kiegészítő készlet LME3 4 db
Tároló szekrény LE készletekhez (akkutöltő rekesszel) 2 db
LEGO Sumo versenypálya 1 db
FLL / WRO robot versenyasztal 1 db
3) a. Lego MoreToMath matematika képesség fejlesztő 20 fő (tanuló) részére: 1 csomag
Tartalma:
MoreToMath alapcsomag 11 db
MoreToMath laminált feladatlapsor 11 db
Tároló szekrény LE készletekhez 2 db
b. Lego MoreToMath matematika képesség fejlesztő 30 fő (tanuló) részére: 1 csomag
Tartalma:
MoreToMath alapcsomag 17 db
MoreToMath laminált feladatlapsor 17 db
Tároló szekrény LE készletekhez 3 db
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdésében foglaltak alapján a műszaki leírásban meghatározott gyártmányú vagy eredetű dologra, illetve konkrét eljárásra, amely egy adott gazdasági szereplő termékeit vagy az általa nyújtott szolgáltatásokat jellemzi, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra való hivatkozás esetén a hivatkozás mellett a „vagy azzal egyenértékű” kifejezést is érteni kell. Az egyenértékű megoldás megajánlása esetén az egyenértékűség bizonyítása ajánlattevő feladata. Az
egyenértékűséget ajánlattevőnek bármely megfelelő eszközzel igazolnia kell. Bármely megfelelő eszköz lehet különösen a
gyártótól származó műszaki dokumentáció vagy valamely független, szakmailag elismert akkreditált tanúsító/ellenőrző szervezettől származó műszaki dokumentáció. Az adott ajánlati elemekkel kapcsolatban felmerült kétséget az igazolással az ajánlattevőnek teljes körűen el kell oszlatnia, amelyhez olyan egyértelmű és ellenőrizhető bizonyítékkal kell szolgálnia, amely az állításait alátámasztja. A dokumentumot olyan tartalommal, illetve jelöléssel kell becsatolni, hogy abból egyértelműen megállapítható legyen, mely sorszámú tételére vonatkozik. Ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket, hogy amennyiben az egyenértékűséget ajánlatukban megfelelő módon nem bizonyítják, úgy ajánlatkérő hiánypótlás keretében ezen hiányosság pótlására az ajánlattevőket fel fogja hívni.
Az ajánlatban csak új, első üzembe helyezésű, nem használt és nem mintadarab termék ajánlható. Részletes feltételek a
dokumentációban találhatók.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Vállalt többletjótállási idő a minimálisan kötelező 12 hónap felett (min: 0, max: 24 hónap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam: 15
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
AK a szerződés teljesítése érdekében nem teszi lehetővé gazdálkodó szervezet létrehozását.A II.2.13. pontban megjelölt támogatás intenzitása 100,000000 %.
Az értékelési pontszám alsó és felső határa részszempontonként: 0-100. Értékelésmódszer: Az ár, mint értékelési részszempont esetén: fordított, a minőségi részszempont esetében egyenes.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt.62.§(1)-(2) bek.-ben foglalt kizáró okok valamelyike fennáll, figyelemmel a Kbt. 62.§(3),(5), 63.§(3) bek.-ben foglaltakra. A Kbt.74. §(1) bek. alapján ajánlatkérőnek ki kell zárnia az eljárásból azt az ajánlattevőt, alvállalkozót, vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet, amely részéről a kizáró ok az eljárás során következett be.
A megkövetelt igazolási mód:
Ajánlattevő vonatkozásában:
Előzetes igazolás: a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (továbbiakban:321/2015. Kr.) 1.§(1) bek. és a 3.§(1)-(3) alapján ajánlattevőnek ajánlata benyújtásakor az egységes európai közbeszerzési dokumentum (ESPD) benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 62.§(1)-(2) bek.-ben előírt kizáró okok hatálya alá.
Kizáró okok igazolása: ajánlattevőnek az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatala előtt, Ajánlatkérő erről szóló felhívását követően a 321/2015.Kr. 8.,10.,12-13.§,15-16.§ szerinti igazolások, nyilatkozatok benyújtásával kell igazolnia, hogy vele szemben nem állnak fenn a Kbt. 62.§(1)-(2) bekezdésében meghatározott kizáró okok.
Kapacitást rendelkezésre bocsátó szervezet (ideértve az alkalmasság igazolásában részt vevő alvállalkozót is) vonatkozásában: A Kbt.65.§(7) bek. alkalmazása esetén az ajánlathoz csatolandó a kapacitást rendelkezésre bocsátó szervezet adataival a 321/2015. Kr. 15.§ alapján a Kr. II. fejezete szerint kitöltött és aláírt ESPD, mely igazolja, hogy a kapacitást rendelkezésre bocsátó szervezet nem tartozik a Kbt. 62.§(1)-(2) bek.-ben előírt kizáró okok hatálya alá.
Ajánlattevőnek a 321/2015. Kr.15.§ alapján az ajánlatában a Kbt. 67.§(4) bek. szerint nyilatkoznia kell, hogy nem vesz igénybe a szerződés teljesítéséhez a Kbt.62.§-a szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Ajánlatkérő a Kbt. 65. § rendelkezései alapján nem ír elő pénzügyi-gazdasági alkalmassági követelményt.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Ajánlatkérő a Kbt. 65. § rendelkezései alapján nem ír elő pénzügyi-gazdasági alkalmassági követelményt.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Előzetes igazolási mód (az ajánlatban):
AT-nek a 321/2015. Korm. rend. 1. § (1) bekezdése értelmében az ESPD benyújtásával kell előzetesen igazolnia az alkalmassági követelménynek való megfelelését. AK a 321/2015. Korm. rend. 2. § (5) bekezdés alapján az alkalmassági követelmények előzetes igazolására elfogadja az érintett gazdasági szereplő egyszerű nyilatkozatát is, tehát AT-nek az ESPD IV. Részének alfa pontját kell csak kitöltenie, a további részeket nem.
A Kbt.69.§(4)-(7) bekezdése alapján az alkalmassági követelményekre benyújtandó igazolások:
M/1: Ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek) ismertetnie kell az ajánlatában 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés a) pontja alapján a -megfelelő szintű verseny biztosítása érdekében- az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított 3 év (36 hónap) során végzett legjelentősebb szállításait a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 22. § (1) és (2) bekezdése szerint igazolva. A referencia nyilatkozatnak/igazolásnak legalább a következő adatokat kell tartalmaznia:
- a teljesítés ideje (teljesítés kezdő és befejező időpontja év, hónap, nap részletezettséggel),
- a szerződést kötő másik fél megnevezése,
- a szállítás tárgya és mennyisége (oly módon meghatározva, hogy abból az alkalmassági minimumkövetelménynek való megfelelés megállapítható legyen),
- a referenciát igazoló személy neve, elérhetősége (telefonszám és/vagy e-mail cím),
- nyilatkozat, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e
- ha a teljesítést nem önállóan végezte, annak feltüntetése, hogy a referenciát bemutató szervezet a teljesítésben milyen mennyiséggel vett részt.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Alkalmatlan az Ajánlattevő, ha nem rendelkezik az alábbi referenciákkal az egyes részek tekintetében:
1. rész:
M/1.1. A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül az ajánlattevő (közös ajánlattevő), ha rendelkezik az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított 3 év (36 hónap) során teljesített, összesen legalább 4 darab, digitális kijelző szállítására vonatkozó referenciával.
A referenciát egy szerződésből szükséges teljesíteni.
2. rész:
M/1.1. A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül az ajánlattevő (közös ajánlattevő), ha rendelkezik az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított 3 év (36 hónap) során teljesített, összesen legalább 30 darab, LEGO Education StoryStarter bázis készlet, 20 db MoreToMath alapcsomag, 40 db Story Starter kiegészítő készlet és 10 db Tároló szekrény LE készletekhez (vagy ezekkel egyenértékű áruk) szállítására vonatkozó referenciával.
Az egyes referenciák több szerződésből is teljesíthetőek.
A bemutatott referenciákkal szemben követelmény, hogy szerződésszerűen teljesített szállításra vonatkozzanak.
Közös ajánlat esetén a Kbt. 65. § (6) bekezdés figyelembevételével, a műszaki-szakmai alkalmassági követelményeknek a közös ajánlattevők - együttesen is megfelelhetnek.
A Kbt. 65.§ (7) bek. alapján az előírt alk. köv.nek az Ajánlattevők bármely más szervezet (vagy személy) kapacitására támaszkodva is megfelelhetnek, a közöttük fennálló kapcsolat jogi jellegétől függetlenül.
Az alkalmassági előírás igazolása során a Kbt. 65.§ (6)-(7), és (11) bekezdései, valamint a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 3.§ (2)-(3) bekezdés rendelkezései megfelelően alkalmazhatók, illetve alkalmazandók.
Ajánlatkérő tájékoztatásul közli, hogy a közös Ajánlattevőként (konzorcium tagjaként) vagy Alvállalkozóként teljesített referencia esetében az Ajánlatkérő a referenciát bemutató́ által teljesített teljesítési részeket fogadja el.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
AK késedelmes vagy hibás teljesítés, vmint a teljesítés meghiúsulása esetén kötbért érvényesít, melynek mértéke:
1.késedelmi kötbér:az eredménytelenül eltelt teljesítési határidőt követő minden késedelmesen eltelt nap után a le nem szállított árukra vetített nettó ajánlati ár 2%-a,de max 30%,
2.hibás teljesítési kötbér:alapja a hibás teljesítéssel érintett áruk nettó összértéke, mértéke annak 30%-a,
3.meghiúsulási kötbér:alapja a meghiúsulással érintett áruk nettó összértéke, mértéke annak 30%-a.
A nyertes ajánlattevő az általa leszállított árukra jótállást(Ptk. 6:171. §)vállal,melynek időtartama az átvételtől számított 12/36 hónap, melyhez hozzáadódik az ajánlatában vállalt (értékelési szempontként figyelembe vett) többletjótállás. Amennyiben a leszállított áru nem felel meg a szerződés 2. pontjában rögzített minőségi és műszaki paramétereknek, úgy AK a szavatossági jogait (Ptk. 6:159. §) megfelelően gyakorolhatja.
Részletesen a szerződéstervezetben fogl.szerint
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2019/02/08 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 13:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 1 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2019/02/08 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 15:00 (óó:pp) Hely: www.ekr.gov.hu
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az ajánlatokat tartalmazó iratok felbontását az EKR az ajánlattételi határidő lejártát követően, 2 (kettő) órával később kezdi meg. (424/2017.(XII.19.)Korm.rend. (továbbiakban:eKr.) 15.§(2).)
Az ajánlatnak az ajánlattételi határidő lejártának időpontjáig kell elektronikusan beérkeznie. A beérkezés időpontjáról az EKR visszaigazolást küld. (eKr.15.§(3)Irányadó: eKr.16.§(1)a)-b) pontjában foglaltak

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1. Ajánlatkérő az eljárás közbeszerzési dokumentumait korlátlanul, közvetlenül, térítésmentesen, teljes terjedelemében, elektronikus úton hozzáférhetővé teszi az EKR-ben. Az ajánlatban előírt dokumentumok benyújthatók az EKR-ben kitöltött elektronikus űrlap alkalmazásával, vagy amennyiben elektronikus űrlap nem áll rendelkezésre, a papír alapú dokumentum egyszerű elektronikus másolata formájában (e-Kr. 10. § (1)-(3)).
2. AT-nek a jogszabályokban, a felhívásban és a közbeszerzési dokumentumokban meghatározott követelményeknek megfelelően kell ajánlatát elkészítenie és benyújtania. Az ajánlatnak tartalmaznia kell a Kbt. 65.§ (7), 66. § (2), (5)-(6), 67. § (4) valamint a 134. § (5) bekezdése szerinti nyilatkozatokat, az ESPD dokumentumot. A Kbt. 65.§ (7), 66. § (6) bekezdése tekintetében nemleges tartalmú nyilatkozatot is csatolni szükséges.
3. Az ajánlathoz csatolni kell továbbá:
- a kapacitást rendelkezésre bocsátó szervezet igénybevétele esetén az erőforrások rendelkezésre állását igazoló nyilatkozatot,
- aláírási jogosultság igazolását,
- közös ajánlattevők Kbt. 35.§ szerinti megállapodását (adott esetben),
- ajánlati árak táblázatot. Felhívjuk AT-k figyelmét, hogy ajánlatot minden tételre vonatkozóan kötelező adni, ennek elmulasztása vagy „nulla” összegű megajánlás az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után!
1. rész vonatkozásában:
- a gyártó magyarországi képviseletének magyar nyelvű nyilatkozatát ajánlattevő nevére kiállítva arról, hogy a megajánlott eszközök a követelményeknek megfelelnek és hogy a szoftverliszensz valóban ingyenes örökös a jövőbeli frissítésekkel együtt.
- a gyártó magyarországi képviseletének magyar nyelvű nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy ajánlattevő rendelkezik a megfelelő szakmai kompetenciával, gyártói minősítéssel az eszközök telepítését, üzembe helyezését illetően – így az eszközök ajánlatadó általi beüzemelése nem jár a jótállás elvesztésével.
4. Ajánlattevő a változásbejegyzési eljárásról nyilatkozzon az ajánlatban (nemleges tartalommal is). Folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében az ajánlattevő az ajánlathoz köteles csatolni a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást (321/2015. Kr 13. §-a).
5. Ajánlatkérő a Kbt. 71. § szerint biztosítja a hiánypótlás lehetőségét. A Kbt. 71. § (6) bekezdés értelmében AK az új gazdasági szereplő esetében egy alkalommal rendel el hiánypótlást.
6. Ajánlatkérő a műszaki – szakmai alkalmasságának feltételeit és igazolását, a 321/2015. Kr. 28. § (3) bek. képest szigorúbban határozta meg.
7. Ajánlatkérő a Kbt. 81. § (4) és (5) bekezdéseit alkalmazza.
8. Az ajánlatkérő a legjobb ár-érték arányt megjelenítő értékelési szempontot alkalmazza, amelyek között az ár is szerepel a felhívás II.2.5 pontjaiban foglaltak szerint. A pontszámok minimuma 0, maximuma 100, valamennyi részszempont tekintetében.
9. Ajánlatkérő a IV.2.6. pontban feltüntetett 1 hónap alatt 30 naptári napot ért.
10. Az eljárásba bevont felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: dr. Hajdú Gergely. Lajstromszám: 00655
11. Ajánlatkérő a Kbt. 75. § (2) bek. e) pontja szerinti eredménytelenségi okot nem alkalmazza.
12. A külföldi pénznemben megadott nettó árbevétel értéke, a tárgyév utolsó napján érvényes, a Magyar Nemzeti Bank által rögzített devizaárfolyamon kerül átszámításra. Az átszámítást minden esetben AK végzi el.
13. További inf. ld. közbeszerzési dokumentumok.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény 148-149. § szerint, különös tekintettel a Kbt. 148. § (3)-(7) bekezdéseiben foglaltakra.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/01/07 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák