Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/93
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.05.16.
Iktatószám:7308/2018
CPV Kód:09123000-7
Ajánlatkérő:Miskolc Holding Önkormányzati Vagyonkezelő Zrt.
Teljesítés helye:3527 Miskolc, Szondi György u. 1.;Miskolc Holding Zrt. és további 14 Ajánlatkérő az Ajánlattételi Dokumentáció 14. pontjában megjelölt telephelyei Miskolc város közigazgatási határain belül
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2018.06.15.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Vagyongazdálkodás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Miskolc Holding Önkormányzati Vagyonkezelő Zrt.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_21392755
Postai cím: Petőfi Sándor Út 1-3.
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3530
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Olajos László
Telefon: +36 704115090
E-mail: olajos.laszlo@miskolcholding.hu
Fax: +36 46516451
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://miskolcholding.hu/kozbeszerzes
A felhasználói oldal címe (URL): http://miskolcholding.hu/kozbeszerzes
 
Hivatalos név: MIHŐ Miskolci Hőszolgáltató Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_84517892
Postai cím: Gagarin Utca 52
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3534
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Rácsok Gergely
Telefon: +36 46533120
E-mail: racsok.gergely@miho.hu
Fax: +36 46533121
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.miho.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.miho.hu/

Hivatalos név: MVK Miskolc Városi Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_71609584
Postai cím: Szondi György Utca 1. szám
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3527
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Feledy Péter
Telefon: +36 46514977
E-mail: feledy.p@mvkzrt.hu
Fax: +36 46514917
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://mvkzrt.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://mvkzrt.hu/

Hivatalos név: Miskolci Egyesített Szociális, Egészségügyi és Gyermekjóléti Intézmény
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_10060191
Postai cím: Arany János Utca 37.
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3530
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Bénó Gyula
Telefon: +36 46562276
E-mail: miskolc@meszegyi.hu
Fax: +36 46562277
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.segitmiskolc.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.segitmiskolc.hu/

Hivatalos név: Miskolci József úti Óvoda
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_60601852
Postai cím: József Út 2
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3531
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Smizsánszkyné Marján Ida
Telefon: +36 46508817
E-mail: jozsefovoda@freemail.hu
Fax: +36 46508817
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://users.atw.hu/jozsefutiovoda/
A felhasználói oldal címe (URL): http://users.atw.hu/jozsefutiovoda/

Hivatalos név: Miskolci Eszterlánc Néphagyományőrző Óvoda
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_74891287
Postai cím: Hadirokkantak Útja 14.
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3530
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Varga Sándorné
Telefon: +36 46507007
E-mail: eszterlanc.miskolc@gmail.com
Fax: +36 46507006
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.miskolci-eszterlanc.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.miskolci-eszterlanc.hu/

Hivatalos név: Miskolci Közintézmény-működtető Központ
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_26447461
Postai cím: Városház tér 13.
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3525
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Konczvaldné Bárány Erika
Telefon: +36 46500063
E-mail: info@mkmkozpont.hu
Fax: +36 46500060
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.mkmkozpont.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.mkmkozpont.hu/

Hivatalos név: Herman Ottó Múzeum
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_60792473
Postai cím: Görgey Artúr Utca 28.
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3529
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Páll Gergely
Telefon: +36 46560172
E-mail: titkar@hermuz.hu
Fax: +36 46555397
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.hermuz.hu/hom/index.php/hu
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.hermuz.hu/hom/index.php/hu

Hivatalos név: MMJVÖ Őszi Napsugár Otthon
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_30129201
Postai cím: Szentpéteri Kapu 101
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3526
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Papp Zoltán
Telefon: +36 46506703
E-mail: titkarsag@oszinapsugar.hu
Fax: +36 46506706
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.oszinapsugar.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.oszinapsugar.hu/

Hivatalos név: MiReHu Miskolci Regionális Hulladékgazdálkodási Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_48836074
Postai cím: József Attila Utca 65
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3527
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: MiReHu Roland
Telefon: +36 46200178
E-mail: ladanyi.roland@mirehukoz.hu
Fax: +36 46200177
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): https://mirehu.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): https://mirehu.hu/

Hivatalos név: Miskolci Nemzeti Színház Nonprofit Kft
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_61008292
Postai cím: Déryné Utca 1
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3525
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Karuczka Zsolt
Telefon: +36 46516766
E-mail: titkarsag@mnsz.hu
Fax: +36 46516766
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://mnsz.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://mnsz.hu/

Hivatalos név: Miskolci Kulturális Központ Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_35534657
Postai cím: Győri Kapu 27/A.
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3531
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Bodrogi Viktor
Telefon: +36 46411747
E-mail: muszak@miskolcikulturaliskozpont.hu
Fax: +36 46411747
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.ifihazmiskolc.hu
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.ifihazmiskolc.hu

Hivatalos név: MVSI Miskolc Városi Sportiskola Nonprofit Közhasznú Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_26514341
Postai cím: Egyetem Utca 2.
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3515
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Simon Zoltán
Telefon: +36 46560455
E-mail: titkarsag@mvsi.hu
Fax: +36 46560455
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.mvsi.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.mvsi.hu/

Hivatalos név: Miskolci Turisztikai Idegenforgalmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_31613536
Postai cím: Pazár István Sétány 1.
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3519
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Szabó Katalin
Telefon: +36 46503180
E-mail: titkarsag@mcturisztika.hu
Fax: +36 46370998
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.mcturisztika.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.mcturisztika.hu/

Hivatalos név: Miskolci Városgazda Városgazdálkodási Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_13176936
Postai cím: Győri Kapu 48-50.
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3531
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Németh Dávid
Telefon: +36 46412611
E-mail: varosgazda@varosgazda.hu
Fax: +36 46412611
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.varosgazda.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.varosgazda.hu/

Hivatalos név: MIVÍZ Miskolci Vízmű Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_31608950
Postai cím: József Attila Utca 78
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3527
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Almási Balázs
Telefon: +36 46519364
E-mail: almasi.balazs@miviz.hu
Fax: +36 46519306
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.miviz.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.miviz.hu/
I.2) Közös közbeszerzés
x A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000055792018/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000055792018/reszletek (URL)
  a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
x Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: Vagyongazdálkodás

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Földgáz beszerzése
Hivatkozási szám: EKR000055792018
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 09123000-7
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
„Az ajánlatkérők részére a magyar földgáz hálózaton folyamatosan rendelkezésre álló, szabványos minőségű földgáz energia versenypiaci beszerzése 2018. 10. 01. 06:00 óra és 2019. 10. 01. 06:00 óra közötti időszakra vonatkozóan, teljes ellátás alapú földgáz-kereskedelmi szerződés keretében”
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1726000000 Pénznem: HUF
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: MVK részére földgáz beszerzés
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 09123000-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: 3527 Miskolc, Szondi György u. 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
MVK Zrt. által igényelt, mindösszesen 3 445 876 m3 + 60 % mennyiségű, a magyar földgázhálózaton folyamatosan rendelkezésre álló, a hatályos magyar szabvány szerinti (MSZ 1648:2016) 2/H minőségű földgáz energia szállítása 2018.10.01. 06:00 óra és 2019.10.01. 06:00 óra közötti időszakban, teljes ellátás alapú földgáz-kereskedelmi szerződés keretében az Ajánlatkérők alábbiakban megjelölt, Miskolc város közigazgatási határain belül megtalálható felhasználási helyeihez (telephelyeihez):
MVK Miskolc Városi Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság 2 telephelye részére: 3 445 876 m3 + 60 %
A megadott legalacsonyabb mennyiségek + 60 %-a opcionálisan igénybe vehető.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 496000000 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2018/10/01 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2019/10/01 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A II.2.4. pontban meghatározott legalacsonyabb mennyiségen felül + 60 % opcionálisan igénybe vehető.
Az opciógyakorlásának tervezett ideje 2018.10.01-2019.10.01.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő a következőkről kívánja ajánlattevőket tájékoztatni az egyéb különleges feltételek vonatkozásában:
A szerződés teljesítésére különleges feltételek vonatkoznak: igen
A különleges feltételek meghatározása az Ajánlattételi Dokumentáció 14. pontjában kerül kifejtésre.

II.2.1)
Elnevezés: Holding és 14 AK részére földgáz beszerzés
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 09123000-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Miskolc Holding Zrt. és további 14 Ajánlatkérő az Ajánlattételi Dokumentáció 14. pontjában megjelölt telephelyei Miskolc város közigazgatási határain belül
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A Miskolc Holding Zrt. és további 14 Ajánlatkérő által igényelt, mindösszesen 8 552 475 m3 + 60 % mennyiségű, a magyar földgázhálózaton folyamatosan rendelkezésre álló, a hatályos magyar szabvány szerinti (MSZ 1648:2016) 2/H minőségű földgáz energia szállítása 2018.10.01. 06:00 óra és 2019.10.01. 06:00 óra közötti időszakban, teljes ellátás alapú földgáz-kereskedelmi szerződés keretében az Ajánlatkérők alábbiakban megjelölt, Miskolc város közigazgatási határain belül megtalálható felhasználási helyeihez (telephelyeihez):
Miskolci Egyesített Szociális, Egészségügyi és Gyermekjóléti Intézmény telephelye részére: 39 300 m3 + 60 %
Miskolci József úti Óvoda telephelye részére: 35 250 m3 + 60 %
Miskolci Eszterlánc Néphagyományőrző Óvoda 2 telephelye részére: 33 750 m3 + 60 %
MMJV Önkormányzata Őszi Napsugár Otthon 2 telephelye részére: 283 800 m3 + 60 %
Miskolci Közintézmény-működtető Központ telephelye részére: 9 750 m3 + 60 %
Herman Ottó Múzeum telephelye részére: 24 795 m3 + 60 %
MiReHuKöz Nonprofit Kft. telephelye részére: 37 500 m3 + 60 %
Miskolci Nemzeti Színház Nonprofit Kft. telephelye részére: 176 250 m3 + 60 %
Miskolci Kulturális Központ Nonprofit Kft. telephelye részére: 35 558 m3 + 60 %
MVSI Miskolc Városi Sportiskola Nonprofit Közhasznú Kft. telephelye részére: 22 500 m3 + 60 %
Miskolci Turisztikai Kft. 2 telephelye részére: 268 125 m3 + 60 %
Miskolci Városgazda Nonprofit Kft. telephelye részére: 15 000 m3 + 60 %
MIVÍZ Miskolci Vízmű Kft. 8 telephelye részére: 192 713 m3 + 60 %
Miskolc Holding Zrt. 16 telephelye részére: 403 185 m3 + 60 %
MIHŐ Miskolci Hőszolgáltató Kft. 10 telephelye részére: 6 975 000 m3 + 60 %
A megadott legalacsonyabb mennyiségek + 60 %-a opcionálisan igénybe vehető.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1230000000 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2018/10/01 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2019/10/01 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A II.2.4. pontban meghatározott legalacsonyabb mennyiségen felül + 60 % opcionálisan igénybe vehető.
Az opciógyakorlásának tervezett ideje 2018.10.01-2019.10.01.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő a következőkről kívánja ajánlattevőket tájékoztatni az egyéb különleges feltételek vonatkozásában:
A szerződés teljesítésére különleges feltételek vonatkoznak: igen
A különleges feltételek meghatározása az Ajánlattételi Dokumentáció 14. pontjában kerül kifejtésre.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, aki a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya alatt áll, vagy az eljárás során következett be.
Megkövetelt igazolási mód:
Előzetes igazolás:
Ajánlattevő a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) 1. § (1) bekezdése alapján az EEKD benyújtásával köteles előzetesen igazolni, hogy nem tartozik a Kbt. 62. § (1) és (2) bekezdésének hatálya alá. A Kr. 2. § (3) bekezdés a) pontjára tekintettel az EEKD-ban ajánlattevőnek fel kell tüntetni az ajánlat benyújtásakor már ismert olyan alvállalkozókat is, amelyek kapacitásaira nem támaszkodik.
Az EEKD-ban ajánlattevő, illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő gazdasági szereplő a Kr. 4. § (1) bekezdése szerint igazolja előzetesen a kizáró okok fenn nem állásást. Az EEKD-t a megfelelő képviseleti joggal rendelkező személy(ek) által aláírva kell az ajánlathoz csatoltan benyújtani.
A Kr. 3. § (2) bekezdése értelmében a kapacitást nyújtó szervezeteknek is be kell nyújtaniuk a külön aláírt EEKD-t az ajánlatban, amelyben csak azon alkalmassági feltételek vonatkozásában kell nyilatkozni, melyeket ajánlattevő igénybe kíván venni alkalmassága igazolásához.
Az EEKD-t közös ajánlattétel esetén valamennyi közös Ajánlattevőnek külön-külön aláírva kell benyújtania.
Megkövetelt igazolási mód a Kbt. 69. § (4)-(7) bekezdéseiben foglaltak alkalmazásával: ajánlattevőnek az előírt kizáró okok fenn nem állását a Kr. 8. § és 10.§ alapján kell igazolni, figyelemmel a Kr. 12. § -16. §-ában foglaltakra.
A Kr. 15.§ (1) bekezdése alapján az ajánlattevő az alkalmasság igazolásában részt vevő alvállalkozó vagy más szervezet vonatkozásában csak az EEKD-t köteles benyújtani a kizáró okok hiányának igazolása érdekében.
A Kr. 15. § (2) bekezdése értelmében azon alvállalkozók tekintetében, amelyek nem vesznek részt az alkalmasság igazolásában, az ajánlattevőnek a Kbt. 67.§ (4) bekezdés szerinti nyilatkozatot kell benyújtani.
A 321/2015, (X.30.) Korm. rendelet 1. § (7) bekezdés alapján a kizáró okokra és az alkalmassági követelményekre vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Az ajánlatkérő – ellenkező bizonyításig – az adat valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi.
A Kr. 13.§-ában foglaltak szerint ajánlattevőnek/közös ajánlattevőnek folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetén az ajánlathoz csatolni kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és annak érkeztetését igazoló cégbírósági dokumentumot (másolatban). Amennyiben változásbejegyzési eljárás nincs folyamatban, az erre vonatkozó, nemleges tartalmú nyilatkozatot kell az ajánlathoz csatolni. A közbeszerzési dokumentumokban megadott minta szerinti nyilatkozatot az EKR rendszerben, az eljárás felületén a megfelelő cellák kitöltésével kell benyújtani. Az EKR-ben az ajánlatkérő a közbeszerzési dokumentumok között elektronikus űrlapként létrehozta a Változásbejegyezésre vonatkozó nyilatkozat mintáját, amelyet az ajánlattevő az elektronikus űrlap formájában köteles kitölteni.
A Kbt. 69. § (6) bekezdése fennállása esetén Ajánlatkérő az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatalát megelőzően dönthet úgy, hogy nemcsak a legkedvezőbb, hanem értékelési sorrendben az azt követő meghatározott számú következő legkedvezőbb ajánlattevőt is felhívja az igazolások benyújtására.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: P/1. Az ajánlattevő előző 2 lezárt üzleti évére vonatkozó, számviteli jogszabályok szerinti beszámolójának benyújtása a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 19. § (1) bekezdés b) pontja alapján. Amennyiben az ajánlatkérő által kért beszámoló a céginformációs szolgálat honlapján megismerhető, a beszámoló adatait az ajánlatkérő ellenőrzi, a céginformációs szolgálat honlapján megtalálható beszámoló csatolása az ajánlatban nem szükséges.
P/2. Ajánlattevő csatolja a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 19. § (1) bekezdés c) pontja alapján az előző 2 mérlegfordulónappal lezárt üzleti évre vonatkozó, közbeszerzés tárgyából (földgáz értékesítés) származó árbevételéről szóló nyilatkozatát, attól függően, hogy ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Alkalmatlan az ajánlattevő, ha
P/1. mindkét rész esetében: az utolsó 2 lezárt üzleti évre vonatkozó, a letelepedése szerint irányadó számviteli jogszabályok szerinti éves beszámolói alapján az adózott eredménye az utolsó két lezárt üzleti évben összesen nem éri el az 300 000 000 HUF értéket.
Alkalmatlan az ajánlattevő, ha
P/2. az eljárást megindító felhívás feladását megelőző 2 mérlegfordulónappal lezárt üzleti év során a közbeszerzés tárgyából (földgáz értékesítés) származó áfa nélkül számított árbevétel összege nem éri el
- az első rész vonatkozásában a nettó 350.000.000 HUF értéket.
- a második rész vonatkozásában a nettó 900.000.000 HUF értéket.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: M/1. Ismertesse a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés a) pontja alapján az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított megelőző 3 év - jelen közbeszerzés tárgyával megegyező (földgáz értékesítés) - legjelentősebb szállításait.
Csatolandó a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 22. § (1)-(2) bekezdése szerinti igazolás vagy nyilatkozat. A dokumentumnak (referenciaigazolás vagy referencianyilatkozat) ki kell térnie legalább a teljesítés idejére( kezdő és befejező időpont), a szerződést kötő másik fél megnevezésére, a szállítás tárgyára, az ellenszolgáltatás összegére, továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e. A referenciaigazolásból vagy referencianyilatkozatból egyértelműen ki kell derülnie az M/1. pontban előírt alkalmassági feltétel(ek) teljesülésének.
Ajánlatkérő a vizsgált időszak alatt befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett szállításokat veszi figyelembe.
Amennyiben egy gazdasági szereplő referenciaként olyan korábbi tevékenységet kíván bemutatni, amelyben konzorcium vagy projekttársaság tagjaként teljesített, abban az esetben az Ajánlatkérő csak azt fogadja el az alkalmasság igazolásaként, amelyet ajánlattevő konzorciumi tagként vagy projekttársaság tagjaként saját maga teljesített, figyelemmel a Kbt. 140. § (9) bekezdésében meghatározottakra is. (kérjük emiatt a teljesítés bemutatásáról szóló nyilatkozatban adják meg a saját teljesítés mértékét százalékban vagy forintban).
Az M/1 alkalmassági követelménynek közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek a Kbt. 65. § (6) bekezdésében foglaltaknak megfelelően.
Amennyiben ajánlattevő az alkalmassági követelményeknek bármely más szervezet (vagy személy) kapacitására támaszkodva kíván megfelelni, úgy ajánlattevő alkalmasságát a Kbt. 65. § (7)-(8) bekezdései szerint köteles igazolni.
A kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet az előírt igazolási módokkal azonos módon köteles igazolni az adott alkalmassági feltételnek történő megfelelést, továbbá köteles szerződéses vagy előszerződésben vállalt kötelezettségvállalását tartalmazó okirattal igazolni, hogy a szerződés teljesítéséhez szükséges erőforrások rendelkezésre állnak majd a szerződés teljesítésének időtartama alatt.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Alkalmatlan az ajánlattevő, ha
M/1. az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 3 évben nem rendelkezik
- az első rész vonatkozásában minimum 2.550.000 m³/év földgáz értékesítésből származó szerződésszerűen teljesített referenciával (referencia nyilatkozattal).
- a második rész vonatkozásában minimum 6.400.000 m³/év földgáz értékesítésből származó szerződésszerűen teljesített referenciával (referencia nyilatkozattal).
Az előírt minimum követelmény több szerződéssel is teljesíthető mindkét rész vonatkozásában.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
1.Fizetési feltételek valamennyi rész vonatkozásában: részletes fizetési feltételeket a Dokumentáció 14. pontja tartalmazza.
Az ajánlatkérő rendelkezik a szerződés teljesítését biztosító anyagi fedezettel. Ajánlatkérő, illetve Felhasználó előleget nem fizet.
A kiállított tételes számlák ellenértékét az adott, fogyasztási hely szerinti vételező Ajánlatkérő, mint Felhasználó [nyertes Ajánlattevő szerződésszerű (hiba- és hiánymentes) teljesítésének igazolását követően] azok kézhezvétele után, átutalással, 30 napon belül, forintban (HUF), a Kbt. 135. § (1), (5), (6) bekezdései és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben előírtaknak megfelelően teljesíti.
2. Szerződést biztosító mellékkötelezettségek mindkét rész kapcsán: Késedelmi kötbér az Ajánlattételi Dokumentáció 14. pontjában meghatározottak alapján.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
x Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről: 424/2017. (XII.19.) Korm rendelet alapján.
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2018/06/15 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 10:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 1 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2018/06/15 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 12:00 (óó:pp) Hely: Az elektronikusan benyújtott ajánlatok felbontását az EKR az ajánlattételi határidő lejártát követően, kettő órával később kezdi meg.
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az elektronikusan benyújtott ajánlatok esetében a Kbt. 68. § (4)-(5) bekezdése szerinti adatokat az EKR rendszer a bontás időpontjától kezdve azonnal elektronikusan - azzal a tartalommal, ahogyan azok az ajánlatban szerepelnek – az ajánlattevők részére elérhetővé teszi.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
  A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1. Ajánlatkérő a Kbt. 57. § (2) bekezdésének megfelelően az eljárás dokumentumait az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet szerint kizárólag az EKR rendszerben regisztrált gazdasági szereplők részére biztosítja.
3. Az ajánlatba csatolni kell továbbá azokat az okmánybizonylatokat, nyilatkozatokat, amelyek igazolják az ajánlattevő, alvállalkozó és a Kbt. 65. § (7) bekezdés szerint kapacitást rendelkezésre bocsátó szervezet jogszerű működését: cégszerűen aláírt nyilatkozatát, amelyben megjelöli a cégjegyzékszámát, és arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy változásbejegyzési eljárás van-e folyamatban, amennyiben igen, úgy az ajánlatához csatolni szükséges a Cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet egyszerű másolatban és az annak érkezéséről a Cégbíróság által megküldött igazolást egyszerű másolatban, egyéni vállalkozó csatolja a képviseletre jogosult személy által aláírt nyilatkozatot, amelyben egyéni vállalkozó megjelöli a nyilvántartási számát, vagy az adószámát.
4. Az ajánlatnak felolvasólapot kell tartalmaznia a Kbt. 66. § (5) bekezdése szerint. Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő nyilatkozatát a Kbt. 66. § (2) és (4)-(6) bekezdésére vonatkozóan. Nemleges tartalommal is csatolandóak a nyilatkozatok. Ajánlattevő továbbá nyilatkozni köteles a Kbt. 66. § (6) bekezdése alapján a közbeszerzés azon részeiről, melynek teljesítéséhez alvállalkozót kíván igénybe venni, valamint meg kell neveznie az ajánlat benyújtásakor már ismert alvállalkozóit.
5. Tekintettel a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 30. § (4) bekezdésében foglaltakra az ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy a pénzügyi és gazdasági, valamint a műszaki, illetőleg szakmai alkalmasság feltételeit és igazolását a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg P1, P2 és M1 feltételek vonatkozásában.
6. Ajánlatkérők az I.1) pontban megjelölt ajánlatkérő és az Ajánlattételi Dokumentációban megadott további résztvevők. A közbeszerzési eljárás során, az erre vonatkozó közös megállapodás alapján, gesztorként eljárva képviseli valamennyi közös ajánlatkérőt a Miskolc Holding Zrt. A közbeszerzési eljárás alapján kötendő szerződések megrendelői pozíciójú aláírói a Miskolc Holding Zrt., és az általa képviselt fenti ajánlatkérők mindegyike. A közbeszerzési eljárásban viselt szerepüket, felelősség és jogkörüket a felek közötti együttműködési megállapodás rögzíti.
7. Eljáró FAKSZ: Bartók Ágnes, lajstromszám: 00950
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. § (3) bekezdésnek megfelelően.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/05/11 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák