Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/112
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Helyesbítés/2015 EUHL
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2018.06.13.
Iktatószám:9727/2018
CPV Kód:79340000-9
Ajánlatkérő:SkillStar 2018 Nonprofit Kft.
Teljesítés helye:
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Korrigendum
Változásokat vagy további információt tartalmazó hirdetmény
2014/23/EU irányelv
2014/24/EU irányelv
2014/25/EU irányelv
Figyelmeztetés: amennyiben az eredeti hirdetmény javítása vagy módosítása a versenyfeltételek alapvető megváltozását eredményezi, meg kell hosszabbítani az eredeti határidőket, vagy új eljárást kell indítani.
I. szakasz: Ajánlatkérő (az eredeti hirdetményben szereplő információnak megfelelően)
I.1) Név és címek
Hivatalos név: SkillStar 2018 Nonprofit Kft.
Nemzeti azonosítószám: AK23663
Postai cím: Szabadság tér 7.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1054
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Csiszár Zsófia
Telefon: +36 14745198
E-mail: csiszar.zsofia@mkik.hu
Fax: +36 14745198
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://skillstar2018.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://skillstar2018.hu/
 

II. szakasz: Tárgy (az eredeti hirdetményben szereplő információnak megfelelően)
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: „Reklámügynöki tevékenység (médiafoglalás) végzése vállalkozási szerződés alapján az EuroSkills 2018 Budapest rendezvénnyel összefüggésben”
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:79340000-9
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
„Reklámügynöki tevékenység (médiafoglalás) végzése vállalkozási szerződés alapján az EuroSkills 2018 Budapest rendezvénnyel összefüggésben”

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/06/07 (éééé/hh/nn)
VI.6) Az eredeti hirdetmény hivatkozásai
Az eredeti hirdetmény benyújtásának módja
  eNotices
x TED eSender
  Egyéb mód:
TED eSender bejelentkezés: TED88
TED eSender ügyfél bejelentkezés: TED88
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 5790 (év és a dokumentum száma)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2018 /S 074 - 164842
Az eredeti hirdetmény feladásának dátuma:
2018/04/12 (éééé/hh/nn)

VII. szakasz: Változások
VII.1) A módosítandó vagy megadandó információ
VII.1.1) A módosítás oka
x Az ajánlatkérő által benyújtott eredeti információ módosítása
  A TED-en közzétett információk nem felelnek meg az ajánlatkérő által eredetileg megadottaknak
VII.1.2) Az eredeti hirdetményben javítandó szövegrész (kérjük, adja meg az eredeti hirdetmény kapcsolódó szakaszát és a bekezdés számát)
 
Szakasz száma:
II . 2 . 4
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: A közbeszerzés ismertetése:
A következő helyett:
1.Print országos lapok
Megjelenés a kampányidőszakban legalább 1 alkalommal, legalább 1/2 oldalon meghatározott országos lapokban. A megadott költségvetés terhére (1 sajtótermékben történő megjelenés, 1 megjelenésnek számít) egyenletes elosztásában, efeletti ½ oldali megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
Időzítés:szerződéskötéstől (várhatóan 2018.08.01.-től) 09.28.-ig
2.Print vidéki napilap
Megjelenés minden megyei napilapban 1 alkalommal a megadott költségvetés terhére (1/4 és 2/1 közötti méretben, a méretre kell ajánlást tenni és az összesített méret kerül értékelésre.*
Időzítés:2018.09.01-09.15.
3.Közterület: óriásplakát, City Light
Legalább 650 db Óriásplakát és legalább 250db Citylight Poster ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
4.Közterület: reptéri indoor megjelenések
DLP-k vásárlása a repülőtér épületén belül az érkezési oldalon. Legalább 1 db ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre ajánlattevő vállalást tehet
5.Közterület: reptéri outdoor megjelenések
Backlite óriásplakátok vásárlása a repülőtér felé vezető gyorsforgalmi úton. Legalább 1 db ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
2. 3. 4. 5. pontok esetében az időzítés: 2018.09.01. és 30. között
6.TV/spot megjelenések
Tervezési és vásárlási célcsoport: 18-59. Spothossz: 30mp
Kötelezően figyelembeveendő szempontok:
a. a spotok 60 %-a 2018.08.20. és 09.16. között heti egyenletes eloszlás szerint,
b. a spotok 40 %-a 2018.09.17-28 között heti spot-eloszlást követve,
c. gyerekcsatornák használata nem engedélyezett,
d. daypart-eloszlás: természetes napszakeloszlás szerint,
e. országos kereskedelmi csatorna használata kötelező.
Kampányidőszak: 2018.08.20.-09.28.
7.Rádió/spot megjelenések
Célcsoport: 18-59, Megjelenés naponta legalább 5 spottal, legalább 3 napon Budapest és a megyei jogú városok csatornáin. Spothossz: 30mp
A spotok 40%-a az adott rádió kiemelt időszakában jelenjen meg, egyenletes napi eloszlásban, a csatornák között egyenletesen elosztva. Legalább 360 db megajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
Kampányidőszak: 2018.09.01. és 25. között
8.Online/mobil hirdetések
Budget eloszlás célcsoport szerint:
35% 14-18 éves,
65% 18-59 éves.
Legalább 1 fő elérésének ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
9.Közösségi média
Célcsoport: 14-18 éves
Legalább 1 fő elérésének ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
10.Influencer díjak
Facebook, Instagram influencerek által gyártott szponzorált tartalmak.
Legalább 5 fő ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti főkre tehet Ajánlattevő vállalást.*
11.PPC (csak Google Adwords)
Legalább 1 fő elérésének ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
Kampányidőszak: szerződéskötéstől (várhatóan 2018.08.01.-től) 10.31.-ig
12.Nyomtatott sajtóban való fizetett megjelenés
27 db fizetett média megjelenés (cikkek, interjúk). Elsősorban a verseny szakmáihoz kapcsolódó tematikájú szaklapokban.**
13.Online sajtóban való fizetett megjelenés
45 db fizetett megjelenés (cikkek, interjúk). Elsősorban a verseny szakmáihoz kapcsolódó oldalakon.**
14.Televízióban való fizetett megjelenés
5 db fizetett megjelenés: 3 reggeli műsor, országos adón, 2 megjelenés oktatáshoz kapcsolódó műsorban.**
15.Rádióban való fizetett megjelenés
15 db fizetett megjelenés, reggeli és tematikus műsorokban, legalább 1 reggeli kitelepülés/élő bejelentkezés a verseny alatt. **
A 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. és 15. pontok esetében a kampányidőszak: szerződéskötéstől (várhatóan 2018.08.01.-től) 09.28.-ig, a 12-es pont esetében 10.31-ig
*ld.értékelési részszempont
**az esemény támogatóit is megjelenítve
Helyesen:
1.Print országos lapok
Megjelenés a kampányidőszakban legalább 1 alkalommal, legalább 1/2 oldalon meghatározott országos lapokban. A megadott költségvetés terhére (1 sajtótermékben történő megjelenés, 1 megjelenésnek számít) egyenletes elosztásában, efeletti ½ oldali megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
Időzítés:szerződéskötéstől (várhatóan 2018.08.01.-től) 09.28.-ig
2.Print vidéki napilap
Megjelenés minden megyei napilapban 1 alkalommal a megadott költségvetés terhére (1/4 és 2/1 közötti méretben, a méretre kell ajánlást tenni és az összesített méret kerül értékelésre.*
Időzítés:2018.09.01-09.15.
3.Közterület: óriásplakát, City Light
Legalább 650 db Óriásplakát és legalább 250db Citylight Poster ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
4.Közterület: reptéri digitális totem megjelenések
Digitális totemek vásárlása a repülőtér épületén belül az érkezési oldalon. Legalább 1 db ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre ajánlattevő vállalást tehet.
5.Közterület: reptéri outdoor megjelenések
Backlite óriásplakátok vásárlása a repülőtér felé vezető gyorsforgalmi úton. Legalább 1 db ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
2. 3. 4. 5. pontok esetében az időzítés: 2018.09.01. és 30. között
6.TV/spot megjelenések
Tervezési és vásárlási célcsoport: 18-59. Spothossz: 30mp
Kötelezően figyelembeveendő szempontok:
a. a spotok 60 %-a 2018.08.20. és 09.16. között heti egyenletes eloszlás szerint,
b. a spotok 40 %-a 2018.09.17-28 között heti spot-eloszlást követve,
c. gyerekcsatornák használata nem engedélyezett,
d. daypart-eloszlás: természetes napszakeloszlás szerint,
e. országos kereskedelmi csatorna használata kötelező.
Kampányidőszak: 2018.08.20.-09.28.
7.Rádió/spot megjelenések
Célcsoport: 18-59, Megjelenés naponta legalább 5 spottal, legalább 3 napon Budapest és a megyei jogú városok csatornáin. Spothossz: 30mp
A spotok 40%-a az adott rádió kiemelt időszakában jelenjen meg, egyenletes napi eloszlásban, a csatornák között egyenletesen elosztva. Legalább 360 db megajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti megjelenésekre Ajánlattevő vállalást tehet.*
Kampányidőszak: 2018.09.01. és 25. között
8.Online/mobil hirdetések
Legalább 1 darab oldalmegtekintés elérésének ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti oldalmegtekintésre Ajánlattevő vállalást tehet.*
9.Közösségi média
Célcsoport: 16-18 éves
Legalább 1 darab oldalmegtekintés elérésének ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti oldalmegtekintésre Ajánlattevő vállalást tehet.*
10.Influencer díjak
Facebook, Instagram influencerek által gyártott szponzorált tartalmak.
Legalább 5 fő ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti főkre tehet Ajánlattevő vállalást.*
11.PPC (csak Google Adwords)
Legalább 1 darab oldalmegtekintés elérésének ajánlása elvárt a megadott költségvetés terhére, efeletti oldalmegtekintésre Ajánlattevő vállalást tehet.*
Kampányidőszak: szerződéskötéstől (várhatóan 2018.08.01.-től) 10.31.-ig
12.Nyomtatott sajtóban való fizetett megjelenés
27 db fizetett média megjelenés (cikkek, interjúk). Elsősorban a verseny szakmáihoz kapcsolódó tematikájú szaklapokban.**
13.Online sajtóban való fizetett megjelenés
45 db fizetett megjelenés (cikkek, interjúk). Elsősorban a verseny szakmáihoz kapcsolódó oldalakon.**
14.Televízióban való fizetett megjelenés
5 db fizetett megjelenés: 3 reggeli műsor, országos adón, 2 megjelenés oktatáshoz kapcsolódó műsorban.**
15.Rádióban való fizetett megjelenés
15 db fizetett megjelenés, reggeli és tematikus műsorokban, legalább 1 reggeli kitelepülés/élő bejelentkezés a verseny alatt. **
A 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. és 15. pontok esetében a kampányidőszak: szerződéskötéstől (várhatóan 2018.08.01.-től) 09.28.-ig, a 12-es pont esetében 10.31-ig
*ld.értékelési részszempont
**az esemény támogatóit is megje
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
. .
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
Helyesen:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)

Szakasz száma:
II . 2 . 5
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: Értékelési szempontok
A következő helyett:
1. A minimálisan előírt 1/2 méretű megjelenéseken felüli, további 1/2 méretű megjelenések darabszáma print országos lapokban a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (min: 7 db, max: 42 db); súlyszám: 5
2. Átlagos megjelenési méret print vidéki napilapokban a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (1/4 és 2/1 méret közötti megajánlások összesített átlaga); súlyszám: 5
3. Vásárolt óriásplakátok darabszáma a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (min: 650 db, max: 1000 db); súlyszám: 15
4. Vásárolt CityLight Poster darabszáma a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (min: 250 db, max: 500 db); súlyszám: 5
5. Vásárolt reptéri indoor megjelenések darabszáma a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (min: 1 db, max: 10 db); súlyszám: 2
6. Vásárolt reptéri outdoor megjelenések darabszáma a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (min: 1 db, max: 10 db); súlyszám: 2
7. Vásárolt TV szpot megjelenések darabszáma a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (min: 778 db, max: 999 db); súlyszám: 25
8. Vásárolt rádió szpot megjelenések darabszáma a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (min: 360 db; max: 2100 db); súlyszám: 12
9. A rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból vásárolt online/mobil hirdetésekkel elért 14-18 éves célcsoport létszáma adview szám megajánlás alapján (min. 1fő); súlyszám: 4
10. A rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból vásárolt online/mobil hirdetésekkel elért 18-59 éves célcsoport létszáma adview szám megajánlás alapján (min. 1fő); súlyszám: 7
11. A rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból a közösségi médiában elért 14-18 éves célcsoport létszáma adview szám megajánlás alapján (min. 1fő); súlyszám: 2
12. Vásárolt influencerek létszáma a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (min: 5fő, max: 10 fő); súlyszám: 3
13. A rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból PPC-vel (kizárólag Google Adwords) elért 14-18 éves célcsoport létszáma adview szám megajánlás alapján (min. 1fő); súlyszám: 1
14. A rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból PPC-vel (kizárólag Google Adwords) elért 18-59 éves célcsoport létszáma adview szám megajánlás alapján (min. 1fő); súlyszám: 1
Helyesen:
1. A minimálisan előírt 1/2 méretű megjelenéseken felüli, további 1/2 méretű megjelenések darabszáma print országos lapokban a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (min: 7 db, max: 42 db); súlyszám: 5
2. Átlagos megjelenési méret print vidéki napilapokban a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (1/4 és 2/1 méret közötti megajánlások összesített átlaga); súlyszám: 5
3. Vásárolt óriásplakátok darabszáma a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (min: 650 db, max: 1000 db); súlyszám: 15
4. Vásárolt CityLight Poster darabszáma a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (min: 250 db, max: 500 db); súlyszám: 5
5. Vásárolt reptéri digitális totem megjelenések darabszáma a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (min: 1 db, max: 3 db); súlyszám: 2
6. Vásárolt reptéri outdoor megjelenések darabszáma a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (min: 1 db, max: 10 db); súlyszám: 2
7. Vásárolt TV szpot megjelenések darabszáma a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (min: 778 db, max: 999 db); súlyszám: 25
8. Vásárolt rádió szpot megjelenések darabszáma a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (min: 360 db; max: 2100 db); súlyszám: 12
9. A rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból vásárolt online/mobil hirdetésekkel elért oldalmegtekintések darabszáma adview szám megajánlás alapján (min. 1darab); súlyszám: 11
10. A rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból a közösségi médiában elért 16-18 éves célcsoport oldalmegtekintéseinek darabszáma adview szám megajánlás alapján (min. 1darab); súlyszám: 2
11. Vásárolt influencerek létszáma a rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból (min: 5fő, max: 10 fő); súlyszám: 3
12. A rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból PPC-vel (kizárólag Google Adwords) elért 16-18 éves célcsoport oldalmegtekintéseinek darabszáma adview szám megajánlás alapján (min. 1darab); súlyszám: 1
13. A rendelkezésre bocsájtott ellenszolgáltatásból PPC-vel (kizárólag Google Adwords) elért 18-59 éves célcsoport oldalmegtekintéseinek darabszáma adview szám megajánlás alapján (min. 1darab); súlyszám: 1
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
. .
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
Helyesen:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)

Szakasz száma:
II . 2 . 14
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: További információ:
A következő helyett:
AK a II.2.5) pontban „Ár” értékelési szempont alatt az alábbiakat érti:
15. Nyomtatott sajtóban való 27db fizetett megjelenés nettó ellenértéke; Súlysz.: 2;
16. Online sajtóban való 45db fizetett megjelenés nettó ellenértéke; Súlysz.: 3;
17. Televízióban való 5db fizetett megjelenés nettó ellenértéke; Súlysz.: 5;
18. Rádióban való 15db fizetett megjelenés nettó ellenértéke; Súlysz.: 1
Helyesen:
AK a II.2.5) pontban „Ár” értékelési szempont alatt az alábbiakat érti:
14. Nyomtatott sajtóban való 27db fizetett megjelenés nettó ellenértéke; Súlysz.: 2;
15. Online sajtóban való 45db fizetett megjelenés nettó ellenértéke; Súlysz.: 3;
16. Televízióban való 5db fizetett megjelenés nettó ellenértéke; Súlysz.: 5;
17. Rádióban való 15db fizetett megjelenés nettó ellenértéke; Súlysz.: 1
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
. .
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
Helyesen:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)

Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Helyesen:
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
IV . 2 . 2
A módosítandó szöveg helye: Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
A következő helyett:
Dátum: 2018/06/08 (éééé/hh/nn)
Helyi idő: 11:00 (óó:pp)
Helyesen:
Dátum: 2018/06/21 (éééé/hh/nn)
Helyi idő: 11:00 (óó:pp)

Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Helyesen:
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
IV . 2 . 7
A módosítandó szöveg helye: Az ajánlatok felbontásának feltételei
A következő helyett:
Dátum: 2018/06/08 (éééé/hh/nn)
Helyi idő: 11:00 (óó:pp)
Helyesen:
Dátum: 2018/06/21 (éééé/hh/nn)
Helyi idő: 11:00 (óó:pp)

Szakasz száma:
VI . 4 . 3
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A következő helyett:
A Kbt. 148. §-ában foglaltak szerint.
VI.3) pont folytatása:
11. Az eljárás tárgya homogén, nem bontható részekre, műszakilag/szakmailag egy egységes egészet képez, a szerződésszerű teljesítéshez minden elem teljesítése szükséges, egységes egészként kezelve az ajánlati ár is valószínűsíthetően fajlagosan kevesebb lesz (várható mennyiségi kedvezmény(ek)), így AK nem teszi lehetővé a részekre történő ajánlattételt.
12. Az értékelés szempontja a legjobb ár-érték arány [Kbt. 76. § (2) bek. c) pont]. Az értékelés módszere:
• 1., 3-8. és 12. értékelési szempont: arányosítás;
• 2., 9-11. és 13-14. értékelési szempont: egyenes arányosítás;
• 15-18. értékelési szempont: fordított arányosítás.
A pontskála alsó és felső határa: 0-100 pont.
AK az alábbiak szerint határozza meg az ajánlati elem azon legkedvezőbb szintjét, amelyre és az annál még kedvezőbb vállalásokra egyaránt az értékelési ponthatár felső határával azonos számú pontot ad:
• 1. értékelési szempont: 42db;
• 3. értékelési szempont: 1000db;
• 4. értékelési szempont: 500db;
• 5. értékelési szempont: 10db;
• 6. értékelési szempont: 10db;
• 7. értékelési szempont: 999db;
• 8. értékelési szempont: 2100db;
• 12. értékelési szempont: 10db.
A Kbt. 77. § (1) bekezdése alapján AK az alábbiak szerint határozza meg az ajánlati elem vonatkozásában azon elvárást, amelynél kedvezőtlenebb az ajánlati elem nem lehet:
• 1. értékelési szempont: 7db;
• 2. értékelési szempont: 1/4 méret;
• 3. értékelési szempont: 650db;
• 4. értékelési szempont: 250db;
• 5. értékelési szempont: 1db;
• 6. értékelési szempont: 1db;
• 7. értékelési szempont: 778db;
• 8. értékelési szempont: 360db;
• 9. értékelési szempont: 1fő;
• 10. értékelési szempont: 1fő;
• 11. értékelési szempont: 1fő;
• 12. értékelési szempont: 5fő;
• 13. értékelési szempont: 1fő;
• 14. értékelési szempont: 1fő.
13.) AK az alábbiakban ismerteti az egyes részfeladatokhoz kapcsolódó ellenszolgáltatást, amelyre tekintettel vállalást kell tenni:
Költségvetés, 1. részfeladat (Print országos lapok): nettó 15.000.000,- Ft.
Költségvetés, 2. részfeladat (Print vidéki napilap): nettó 15.000.000,- Ft.
Költségvetés, 3. részfeladat (Közterület: óriásplakát, City Light Poster): nettó 72.100.000,- Ft.
Költségvetés, 4. részfeladat (Közterület: reptéri indoor megjelenések): nettó 5.000.000,- Ft.
Költségvetés, 5. részfeladat(Közterület: reptéri outdoor megjelenések): nettó 5.000.000,- Ft.
Költségvetés, 6. részfeladat (TV/ szpot megjelenések): nettó 100.000.000,- Ft.
Költségvetés, 7. részfeladat (Rádió / szpot megjelenések): nettó 39.397.000,- Ft.
Költségvetés, 8. részfeladat (Online/mobil hirdetések): nettó 39.377.020,- Ft.
Költségvetés, 9. részfeladat (Közösségi média): nettó 6.542.400,- Ft.
Költségvetés, 10. részfeladat (Influencerek): nettó 10.000.000,- Ft.
Költségvetés, 11. részfeladat (PPC (kizárólag Google Adwords): nettó 4.000.000,- Ft.
AK az ár értékelési részszempontokkal érintett részfeladatok (Költségvetés 12-15. pontja szerinti részfeladatok, amelyekre adott megajánlást az AK 15-18. számú értékelési részszempontokban értékel) becsült ellenértékét nem kívánja megadni.
Helyesen:
A Kbt. 148. §-ában foglaltak szerint.
VI.3) pont folytatása:
11. Az eljárás tárgya homogén, nem bontható részekre, műszakilag/szakmailag egy egységes egészet képez, a szerződésszerű teljesítéshez minden elem teljesítése szükséges, egységes egészként kezelve az ajánlati ár is valószínűsíthetően fajlagosan kevesebb lesz (várható mennyiségi kedvezmény(ek)), így AK nem teszi lehetővé a részekre történő ajánlattételt.
12. Az értékelés szempontja a legjobb ár-érték arány [Kbt. 76. § (2) bek. c) pont]. Az értékelés módszere:
• 1., 3-8. és 12. értékelési szempont: arányosítás;
• 2., 9-11. és 13-14. értékelési szempont: egyenes arányosítás;
• 15-18. értékelési szempont: fordított arányosítás.
A pontskála alsó és felső határa: 0-100 pont.
AK az alábbiak szerint határozza meg az ajánlati elem azon legkedvezőbb szintjét, amelyre és az annál még kedvezőbb vállalásokra egyaránt az értékelési ponthatár felső határával azonos számú pontot ad:
• 1. értékelési szempont: 42db;
• 3. értékelési szempont: 1000db;
• 4. értékelési szempont: 500db;
• 5. értékelési szempont: 3db;
• 6. értékelési szempont: 10db;
• 7. értékelési szempont: 999db;
• 8. értékelési szempont: 2100db;
• 11. értékelési szempont: 10 fő.
A Kbt. 77. § (1) bekezdése alapján AK az alábbiak szerint határozza meg az ajánlati elem vonatkozásában azon elvárást, amelynél kedvezőtlenebb az ajánlati elem nem lehet:
• 1. értékelési szempont: 7db;
• 2. értékelési szempont: 1/4 méret;
• 3. értékelési szempont: 650db;
• 4. értékelési szempont: 250db;
• 5. értékelési szempont: 1db;
• 6. értékelési szempont: 1db;
• 7. értékelési szempont: 778db;
• 8. értékelési szempont: 360db;
• 9. értékelési szempont: 1 darab;
• 10. értékelési szempont: 1 darab;
• 11. értékelési szempont: 5fő;
• 12. értékelési szempont: 1 darab;
• 13. értékelési szempont: 1 darab.
13.) AK az alábbiakban ismerteti az egyes részfeladatokhoz kapcsolódó ellenszolgáltatást, amelyre tekintettel vállalást kell tenni:
Költségvetés, 1. részfeladat (Print országos lapok): nettó 15.000.000,- Ft.
Költségvetés, 2. részfeladat (Print vidéki napilap): nettó 15.000.000,- Ft.
Költségvetés, 3. részfeladat (Közterület: óriásplakát, City Light Poster együttesen): nettó 72.100.000,- Ft.
Költségvetés, 4. részfeladat (Közterület: reptéri digitális totem megjelenések): nettó 5.000.000,- Ft.
Költségvetés, 5. részfeladat(Közterület: reptéri outdoor megjelenések): nettó 5.000.000,- Ft.
Költségvetés, 6. részfeladat (TV/ szpot megjelenések): nettó 100.000.000,- Ft.
Költségvetés, 7. részfeladat (Rádió / szpot megjelenések): nettó 39.397.000,- Ft.
Költségvetés, 8. részfeladat (Online/mobil hirdetések): nettó 39.377.020,- Ft.
Költségvetés, 9. részfeladat (Közösségi média): nettó 6.542.400,- Ft.
Költségvetés, 10. részfeladat (Influencerek): nettó 10.000.000,- Ft.
Költségvetés, 11. részfeladat (PPC (kizárólag Google Adwords): nettó 4.000.000,- Ft.
AK az ár értékelési részszempontokkal érintett részfeladatok (Költségvetés 12-15. pontja szerinti részfeladatok, amelyekre adott megajánlást az AK 14-17. számú értékelési részszempontokban értékel) becsült ellenértékét nem kívánja megadni.
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
. .
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
Helyesen:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
VII.2) További információk:
1. Ajánlatkérő a IV.2.7. szakaszban csak a dátumot módosítja, az információkat a jogosultakról és a bontási eljárásról nem.
2. Ajánlatkérő tájékoztatja a Tisztelt Érdeklődő Gazdasági Szereplőket, hogy az alábbi Közbeszerzési Dokumentumok alábbi pontjait is módosítja:
a) Dokumentáció Fedlap, I.2. pont, I.12. pont,VI. fejezet;
b) Excel formátumú Műszaki Leírás minden pontja, kivéve a 14. pont/feladatrész;
c) Felolvasólap tartalma a Nyilatkozatmintákban;
d) Vállalkozási Szerződés Tervezet címe, II.2. pontja, II.3. pontja, III.1. pontja, III.2. pontja, III.6. pontja;
e) Ajánlatkérő új műszaki-szakmai mellékeltet ad ki, amely a Közbeszerzési Dokumentumok részévé válik ("Településkép Nyilatkozat").
3. A módosított Közbeszerzési Dokumentumok az eredeti Közbeszerzési Dokumentumokkal megegyező linken (http://b-t.hu/dokumentum/index.php/s/qywez7VsFg95vWL) érhetőek el a jelen hirdetmény megjelenésének napjától korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen.
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ