Közbeszerzési Értesítő száma: | 2016/137 |
---|---|
Beszerzés tárgya: | Árubeszerzés |
Hirdetmény típusa: | Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL |
Eljárás fajtája: | Tárgyalásos eljárás |
Közzététel dátuma: | 2016.11.28. |
Iktatószám: | 13924/2016 |
CPV Kód: | 34928500-3 |
Ajánlatkérő: | Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata |
Teljesítés helye: | Pécs közigazgatási területe |
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: | 2016.12.23. |
Nyertes ajánlattevő: | |
Ajánlatkérő típusa: | Regionális vagy helyi iroda/hivatal |
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: | Általános közszolgáltatások |
Letöltés: | Hirdetmény letöltése PDF formátumban |
Közbeszerzési eljárás: | Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban |
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 34928500-3 |
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 34928500-3 | |
További tárgyak: | 66114000-2 | |
34928530-2 | ||
50232110-4 |
A város az energiatakarékos közvilágítás fejlesztési törekvését folytatva, további 12.190 lámpahelyen, 912,40 kW beépített teljesítményű lámpatest cseréjét, a belvárosi díszvilágítási rendszer távfelügyeletét 145 lámpahelyen és a közvilágítás 147 darab lámpatesttel történő bővítését tervezi.
A lízing konstrukcióra vonatkozó előírások:
- finanszírozás: zárt végű pénzügyi lízing,
- futamidő: szerződés aláírásának napjától számított 120 hónap,
- díjfizetés gyakorisága: havonta,
- finanszírozás devizaneme: HUF,
- kamatozás: változó, 1 havi BUBOR alapkamaton számítva,
-kamatfelár mértéke: az ajánlattevő által megajánlottak szerint
-kamatkövetés: a nyertes ajánlattevő általános lízingfeltételeket tartalmazó szabályzatában meghatározottak szerint és mértékben.
- az ajánlatkérő kizárólag a szerződésben, a felhívásban és a közbeszerzési dokumentumokban foglaltakkal összhangban meghatározott díjakat/költségeket köteles megfizetni, a futamidő alatt egyéb díjat, kezelési költséget vagy más költségelemet a nyertes ajánlattevő nem írhat elő.
Ajánlatkérő előírja, hogy legkésőbb a finanszírozási időszak végén tulajdonjogot kell, hogy szerezzen a korszerűsítés keretében felszerelt eszközökön. A részletes feladatok és az ellátandó tevékenység ismertetése a szerződéses konstrukció részletezése az ajánlati szakasz során a közbeszerzési dokumentumokban kerül megadásra. Ahol Ajánlatkérő gyártmányt, típust, márkanevet jelölt meg, az csak az áru jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, amely esetben nem lehetséges a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (2) bekezdése szerinti, kellően pontos és érthető leírás, az így megjelölt termékek esetében ajánlatkérő az azzal egyenértékű (a közbeszerzési dokumentumokban részletezettek szerint) terméket is elfogadja (a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése alapján). A részletes műszaki leírást a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Az eljárásban nem lehet részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező), alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1) és (2) bekezdése és a Kbt. 63. § (1) bekezdés a-d) pontja szerinti kizáró okok állnak fenn.
Az eljárásból kizárásra kerül, akivel szemben a hivatkozott kizáró okok valamelyike a közbeszerzési eljárás alatt merül fel.
A megkövetelt igazolási mód:
A kizáró okok fenn nem állását a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1-16. § rendelkezései szerint, az egységes európai közbeszerzési dokumentum benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 62. § (1) és (2) bekezdésének és a Kbt. 63. § (1) bekezdés a-d) pontja szerinti kizáró okok hatálya alá. A Kbt. 67. § (4) bekezdése alapján részvételre jelentkezőnek nyilatkoznia kell, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a Kbt. 62. §-a és a Kbt. 63. §-a szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót és alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet.
Az ajánlatkérő a közbeszerzési eljárásban a Kbt. 62. § (1) bekezdés n) pontja szerinti kizáró okot a Kormány határozatára tekintettel nem alkalmazza.
Az Ajánlatkérő által a Kbt. 69. § (4)-(8) bekezdése alapján a kizáró okokra és az alkalmassági követelményekre vonatkozó igazolások benyújtására felhívott gazdasági szereplőnek a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet III. és IV. Fejezetnek megfelelően kell igazolnia, hogy nem tartozik az eljárásban előírt kizáró okok hatálya alá.
Az Ajánlatkérő nem kéri az érintett Részvételre jelentkező(k)től a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet III. Fejezete szerinti részletes igazolás(oka)t, ha az Ajánlatkérő a Kbt. 69. § (11) bekezdésében foglaltaknak megfelelően közvetlenül hozzáfér a III. Fejezetben nem említett, a kizáró okok hiányát igazoló adatbázisokhoz, és a gazdasági szereplő ezek elérhetőségét az egységes európai közbeszerzési dokumentumban megjelölte. A kizáró okok fenn nem állásának igazolására a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 1. § (3)-(5) bekezdései is megfelelően alkalmazandóak.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 13. §-a alapján folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében részvételre jelentkezőnek ajánlatához csatolnia kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást. Amennyiben részvételre jelentkező tekintetében nincs folyamatban változásbejegyzési eljárás, úgy erre vonatkozó nemleges nyilatkozat benyújtása szükséges.
Az egységes európai közbeszerzési dokumentumban foglalt információk valóságtartalmáért a részvételre jelentkező felel.
A kizáró okok tekintetében a részvételre jelentkezők, alvállalkozók, valamint az részvételre jelentkezők által az alkalmasság igazolására igénybe vett más szervezet által tett nyilatkozat(ok) keltezése nem lehet régebbi a felhívás feladásának napjánál.
• a számla (számlák) megnyitásának időpontja;
• számlaszám(ok) feltüntetése;
• arra vonatkozó információt, hogy a számlán, illetve számlákon az eljárást megindító felhívás feladásának időpontjától visszafelé számított 730 napban volt-e 15 napot meghaladó időtartamú sorba állított tétel, ha volt, akkor hány alkalommal;
(321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 19. § (1) bekezdés a) pont)
P2) A részvételi határidő lejártát megelőző, utolsó három lezárt üzleti év vonatkozásában a részvételre jelentkező saját vagy jogelődje, számviteli jogszabályok szerinti beszámolóval lezárt üzleti évei tekintetében, az éves beszámoló egy részének (eredmény kimutatás) benyújtása, ha a gazdasági szereplő letelepedés szerinti ország joga előírja közzétételét. Amennyiben az Ajánlatkérő által kért beszámoló részét képező eredmény kimutatás a céginformációs szolgálat honlapján megismerhető, a beszámoló adatait az Ajánlatkérő ellenőrzi, ebben az esetben a céginformációs szolgálat honlapján megismerhető beszámoló csatolása a jelentkezésben nem szükséges. Abban az esetben, ha az alkalmassági feltételt igazoló gazdasági szereplő letelepedés szerinti ország joga nem írja elő a beszámoló közzétételét, úgy az alkalmassági minimumkövetelmény igazolására az utolsó három lezárt üzleti évi mérleg szerinti eredményét tartalmazó cégszerűen aláírt nyilatkozatot kell a jelentkezéshez csatolni. Ha a részvételre jelentkező a számviteli jogszabályoknak megfelelő beszámolóval azért nem rendelkezik az ajánlatkérő által előírt teljes időszakban, mert az időszak kezdete után kezdte meg működését, az alkalmasságát a közbeszerzés tárgyából (ingó eszköz(ök) pénzügyi lízingszerződés keretében történő értékesítéséből) származó árbevételről szóló nyilatkozattal jogosult igazolni. Ebben az esetben az részvételre jelentkező működésének ideje alatt a közbeszerzés tárgyából származó általános forgalmi adó nélkül számított - árbevételének el kell érnie vagy meg kell haladnia az ajánlatkérő által a felhívásban meghatározott értéket. (321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 19. § (1) bekezdés b) pont és (2) és (3) bekezdés)
P3) Nyilatkozat az előző három lezárt üzleti évre vonatkozóan a közbeszerzés tárgya (ingó eszköz(ök) pénzügyi lízingszerződés keretében történő értékesítéséből) szerinti - általános forgalmi adó nélkül számított- árbevételéről, attól függően, hogy a jelentkező mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg a tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak. (321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 19. § (1) bekezdés c) pont és (3) bekezdés)
A P1-P3) alkalmassági követelményeknek való megfelelés igazolása előzetesen az egységes európai dokumentumba foglalt nyilatkozat benyújtásával történik figyelemmel a Kbt. 67. §-ban és a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdésre. A fent ismertetett P1-P3) alkalmassági feltételek esetében rögzített igazolások benyújtása kizárólag az ajánlatkérő Kbt. 69. § (4)-(7) bekezdése szerinti felkérése esetén szükséges
Ajánlatkérő jelzi, hogy a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 30. § (4) bekezdése alapján a gazdasági és pénzügyi alkalmasságának feltételeit és igazolásait a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékéhez képest szigorúbban állapította meg [P1 - P3]
P1) A becsatolt pénzügyi intézmény(ek)től származó nyilatkozat(ok) alapján megállapítható, hogy a részvételre jelentkező bármely számláján az eljárást megindító felhívás feladásának időpontjától visszafelé számított 730 napban egynél több alkalommal 15 napot meghaladó időtartamú sorba állított tétele volt. Ajánlatkérő a „sorba állítás” kitétel alatt a 2009. évi LXXXV. törvény 2. § 25. pontjában meghatározott fogalmat érti.
P2) Részvételre jelentkező letelepedése szerint irányadó számviteli jogszabálynak megfelelően elkészített, saját vagy jogelődje utolsó három lezárt üzleti évre vonatkozó számviteli jogszabályok szerinti beszámolói alapján a mérleg szerinti eredménye több mint egy lezárt üzleti évben negatív volt. A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 19. § (2) bekezdése alapján, amennyiben részvételre jelentkező az éves beszámoló részét képező eredménykimutatással azért nem rendelkezik az ajánlatkérő által előírt teljes időszakban, mert az időszak kezdete után kezdte meg működését, az alkalmasságát a működése ideje alatt a közbeszerzés tárgyából származó árbevételről szóló nyilatkozattal jogosult igazolni. Ebben az esetben a később létrejött gazdasági szereplő esetében a működésének ideje alatt a részvételi határidő lejártáig terjedő időszak vonatkozásában a közbeszerzés tárgyából (ingó eszköz(ök) pénzügyi lízingszerződés keretében történő értékesítéséből) származó nettó árbevételének megkövetelt mértéke 500.000.000,-Ft.
P3) Az előző három lezárt üzleti évre vonatkozóan a közbeszerzés tárgya szerinti (ingó eszköz(ök) pénzügyi lízingszerződés keretében történő értékesítéséből) tevékenységből származó - általános forgalmi adó nélkül számított - árbevétele a vizsgált időtartamban összesen nem éri el legalább a nettó 500.000.000,-Ft-ot.
M.1) a-b)
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 22. § (1) bekezdése alapján, az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 36 hónap (feladási időpont év/hó/naptól visszafelé számított megelőző 36. hónap hó/napjáig terjedő időszakot vizsgálva) referenciára vonatkozó referenciaigazolásnak vagy referencia nyilatkozatnak legalább a következőket kell tartalmaznia:
- szerződést kötő másik fél megnevezését;
- az ellenszolgáltatás nettó összegét;
- a teljesítés idejét (év/hó/nap) és helyét;
- továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
- a megvalósított műszaki tartalom bemutatását oly módon, hogy abból az alkalmassági feltételeknek történő megfelelés egyértelműen megállapítható legyen.
M2) A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdése b) pontja alapján Azoknak a szakembereknek (szervezeteknek) - különösen a minőség-ellenőrzésért felelősöknek - a megnevezésével, végzettségük, és képzettségük, szakmai tapasztalatuk ismertetésével, akiket be kíván vonni a teljesítésbe. Csatolandó továbbá a szakember végzettségét, képzettségét igazoló dokumentum egyszerű másolata, valamint csatolandó a szakmai tapasztalat ismertetését is tartalmazó a szakember által aláírt szakmai önéletrajz és a rendelkezésre állási nyilatkozat is. A becsatolt szakmai önéletrajz a szakmai tapasztalat meglétének igazolására szolgál, ezért ezt oly módon kell becsatolni, hogy az előírt szakmai tapasztalat megléte egyértelműen megállapítható legyen. Amennyiben a bemutatott szakember szerepel a szakmavégzési jogosultságot igazoló kamarai nyilvántartásban a névjegyzéki/kamarai számot Részvételre jelentkező megadhatja.
M3) Csatolandó az előírt tevékenységre vonatkozó ISO 9001 minőségbiztosítási rendszer tanúsítványa vagy a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 24. § (3) bekezdése szerinti azzal egyenértékű tanúsítvány vagy a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 24. § (3) bekezdése szerinti bekezdése szerinti egyenértékű minőségbiztosítási intézkedések bizonyítékai;
M4) A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés c) pontja alapján a teljesítéséhez rendelkezésre álló műszaki felszereltség bemutatása nyilatkozat formájában olyan részletezettséggel, hogy abból az alkalmassági feltételeknek történő megfelelés egyértelműen megállapítható legyen. A nyilatkozatnak megfelelően csatolandó a bemutatott gép/eszköz tekintetében az eszköznyilvántartó karton és a forgalmi engedély másolata is.
A Kbt. 67. § (1) bekezdése alapján a gazdasági szereplő a részvételi jelentkezésében köteles a kizáró okok fenn nem állása, az alkalmassági követelményeknek való megfelelés tekintetében az egységes európai közbeszerzési dokumentumba foglalt nyilatkozatát benyújtani a 321/2015 (X.30.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdés szerinti előzetes igazolásra. Az egységes európai közbeszerzési dokumentumban a gazdasági szereplő egyrészt nyilatkozik arról, hogy a kizáró okok nem állnak fenn, valamint az előírt alkalmassági követelmények teljesülnek, másrészt megadja az eljárásban kért információkat, köztük az alkalmassági követelmények teljesítésére vonatkozó adatokat. Ajánlatkérő jelzi, hogy a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 30. § (4) bekezdése alapján a gazdasági és pénzügyi alkalmasságának feltételeit és igazolásait a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékéhez képest szigorúbban állapította meg [M1 - M4]
M.1.)
az részvételi felhívás feladásától visszafelé számított 36 hónapban (feladási időpont év/hó/naptól visszafelé számított megelőző 36. hónap hó/napjáig terjedő időszakot vizsgálva) nem rendelkezik legalább az alábbi követelményeknek és feltételeknek megfelelő referenciákkal:
a) - összesen egy darab, pénzügyi lízing keretében finanszírozott, minimum nettó 500.000.000 forint vételárú (értékű) ingó eszköz(ök) lízingelésére vonatkozó referenciával;
b) - összesen nettó 600.000.000 forint értékben és összesen legalább 7.500 db LED-es közvilágítási világítótestek szállítására és/vagy felszerelésére és/vagy üzembe helyezésére és üzemkésszé tételére vonatkozó referenciával vagy referenciákkal (az előírt követelmény maximum 2 db referenciával teljesíthető), amelyek közül legalább egy darab referencia ellenértéke elérte a minimum nettó 400.000.000 forint összeget és legalább 4.000 db LED-es közvilágítási világítótestek szállítására és/vagy felszerelésére és/vagy üzembe helyezésére és üzemkésszé tételére vonatkozott.
Az M.1)/a) pontban előírt referencia esetében ajánlatkérő a 36 hónapos vizsgált időszak keretében azt vizsgálja, hogy az ingó eszköz(ök) átadása megtörtént-e a lízingbevevőnek a vizsgált időtartamon belül. Ezért Ajánlatkérő rögzíti, hogy lízingszerződés lejárati időpontjának nem kell beleesni a vizsgált 36 hónapos időtartamba.
Az M.1)/b) pontban megkövetelt referencia esetében az előírt nettó érték alatt Ajánlatkérő LED-es közvilágítási világítótestek szállítására és/vagy felszerelésére és/vagy üzembe helyezésére és üzemkésszé tételére vonatkozó munkák elvégzésért járó ellenszolgáltatást érti.
M2) a szerződés teljesítésébe bevonni kívánt szakemberei között nem rendelkezik legalább az alábbi szakemberekkel:
a) minimum 1 fő, legalább a 266/2013 (VII.11.) Korm. rendelet 1. melléklet/IV/3. rész/22. pontjában előírt felelős műszaki vezetői jogosultsággal (MV-VI-R) rendelkező szakemberrel.
b) minimum 1 fő felsőfokú minőségbiztosítási és/vagy minőségirányítási és/vagy minőségügyi és/vagy minőségmenedzsment szakmérnöki végzettségű, illetve azzal egyenértékűnek tekintett végzettségű szakemberrel, akinek a minőségbiztosítás terén az előírt végzettség megszerzését követően szerzett, legalább 36 hónapos szakmai tapasztalata van;
c) minimum 1 fő felsőfokú végzettségű szakemberrel, aki legalább 12 hónapos szakmai tapasztalattal rendelkezik lízing típusú finanszírozással kapcsolatban;
Egy szakember maximum 1 különböző alkalmassági pozícióra jelölhető.
M3) Nem rendelkezik közvilágítási világítótestek szállítási és/vagy értékesítési és/vagy gyártási tevékenységre érvényes ISO 9001 vagy a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 24. § (3) bekezdése szerinti azzal egyenértékű érvényes minőségbiztosítási rendszer tanúsítvánnyal, vagy azzal egyenértékű minőségbiztosítási intézkedések egyéb bizonyítékaival;
M4) Nem rendelkezik legalább a szerződéses munkálatok elvégzéséhez összesen minimum 4 db a teljesítés során igénybe vehető és nem lejárt műszaki érvényességű forgalmi engedéllyel rendelkező, közúti forgalomra alkalmas (működőképes) olyan szerelőkosaras felépítménnyel rendelkező autóval, amely legalább 12 méter emelőmagasságú vagy gémkinyúlású.
Önerő előleg jogcímen:
Ajánlatkérő Ajánlattevő igénye esetén a megvalósítandó rendszer (tervezés,leszerelés, szállítás, felszerelés, üzembe helyezés) nettó beszerzési árának maximum 15 %-a mértékéig, előleget (önerőt) biztosít.
A lízingdíj megfizetése:
Ajánlatkérő a szerződésben meghatározott módon és tartalommal való teljesítést követően az ellenszolgáltatást havonta banki átutalással teljesíti, a Kbt. 135. § (1) és (5)-(6) bekezdései, a Ptk. 6:130 § (1)-(2) bekezdése szerint. A kifizetés során az Art. 36/A §-a is minden esetben alkalmazandó. Az ajánlattétel, az elszámolás és kif. pénzneme magyar forint (HUF)
Fiz.hat. a Ptk. szerint 30 nap. A szerződést megerősítő biztosítékok és a jótállás a fiz. felt. vonatkozó részletes szabályokat a közbeszerzési dokumentumok részét képező szerződéstervezet(ek) tartalmazzák.
2. Dokumentumok formája: A Kbt. 47. § (2) bekezdése az irányadó. A Kbt. 66. § (5) bekezdése szerinti felolvasólapot eredeti vagy hiteles másolati formában kell benyújtani.
3. Részvételre jelentkezőnek az ajánlati szakaszban a végleges ajánlata részeként Ajánlati Biztosítékot kell benyújtani a Kbt. 54.§-a alapján, melynek összege 10.000.000,-Ft. Az ajánlati biztosíték a részvételre jelentkező választása szerint a Kbt. 54.§ (2) bekezdése szerinti módon teljesíthető.
4. Kiegészítő tájékoztatás: A Kbt. 56. § (1)-(6) bekezdéseiben, valamint a dokumentációban foglaltak az irányadók. Az Ajánlatkérő jelen eljárásban helyszíni bejárást és konzultációt nem tart.
5. Minősített ajánlattevők: A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 30. § (3)-(4) bekezdése alapján. Ajánlatkérő a következő alkalmassági feltételek tekintetében a minősített ajánlattevőknél szigorúbb követelményeket állapított meg: III.1.2.-III.1.3.) pont valamennyi rendelkezése.
6. Nyilatkozatok: Részvételre jelentkezőnek, valamennyi közös részvételre jelentkezőnek a részvételi jelentkezésben be kell nyújtania:
- Kbt. 66. § (4) és (6) bekezdése, Kbt. 67. § (1), (3) és (4) bekezdése szerinti nyilatkozatokat a dokumentációban meghatározott tartalommal (nemleges tartalmú nyilatkozat benyújtása kötelező),
- Kbt. 66. § (5) bekezdése szerinti felolvasólapot,
- a kiegészítő tájékoztatások figyelembe vételére, valamint az idegen nyelvű dokumentumokról készített magyar nyelvű fordítások tartalmának hitelességére vonatkozó nyilatkozatot,
- a Közbeszerzési dokumentumban meghatározott nyilatkozatokat.
7. A részvételre jelentkezésnek tartalmaznia kell a (közös) részvételre jelentkező, illetőleg a jelentkezésben nyilatkozatot aláíró alvállalkozók és alkalmasságot igazoló szervezetek esetében az alábbi iratokat:
- a részvételi jelentkezésben bármilyen nyilatkozatot aláíró személy aláírási címpéldánya vagy a 2006. évi V. törvény 9. § (1) bekezdése szerinti aláírási-mintája,
- a cégkivonatban nem szereplő kötelezettségvállalók cégjegyzésre jogosult személytől származó, részvételi jelentkezés aláírására vonatkozó meghatalmazását, a meghatalmazott aláírásával, teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalva.
8. Értékelési szempontok: Legjobb ár-érték arány. Az értékelés során adható pontszám alsó és felső határa: 1-100. A módszerek ismertetését a Közbeszerzési Dokumentum tartalmazza. Módszer: ár és alszempontjai, valamint a minőségi részszempont esetén: fordított arányosítás.
9. A lízing konstrukcióból adódóan, a gazdasági szempontok figyelembevételével a beszerzés nem darabolható, részekre nem bontható, ezért a beszerzés jellegére tekintettel és gazdasági okok miatt a részajánlattételt Ajánlatkérő nem biztosítja.
10. Ajánlatkérő nem teszi lehetővé, kizárja önálló nyertes ajánlattevő, és közös nyertes ajánlattevők esetében a gazdálkodó szervezet, illetve projekttársaság létrehozását.
11. A Kbt. 71. § (6) bekezdés második mondata alapján Ajánlatkérő nem rendel el újabb hiánypótlást.
12.A részvételi jelentkezések felbontásának időpontja, helye: 2016. december 23. 10:00 óra (CET), PRV Dunántúl Kft. 7622 Pécs, Jogász u. 6. II. em. 5. helyiség. A részvételi jelentkezések felbontásán jelenlétre jogosult személyek: Kbt. 68. § (3) bek.
13. Ajánlatkérő felhívja Részvételre jelentkezők figyelmét, hogy a Ptk. 6:116. §-a alapján az eljárás eredményeként megkötendő szerződés hatályának beálltát a fedezetként szolgáló kölcsön felvételéhez jogszabályban előírt Kormány előzetes hozzájárulásától teszi függővé, így a szerződés az itt meghatározott felfüggesztő feltétel beálltával lép hatályba.
14. FAKSZ: dr. Turi Ákos (lajstromszám:00416).