Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/65
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.04.03.
Iktatószám:5763/2019
CPV Kód:71320000-7
Ajánlatkérő:Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzata
Teljesítés helye:4024 Debrecen, Piac utca 20.;4024 Debrecen, Piac utca 20.;4024 Debrecen, Piac utca 20.;4024 Debrecen, Piac utca 20.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2019.04.30.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Általános közszolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_70582176
Postai cím: Piac Utca 20.
Város: Debrecen
NUTS-kód: HU321
Postai irányítószám: 4024
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Paróczai Bernadett
Telefon: +36 52511550
E-mail: kiss.kornelia@ph.debrecen.hu
Fax: +36 52511552
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.debrecen.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.debrecen.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000391612019/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000391612019/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
x Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
x Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Épületek energetikai korszerűsítésének tervezése
Hivatkozási szám: EKR000391612019
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 71320000-7
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Debrecen Megyei Jogú Város Egyesített Bölcsődei Intézményének Görgey Utcai Tagintézménye, a Mosolykert Óvoda Kismacsi Telephelye, a Karácsony György Utcai Óvoda és a Sinay Miklós Utcai Óvoda épületének energetikai korszerűsítéséhez szükséges felmérési és kiviteli tervdokumentáció elkészítése tervezési szerződés keretében
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Görgey Utcai Bölcsőde épület energetikai tervezése
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 71314000-2
További tárgyak:71322000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU321 A teljesítés fő helyszíne: 4024 Debrecen, Piac utca 20.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
TOP-6.5.1-16-DE1-2017-00008 azonosító számú projekt keretében Debrecen Megyei Jogú Város Egyesített Bölcsődei Intézményének Görgey Utcai Tagintézménye épületének energetikai korszerűsítéséhez szükséges felmérési és kiviteli tervdokumentáció elkészítése
A Bölcsőde épülete 1979-ben épült bölcsődei funkció ellátására. Az 1 szintes épület 5.619 m2 bruttó összterületű telken, 1.814 m2 hasznos alapterületű intézményben 12 foglalkoztató szoba van, melyekben 0,5 - 3 éves gyermek nevelése-oktatása folyik napi szinten.
Emiatt az intézmény minden egysége nagyfokú igénybevételnek és amortizációnak van kitéve. A Bölcsőde jelen állapotában viszont nem biztosít megfelelő környezetet és körülményeket a 0,5 - 3 éves korú gyermekek neveléséhez, oktatásához.
Tervezési feladat:
- Az épület felújítását megelőzően fotódokumentáció készítése
- Felmérési tervdokumentáció készítése
- Szükséges külön dokumentálva: helyszínrajz, vázrajz, jelenlegi és tervezett állapot bemutatása - rövid műszaki leírás: épület és telekadatok, helyiséglista m2 adatokkal, tervezett infrastrukturális fejlesztések szöveges leírása külön részletezve az energiahatékonysági beruházásokat
- A szükséges egyeztetések lefolytatása, jegyzőkönyvvel való dokumentálása, melyet a Megrendelő részére 3 napon belül meg kell küldeni
- Teljeskörű kiviteli tervdokumentáció elkészítése a 191/2009. Kormányrendeletben foglalt műszaki tartalommal. Árazott és árazatlan költségvetés a felújításhoz kapcsolódó igények szerint
- Homlokzati hőszigetelési rendszer és az épület egyéb határoló szerkezeteinek hőszigetelésének kialakítása az előírásoknak megfelelően
- Elavult homlokzati nyílászárók cseréje műanyag ablakokra, ajtókra a 7/2006 (V. 24) TNM rendeletben foglalt energetikai követelményeknek megfelelően
- Az épület csoportszobáinak árnyékolása a Felhívásban foglaltak szerint
- Villámvédelmi rendszer felülvizsgálata, szükség szerinti felújítása, korszerűsítése, kiépítése
- Az épület projektarányos akadálymentesítésének megvalósítása. Rehabilitációs környezettervező szakmérnök / szakértő bevonása szükséges, külön akadálymentesítési tervfejezetet, valamint külön költségvetést kell készíteni
- Épületvillamossági (erősáram, gyengeáram, automatika, épületfelügyelet) rendszer teljes körű felülvizsgálata és szükség szerinti korszerűsítése
- HMKE fotovillamos (napelemes) rendszer kialakításának tervezése, és hozzá kapcsolódó statikai tervezés
- Hőközpont felülvizsgálata és szükség szerinti korszerűsítése
- A tervezésnek ki kell terjednie minden olyan egyéb, itt nem részletezett feladatra, amely az építmény rendeltetésszerű és biztonságos használatához, illetve a későbbi gazdaságos üzemeltetéshez, fenntartáshoz szükséges, de csak a tervezés folyamán válik ismertté
- Az energetikai tervezési feladat becsült kivitelezési költsége tartalmazza az energetikai felújítások kivitelezési munkáiból adódó belsőépítészeti helyreállítások költségeit
- A szükséges szolgáltatói egyeztetések lefolytatása (E-ON, NKM, Tigáz, Hőszolgáltató) és a szolgáltatók által jóváhagyott tervdokumentáció szállítása szükséges
- A Tervező javasolhat eltérő műszaki megoldásokat a gazdaságosabb üzemeltetés érdekében
A terveket .pdf/A, .dwg és .pla formátumban, a szöveges dokumentumokat digitális aláírással ellátott .pdf/A formátumban, szerkeszthető word formátumban, valamint az árazott és árazatlan
költségvetést .pdf és szerkeszthető excel formátumban kell szállítani. A felmérési tervdokumentációt 1 darab papír-, 1 darab írásvédett DVD, valamint 2 darab digitális (pendrive) példányban kell szállítani. A kivitelezési tervdokumentációt - melynek része a felmérési terv - 6 darab papír, 1 darab írásvédett DVD, valamint 2 darab digitális (pendrive) példányban kell szállítani. A kiviteli tervek esetében költség-vetés készítendő árazott és árazatlan formában.
A további információkat, a részletes és teljes műszaki tartalmat a további közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési fel. ellátásába bevonásra kerül óvodai és/vagy bölcsődei épület építésének és/vagy felújításának tervezésében szerzett gyakorlattal rend.kező szakember igen/nem 10
2 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési feladat ellátásába bevonásra kerül épületek határoló szerkezetei hőszigetelésének tervezésében szerzett gyakorlattal rendelkező szakember (igen/nem) 10
3 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési fel. ellátásába bevonásra kerül napelemes rendszer tervezésében szerzett gyakorlattal rendelkező szakember (igen/nem) 10
4 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési fel. ellátásába bevonásra kerül statikai tervezésben szerzett gyakorlattal rendelkező szakember (igen/nem) 10
5 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési fel. ellátásába bevonásra kerül olyan szakember, aki akadálymentesítési tervfejezet készítésében szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 50
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam: 120
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: TOP-6.5.1-16-DE1-2017-00008 azonosítószámú, „Debrecen Megyei Jogú Város Egyesített Bölcsődei Intézményének Görgey Utcai Tagintézménye épületének energetikai korszerűsítése” című projekt
II.2.14) További információ:
- A II.1.5. pont kizárólag azért került kitöltésre, hogy a hirdetmény továbbítható legyen a Kiadóhivatalnak.
- A felhívás IV.2.6) pontja tekintetében ajánlatkérő rögzíteni kívánja, hogy az ajánlati kötöttség időtartama 60 naptári nap az ajánlattételi határidő lejártától számítva.
- Az eljárás során a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: Dr. Paróczai Bernadett, Lajstromszáma: 00176.

II.2.1)
Elnevezés: Mosolykert Óvoda Kismacsi Telephelye tervezése
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 71314000-2
További tárgyak:71322000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU321 A teljesítés fő helyszíne: 4024 Debrecen, Piac utca 20.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A TOP-6.5.1-16-DE1-2017-00005 azonosító számú projekt keretében a Mosolykert Óvoda Kismacsi Telephelye épületének energetikai korszerűsítéséhez szükséges felmérési és kiviteli tervdokumentáció elkészítése
Az Óvoda épülete 1975-ben épült bölcsődei funkció ellátására. Az 1 szintes épület 5.174 m2 bruttó összterületű telken, 461 m2 hasznos alapterületű intézményben 3 foglalkoztató szoba van, melyekben 3 – 6 éves gyermek nevelése-oktatása folyik napi szinten. Emiatt az intézmény minden egysége nagyfokú igénybevételnek és amortizációnak van kitéve. Az Óvoda jelen állapotában viszont nem biztosít megfelelő környezetet és körülményeket a 3 – 6 éves korú gyermekek neveléséhez, oktatásához.
Tervezési feladat:
- Az épület felújítását megelőzően fotódokumentáció készítése
- Felmérési tervdokumentáció készítése
- Szükséges külön dokumentálva: helyszínrajz, vázrajz, jelenlegi és tervezett állapot bemutatása - rövid műszaki leírás: épület és telekadatok, helyiséglista m2 adatokkal, tervezett infrastrukturális fejlesztések szöveges leírása külön részletezve az energiahatékonysági beruházásokat
- A szükséges egyeztetések lefolytatása, jegyzőkönyvvel való dokumentálása, melyet a Megrendelő részére 3 napon belül meg kell küldeni
- Teljes körű kiviteli tervdokumentáció elkészítése a 191/2009. Kormányrendeletben foglalt műszaki tartalommal. Árazott és árazatlan költségvetés a felújításhoz kapcsolódó igények szerint
- Homlokzati hőszigetelési rendszer és az épület egyéb határoló szerkezeteinek hőszigetelésének kialakítása az előírásoknak megfelelően
- Elavult homlokzati nyílászárók cseréje műanyag ablakokra, ajtókra a 7/2006 (V. 24) TNM
rendeletben foglalt energetikai követelményeknek megfelelően
- Az épület csoportszobáinak árnyékolása a Felhívásban foglaltak szerint
- Villámvédelmi rendszer felülvizsgálata, szükség szerinti felújítása, korszerűsítése, kiépítése
- Az épület projektarányos akadálymentesítésének megvalósítása. Rehabilitációs környezettervező szakmérnök / szakértő bevonása szükséges, külön akadálymentesítési tervfejezetet, valamint külön költségvetést kell készíteni
- Épületvillamossági (erősáram, gyengeáram, automatika, épületfelügyelet) rendszer teljes körű felülvizsgálata és szükség szerinti korszerűsítése
- HMKE fotovillamos (napelemes) rendszer kialakításának tervezése, és hozzá kapcsolódó statikai tervezés
- Hőközpont felülvizsgálata és szükség szerinti korszerűsítése
- A tervezésnek ki kell terjednie minden olyan egyéb, itt nem részletezett feladatra, amely az építmény rendeltetésszerű és biztonságos használatához, illetve a későbbi gazdaságos üzemeltetéshez, fenntartáshoz szükséges, de csak a tervezés folyamán válik ismertté
- Az energetikai tervezési feladat becsült kivitelezési költsége tartalmazza az energetikai felújítások kivitelezési munkáiból adódó belsőépítészeti helyreállítások költségeit
- A szükséges szolgáltatói egyeztetések lefolytatása (E-ON, NKM, Tigáz, Hőszolgáltató) és a szolgáltatók által jóváhagyott tervdokumentáció szállítása szükséges
- A Tervező javasolhat eltérő műszaki megoldásokat a gazdaságosabb üzemeltetés érdekében
A terveket .pdf/A, .dwg és .pla formátumban, a szöveges dokumentumokat digitális aláírással ellátott .pdf/A formátumban, szerkeszthető word formátumban, valamint az árazott és árazatlan költségvetést .pdf és szerkeszthető excel formátumban kell szállítani. A felmérési tervdokumentációt 1 darab papír-, 1 darab írásvédett DVD, valamint 2 darab digitális (pendrive) példányban kell szállítani. A kivitelezési tervdokumentációt - melynek része a felmérési terv - 6 darab papír, 1 darab írásvédett DVD, valamint 2 darab digitális (pendrive) példányban kell szállítani. A kiviteli tervek esetében költség-vetés készítendő árazott és árazatlan formában.
A további információkat, a részletes és teljes műszaki tartalmat a további közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési fel. ellátásába bevonásra kerül óvodai és/vagy bölcsődei épület építésének és/vagy felújításának tervezésében szerzett gyakorlattal rend.kező szakember igen/nem 10
2 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési feladat ellátásába bevonásra kerül épületek határoló szerkezetei hőszigetelésének tervezésében szerzett gyakorlattal rendelkező szakember (igen/nem) 10
3 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési fel. ellátásába bevonásra kerül napelemes rendszer tervezésében szerzett gyakorlattal rendelkező szakember (igen/nem) 10
4 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési fel. ellátásába bevonásra kerül statikai tervezésben szerzett gyakorlattal rendelkező szakember (igen/nem) 10
5 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési fel. ellátásába bevonásra kerül olyan szakember, aki akadálymentesítési tervfejezet készítésében szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 50
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam: 120
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: TOP-6.5.1-16-DE1-2017-00005 azonosítószámú, „A Mosolykert Óvoda Kismacsi Telephelye épületének energetikai korszerűsítése” című projekt
II.2.14) További információ:
- A II.1.5. pont kizárólag azért került kitöltésre, hogy a hirdetmény továbbítható legyen a Kiadóhivatalnak.
- A felhívás IV.2.6) pontja tekintetében ajánlatkérő rögzíteni kívánja, hogy az ajánlati kötöttség időtartama 60 naptári nap az ajánlattételi határidő lejártától számítva.
- Az eljárás során a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: Dr. Paróczai Bernadett, Lajstromszáma: 00176.

II.2.1)
Elnevezés: Karácsony György Utcai Óvoda energetikai tervezése
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 71314000-2
További tárgyak:71322000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU321 A teljesítés fő helyszíne: 4024 Debrecen, Piac utca 20.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A TOP-6.5.1-16-DE1-2017-00003 azonosító számú projekt keretében a Karácsony György Utcai Óvoda épületének energetikai korszerűsítéséhez szükséges felmérési és kiviteli tervdokumentáció elkészítése
Az Óvoda épülete 1979-ben épült bölcsődei funkció ellátására. Az 1 szintes épület 3.746 m2 bruttó összterületű telken, 825 m2 hasznos alapterületű intézményben 8 foglalkoztató szoba van, melyekben 3 – 6 éves gyermek nevelése-oktatása folyik napi szinten. Emiatt az intézmény minden egysége nagyfokú igénybevételnek és amortizációnak van kitéve. Az Óvoda jelen állapotában viszont nem biztosít megfelelő környezetet és körülményeket a 3 – 6 éves korú gyermekek neveléséhez, oktatásához.
Tervezési feladat:
- Az épület felújítását megelőzően fotódokumentáció készítése
- Felmérési tervdokumentáció készítése
- Szükséges külön dokumentálva: helyszínrajz, vázrajz, jelenlegi és tervezett állapot bemutatása - rövid műszaki leírás: épület és telekadatok, helyiséglista m2 adatokkal, tervezett infrastrukturális fejlesztések szöveges leírása külön részletezve az energiahatékonysági beruházásokat
- A szükséges egyeztetések lefolytatása, jegyzőkönyvvel való dokumentálása, melyet a Megrendelő részére 3 napon belül meg kell küldeni
- Teljes körű kiviteli tervdokumentáció elkészítése a 191/2009. Kormányrendeletben foglalt műszaki tartalommal. Árazott és árazatlan költségvetés a felújításhoz kapcsolódó igények szerint
- Homlokzati hőszigetelési rendszer és az épület egyéb határoló szerkezeteinek hőszigetelésének kialakítása az előírásoknak megfelelően
- Elavult homlokzati nyílászárók cseréje műanyag ablakokra, ajtókra a 7/2006 (V. 24) TNM rendeletben foglalt energetikai követelményeknek megfelelően
- Az épület csoportszobáinak árnyékolása a Felhívásban foglaltak szerint
- Villámvédelmi rendszer felülvizsgálata, szükség szerinti felújítása, korszerűsítése, kiépítése
- Az épület projektarányos akadálymentesítésének megvalósítása. Rehabilitációs környezettervező szakmérnök / szakértő bevonása szükséges, külön akadálymentesítési tervfejezetet, valamint külön költségvetést kell készíteni
- Épületvillamossági (erősáram, gyengeáram, automatika, épületfelügyelet) rendszer teljes körű felülvizsgálata és szükség szerinti korszerűsítése
- HMKE fotovillamos (napelemes) rendszer kialakításának tervezése, és hozzá kapcsolódó statikai tervezés
- Hőközpont felülvizsgálata és szükség szerinti korszerűsítése
- A tervezésnek ki kell terjednie minden olyan egyéb, itt nem részletezett feladatra, amely az építmény rendeltetésszerű és biztonságos használatához, illetve a későbbi gazdaságos üzemeltetéshez, fenntartáshoz szükséges, de csak a tervezés folyamán válik ismertté
- Az energetikai tervezési feladat becsült kivitelezési költsége tartalmazza az energetikai felújítások kivitelezési munkáiból adódó belsőépítészeti helyreállítások költségeit
- A szükséges szolgáltatói egyeztetések lefolytatása (E-ON, NKM, Tigáz, Hőszolgáltató) és a szolgáltatók által jóváhagyott tervdokumentáció szállítása szükséges
- A Tervező javasolhat eltérő műszaki megoldásokat a gazdaságosabb üzemeltetés érdekében
A terveket .pdf/A, .dwg és .pla formátumban, a szöveges dokumentumokat digitális aláírással ellátott .pdf/A formátumban, szerkeszthető word formátumban, valamint az árazott és árazatlan költségvetést .pdf és szerkeszthető excel formátumban kell szállítani. A felmérési tervdokumentációt 1 darab papír-, 1 darab írásvédett DVD, valamint 2 darab digitális (pendrive) példányban kell szállítani. A kivitelezési tervdokumentációt - melynek része a felmérési terv - 6 darab papír, 1 darab írásvédett DVD, valamint 2 darab digitális (pendrive) példányban kell szállítani. A kiviteli tervek esetében költség-vetés készítendő árazott és árazatlan formában.
A további információkat, a részletes és teljes műszaki tartalmat a további közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési fel. ellátásába bevonásra kerül óvodai és/vagy bölcsődei épület építésének és/vagy felújításának tervezésében szerzett gyakorlattal rend.kező szakember igen/nem 10
2 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési feladat ellátásába bevonásra kerül épületek határoló szerkezetei hőszigetelésének tervezésében szerzett gyakorlattal rendelkező szakember (igen/nem) 10
3 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési fel. ellátásába bevonásra kerül napelemes rendszer tervezésében szerzett gyakorlattal rendelkező szakember (igen/nem) 10
4 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési fel. ellátásába bevonásra kerül statikai tervezésben szerzett gyakorlattal rendelkező szakember (igen/nem) 10
5 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési fel. ellátásába bevonásra kerül olyan szakember, aki akadálymentesítési tervfejezet készítésében szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 50
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam: 120
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: TOP-6.5.1-16-DE1-2017-00003 azonosítószámú, „A Karácsony György Utcai Óvoda épületének energetikai korszerűsítése” című projekt
II.2.14) További információ:
- A II.1.5. pont kizárólag azért került kitöltésre, hogy a hirdetmény továbbítható legyen a Kiadóhivatalnak.
- A felhívás IV.2.6) pontja tekintetében ajánlatkérő rögzíteni kívánja, hogy az ajánlati kötöttség időtartama 60 naptári nap az ajánlattételi határidő lejártától számítva.
- Az eljárás során a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: Dr. Paróczai Bernadett, Lajstromszáma: 00176.

II.2.1)
Elnevezés: Sinay Miklós Utcai Óvoda épületének tervezése
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 71314000-2
További tárgyak:71322000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU321 A teljesítés fő helyszíne: 4024 Debrecen, Piac utca 20.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A TOP-6.5.1-16-DE1-2017-00004 azonosító számú projekt keretében a Sinay Miklós Utcai Óvoda épületének energetikai korszerűsítéséhez szükséges felmérési és kiviteli tervdokumentáció elkészítése
Az Óvoda épülete 1976-ban épült bölcsődei funkció ellátására. Az 1 szintes épület 5.697 m2 bruttó összterületű telken, 825 m2 hasznos alapterületű intézményben 8 foglalkoztató szoba van, melyekben 3 – 6 éves gyermek nevelése-oktatása folyik napi szinten. Emiatt az intézmény minden egysége nagyfokú igénybevételnek és amortizációnak van kitéve. Az Óvoda jelen állapotában viszont nem biztosít megfelelő környezetet és körülményeket a 3 – 6 éves korú gyermekek neveléséhez, oktatásához.
Tervezési feladat:
- Az épület felújítását megelőzően fotódokumentáció készítése
- Felmérési tervdokumentáció készítése
- Szükséges külön dokumentálva: helyszínrajz, vázrajz, jelenlegi és tervezett állapot bemutatása - rövid műszaki leírás: épület és telekadatok, helyiséglista m2 adatokkal, tervezett infrastrukturális fejlesztések szöveges leírása külön részletezve az energiahatékonysági beruházásokat
- A szükséges egyeztetések lefolytatása, jegyzőkönyvvel való dokumentálása, melyet a Megrendelő részére 3 napon belül meg kell küldeni
- Teljes körű kiviteli tervdokumentáció elkészítése a 191/2009. Kormányrendeletben foglalt műszaki tartalommal. Árazott és árazatlan költségvetés a felújításhoz kapcsolódó igények szerint
- Homlokzati hőszigetelési rendszer és az épület egyéb határoló szerkezeteinek hőszigetelésének kialakítása az előírásoknak megfelelően
- Elavult homlokzati nyílászárók cseréje műanyag ablakokra, ajtókra a 7/2006 (V. 24) TNM rendeletben foglalt energetikai követelményeknek megfelelően
- Az épület csoportszobáinak árnyékolása a Felhívásban foglaltak szerint
- Villámvédelmi rendszer felülvizsgálata, szükség szerinti felújítása, korszerűsítése, kiépítése
- Az épület projektarányos akadálymentesítésének megvalósítása. Rehabilitációs környezettervező szakmérnök / szakértő bevonása szükséges, külön akadálymentesítési tervfejezetet, valamint külön költségvetést kell készíteni
- Épületvillamossági (erősáram, gyengeáram, automatika, épületfelügyelet) rendszer teljes körű felülvizsgálata és szükség szerinti korszerűsítése
- HMKE fotovillamos (napelemes) rendszer kialakításának tervezése, és hozzá kapcsolódó statikai tervezés
- Hőközpont felülvizsgálata és szükség szerinti korszerűsítése
- A tervezésnek ki kell terjednie minden olyan egyéb, itt nem részletezett feladatra, amely az építmény rendeltetésszerű és biztonságos használatához, illetve a későbbi gazdaságos üzemeltetéshez, fenntartáshoz szükséges, de csak a tervezés folyamán válik ismertté
- Az energetikai tervezési feladat becsült kivitelezési költsége tartalmazza az energetikai felújítások kivitelezési munkáiból adódó belsőépítészeti helyreállítások költségeit
- A szükséges szolgáltatói egyeztetések lefolytatása (E-On, NKM, Tigáz, Hőszolgáltató) és a szolgáltatók által jóváhagyott tervdokumentáció szállítása szükséges
- A Tervező javasolhat eltérő műszaki megoldásokat a gazdaságosabb üzemeltetés érdekében
A terveket .pdf/A, .dwg és .pla formátumban, a szöveges dokumentumokat digitális aláírással ellátott .pdf/A formátumban, szerkeszthető word formátumban, valamint az árazott és árazatlan költségvetést .pdf és szerkeszthető excel formátumban kell szállítani. A felmérési tervdokumentációt 1 darab papír-, 1 darab írásvédett DVD, valamint 2 darab digitális (pendrive) példányban kell szállítani. A kivitelezési tervdokumentációt - melynek része a felmérési terv - 6 darab papír, 1 darab írásvédett DVD, valamint 2 darab digitális (pendrive) példányban kell szállítani. A kiviteli tervek esetében költség-vetés készítendő árazott és árazatlan formában.
A további információkat, a részletes és teljes műszaki tartalmat a további közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési fel. ellátásába bevonásra kerül óvodai és/vagy bölcsődei épület építésének és/vagy felújításának tervezésében szerzett gyakorlattal rend.kező szakember igen/nem 10
2 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési feladat ellátásába bevonásra kerül épületek határoló szerkezetei hőszigetelésének tervezésében szerzett gyakorlattal rendelkező szakember (igen/nem) 10
3 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési fel. ellátásába bevonásra kerül napelemes rendszer tervezésében szerzett gyakorlattal rendelkező szakember (igen/nem) 10
4 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési fel. ellátásába bevonásra kerül statikai tervezésben szerzett gyakorlattal rendelkező szakember (igen/nem) 10
5 Jelen közbesz. tárgyát képező tervezési fel. ellátásába bevonásra kerül olyan szakember, aki akadálymentesítési tervfejezet készítésében szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 50
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam: 120
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: TOP-6.5.1-16-DE1-2017-00004 azonosítószámú, „A Sinay Miklós Utcai Óvoda épületének energetikai korszerűsítése” című projekt
II.2.14) További információ:
- A II.1.5. pont kizárólag azért került kitöltésre, hogy a hirdetmény továbbítható legyen a Kiadóhivatalnak.
- A felhívás IV.2.6) pontja tekintetében ajánlatkérő rögzíteni kívánja, hogy az ajánlati kötöttség időtartama 60 naptári nap az ajánlattételi határidő lejártától számítva.
- Az eljárás során a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: Dr. Paróczai Bernadett, Lajstromszáma: 00176.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Valamennyi részajánlattételi kör vonatkozásában: Kizáró okok: az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1)–(2) bekezdései szerinti kizáró okok valamelyike fennáll. A Kbt. 74. § (1) bekezdés b) pontja alapján az ajánlatkérő kizárja az eljárásból azt az ajánlattevőt, alvállalkozót vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet, amely részéről a kizáró ok az eljárás során következik be. A kizáró okok fenn nem állásának igazolása a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (továbbiakban: VHR321.) 1-16.§-ai alapján az alábbiak szerint történik: I. ajánlatban: — az ajánlattevő és az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezet ajánlatában köteles a kizáró okok fenn nem állása tekintetében az egységes európai közbeszerzési dokumentumba foglalt nyilatkozatát benyújtani. (Kbt. 67. § (1) bekezdés),
— ha az előírt alkalmassági követelményeknek az ajánlattevő más szervezet kapacitására támaszkodva felel meg, az ajánlatban be kell nyújtani a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet részéről a Kbt. 67. § (1) bekezdés szerinti nyilatkozatot (Kbt. 67. § (3) bekezdése),
— továbbá az ajánlattevő nyilatkozni köteles arról, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a Kbt. 62. § (1)–(2) bekezdés szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót (Kbt. 67. § (4) bekezdés);
II. ajánlatkérő felhívására (Kbt. 69. § (4) bekezdés):
- az ajánlattevőnek a VHR 321. 8. § és 10. § (kivéve 8. § ib) és 10. § (1) bekezdés gb) alpontját), valamint a 12-16.§ szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 62. § (1)–(2) bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya alá. A Kbt. 62. § (1) k) pont kb) alpontja tekintetében ha ajánlattevő olyan társaságnak minősül, amely a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény (a továbbiakban: pénzmosásról szóló törvény) 3. § 38. pont a)–b) vagy d) alpontja szerint definiált tényleges tulajdonossal rendelkezik, akkor valamennyi tényleges tulajdonos nevének és állandó lakóhelyének bemutatását tartalmazó nyilatkozatot; ha a gazdasági szereplőnek nincs a pénzmosásról szóló törvény 3. § 38. pont a)–b) vagy d) alpontja szerinti tényleges tulajdonosa, úgy erre vonatkozó nyilatkozatot szükséges csatolni. A kizáró okok fenn nem állását igazoló dokumentumokat egyszerű másolatban elegendő benyújtani az ajánlatban.
A kizáró okokra vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós.
Az ajánlatkérő - ellenkező bizonyításig - az adat valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 64. § (1)-(2) bekezdései szerinti öntisztázás lehetőségére.
Karakterkorlát miatt folytatás a III.1.2.) pontban.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Ajánlatkérő az eljárásban nem határoz meg gazdasági és pénzügyi alkalmassági szempontokat.
Folytatás a III.1.1.) ponttól: Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság: A Kbt. 65. § (1) bekezdés c) pontja és a az építési beruházások, valamint az építési beruházásokhoz kapcsolódó tervezői és mérnöki szolgáltatások közbeszerzésének részletes szabályairól szóló 322/2015. (X.30.) Korm. rendelet 8. § (1) bekezdése alapján Ajánlatkérő előírja az építési beruházáshoz kapcsolódó tervezői szolgáltatás tárgya szerint illetékes országos szakmai kamara névjegyzékében szereplés követelményét, illetve a nem Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők esetén a letelepedés szerinti ország nyilvántartásában szereplés, vagy a letelepedés szerinti országban előírt engedéllyel, jogosítvánnyal vagy szervezeti, kamarai tagsággal való rendelkezés követelményét. Alkalmatlan az ajánlattevő, amennyiben a szolgáltatás tárgya szerint illetékes országos szakmai kamara által vezetett névjegyzékben nem szerepel, illetve a nem Magyarországon letelepedett ajánlattevő esetén a letelepedés szerinti ország nyilvántartásában nem szerepel, vagy a letelepedés szerinti országban előírt engedéllyel, jogosítvánnyal vagy szervezeti, kamarai tagsággal nem rendelkezik. Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság igazolása: Az előírt követelmény tekintetében Magyarországon letelepedett gazdasági szereplő esetén a nyilvántartásban szereplés tényét az ajánlatkérő ellenőrzi a céginformációs szolgálattól ingyenesen, elektronikusan kérhető cégjegyzékadatok, illetve az egyéni vállalkozók nyilvántartásának adatai alapján. A követelmény teljesülését Ajánlatkérő az ajánlattevő szervezetre nézve vizsgálja. (A nem Magyarországon letelepedett gazdasági szereplő esetén a letelepedés szerinti ország nyilvántartásában való szereplést, vagy a letelepedés szerinti országban előírt engedély, jogosítvány vagy szervezeti, kamarai tagság meglétét igazoló dokumentum másolatát kell csatolni.) A VHR321 1.§ (1) bekezdése alapján az ajánlattevőnek az ajánlatának benyújtásakor az egységes európai közbeszerzési dokumentum benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel a Kbt. 65. §-a alapján az ajánlatkérő által meghatározott alkalmassági követelményeknek. Ajánlatkérő a VHR321 2. § (5) bekezdése alapján elfogadja az egyszerű nyilatkozatot, az alkalmassági követelmények részletes adatait nem kell az egységes európai közbeszerzési dokumentumban feltüntetni. Ajánlattevő(k)nek az ajánlatkérő Kbt. 69. § (4) bekezdése szerinti felhívására kell benyújtaniuk az alkalmassági követelmény fentiekben előírt igazolását.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Ajánlatkérő az eljárásban nem határoz meg gazdasági és pénzügyi alkalmassági szempontokat.
Folytatás a III.2.2.) ponttól: Valamennyi részajánlattételi kör vonatkozásában: Ajánlatkérő előleget nem fizet. A teljesítés során 1
végszámla benyújtására van lehetőség. A végszámla kiállítására a kivitelezési tervdokumentáció leszállítását és Ajánlatkérő általi
elfogadását követően kerülhet sor. Az igazolt teljesítés ellenszolgáltatásának kifizetése a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdése szerinti
fizetési határidővel történik, banki átutalással. Az ellenszolgáltatás teljesítésére irányadóak továbbá a Kbt. 135.§ (1) és (6) bekezdései.
A szerződés, az elszámolás és a kifizetés pénzneme forint (HUF).
A fizetési feltételek kapcsán irányadó jogszabályok még:
o Az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény
o Az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII.31.) Kormányrendelet
o Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény
o A 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet
o A Kbt. 135.§ (1), (6) és (11) bekezdései A fizetési feltételek részletes szabályait a közbeszerzési dokumentumok részét képező szerződéstervezet tartalmazza.
Késedelmi kötbér: a késedelemmel érintett tervdokumentáció nettó tervezési díjának 1 %-a naptári naponként. A késedelem maximum mértéke a felmérési tervdokumentáció elkészítése esetében 10 naptári nap, a kiviteli tervdokumentáció esetében 30 naptári nap. Ha a késedelmes napok száma eléri vagy meghaladja a maximum mértéket, úgy Megrendelő jogosult a szerződéstől elállni, vagy azt azonnali hatályú felmondással felmondani, amelynek gyakorlása esetén Megrendelő – a késedelmi kötbér helyett - meghiúsulási kötbért érvényesít.
Meghiúsulási kötbér: a felmérési tervdokumentáció elkészítése esetében a meghiúsulással érintett tervdokumentáció nettó tervezési díjának 15 %-a, a kiviteli tervdokumentáció esetében a meghiúsulással érintett tervdokumentáció nettó tervezési díjának 30 %-a.
Hibás teljesítési kötbér: a hibás teljesítéssel érintett tervdokumentáció nettó tervezési díjának 3 %-a/alkalom. Hibás teljesítési kötbér legfeljebb 3 alkalommal érvényesíthető, melyet követő ismételt hibás teljesítés után Megrendelő a szerződést
felmondhatja, illetve attól elállhat, mely esetekben Megrendelő a már érvényesített hibás teljesítési kötbér összegével csökkentett összegű meghiúsulási kötbért érvényesít.
Jótállás: 24 hónap. A jótállás kezdő időpontja a kiviteli terv leszállítását követően a teljesítési igazolás Megrendelő általi kiállítását követő naptári nap. Részletesen a további közbeszerzési dokumentumokban.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Valamennyi részajánlattételi kör vonatkozásában: A VHR321 1. § (1) bekezdése alapján az ajánlattevőnek és a kapacitást nyújtó
szervezetnek az ajánlatában az egységes európai közbeszerzési dokumentum benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel a Kbt. 65. §-a alapján az ajánlatkérő által meghatározott alkalmassági követelményeknek. Ajánlatkérő a VHR321 2. § (5) bekezdése alapján elfogadja az egyszerű nyilatkozatot, az alkalmassági követelmények részletes adatait nem kell az egységes európai közbeszerzési dokumentumban feltüntetni. Ajánlattevő(k)nek az ajánlatkérő Kbt. 69. § (4) bekezdése szerinti felhívására kell benyújtaniuk az alkalmassági követelmény (M1) pontban előírt igazolásait. Az igazolások benyújtására felhívott ajánlattevő(k)nek az alábbiak szerint kell igazolni az alkalmassági követelményeknek való megfelelést: (M1) Az alkalmassági minimumkövetelményt ajánlattevő a VHR321 21. § (3) bekezdés a) pontja alapján, a Rendelet 22. §-ában meghatározott módon, a felhívás feladásának napjától visszafelé számított megelőző 3 évben teljesített, az alkalmassági minimum követelményben meghatározott tárgyú szolgáltatásainak ismertetésével köteles igazolni. Ajánlatkérő a VHR 321. 21. § (3a) bekezdés a) pontja alapján a felhívás feladásának napjától visszafelé számított megelőző három éven belül befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett szolgáltatás megrendeléseket veszi figyelembe. Az igazolás, illetve a nyilatkozat tartalmazza legalább a teljesítés idejét (kezdő és befejező időpontját év/hó/nap megjelöléssel), a szerződést kötő másik fél nevét és címét, a szolgáltatás tárgyának pontos megjelölését és mennyiségét, továbbá az arra vonatkozó nyilatkozatot, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e. (A referencia tárgyát olyan részletezettséggel kell megadni, hogy abból az alkalmassági minimum követelménynek való megfelelés egyértelműen megállapítható legyen.) A Kbt. 65. § (7) bekezdése alapján az előírt alkalmassági követelménynek az ajánlattevők bármely más szervezet (vagy személy) kapacitására támaszkodva is megfelelhetnek, a közöttük fennálló kapcsolat jogi jellegétől függetlenül. Ebben az esetben meg kell jelölni az ajánlatban ezt a szervezetet és az eljárást megindító felhívás vonatkozó pontjának megjelölésével azon alkalmassági követelményt (követelményeket), melynek igazolása érdekében ajánlattevő ezen szervezet erőforrására (is) támaszkodik. Csatolni kell az ajánlatban a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet olyan szerződéses vagy előszerződésben vállalt kötelezettségvállalását tartalmazó okiratot, amely alátámasztja, hogy a szerződés teljesítéséhez szükséges erőforrások rendelkezésre állnak majd a szerződés teljesítésének időtartama alatt. Ajánlattevők több referenciával is teljesíthetik az
előírt alkalmassági követelményt. Az alkalmasság igazolására szolgáló valamennyi dokumentumot egyszerű másolatban is elegendő benyújtani.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): (M1) Ajánlattevő alkalmatlan a szerződés teljesítésére, ha nem rendelkezik az ajánlati felhívás feladásának napjától visszafelé számított 3 évben – a VHR321 21. § (3a) bekezdés a) pontjára figyelemmel – teljesített
- az I. részajánlattételi kör vonatkozásában összesen minimum 1.300 m2 hasznos alapterületű épület építésének/felújításának tervezésére,
- a II. részajánlattételi kör vonatkozásában összesen minimum 340 m2 hasznos alapterületű épület építésének/felújításának tervezésére,
- a III. részajánlattételi kör vonatkozásában összesen minimum 600 m2 hasznos alapterületű épület építésének/felújításának tervezésére,
- a IV. részajánlattételi kör vonatkozásában összesen minimum 600 m2 hasznos alapterületű épület építésének/felújításának tervezésére irányuló referenciával.
Ajánlattevők több referenciával is teljesíthetik az előírt alkalmassági követelményt.
Több részre történő ajánlattétel esetén, alkalmas az az ajánlattevő, aki az ajánlattétellel érintett részekhez rendelt referenciakövetelmények közül a legnagyobbnak (m2) megfelel.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Ajánlatkérő a beszerzést az I. részajánlattételi kör vonatkozásában a TOP-6.5.1-16-DE1-2017-00008 azonosító számú „Debrecen Megyei Jogú Város Egyesített Bölcsődei Intézményének Görgey Utcai Tagintézménye épületének energetikai korszerűsítése” című projektből, a II. részajánlattételi kör vonatkozásában a TOP-6.5.1-16-DE1-2017-00005 azonosító számú „Mosolykert Óvoda Kismacsi Telephelye épületének energetikai korszerűsítése” című projektből, a III. részajánlattételi kör vonatkozásában a TOP-6.5.1-16-DE1-2017-00003 azonosító számú „Karácsony György Utcai Óvoda épületének energetikai korszerűsítése” című projektből, a IV. részajánlattételi kör vonatkozásában a TOP-6.5.1-16-DE1-2017-00004 azonosító számú „Sinay Miklós Utcai Óvoda épületének energetikai korszerűsítése” című projektből finanszírozza utófinanszírozással, a támogatás intenzitása az adott projekt elszámolható költségének 100%-a. Karakterkorlát miatt folytatás a III.1.2.) pontban.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2019/04/30 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 10:30 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 2 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2019/04/30 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 12:30 (óó:pp) Hely: -
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az ajánlatok benyújtására és felbontására a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 15. §-a irányadó.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1.) A hiánypótlás lehetősége a Kbt. 71.§ rendelkezéseinek megfelelően biztosított. Ha a hiánypótlással az ajánlattevő az ajánlatban korábban nem szereplő gazdasági szereplőt von be az eljárásba és e gazdasági szereplőre tekintettel lenne szükséges az újabb hiánypótlás, ajánlatkérő nem rendel el újabb hiánypótlást.
2.) A felhívás III.1.3) szerinti alkalmassági feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb!
3.) Ajánlatkérő kizárja a gazdálkodó szervezet létrehozását. Közös ajánlattétel esetén az ajánlatban a közös ajánlattevőknek csatolniuk kell egy cégszerűen aláírt megállapodást a közbeszerzési dokumentumokban részletezett minimális tartalommal.
4.) Az ajánlatot a 424/2017.(XII.19.) Korm.rendelet 5. § (2) bekezdése alapján elektronikus formában kell benyújtani. Az elektronikus példánynak a teljes ajánlatot elektronikusan megjeleníthető formátumban(.jpeg, v .pdf) kell tartalmaznia egy v több file-ban.
5.) Felhívjuk Ajánlattevők figyelmét, hogy a 424/2017. (XII.19.) Korm.rendelet 11.§ (5) bekezdése alapján, ahol a Kbt. az érdeklődésüket jelzett gazdasági szereplők tájékoztatását vagy felhívását írja elő, érdeklődésüket jelzett gazdasági szereplőnek azt kell tekinteni, aki az EKR-ben az eljárás iránti érdeklődését az eljárásra vonatkozóan jelezte.
6.) Ajánlatkérő az eljárásban való részvételt nem köti ajánlati biztosítékhoz.
7.) Az ajánlattevőnek az ajánlatában nyilatkoznia kell a Kbt. 66.§ (6) bekezdés a)-b) pontjai tekintetében. A nyilatkozatot nemleges tartalommal is kérjük benyújtani.
8.) Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő kifejezett nyilatkozatát a Kbt. 66.§ (2) bekezdése tekintetében.
9.) Ha az ajánlatkérő a megküldött írásbeli összegzésben a második legkedvezőbb ajánlatot tevőt is meghatározza, akkor
az eljárás nyertesének visszalépése esetén az ajánlatok értékelése során a következő legkedvezőbb ajánlatot tevővel köti meg a
szerződést.
10.) Az olyan nyilatkozat, amely közvetlenül valamely követelés érvényesítésének alapjául szolgál (különösen garanciavállaló nyilatkozat vagy kezességvállalásról szóló nyilatkozat), elektronikus okiratként meg kell, hogy feleljen a polgári perrendtartásról szóló törvény szerinti teljes bizonyító erejű magánokirat követelményeinek.
11.) Ajánlatkérő alkalmazza a Kbt. 81.§ (4) és (5) bekezdéseiben meghatározottakat.
12.) Felelősségbiztosítás előírt kárérték limitje: I. részben: 500.000 Ft/esemény, 1.000.000 Ft/év, a II. részben: 100.000 Ft/esemény, 300.000 Ft/év, a III. és IV. részben: 200.000 Ft/esemény, 500.000 Ft/év. Tárgya: tervezői felelősségbiztosítás. Több részben történő nyertesség esetén a kártérítési limitértékek összeadódnak.
13.) Ajánlatkérő alkalmazza a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontját.
14.) Valamennyi részajánlattételi kör vonatkozásában az értékelési részszempontonként az adható részpontszámok alsó határa: 0 pont, a felső határa: 10 pont. A pontozás módszere: Ár szempont: fordított arányosítás, 1.1. - 1.5. részszempont: pontozás a közbeszerzési dokumentumok szerint.
15.) Valamennyi részajánlattételi kör vonatkozásában a teljesítési határidő naptári napokban értendő azzal, hogy a felhívás II.2.7) pontjában megadott 120 napos teljesítési határidő a következőképpen értendő: A felmérési tervdokumentáció szállításának határideje a szerződés megkötésétől számított 30. naptári nap. A kiviteli tervdokumentáció szállításának határideje a felmérési tervdokumentáció Megrendelő általi elfogadásától számított 90. naptári nap. Megrendelő előteljesítést elfogad!
Karakterkorlát miatt folytatás a VI.4.3.) pontban.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § szerint.
Folytatás a VI.3.) ponttól:
16.) Az ajánlathoz csatolni kell az ajánlattevő - közös ajánlattétel esetén valamennyi ajánlattevő -, illetve az alkalmasság igazolásában résztvevő gazdasági szereplő aláírási címpéldányát, vagy a 2006. évi V. törvény 9. § (1) bekezdés szerinti aláírás-mintáját egyszerű másolatban. (Ajánlatkérő kizárólag azon személyek aláírási címpéldányát, aláírási-mintáját kéri benyújtani, akik az ajánlatban dokumentumokat aláírnak, kötelezettségvállaló nyilatkozatot tesznek, vagy mint cégjegyzésre jogosult képviselő(k) meghatalmazást ad(nak) olyan személy(ek)nek, akik az ajánlatban meghatalmazottként írnak alá).
Amennyiben az ajánlattevő, vagy erőforrást nyújtó gazdasági szereplő nem tartozik a 2013. évi V. törvény harmadik könyv harmadik részének (Gazdasági Társaság) hatálya alá, elegendő, ha az ajánlattevő, illetve az ajánlatban cégszerűen nyilatkozó erőforrást nyújtó gazdasági szereplő az ajánlathoz olyan ügyvéd/kamarai jogtanácsos által ellenjegyzett, vagy két tanú aláírásával ellátott dokumentumot csatol be, amelyen szerepel ezen szervezet, vagy személy aláírása, és amely nyilatkozat alkalmas arra, hogy egyértelműen beazonosítható legyen a becsatolt nyilatkozatot aláíró jogosultsága. Ajánlatkérő cégkivonat benyújtását nem kéri, a cégkivonatot ajánlatkérő vizsgálja elektronikus, hatósági, ingyenes nyilvántartásból (www.e-cegjegyzek.hu). Amennyiben a cégkivonat szerint el nem bírált módosítás van folyamatban, ajánlattevőnek ajánlatához ugyanakkor csatolnia kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást [=ún. „e-tértivevény”-t és az „Informatikai vizsgálat eredménye” elnevezésű dokumentumok 1-1 nyomtatott példányát, továbbá .xml file-ként nyomtatva a „Változásbejegyzési kérelem” elnevezésű dokumentum 1 nyomatott példányát (mellékletek nélkül)]. Amennyiben nincs változásbejegyzés folyamatban, erről szóló nemleges nyilatkozat benyújtása szükséges. 17.) Ajánlattevő ugyanazon szakembert is bemutathatja részenként az értékelési szempontok tekintetében, és több részre történő ajánlattétel esetén az egyes részekben bemutatott szakember(ek) személye közötti átfedés is megengedett. Az ajánlatban nyilatkozat formájában az ajánlattevőnek meg kell jelölnie az adott értékelési részszempont tekintetében igénybe venni kívánt szakembert, annak releváns szakmai tapasztalatát. Mellékelni kell továbbá a szakember által aláírt szakmai önéletrajzot és rendelkezésre állási nyilatkozatot.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/03/29 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák