Közbeszerzési Értesítő száma: | 2020/82 |
---|---|
Beszerzés tárgya: | Szolgáltatásmegrendelés |
Hirdetmény típusa: | Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL |
Eljárás fajtája: | Nyílt eljárás |
Közzététel dátuma: | 2020.04.28. |
Iktatószám: | 7221/2020 |
CPV Kód: | 79342200-5 |
Ajánlatkérő: | Nemzeti Kommunikációs Hivatal |
Teljesítés helye: | 1134 Budapest, Váci út 45., azonban felmerülhetnek ettől eltérő magyarországi helyszínek és külföldi helyszín is. |
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: | 2020.05.25. |
Nyertes ajánlattevő: | |
Ajánlatkérő típusa: | Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik |
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: | a 247/2014. (X. 1.) Korm. rendelet sz. feladatok |
Letöltés: | Hirdetmény letöltése PDF formátumban |
Közbeszerzési eljárás: | Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban |
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 79342200-5 |
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 79342200-5 | |
További tárgyak: | 79416000-3 | |
79821000-5 | ||
79822500-7 | ||
79952000-2 | ||
92111200-4 |
Feladat: a kiválasztott helyszín bérlése, illetve a kapcsolódó szolgáltatások biztosítása.
2. Rendezvénytechnika, rendezvénytechnikai szolgáltatások
Feladat: a rendezvények megvalósításához szükséges technikai eszközök és háttérszolgáltatások (hang-, világítás-, színpadtechnika, biztonságtechnika stb.) teljes körű biztosítása.
3. Bútorok, kellékek, rendezvénytechnikai eszközök
Feladat: a rendezvények jellegéhez illeszkedő bútorok, kellékek és rendezvénytechnikai eszközök biztosítása, szükség esetén színpadépítéssel kiegészítve.
4. Catering
Feladat: a rendezvények megvalósításához szükséges vendéglátási szolgáltatások – ételek és italok, menük, vendéglátáshoz kapcsolódó szolgáltatáscsomagok – nyújtása.
5. Szállás
Feladat: a rendezvények megvalósításához kapcsolódó szállásigény szerinti szálláshelyek biztosítása.
6. Kiegészítő programelemek, előadók
Feladat: a szórakoztató programelemek (fellépők, programok, aktivitások, foglalkozások) megszervezése és lebonyolítása.
7. Rendezvénytípus csomagok
• Sajtónyilvános rendezvények – sajtótájékoztatók, sajtóreggelik, sajtóvacsorák – tervezetten 40 alkalommal
• Fél/egy/többnapos sajtónyilvános rendezvények – alapkőletételi- és/vagy átadási ünnepségek –tervezetten 60 alkalommal
• Lakossági fórumok – tervezetten 6-8 alkalommal
• Belső, zártkörű rendezvények (pl. családi nap, karácsonyi rendezvény) 4-600 fős – tervezetten 18 alkalommal
Nyertes Ajánlattevő feladata lehet Megrendelő egyedi megrendelése alapján 1 napos 600 fő feletti rendezvények megszervezése és lebonyolítása.
8. Utazás, szállítás, egyéb logisztikai szolgáltatások
Feladat: minden, a rendezvények előkészítése és megvalósítása, valamint a nyomdai szolgáltatáshoz, egyéb gyártási feladathoz és a helyszínre kitelepüléshez tartozó utazási, szállítási feladatok ellátása.
9. Stratégiai tervezés, integrált reklámügynökségi feladatok és grafikai tervezés
Feladat: hosszú távú vagy ad hoc kommunikációs stratégia készítése. A stratégiához kapcsolódóan ki kell dolgozni a kommunikációs cselekvési tervet.
A feladatok közé tartozhat: kreatív ügynökségi feladatok ellátása, komplex, integrált vagy ad-hoc kampánykoncepciók kidolgozása, ide értve a kreatív tervek készítését, a szövegírást, a filmgyártáshoz szükséges storyboardok elkészítését, a szükséges fordítási, lektorálási feladatok elvégzését.
Feladat továbbá a kommunikációs és marketingeszközök (pl: médiaeszközök, reklámajándékok, díjak, dekorációs és marketing eszközök, nyomtatványok, multimédiás film- és videóanyagok) grafikai tervezése és nyomdai előkészítése.
10. Nyomdai szolgáltatások
Feladat: valamennyi nyomdai gyártási feladat elvégzése, tervezetten: médiaeszközök, nyomtatványok stb. gyártása
11. Marketing és dekorációs elemek gyártása
Feladat: marketing és dekorációs elemek gyártásával összefüggő produkciós feladatok
12. Reklámajándékok gyártása
Feladat: reklámajándékok gyártásával összefüggő produkciós tevékenység végzése.
13. TV-szpotok, multimédiás videó anyagok és rádiószpotok gyártása, fotózási feladatok
Feladat: multimédiás film-és videóanyagok, rádióreklámok, mozgóképes anyagok gyártása. A rendezvényekhez kapcsolódó fotódokumentáció elkészítése és összeállítása, valamint a kreatív megjelenésekhez felhasználható fotók elkészítése és utómunkálatainak elvégzése.
14. Online ügynökségi feladatok
Feladat: online kommunikációs stratégia kidolgozása, megvalósítása; cselekvési és ütemterv elkészítése; eDM programozása és kiküldése; bannerek programozása; weboldal és microsite koncepcionális tervezése és programozása, applikáció koncepcionális tervezése és programozása, keresőoptimalizálása; a Megrendelő webes felületeinek tartalommenedzsmentje,...
Folytatás a VI.4.3 pontban található (14-18. pontok)
A részletes műszaki leírást és feltételeket az egyéb közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
A nettó keretösszeg: 2.200.000.000,- HUF
A keretösszeg 70 %-ára vállal lehívási kötelezettséget.
2 2.1.2. Ajánlattevő által a felhívás M.2.4) pontjában bemutatott szakember családi nap teljes körű lebonyolításában szerzett speciális szakmai tapasztalata (darab) 50
3 2.2.1. Ajánlattevő rendelkezik-e Google Certificate-tel rendelkező médiatervező-vásárló szakemberrel (igen/nem) 50
2. Az ellenérték megfizetésére a Projekt keretében, az Irányító Hatóság által nyújtott támogatási összeg felhasználásával európai uniós, valamint hazai forrásból, továbbá Megrendelő működési költségéből kerül sor.
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő és alvállalkozó és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1) és (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok bármelyikének hatálya fennáll, vagy az eljárás során következett be. Öntisztázás: AK felhívja a figyelmet a Kbt. 64. § (1)-(2) bekezdésében előírtakra.
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:
A kizáró okok fenn nem állását a 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) 1-8., 10., 12-16.§-ai szerint. A kizáró okok hatálya alá tartozást igazoló dokumentumokat az ajánlattevő kizárólag ajánlatkérő Kbt. 69. § (4) bekezdése szerinti felhívására köteles benyújtani, figyelembe véve a Kbt. 69. § (11a) bekezdésében foglaltakat. AT-nek a Kbt. 67. § (4) bekezdése szerint nyilatkoznia kell, hogy nem vesz igénybe az 62. § (1)-(2) bekezdése hatálya alá eső alvállalkozót, valamint az általa alkalmasságának igazolására igénybe vett más szervezet nem tartozik ugyanezen kizáró okok hatálya alá (űrlap EKR rendszerben). A Kbt. 67. § (1) bekezdése alapján ajánlattevő – valamint adott esetben az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezet – köteles az ajánlatban a kizáró okok fenn nem állása tekintetében az EEKD-ban foglalt nyilatkozatát, megfelelő képviseleti jogosultsággal rendelkező személy által aláírtan benyújtani a Kr. II. fejezetében foglaltak szerint. Amennyiben az ajánlattevő a felhívásban vagy a dokumentációban előírt igazolás helyett a Kbt. 69. § (11) bekezdése szerint kíván tényt vagy adatot igazolni, abban az esetben az ajánlattevő nyilatkozatban köteles megadni, hogy melyik tényt vagy adatot kívánja a Kbt. 69. § (11) bekezdése szerint igazolni, és hogy mi az ezen tényt vagy adatot tartalmazó ingyenes, elektronikus, hatósági nyilvántartás elektronikus elérhetősége. Közös ajánlattétel esetén az ajánlat részeként be kell nyújtani az ajánlattevőknek egyetemleges felelősségvállalásra vonatkozó nyilatkozatukat. Amennyiben az ajánlatban megnevezett gazdasági szereplő (AT, közös AT) vonatkozásában változásbejegyzési eljárás van folyamatban, az ajánlathoz csatolni kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkeztetéséről a cégbíróság által megküldött igazolást, egyszerű másolati példányban. (321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 13. §). A nemleges tartalmú nyilatkozatot az EKR által biztosított űrlapon kell csatolni. Ajánlatkérő kizárja az eljárásból azt az AT-t (közös AT-t), AV-t, alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet, aki részéről a kizáró ok az eljárás során következett be (Kbt. 74. § (1) bekezdés b) pont). Ha az elbírálás során Ajánlatkérőnek kétsége merül fel valamely nyilatkozat valóságtartalmával kapcsolatban, a Kbt. 69. § (7) bekezdésnek megfelelően bármikor öt munkanapos határidő kitűzésével kérheti az adott igazolás benyújtását.
AK Kbt. 69.§(4) bekezdése szerinti felhívása esetén az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
P.1) Benyújtandó az ajánlattevő (továbbiakban: AT), illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet P1) nyilatkozata a beszerzés tárgya szerinti (integrált reklámügynökségi szolgáltatások) tevékenységből származó — általános forgalmi adó nélkül számított — árbevételről legfeljebb az előző 3 mérlegfordulónappal lezárt üzleti évre, attól függően, hogy mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, ha ezek az adatok rendelkezésre állnak.
Ha AT a P1) pont szerinti irattal azért nem rendelkezik, mert olyan jogi formában működik, amely tekintetében a közbeszerzés tárgya szerinti árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges, akkor, az e pontokkal kapcsolatban előírt alkalmassági követelmény és igazolási mód helyett bármely, az AK által megfelelőnek tekintett egyéb nyilatkozattal vagy dokumentummal igazolhatja pénzügyi és gazdasági alkalmasságát. Az érintett AT kiegészítő tájékoztatás kérése során köteles alátámasztani, hogy olyan jogi formában működik, amely tekintetében az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges és tájékoztatást kérni az e pontokkal kapcsolatban előírt alkalmassági követelmény és igazolási mód helyett az alkalmasság igazolásának AK által elfogadott módjáról. (321/2015. (X. 30.) K.r. 19. § (3) bekezdése.)
A 321/2015. (X. 30.) K.r. 19. § (7) bek alapján azokban az esetekben, amelyekben a 28. §-ban és a 36. §-ban meghatározott minősített ATk hivatalos jegyzéke bizonyítja, hogy a gazdasági szereplő megfelel az adott alkalmassági követelménynek, a minősített ATk elektronikusan elérhető hivatalos jegyzékén való szereplés tényét, illetve az Európai Unió egy másik tagállamában letelepedett gazdasági szereplő által benyújtott, a letelepedési helye szerinti, az elismert ATk hivatalos listáját vezető szervezettől származó jegyzék szerinti igazolást is elfogadja AK.
--
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek folytatása:
A Kbt. 132. § (1) bek. alapján a szerződéskötés feltétele ISO 9001 szerinti, kommunikációs kampány tervezésére és kivitelezésére, médiatervezésre és -vásárlásra is kiterjedő minőségbiztosítási rendszer tanúsítványmásolata benyújtása.
Továbbá a szerződéskötés feltétele legalább az alábbi vagy azzal funkcionálisan egyenértékű eszközök, berendezések, valamint műszaki felszereltség meglétének igazolása:
a) Nielsen - televíziós nézettségi és televíziós reklámköltési adatok, továbbá Arianna szoftver
b) NOK/Kantar-Hoffman/M-Meter - Nemzeti Olvasottság Kutatási utolsó teljes naptári éves adatbázis és WDBAszoftver
c) NMHH/Kantar-Hoffman/M-Meter - Rádióhallgatottsági kutatás utolsó teljes naptári éves adatbázis és WDBAszoftver
d) Kantar-Hoffman - TGI utolsó teljes naptári éves adatbázis és WDBA szoftver
e) DKT/Gemius - Online utolsó teljes naptári éves közönségmérési adatbázis és szoftver
f) Kantar-Hoffman/OH - Közterületi tervező adatbázis és Outdoor Full Power közterületi tervező és optimalizálószoftver.
AK Kbt. 69. § (4) bekezdése szerinti felhívása esetén az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
M1) A Kr. 21. § (3) bekezdés a) pontja alapján Ajánlattevő (továbbiakban: AT) nyújtsa be a felhívás feladásától visszafelé számított 3 évben (36 hónap) teljesített, az alkalmasság M1) pont szerinti minimumkövetelményben meghatározott referenciák ismertetéséről szóló nyilatkozatát vagy a szerződést kötő másik fél által adott igazolást (Kr. 22. § (1) bekezdés b) pontja szerinti esetben) vagy a szerződést kötő másik fél által kiadott vagy aláírt igazolást (Kr. 22. § (1) bekezdés a) pontja szerinti esetben) legalább a következő tartalommal: a) teljesítés ideje (kezdés és befejezés időpontja év, hónap és nap megjelölésével); b) szerződést kötő másik fél, c) szolgáltatás tárgya (olyan részletezettséggel, hogy abból az alkalmassági minimumkövetelménynek való megfelelés kétséget kizáróan megállapítható legyen), mennyisége, valamint d) arra vonatkozó nyilatkozat, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e. AK a vizsgált időszak alatt befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett szolgáltatás megrendeléseket veszi figyelembe.
M2) A Kr. 21. § (3) bekezdés b) pontja alapján AT nyújtsa be azoknak a szakembereknek a megnevezését, végzettségük/képzettségük, valamint az alkalmassági minimumkövetelmény szerinti szakmai tapasztalatuk ismertetését ajánlattevői nyilatkozat formájában, amely szakembereket ajánlattevő be kíván vonni a teljesítésbe. Az ismertetésnek tartalmaznia kell, hogy mely szakember az M2) mely alpontja szerinti alkalmassági minimumkövetelmény igazolására került megjelölésre. A szakemberek ismertetésén túl AK előírja az alábbi dokumentumok benyújtását is valamennyi szakember vonatkozásában:
- szakmai tapasztalatot ismertető szakmai kiegészítő nyilatkozat a szakember saját kezű aláírásával oly módon, hogy abban a releváns szakmai tapasztalat időtartama legalább évben és hónapban megadva kerüljön feltüntetésre;
- a szakember felsőfokú (főiskolai vagy egyetemi) végzettségét igazoló dokumentum egyszerű másolata,
- a szakember arra vonatkozó nyilatkozata, hogy ajánlattevő nyertessége esetén a Kbt. 138. § (2) bekezdésében foglaltakkal összhangban a szerződés teljes időtartama alatt rendelkezésre fog állni, és személyesen közreműködik a teljesítés során.
Az alkalmasság igazolása során a fentebb megjelölt jogszabályhelyeken túl figyelemmel kell lenni a Kbt. 65. § (6)-(7), (9), valamint (11) bekezdéseiben, valamint a Kr. 22. § (5) bekezdésében foglaltakra is.
M.1.1. legalább 1 db olyan kommunikációs szolgáltatásra vonatkozó referenciával, amelynek keretében sor került
- komplex reklámkampány koncepciójának kidolgozására legalább 3 médiakategóriára vonatkozóan.
AK komplex reklámkampány alatt a következőket érti: meghatározott célcsoport(ok) számára meghatározott üzenete(ke)t, az üzenete(ke)t mind vizuálisan, mind pedig tartalmában (szövegében) azonos kreatív koncepcióval megjelenítő, adott időintervallumon belül célzottan megvalósuló kommunikációs tevékenység, amely magába foglalja a kreatív koncepció megalkotását, a kreatív koncepciónak megfelelő médiahirdetések gyártását.
AK médiakategória alatt a következőket érti: nyomtatott sajtó, televízió, rádió, közterület, online média, közösségi média.
M.1.2 legalább 1 db olyan referencia, amely az alábbi kommunikációs és marketingeszközök közül legalább két kategóriára vonatkozó grafikai tervezést és gyártást foglalt magába:
hirdetési eszközök,
kiadványok
dekorációs és marketingeszközök
reklámajándéktárgyak emblémázása
multimédiás film- és videóanyagok.
M.1.3 legalább 1 db olyan rendezvény előkészítésére és lebonyolítására vonatkozó referencia, amely legalább 300 fő részvételével zajlott.
M.1.4 legalább 1 db olyan referenciával, amely online ügynökségi feladatok ellátására irányult, és amelynek keretében sor került az alábbi feladatok ellátására:
szöveges és/vagy képi és/vagy videós tartalmak készítése;
ismertség növelése céljából fizetett kampányok indítása.
AT az M.1.1 – M.1.4 pontban rögzített előírásokat legfeljebb 5 darab referenciával teljesítheti.
M.2) Alkalmatlan az AT a szerződés teljesítésére, amennyiben nem rendelkezik az alábbi, felsőfokú végzettségű (egyetem/főiskola) szakemberekkel (minden szakember tekintetében):
M.2.1 legalább 1 fő stratégiai vezetői feladatokat ellátó személy, aki legalább 36 hónapos szakmai gyakorlattal rendelkezik PR és/vagy médiatervezési és/vagy rendezvényszervezési tevékenységhez kapcsolódó stratégia készítési feladatok ellátása vonatkozásában.
M.2.2 legalább 1 fő filmrendező szakemberrel, aki legalább 36 hónapos filmrendezői szakmai tapasztalattal rendelkezik.
M.2.3 legalább 1 fő médiatervező és vásárló szakemberrel, aki rendelkezik 1 darab kommunikációs kampány médiatervezési és vásárlási feladatainak ellátásában szerzett szakmai tapasztalattal.
médiatervezés és vásárlás alatt AK az alábbiakat érti: médiastratégia készítése, ennek alapján médiamix meghatározása, médiaterv összeállítása, továbbá megrendelő által elfogadott médiastratégia és médiaterv alapján médiahirdetési felületek vásárlása.
M.2.4 legalább 1 fő rendezvényszervező, aki legalább 36 hónap rendezvényszervezői szakmai tapasztalattal rendelkezik.
AK rögzíti, hogy - a PR, rendezvényszervezési, médiavásárlási és a grafikai tervezési feladatokat ellátó teljes szervezet szakmai vezetését (M.2.1) kizárólag ajánlattevő (vagy közös ajánlattevők) láthatja(ák) el a Kbt. 65. § (10) bekezdésében foglaltaknak megfelelően.
Az egyes szakemberek között az átfedés nem megengedett. Ajánlatkérő a 36 hónapos tapasztalati idő vizsgálata esetén a párhuzamosan szerzett gyakorlatokat egyszer veszi figyelembe.
Teljesítési biztosíték: a nettó Keretösszeg 5 %-a. További feltételek a szerződéstervezetben. Szakmai felelősségbiztosítás fenntartása min 10.000.000 forint/káresemény és min 100.000.000 forint/éves kártérítési limittel.Uniós és hazai forrás
12. Az ajánlatban felolvasólapot (űrlap) kell szerepeltetni, amely tartalmazza a Kbt. 68. § (4) bekezdése szerinti összes adatot.
13. AT-nek (közös AT-nek) az ajánlatában nyilatkoznia kell a Kbt. 66. § (2) bekezdésében foglaltak szerint (űrlap).
14. Az értékelés módszere az 1. részszempont (Ár szempont) esetén fordított arányosítás, a 2.1.1., és a 2.1.2. részszempontnál egyenes arányosítás, a 2.2.1. részszempontoknál pontozás. II.2.5) Az értékelési szempontok folytatása: Ajánlatkérő alkalmazza a Kbt. 77. § (1) bekezdését. A 2.1.1. részszempont esetén az értékelés: darab számban, maximum megajánlás 7 darab. A minimális megajánlás 0 darab. A 2.1.2. részszempont esetén az értékelés: darab számban történik, 77. § (1) szerinti maximum megajánlás 5 darab, minimum megajánlás 0 darab. AK teljes körű lebonyolítás alatt az alábbiakat érti: adott rendezvényhez kapcsolódó rendezvénykoncepció készítése, rendezvény előkészítése, helyszín berendezése, technikai háttér kiépítése, catering biztosítása, szükséges programelemek (fellépők, programok) biztosítása. A 2.2.1. részszempont esetén az értékelés: igen/nem. Az ajánlatok értékelési szempont szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa valamennyi részszempont esetében egyaránt: 0-10 pont.
A II. 2. 5.) ponthoz tartozó Ár szempont Ajánlati ár értékelési szemponthoz kapcsolódó alszempontok a következők:
1.1 Rendezvényhelyszín (súlyszám: 30)
1.2 Rendezvénytechnika, rendezvénytechnikai szolgáltatások (súlyszám: 25)
1.3 Bútorok, kellékek, rendezvénytechnikai eszközök (súlyszám: 15)
1.4 Catering (súlyszám: 35)
1.5 Szállás (súlyszám:25)
1.6 Kiegészítő programelemek, előadók (súlyszám: 20)
1.7 Rendezvényszervezés - Rendezvénytípus csomagok (súlyszám: 35)
1.8 Utazás, szállítás, egyéb logisztikai szolgáltatások (súlyszám: 15)
1.9 Stratégiai tervezés, integrált reklámügynökségi feladatok, grafikai tervezés (súlyszám: 45)
1.10 Nyomdai szolgáltatások (súlyszám: 25)
1.11 Marketing és dekorációs elemek gyártása (súlyszám: 20)
1.12 Reklámajándékok gyártása (súlyszám: 15)
1.13 TV-szpotok, multimédiás videó anyagok és rádiószpotok gyártása, fotózási feladatok (súlyszám: 30)
1.14 Online ügynökségi feladatok (súlyszám: 35)
1.15 PR ügynökségi feladatok (súlyszám: 25)
1.16 Kutatási feladatok (súlyszám: 15)
1.17 Szakemberek óradíjai, egyéb szolgáltatások (súlyszám: 40)
1.18 Médiavásárlás (megyei napilapok, kereskedelmi) (súlyszám: 25)
1.19 Médiavásárlás (megyei napilapok, TCR) (súlyszám: 20)
1.20 Médiavásárlás (országos napilapok, kereskedelmi) (súlyszám: 30)
1.21 Médiavásárlás (országos napilapok, TCR) (súlyszám: 25)
1.22 Médiavásárlás (heti, kétheti és havilapok, kereskedelmi) (súlyszám: 30)
1.23 Médiavásárlás (heti, kétheti és havilapok, TCR) (súlyszám: 25)
1.24 Médiavásárlás (közterületi megjelenések, kereskedelmi) (súlyszám: 15)
1.25 Médiavásárlás (közterületi megjelenések, TCR) (súlyszám: 10)
1.26 Médiavásárlás (online, kereskedelmi) (súlyszám: 30)
1.27 Médiavásárlás (online, TCR) (súlyszám: 25)
1.28 Médiavásárlás (rádió, kereskedelmi) (súlyszám: 25)
1.29 Médiavásárlás (rádió, TCR) (súlyszám: 20)
1.30 Médiavásárlás (televízió, kereskedelmi) (súlyszám: 30)
1.31 Médiavásárlás (televízió, TCR) (súlyszám: 25)
1.32 Külföldi médiavásárlás nem online hirdetési felületen (EU-n belüli országok) (súlyszám: 15)
1.33 Külföldi médiavásárlás nem online hirdetési felületen (EU-n kívüli, de európai országok) (súlyszám: 10)
1.34 Külföldi médiavásárlás online hirdetési felületen (EU-n belüli országok) (súlyszám: 20)
1.35 Külföldi médiavásárlás online hirdetési felületen (EU-n kívüli, de európai országok) (súlyszám: 20)
II. 2. 4) folytatása:
14. Online ügynökségi feladatok folyt: ... webanalitika: kimutatások készítése a kezelt oldalak teljesítményéről a Megrendelő által megadott rendszerességgel és mélységgel; fejlesztési feladatok ellátása a Megrendelő egyedi igényei alapján, közösségimédia-csatornák kialakítása; közösségimédia-csatornák tartalommenedzsmentje rajongói szám növeléshez (tervezetten összesen 25000 stabil magyar követői bázis elérése a Projektekhez kapcsolódó közösségi oldalakon); havi/heti pipeline készítése; posztírás, a szükséges videós és fotós anyagok koordinálása; játékok tervezése és lebonyolítása; oldalak moderálása, comment-kezelés, stb; blog/vlog kialakítása és tartalommenedzsmentje; programmatic / RTB menedzsment; social media kampánymenedzsment.
15. PR ügynökségi szolgáltatások
PR stratégia és akcióterv készítése; PR együttműködések menedzselése; sajtókapcsolati feladatok; sajtórendezvények szervezése; sajtófigyelés; kríziskommunikációs tanácsadás
16. Kutatási feladatok
Feladat: marketing célú kutatások lefolytatása a célok által meghatározott kutatási módszerek szerint.
17. Szakemberek, egyéb szolgáltatások
A rendezvények lebonyolításához, a kommunikációs ügynökségi, valamint a médiatervezési, médiavásárlási és -elemzési feladatok szakszerű és határidőre történő ellátása során felmerülő szakemberigény és egyéb kapcsolódó szolgáltatások teljes körű biztosítása.
Minden rendezvényt megelőzően megjelenési (rendezvény) koncepciót kell összeállítani.
18. Médiatervezés és vásárlás
Médiatervezés, felületvásárlás, kapcsolódó médiaügynökségi szolgáltatások biztosítása, kampánymenedzsment feladatok ellátása és a kampány-optimalizáció (Médiastratégia készítése, médiamix összeállítása; részletes médiaterv készítése a médiastratégia alapján; az elfogadott médiaterv alapján a médiafelületek foglalása, megrendelése a médiatulajdonosoktól; a kampány megvalósulásának nyomon követése; a kampány vagy a rész-kampányok lezárását követően hatékonysági kimutatások készítése.
Elvárás a célcsoportokat elérő hagyományos különösen az online és a web2 felületek és a nem hagyományos (ambiente) médiafelületek hangsúlyos használata. Esetenként előfordulhat a belföldi kampányokat kiegészítő nemzetközi (EU-n belüli és európai) országokban történő hirdetés is.Preferált médiaeszközök: országos, regionális és helyi közszolgálati és kereskedelmi televíziók és rádiók; országos, regionális és helyi napilapok; havilapok, hetilapok, folyóiratok, online média, közösségi média, közterületi megjelenések, mozikban történő megjelenések, egyéb alternatív médiumokban történő megjelenések médiatípusonként.
VI.3) folytatás:
1. Kieg.táj.: A Kbt. 56. § bekezdése alapján.
2. AK a közbesz. elj.-t az (EKR) folytatja le.
3. AK nem teszi lehetővé projekttársaság létrehozását. Közös ajánlattételre lehetőség van.
4. AK felhívja a Kr. 30.§ (4) bek. alapján az Ajánlattevők figyelmét, hogy a minősített ajánlattevők jegyzékében meghat.hoz képest szigorúbban állapította meg az alkalmassági követelményeket (P1, M1)-M2).
5. AK a közbesz. elj.-t a NEKSZT Kft. által üzemeltetett elektronikus közbeszerzési rendszerben (EKR) folytatja le. Minden komm. és az ajánlatok benyújtása is az EKR-ben történik figyelemmel a Kbt. 41. § (1) bek.-ében foglaltakra.
6. AK alkalmazza Kbt. 81. § (4)-(5) bekezdését.
7. FAKSZ: dr. Zsabokorszky Ágnes. (lajstromszám: 00127)
8. A IV.2.6) pont szerinti időtartam a valóságban 60 nap.
9. Irányadó Jog: AF-ben nem szab. kérdések: a 2015. évi CXLIII. törvény és végrehajtási rend. előírásai
10. Jelen közbeszerzési eljárás eredményeként a Vállalkozási keretszerződés a NIF Zrt. részéről kerül megkötésre. Az I.1) pontban megadott AK az EKR sajátosságai miatt került megjelölésre.
11. Az ajánlatban felolvasólapot (űrlap) kell elhelyezni, ami a Kbt. 68. § (4) bek. szerinti összes adatot tartalmazza.