Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2015/125
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Ajánlati felhívás - Egyes ágazatokban/EU/2011.08.19. EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt
Közzététel dátuma:2015.11.04.
Iktatószám:22599/2015
CPV Kód:90513600-2;90513700-3;90513800-4;90513900-5
Ajánlatkérő:Tiszamenti Regionális Vízművek Zártkörűen működő Részvénytársaság
Teljesítés helye:I. közbeszerzési rész: Tiszaföldvár szennyvíztisztító telep, 5430 Tiszaföldvár Szigeti legelő 0237/2 hrsz. Mesterszállás szennyvíztisztító telep, 5452 Mesterszállás Szabadság út 3. Tiszatenyő Szennyvíztisztító Telep, Tiszatenyő 04/1 hrsz. Törökszentmiklós Szennyvíztisztító Telep, Törökszentmiklós, Óballai u. 0452/8 hrsz. Fegyvernek Folyékony Hulladék kezelő Telep, 5231.Fegyvernek Külterület 017/4 Tiszaroff szennyvíztisztító telep, 5234.Tiszaroff Külterület 0142/3. Túrkevei szennyvíztisztító telep. Hrsz: 3626, Túrkeve DK-i határán Mezőtúr Városi Szennyvíztisztító telep 5400 Mezőtúr Határ út 106. Kisújszállási Szennyvíztisztító telep, Kisújszállás5310 Kisújszállás, külterület 0139 hrsz. Kenderesi Szennyvíztisztító Telep, Kenderes 5331 Kenderes, külterület 0230/10. hrsz. Hunyadfalva szennyvíztisztító telep 5063 Hunyadfalva, külterület 028/2 hrsz. Kiskörei szennyvíztelep 3384 Kisköre 2274 hrsz. Karcag Szennyvíztisztító telep, 5300 Karcag, Sáfránylóger hrsz.: 02151 Berekfürdő Szennyvíztisztító telep, 5309 Berekfürdő, külterület hrsz.: 0371 Kunmadaras Szennyvíztisztító telep, 5321 Kunmadaras, külterület hrsz.: 0442/4 Abádszalók-Kunhegyes kistérségi szennyvíztisztító telep 5241 Abádszalók-Kisgyócs, külterület 0765/5 hrsz. Tiszafüredi szennyvíztisztító telep 5350 Tiszafüred, Rét út hrsz. 083 Jászfényszaru Szennyvíztelep, Jászfényszaru HRSZ:018/45 Alattyán szennyvíztisztító telep Hrsz.:1452/4 Jánoshida Szennyvíztisztító telep 077/27 hrsz. Jásztelek szennyvíztisztító telep Hrsz.: 03/27 Jászberény városi szennyvíztisztító telep, Jászberény Jászteleki út 21. Nagykátai Szennyvíztisztító Telep, Nagykáta 2760 Nagykáta, külterület 0232/16. hrsz. Jászapáti-Jászkisér-Jászszentandrás központi szennyvíztisztító telep, 5130 Jászapáti Hrsz.:070/1 II. közbeszerzési rész: 4060 Balmazújváros, Bethlen u. vége 5447.hrsz. Derecske szennyvíztelep külterület 4130 Derecske, Külső u., 7393 hrsz. 4069 Egyek, Tag Tanya 0815/2. hrsz. 4075 Görbeháza, Böszörményi u. vége 4080 Hajdúnánás, Lopóhalom 9004. hrsz. Hortobágyi Szennyvíztisztító telep, Hortobágy Hrsz.: 01469/5. 4274 Hosszúpályi, Nagy u. vége külterület 4183 Kaba, Külterület 0495/4. hrsz. Komádi, Heréskert hrsz.: 0174 Létavértes szennyvíztelep Létavértes, Hevesi Ákos vége 0642/10 Máriapócs, Pócspetri 0201/1 Szennyvíztisztító telep Nádudvar Jókai útfél 4064 Nagyhegyes, Rákóczi u. vége 0188/45. hrsz. Nyírábrányi szennyvíztisztító telep 4264 Nyírábrány Árpád u vége külterület Nyíracsádi szennyvíztisztító telep 4262 Nyíracsád Rákóczi u. vége külterület Nyíradonyi szennyvíztisztító telep 4254 Nyíradony 034/18hrsz. külterület Püspökladány Szennyvíztisztító telep 4150 Püspökladány, Álomzug, külterület 0280/82 hrsz. 4066 Tiszacsege, Ipartelepi u. 0603/1. hrsz. Újléta szennyvíztelep Újléta, Dózsa Gy. felől, 064/9 hrsz. 4065 Újszentmargita, Rákóczi u. 031/2. hrsz. Zsáka, Féhértó külterület (hrsz.07/2) III. közbeszerzési rész: Baktalórántháza szennyvíztisztító telep Baktalórántháza 0252/2. hrsz. Beregsurány szennyvíztisztító telep Beregsurány 083/6. hrsz. Csengersima szennyvíztisztító telep Csengersima 09/31. hrsz. Csengerújfalu Szennyvíztisztító telep Csengerújfalu 174/2., 175/2., 176/2., 178 hrsz. Fehérgyarmat szennyvíztisztító telep Fehérgyarmat Erdősor u. 023/6, 026/1, 026/2 hrsz. Kocsord szennyvíztisztító telep Kocsord 0151/16 hrsz. Kölcse szennyvíztisztító telep Kölcse 0161/4 hrsz. Magosliget szennyvíztisztító telep Magosliget 025/1 hrsz. Mánd szennyvíztisztító telep Mánd 058/2 hrsz. Mándok szennyvíztisztító telep Mándok 085/5. és 085/2. hrsz. Milota-Tiszabecs Milota 032/14 hrsz. Nyírmada szennyvíztisztító telep Nyírmada 08/3. hrsz. Olcsvaapáti szennyvíztisztító telep Olcsvaapáti 070/35 hrsz. Ököritófülpös szennyvíztisztító telep Ököritófülpös 0159/9. hrsz. Penyige szennyvíztisztító telep Penyige 0125/10 hrsz. Porcsalma szennyvíztisztító telep Tyukod 0110/6. hrsz. Szamoskér szennyvíztisztító telep Szamoskér 012/2. hrsz. Szamosszeg szennyvíztisztító telep Szamosszeg 0177/7. hrsz. Tarpa szennyvíztisztító telep Tarpa 0176/2. hrsz. Tunyogmatolcs szennyvíztisztító telep Tunyogmatolcs Túrricse szennyvíztisztító telep Túrricse 019. hrsz. Tuzsér Szennyvíztisztító telep Tuzsér 011/1. és 011/4. hrsz. Vaja szennyvíztisztító telep Őr 011/4. hrsz. Vásárosnamény szennyvíztisztító telep Vásárosnamény Árpád u. 012/2 hrsz. Vásárosnamény-Gergelyiugornya szennyvíztisztító telep Vásárosnamény 0204/8. hrsz. Záhony szennyvíztisztító telep Záhony 079/2 hrsz.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2015.12.21.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Víz
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

EURÓPAI UNIÓ
Az Európai Unió Hivatalos Lapjának Kiegészítő Kiadványa 2, rue Mercier, 2985 Luxembourg, Luxemburg Fax: +352 29 29 42 670
E-mail: ojs@publications.europa.eu
Információ és on-line formanyomtatványok: http://simap.europa.eu
Ajánlati felhívás – Egyes ágazatokban2004/17/EK irányelv
I. szakasz: ajánlatkérő
I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
Hivatalos név: Tiszamenti Regionális Vízművek Zártkörűen működő Részvénytársaság
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK17915
Postai cím: Kossuth L. utca 5
Város: Szolnok
Postai irányítószám: 5000
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: dr. Molnár Annamária
Telefon: +36 56422522
E-mail: kozbeszerzes@trvzrt.hu
Fax: +36 56373029
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.trvzrt.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
Elektronikus hozzáférés az információkhoz (URL):
Az ajánlatok és a részvételi jelentkezések elektronikus benyújtása (URL):
Részletes információk megadásához használja az A. mellékletet.
További információ a következő címen szerezhető be
  A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
x Egyéb (töltse ki az A.melléklet I) pontját)
A dokumentáció és a kiegészítő iratok (beleértve a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó dokumentációt is) a következő címen szerezhetők be
  A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
x Egyéb (töltse ki az A.melléklet II) pontját)
Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani
  A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
x Egyéb (töltse ki az A.melléklet III) pontját)
I.2) Fő tevékenység
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
x Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz- szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
  Egyéb: (nevezze meg)
I.3) Beszerzés más ajánlatkérők nevében
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: nem
(igen válasz esetén, ezekre az ajánlatkérőkre vonatkozóan további információkat az A. mellékletben adhat meg)

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) Meghatározás
II.1.1) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés:
Vállalkozási keretszerződés keretében szennyvíztisztítási technológiából tisztítási tevékenység során keletkező szennyvíziszap elszállítása, hasznosítása vagy hulladéklerakóba történő ártalommentes elhelyezése
II.1.2) A szerződés típusa és a teljesítés helye
(csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatásmegrendelés –, amelyik a leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ek) tárgyának)
  Építési beruházás
  Kivitelezés
  Tervezés és kivitelezés
  Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően
  Árubeszerzés
  Adásvétel
  Lízing
  Bérlet
  Részletvétel
  Ezek kombinációja
x Szolgáltatásmegrendelés
Szolgáltatási kategória száma 16
A szolgáltatási kategóriákat lásd a C2. mellékletben
A teljesítés helye
I. közbeszerzési rész:
Tiszaföldvár szennyvíztisztító telep, 5430 Tiszaföldvár Szigeti legelő 0237/2 hrsz.
Mesterszállás szennyvíztisztító telep, 5452 Mesterszállás Szabadság út 3.
Tiszatenyő Szennyvíztisztító Telep, Tiszatenyő 04/1 hrsz.
Törökszentmiklós Szennyvíztisztító Telep, Törökszentmiklós, Óballai u. 0452/8 hrsz.
Fegyvernek Folyékony Hulladék kezelő Telep, 5231.Fegyvernek Külterület 017/4
Tiszaroff szennyvíztisztító telep, 5234.Tiszaroff Külterület 0142/3.
Túrkevei szennyvíztisztító telep. Hrsz: 3626, Túrkeve DK-i határán
Mezőtúr Városi Szennyvíztisztító telep 5400 Mezőtúr Határ út 106.
Kisújszállási Szennyvíztisztító telep, Kisújszállás5310 Kisújszállás, külterület 0139 hrsz.
Kenderesi Szennyvíztisztító Telep, Kenderes 5331 Kenderes, külterület 0230/10. hrsz.
Hunyadfalva szennyvíztisztító telep 5063 Hunyadfalva, külterület 028/2 hrsz.
Kiskörei szennyvíztelep 3384 Kisköre 2274 hrsz.
Karcag Szennyvíztisztító telep, 5300 Karcag, Sáfránylóger hrsz.: 02151
Berekfürdő Szennyvíztisztító telep, 5309 Berekfürdő, külterület hrsz.: 0371
Kunmadaras Szennyvíztisztító telep, 5321 Kunmadaras, külterület hrsz.: 0442/4
Abádszalók-Kunhegyes kistérségi szennyvíztisztító telep 5241 Abádszalók-Kisgyócs, külterület 0765/5 hrsz.
Tiszafüredi szennyvíztisztító telep 5350 Tiszafüred, Rét út hrsz. 083
Jászfényszaru Szennyvíztelep, Jászfényszaru HRSZ:018/45
Alattyán szennyvíztisztító telep Hrsz.:1452/4
Jánoshida Szennyvíztisztító telep 077/27 hrsz.
Jásztelek szennyvíztisztító telep Hrsz.: 03/27
Jászberény városi szennyvíztisztító telep, Jászberény Jászteleki út 21.
Nagykátai Szennyvíztisztító Telep, Nagykáta 2760 Nagykáta, külterület 0232/16. hrsz.
Jászapáti-Jászkisér-Jászszentandrás központi szennyvíztisztító telep, 5130 Jászapáti Hrsz.:070/1

II. közbeszerzési rész:
4060 Balmazújváros, Bethlen u. vége 5447.hrsz.
Derecske szennyvíztelep külterület 4130 Derecske, Külső u., 7393 hrsz.
4069 Egyek, Tag Tanya 0815/2. hrsz.
4075 Görbeháza, Böszörményi u. vége
4080 Hajdúnánás, Lopóhalom 9004. hrsz.
Hortobágyi Szennyvíztisztító telep, Hortobágy Hrsz.: 01469/5.
4274 Hosszúpályi, Nagy u. vége külterület
4183 Kaba, Külterület 0495/4. hrsz.
Komádi, Heréskert hrsz.: 0174
Létavértes szennyvíztelep Létavértes, Hevesi Ákos vége 0642/10
Máriapócs, Pócspetri 0201/1
Szennyvíztisztító telep Nádudvar Jókai útfél
4064 Nagyhegyes, Rákóczi u. vége 0188/45. hrsz.
Nyírábrányi szennyvíztisztító telep 4264 Nyírábrány Árpád u vége külterület
Nyíracsádi szennyvíztisztító telep 4262 Nyíracsád Rákóczi u. vége külterület
Nyíradonyi szennyvíztisztító telep 4254 Nyíradony 034/18hrsz. külterület
Püspökladány Szennyvíztisztító telep 4150 Püspökladány, Álomzug,
külterület 0280/82 hrsz.
4066 Tiszacsege, Ipartelepi u. 0603/1. hrsz.
Újléta szennyvíztelep Újléta, Dózsa Gy. felől, 064/9 hrsz.
4065 Újszentmargita, Rákóczi u. 031/2. hrsz.
Zsáka, Féhértó külterület (hrsz.07/2)

III. közbeszerzési rész:
Baktalórántháza szennyvíztisztító telep Baktalórántháza 0252/2. hrsz.
Beregsurány szennyvíztisztító telep Beregsurány 083/6. hrsz.
Csengersima szennyvíztisztító telep Csengersima 09/31. hrsz.
Csengerújfalu Szennyvíztisztító telep Csengerújfalu 174/2., 175/2., 176/2., 178 hrsz.
Fehérgyarmat szennyvíztisztító telep Fehérgyarmat Erdősor u. 023/6, 026/1, 026/2 hrsz.
Kocsord szennyvíztisztító telep Kocsord 0151/16 hrsz.
Kölcse szennyvíztisztító telep Kölcse 0161/4 hrsz.
Magosliget szennyvíztisztító telep Magosliget 025/1 hrsz.
Mánd szennyvíztisztító telep Mánd 058/2 hrsz.
Mándok szennyvíztisztító telep Mándok 085/5. és 085/2. hrsz.
Milota-Tiszabecs Milota 032/14 hrsz.
Nyírmada szennyvíztisztító telep Nyírmada 08/3. hrsz.
Olcsvaapáti szennyvíztisztító telep Olcsvaapáti 070/35 hrsz.
Ököritófülpös szennyvíztisztító telep Ököritófülpös 0159/9. hrsz.
Penyige szennyvíztisztító telep Penyige 0125/10 hrsz.
Porcsalma szennyvíztisztító telep Tyukod 0110/6. hrsz.
Szamoskér szennyvíztisztító telep Szamoskér 012/2. hrsz.
Szamosszeg szennyvíztisztító telep Szamosszeg 0177/7. hrsz.
Tarpa szennyvíztisztító telep Tarpa 0176/2. hrsz.
Tunyogmatolcs szennyvíztisztító telep Tunyogmatolcs
Túrricse szennyvíztisztító telep Túrricse 019. hrsz.
Tuzsér Szennyvíztisztító telep Tuzsér 011/1. és 011/4. hrsz.
Vaja szennyvíztisztító telep Őr 011/4. hrsz.
Vásárosnamény szennyvíztisztító telep Vásárosnamény Árpád u. 012/2 hrsz.
Vásárosnamény-Gergelyiugornya szennyvíztisztító telep Vásárosnamény 0204/8. hrsz.
Záhony szennyvíztisztító telep Záhony 079/2 hrsz.
NUTS-kód HU321, HU322, HU323
II.1.3) Közbeszerzésre, keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk
x A hirdetmény közbeszerzés megvalósítására irányul
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozására irányul
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (ha szükséges)
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek száma
vagy
(adott esetben) maximális létszáma
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
A keretmegállapodás időtartama
Időtartam év(ek)ben: vagy hónapban:
A közbeszerzéseknek a keretmegállapodás teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke (adott esetben, csak számokkal)
Becsült érték áfa nélkül Pénznem:
vagy
és között. Pénznem:
A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága: (ha ismert)
II.1.5) A szerződés vagy a beszerzés(ek) rövid meghatározása:
Vállalkozási keretszerződés keretében szennyvíztisztítási technológiából tisztítási tevékenység során keletkező szennyvíziszap elszállítása, hasznosítása vagy hulladéklerakóba történő ártalommentes elhelyezése
II.1.6)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:90513600-2
További tárgyak:90513700-3
90513800-4
90513900-5
II.1.7) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik: igen
II.1.8) Részekre vonatkozó információk (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. melléklet szükség szerint több példányban is használható)
A beszerzés részekből áll: igen
(igen válasz esetén) Az ajánlatok benyújthatók
  egy részre
  egy vagy több részre
x valamennyi részre
II.1.9)Változatokra (alternatív ajánlatok) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok) nem
II.2) Szerződés szerinti mennyiség
II.2.1) Teljes mennyiség: (valamennyi részt, meghosszabbítást és opciót beleértve, adott esetben)
Vállalkozási keretszerződés keretében szennyvíztisztítási technológiából tisztítási tevékenység során keletkező szennyvíziszap elszállítása, hasznosítása vagy hulladéklerakóba történő ártalommentes elhelyezése.
Tiszamenti Regionális Vízművek Zártkörűen működő Részvénytársaság telephelyein keletkező hasznosításra átveendő mennyiség: 197 385 m3/év összmennyisége)
1. közbeszerzési rész: JNSZM Üzemigazgatóság
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) - 1. év: 52 715
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) 2. év: 31 730
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) 3. év: 31 730
2. közbeszerzési rész: HBM Üzemigazgatóság
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) - 1. év: 19 060
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) 2. év: 19 060
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) 3. év: 19 060
3. közbeszerzési rész: SZSZBM Üzemigazgatóság
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) - 1. év: 9 035
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) 2. év: 9 035
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) 3. év: 9 035
A megadott mennyiségekhez képest + 30 %-os mennyiségi eltérés lehetséges.
A szennyvíziszap mennyiségek m3-ben kerültek megadásra mely mennyiségek átszámolandók kilogrammban a következők szerint: 1 m3 iszap = 1000 kg iszap.
A hasznosítás az alábbi részekből tevődik össze: a szennyvíziszap átvételéből és a hasznosítási helyre történő szállításból.
A nyertes ajánlattevő kötelezettsége a szerződés teljes futamideje alatt keletkező valamennyi szennyvíziszap hasznosítása.
A részletes műszaki leírást a dokumentáció tartalmazza.
(ha ismert, csak számokkal) Becsült érték áfa nélkül: Pénznem:
vagy
és között. Pénznem:
II.2.2)Vételi jogra (opcióra) vonatkozó információ (adott esetben)
Vételi jog (opció) nem
(igen válasz esetén) A vételi jog meghatározása:
(ha ismert) A vételi jog (opció) gyakorlásának tervezett ideje: hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)
II.2. 3 ) Meghosszabbításra vonatkozó információk (adott esetben)
A szerződés meghosszabbítható nem
A lehetséges meghosszabbítások száma: (ha van ilyen) vagy és között
(ha ismert) Meghosszabbítható szerződések esetén a további hirdetmények tervezett ütemezése:
hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)
II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés határideje
Az időtartam hónapban: 36 vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)
vagy
Kezdés: (nap/hónap/év)
Befejezés (nap/hónap/év)

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Az alvállalkozói szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek: (adott esetben)
A nyertes ajánlattevő az alábbi szerződést megerősítő mellékkötelezettségek vállalására köteles mindhárom közbeszerzési rész tekintetében:
Nyertes ajánlattevő kötbér fizetéséte kötelezett a Ptk. 6:186. § (1) bekezdésének megfelelően amennyiben nyertes ajánlattevő olyan okból, amelyért felelős, megszegi a szerződést. Mentesül a kötbérfizetési kötelezettség alól, ha szerződésszegését kimenti.
Késedelem esetére kikötött kötbér:
Amennyiben a nyertes ajánlattevő olyan okból, amelyért felelős, megszegi a szerződést (nem a Műszaki Leírásban foglalt határidőben teljesít), úgy köteles késedelem esetére kikötött kötbért fizetni ajánlatkérő részére. A késedelem esetére kikötött kötbér mértéke 200.000 Ft/nap, de megrendelésenként legfeljebb 10 napi tétel. Az adott közbeszerzési részre vonatkozóan a kötbér maximális érétke az adott közbeszerzési részre vonatkozó keretösszeg 25 %-a.
Ajánlatkérő jogosult a jelen eljárás eredményként kötendő szerződéstől indokolás nélkül elállni abban az esetben, amennyiben a késedelem esetére kikötött kötbér mértéke a maximum értéket eléri. Ebben az esetben ajánlatkérő érdekmúlást nem köteles bizonyítani.
A késedelem esetére kikötött kötbér maximum értékének elérése esetén történő elállás és az ebből következő teljesítés elmaradása esetére kikötött kötbér érvényesítése az ajánlatkérő késedelem esetére kikötött kötbér követelésének érvényesítését kizárja.
A késedelem esetére kikötött kötbér megfizetése nem mentesít a teljesítési kötelezettség alól.
A teljesítés elmaradása esetére kikötött kötbér
A teljes szerződés meghiúsulása esetén:
Amennyiben a nyertes ajánlattevő olyan okból, amelyért felelős, megszegi a szerződést (különös tekintettel az ajánlatkérői szerződés felmondás alapjául szolgáló súlyos nyertes ajánlattevői szerződésszegésre, illetve arra, ha a nyertes ajánlattevő jogszerűtlenül mondja fel a szerződést), teljesítés elmaradása esetére kikötött kötbért köteles ajánlatkérő részére fizetni, melynek mértéke az adott közbeszerzési rész teljes nettó keretösszegének 30 %-a.
A szerződés alapján kiadott egyedi megrendelés meghiúsulása esetén: a teljesítés elmaradása esetére kikötött kötbér mértéke 30 %, alapja a meghiúsulással érintett egyedi megrendelés teljes nettó ellenértéke.
A szerződést megerősítő mellékkötelezettségek részletes szabályait a dokumentáció részét képező szerződés tervezet tartalmazza.
III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
Mindhárom közbeszerzési rész vonatkozásában:
A Kbt. 130. § (5) bekezdése alapján a nyertes ajánlattevő részszámlázásra a dokumentáció részét képező szerződés tervezetben meghatározottak szerint jogosult.
Ajánlatkérő előleget nem fizet.
A számla ellenértékét ajánlatkérő a Polgári Törvénykönyvéről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) Hatodik könyvében, Második Részében, XX Fejezetében 6:130. § (1)-(2) bekezdésében foglaltak szerint és az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki a számla kiállításától számított 30 napon belül átutalás útján.
A kifizetés, az elszámolás és az ajánlattétel pénzneme: a HUF.
A Kbt. 130. § (1) bekezdése alapján az ajánlatkérőként szerződő fél a szerződés teljesítésének elismeréséről (teljesítésigazolás) vagy az elismerés megtagadásáról legkésőbb az ajánlattevőként szerződő fél teljesítésétől, vagy az erről szóló írásbeli értesítés kézhezvételétől számított 15 napon belül írásban köteles nyilatkozni.
A Kbt. 130. § (6) bekezdése alapján az ajánlatkérő a közbeszerzési eljárás alapján megkötött szerződésen alapuló ellenszolgáltatásból eredő tartozásával szemben csak a jogosult által elismert, egynemű és lejárt követelését számíthatja be.
A részletes fizetési feltételeket a dokumentáció tartalmazza.
III.1.3) A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy: (adott esetben)
Ajánlatkérő kizárja a nyertes ajánlattevő(k) számára a szerződés teljesítése érdekében gazdálkodó szervezet (projekttársaság) létrehozását.
III.1.4) Egyéb különleges feltételek: (adott esetben)
A szerződés teljesítésére különleges feltételek vonatkoznak igen
(igen válasz esetén) A különleges feltételek meghatározása:
1995. évi LIII. törvény a környezet védelmének általános szabályairól
2012. évi CLXXXV. törvény a hulladékról
72/2013. (VIII. 27.) VM rendelet a hulladékjegyzékről
309/2014. (XII. 11.) Korm. rendelet a hulladékkal kapcsolatos nyilvántartási és adatszolgáltatási kötelezettségekről
439/2012. (XII. 29.) Korm. rendelet a hulladékgazdálkodási tevékenységek nyilvántartásba vételéről, valamint hatósági engedélyezéséről
20/2006. (IV. 5.) KvVM rendelet a hulladéklerakással, valamint a hulladéklerakóval kapcsolatos egyes szabályokról és feltételekről szóló jogszabály a módosításokkal egységes szerkezetben
50/2001. (IV. 3.) Korm. r. a szennyvizek és szennyvíziszapok mezőgazdasági felhasználásának és kezelésének szabályairól
23/2003. (XII. 29.) KvVM r. a biohulladék kezeléséről és a komposztálás műszaki követelményeiről
93/1996. (VII. 4.) Korm. rendelet a környezetvédelmi megbízott alkalmazásának feltételéhez kötött környezethasználatok meghatározásáról
11/1996. (VII. 4.) KTM rendelet a környezetvédelmi megbízott alkalmazási és képesítési feltételeiről
78/2007. (IV. 24.) Korm. rendelet a környezeti alapnyilvántartásról
2003. évi LXXXIX. törvény a környezetterhelési díjról
58/2013. (II. 27.) Korm. rendelet a Vizíközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvény egyes rendelkezéseinek végrehajtásáról
Továbbá a mindenkor hatályos, a közbeszerzés tárgyával kapcsolatos jogszabályok.
III.2) Részvételi feltételek
III.2.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Mindhárom közbeszerzési rész vonatkozásában:
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 56. § (1) bekezdés a)-k) pontokban foglalt kizáró okok bármelyike fennáll. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, akivel szemben a Kbt. 56. § (2) bekezdése szerinti kizáró ok fennáll. Ajánlatkérő kizárja az eljárásból azon ajánlattevőt, alvállalkozót, alkalmasság igazolásában résztvevő gazdasági szereplőt, akivel szemben a kizáró okok az eljárás során következnek be.
Az igazolás módja:
A kizáró okok fenn nem állását a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 2-8. és 10-11. § rendelkezései szerint kell igazolni.
Továbbá az ajánlattevőnek az ajánlatban nyilatkoznia kell a Kbt. 58. § (3) bekezdése szerint, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a Kbt. 56. § (1) bekezdés szerinti, a felhívásban előírt kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót, valamint az általa alkalmasságának igazolására igénybe vett más szervezet nem tartozik a Kbt. 56. § (1) bekezdés szerinti, a felhívásban előírt kizáró okok hatálya alá.
A kizáró okok fenn nem állására vonatkozó, az ajánlattevő, az alvállalkozó és az alkalmasság igazolásában részt vevő gazdasági szereplő által tett nyilatkozatoknak a jelen felhívás feladása napjánál nem régebbi keltezésűnek kell lenniük. A Kbt. 4. § 14. pontja alapján a közbeszerzési eljárás megkezdésén “a közbeszerzési eljárást megindító hirdetmény feladásának időpontját, …” kell érteni;
Ajánlatkérő a kizáró okok igazolásának körében felhívja Ajánlattevők figyelmét a Közbeszerzési Hatósága Közbeszerzési Értesítő 2014. évi 57. számában 2014.05.16-án megjelent „A Közbeszerzési Hatóság útmutatója a közbeszerzésekről szóló 2011. évi CVIII. törvény 56-57. §-ában, valamint a közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 2-3. §-ában hivatkozott igazolásokról, nyilatkozatokról, nyilvántartásokról és adatokról a Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők vonatkozásában” c., valamint a Közbeszerzési Értesítő 2012. évi 61. számában 2012.06.01-én megjelent „A Közbeszerzési Hatóság útmutatója a közbeszerzési eljárás során benyújtandó, kizáró okokkal kapcsolatos igazolásokról, nyilatkozatokról, nyilvántartásokról és adatokról az Európai Unióban és az Európai Gazdasági Térségben letelepedett gazdasági szereplők vonatkozásában” c. útmutatóira.
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét a Közbeszerzési Döntőbizottság 1/2014. (VI.27.) számú állásfoglalására, mely szerint amennyiben az ajánlattevő nyilatkozik arról, hogy olyan társaságnak minősül, amelyet nem jegyeznek szabályozott tőzsdén és tulajdonosai között nincs a 2007. évi CXXXVI. törvény 3. § ra)-rb) alpontokban meghatározott természetes személy, akkor az ajánlattevő tulajdonosa vezető tisztségviselőjének a nevét és állandó lakóhelyének bemutatását tartalmazó nyilatkozatot szükséges benyújtani a Kbt. 56. § (1) bekezdés k) pont kc) alpontja szerinti kizáró ok igazolására.
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy az ajánlatkérő a tényleges tulajdonos lakóhelyét a céginformációs és az elektronikus cégeljárásban közreműködő szolgálattól ingyenesen, elektronikusan kérhető cégjegyzék-adatok alapján ellenőrzi.
III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság (adott esetben)
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
a) Az ajánlatba csatolni kell mindhárom közbeszerzési rész tekintetében a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 14. § (1) bekezdés d) pontja alapján, az ajánlattételi határidő lejártakor is érvényes felelősségbiztosítási kötvényt, vagy a biztosító által kiállított igazolást, melyben szerepelnie kell, hogy a biztosítás meddig érvényes.
Az alkalmasság igazolása tekintetében irányadóak a Kbt. 55. § (4)-(5) bekezdései, (6) bekezdés a) és c) pontjai valamint a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. vonatkozó rendelkezései.
Azokban az esetekben, amelyekben a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 18. §-ban meghatározott minősített ajánlattevők hivatalos jegyzéke bizonyítja - figyelemmel a 18. §-ban és 20. §-ban foglaltakra is -, hogy a gazdasági szereplő megfelel az adott alkalmassági követelménynek, a minősített ajánlattevők elektronikusan elérhető hivatalos jegyzékén való szereplés tényét, illetve az Európai Unió egy másik tagállamában letelepedett gazdasági szereplő által benyújtott, a letelepedési helye szerinti, az elismert ajánlattevők hivatalos listáját vezető szervezettől származó jegyzék szerinti igazolást.
b) Az ajánlatba csatolni kell mindhárom közbeszerzési rész tekintetében, a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 14. § (1) bekezdés c) pontja alapján a jelen felhívás feladását megelőző három üzleti évben a közbeszerzés tárgya szerinti (szennyvíziszap hasznosítása tárgyú) nettó árbevételről szóló nyilatkozatot, attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak.
Az alkalmasság igazolása tekintetében irányadóak a Kbt. 55. § (4)-(5) bekezdései, (6) bekezdés a) és c) pontjai valamint a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. vonatkozó rendelkezései.
Azokban az esetekben, amelyekben a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 18. §-ban meghatározott minősített ajánlattevők hivatalos jegyzéke bizonyítja - figyelemmel a 18. §-ban és 20. §-ban foglaltakra is -, hogy a gazdasági szereplő megfelel az adott alkalmassági követelménynek, a minősített ajánlattevők elektronikusan elérhető hivatalos jegyzékén való szereplés tényét, illetve az Európai Unió egy másik tagállamában letelepedett gazdasági szereplő által benyújtott, a letelepedési helye szerinti, az elismert ajánlattevők hivatalos listáját vezető szervezettől származó jegyzék szerinti igazolást is köteles az ajánlatkérő elfogadni a felhívásban foglalt egyéb igazolási módok helyett.
Ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 14. § (3) bekezdésére.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
a) Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem rendelkezik
az I. közbeszerzési rész tekintetében: legalább 1.000.000-, Ft/kár és legalább 10.000.000-, Ft/év mértékű, az ajánlattételi határidő lejártakor érvényes, a közbeszerzés tárgyára kiterjedő felelősségbiztosítással;
a II. közbeszerzési rész tekintetében: legalább 1.000.000-, Ft/kár és legalább 10.000.000-, Ft/év mértékű, az ajánlattételi határidő lejártakor érvényes, a közbeszerzés tárgyára kiterjedő felelősségbiztosítással;
a III. közbeszerzési rész tekintetében: legalább 500.000,- Ft/kár és legalább 5.000.000-, Ft/év mértékű, az ajánlattételi határidő lejártakor érvényes, a közbeszerzés tárgyára kiterjedő felelősségbiztosítással;
b) Alkalmatlan az ajánlattevő, ha a felhívás feladását megelőző három üzleti évben összesen
az I. közbeszerzési rész tekintetében: a közbeszerzés tárgya szerinti. (szennyvíziszap hasznosítása tárgyú) nettó árbevétele nem éri el a 100.000.000,- Ft-ot;
a II. közbeszerzési rész tekintetében: a közbeszerzés tárgya szerinti (szennyvíziszap hasznosítása tárgyú) nettó árbevétele nem éri el az 50.000.000,- Ft-ot.
a III. közbeszerzési rész tekintetében: a közbeszerzés tárgya szerinti (szennyvíziszap hasznosítása tárgyú) nettó árbevétele nem éri el a 15.000.000,- Ft-ot.
Függetlenül attól, hogy ajánlattevő mennyi részre nyújt be ajánlatot, amennyiben ajánlattevő a megpályázott közbeszerzési részek vonatkozásában a legmagasabb értékű alkalmassági előírásnak való megfelelést igazolja jelen felhívás III.2.2) b) alpontjában foglalt követelmények tekintetében, akkor az ajánlatkérő valamennyi megpályázott közbeszerzési rész tekintetében igazoltnak tekinti a III.2.2) b) alpontban foglalt gazdasági és pénzügyi alkalmassági követelményeknek való megfelelést.
(Amennyiben ajánlattevő mindhárom rész tekintetében ajánlatot nyújt be, úgy a megpályázott közbeszerzési részek tekintetében elegendő, ha az I. rész vonatkozásában előírt alkalmassági minimumkövetelménynek való megfelelést igazolja ahhoz, hogy mind a három megpályázott rész vonatkozásában igazolja alkalmasságát.)
A III.2.2) a) pontban foglalt követelmény értelemszerűen kizárólag egyenként vonatkoztatható a gazdasági szereplőkre, ezért közös ajánlattétel esetén elegendő, ha ennek a követelménynek a közös ajánlattevők egyike megfelel.
A III.2.2) b) pontban foglalt követelménynek közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek.
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság (adott esetben)
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
a) Az ajánlatba csatolni kell a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 15. § (3) bekezdés a) pontja alapján és a 16. § (1)-(2) bekezdése szerint az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított 3 évben (36 hónapban) teljesített, a felhívás III.2.3) pont alkalmasság minimumkövetelményei rovat a) pontjában előírt követelményeknek megfelelő, legjelentősebb szolgáltatásainak ismertetését. Az ismertetésnek (ismertetéseknek) tartalmaznia kell legalább a szerződést kötő másik fél megnevezését, a szolgáltatás tárgyát, az ellenszolgáltatás nettó összegét, a teljesítés idejét (a befejezési határidő - legalább év és hónap - megjelölésével) és nyilatkozatot arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e. A 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 16. § (6) bekezdése alapján, ha a nyertes közös ajánlattevőként teljesített szolgáltatási megrendelésre vonatkozó referencia igazolás, vagy nyilatkozat nem állítható ki az egyes ajánlattevők által teljesített szolgáltatások elkülönítésével, úgy az ajánlatkérő a referencia igazolást, vagy nyilatkozatot bármelyik, a teljesítésben részt vett ajánlattevő részéről az ismertetett szolgáltatás egésze tekintetében köteles elfogadni, feltéve, hogy a teljesítés a közös ajánlattevők egyetemleges felelősségvállalása mellett történt, és az igazolást benyújtó ajánlattevő által végzett teljesítés aránya elérte a 15%-ot.
Felhívjuk ajánlattevők figyelmét, hogy teljesítés ideje nem azonos kizárólag a befejezési határidő időpontjával. Ajánlatkérő a referenciaigazolások vonatkozásában köteles a teljesítés teljes időszakát vizsgálni annak érdekében, hogy megállapíthassa azt, hogy a teljesítés (amely maga a teljes teljesítési időszak) valóban a vizsgált időszakon belül történt-e meg (lásd: Közbeszerzési Döntőbizottság D.497/21/2014. számú határozata). Erre tekintettel a teljesítés kezdő és befejező időpontjának is a referenciaigazolások, illetve nyilatkozatok kötelező tartalmi elemét - illetve ennek megfelelően a referencia vizsgálatának tárgyát is - kell képeznie.
Amennyiben az alkalmasságot igazolni kívánó a teljesítést konzorciumban (nyertes közös ajánlattevőként) végezte, és a referencia igazolás kiállítható az egyes ajánlattevők által végzett munkák elkülönítésével, az ismertetésben szerepelnie kell, hogy a teljesítésben milyen arányban (százalékban) vett részt. Ha a nyertes közös ajánlattevőként teljesített szolgáltatásra vonatkozó referencia igazolás nem állítható ki az egyes ajánlattevők által végzett munkák elkülönítésével, úgy az ismertetésben az alábbiaknak is szerepelnie kell:
- nyilatkozat arról, hogy a referencia igazolás nem állítható ki az egyes ajánlattevők által végzett munkák elkülönítésével, továbbá
- nyilatkozat arról, hogy a teljesítés a közös ajánlattevők egyetemleges felelősségvállalása mellett történt, valamint
- az igazolást benyújtó által végzett teljesítés aránya százalékban.
Amennyiben a referenciaigazolás vagy referencianyilatkozat szerinti szerződés tárgya bővebb, mint a közbeszerzés tárgya, akkor a referenciaigazolásban / referencianyilatkozatban meg kell adni a közbeszerzés tárgyára vonatkozó részösszeget/mennyiségi adatot.
Amennyiben a referenciaigazolás vagy referencianyilatkozat szerinti szerződés időtartama bővebb, mint a vizsgált időszak, akkor a referenciaigazolásban / referencianyilatkozatban meg kell adni a vizsgált időszak alatt teljesített részösszeget/mennyiségi adatot.
A referenciaigazolásból vagy referencianyilatkozatból egyértelműen ki kell derülnie az alkalmassági követelményben előírt feltételek teljesülésének.
Az alkalmasság igazolása tekintetében irányadóak a Kbt. 55. § (4)-(5) bekezdései, (6) bekezdés a) és b) pontjai valamint a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. vonatkozó rendelkezései.
Azokban az esetekben, amelyekben a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 18. §-ban meghatározott minősített ajánlattevők hivatalos jegyzéke bizonyítja - figyelemmel a 18. §-ban és 20. §-ban foglaltakra is -, hogy a gazdasági szereplő megfelel az adott alkalmassági követelménynek, a minősített ajánlattevők elektronikusan elérhető hivatalos jegyzékén való szereplés tényét, illetve az Európai Unió egy másik tagállamában letelepedett gazdasági szereplő által benyújtott, a letelepedési helye szerinti, az elismert ajánlattevők hivatalos listáját vezető szervezettől származó jegyzék szerinti igazolást is köteles az ajánlatkérő elfogadni a felhívásban foglalt egyéb igazolási módok helyett.
b) Az ajánlatba csatolni kell a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 15. § (3) bekezdés d) pontja alapján a felhívás III.2.3) pont alkalmasság minimumkövetelményei rovat b) pontjában előírt követelményeknek megfelelő szakemberekről szóló nyilatkozatot, amely tartalmazza ezen személyek nevét, végzettségét, képzettségét és a szennyvíziszap kezelésben szerzett gyakorlati idejüket. Az ajánlatba csatolni kell az adott szakember által saját kezűleg aláírt szakmai önéletrajzot olyan tartalommal, hogy abból az alkalmassági követelményeknek való megfelelés egyértelműen megállapítható legyen. Az ajánlatba csatolni kell továbbá a szakemberek végzettségét és/vagy képzettségét igazoló dokumentum egyszerű másolatát.
Az alkalmasság igazolása tekintetében irányadóak a Kbt. 55. § (4)-(5) bekezdései, (6) bekezdés a) és b) pontjai valamint a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. vonatkozó rendelkezései.
Azokban az esetekben, amelyekben a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 18. §-ban meghatározott minősített ajánlattevők hivatalos jegyzéke bizonyítja - figyelemmel a 18. §-ban és 20. §-ban foglaltakra is -, hogy a gazdasági szereplő megfelel az adott alkalmassági követelménynek, a minősített ajánlattevők elektronikusan elérhető hivatalos jegyzékén való szereplés tényét, illetve az Európai Unió egy másik tagállamában letelepedett gazdasági szereplő által benyújtott, a letelepedési helye szerinti, az elismert ajánlattevők hivatalos listáját vezető szervezettől származó jegyzék szerinti igazolást is köteles az ajánlatkérő elfogadni a felhívásban foglalt egyéb igazolási módok helyett.
c) Az ajánlatba csatolni kell a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 15. § (3) bekezdés e) pontja alapján a felhívás III.2.3) pont alkalmasság minimumkövetelményei rovat c) pontjában előírt követelményeknek megfelelő, a teljesítéshez rendelkezésre álló eszközök, berendezések, illetve műszaki felszereltség leírását tartalmazó nyilatkozatot a berendezés darabszámának, műszaki paraméterének megjelölésével.
Az alkalmasság igazolása tekintetében irányadóak a Kbt. 55. § (4)-(5) bekezdései, (6) bekezdés a) és b) pontjai valamint a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. vonatkozó rendelkezései.
Azokban az esetekben, amelyekben a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 18. §-ban meghatározott minősített ajánlattevők hivatalos jegyzéke bizonyítja - figyelemmel a 18. §-ban és 20. §-ban foglaltakra is -, hogy a gazdasági szereplő megfelel az adott alkalmassági követelménynek, a minősített ajánlattevők elektronikusan elérhető hivatalos jegyzékén való szereplés tényét, illetve az Európai Unió egy másik tagállamában letelepedett gazdasági szereplő által benyújtott, a letelepedési helye szerinti, az elismert ajánlattevők hivatalos listáját vezető szervezettől származó jegyzék szerinti igazolást is köteles az ajánlatkérő elfogadni a felhívásban foglalt egyéb igazolási módok helyett.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
a) Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem mutat be az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított 3 évben (36 hónapban) összesen
az I. közbeszerzési rész tekintetében legalább 1 db, a közbeszerzés tárgya (szennyvíztisztítás során keletkező, kommunális eredetű szennyvíziszapnak hatóságilag engedélyezett, a vonatkozó jogszabályoknak megfelelő hasznosítása) szerinti referenciát, amely összértéke legalább nettó 50.000.000,- Ft;
a II. közbeszerzési rész tekintetében legalább 1 db, a közbeszerzés tárgya (szennyvíztisztítás során keletkező, kommunális eredetű szennyvíziszapnak hatóságilag engedélyezett, a vonatkozó jogszabályoknak megfelelő hasznosítása) szerinti referenciát, amely összértéke legalább nettó 25.000.000,- Ft;
a III. közbeszerzési rész tekintetében legalább 1 db, a közbeszerzés tárgya (szennyvíztisztítás során keletkező, kommunális eredetű szennyvíziszapnak hatóságilag engedélyezett, a vonatkozó jogszabályoknak megfelelő hasznosítása) szerinti referenciát, amely összértéke legalább nettó 7.500.000,- Ft.
(Az alkalmassági követelménynek történő megfelelés több referenciával is igazolható.)
Valamely referencia akkor minősül a referencia időszakban teljesítettnek, amennyiben a szerződésszerű teljesítés elismerésére a referencia időszakban került sor.
Közös ajánlattétel tagjaként teljesített referencia esetében - beleértve a projekttársaságot is -, összhangban a Kbt. 129. § (7) bekezdésével, a referencia a teljesítésben való részvétel mértékéig mutatható be.
Függetlenül attól, hogy ajánlattevő mennyi részre nyújt be ajánlatot, amennyiben ajánlattevő a megpályázott közbeszerzési részek vonatkozásában a legmagasabb értékű alkalmassági előírásnak való megfelelést igazolja jelen felhívás III.2.3) a) pontjában foglalt követelmények tekintetében, akkor az ajánlatkérő valamennyi megpályázott közbeszerzési rész tekintetében igazoltnak tekinti a III.2.3) a) pontban foglalt műszaki és szakmai alkalmassági követelményeknek való megfelelést.
(Amennyiben ajánlattevő mindhárom rész tekintetében ajánlatot nyújt be, úgy elegendő, ha az I. közbeszerzési rész vonatkozásában előírt alkalmassági minimumkövetelménynek való megfelelést igazolja ahhoz, hogy mindhárom megpályázott rész vonatkozásában igazolja alkalmasságát.)
b) Mindhárom közbeszerzési rész vonatkozásában: Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem mutat be az alábbi követelményeknek megfelelő, a teljesítésbe bevonni kívánt szakembereket:
ba) 1 fő környezetvédelmi szakmérnöki vagy környezetgazdálkodási szakmérnöki végzettséggel és legalább 2 éves szennyvíziszap kezelés területén szerzett tapasztalattal rendelkező szakember, vagy
bb) 1 fő felsőfokú természettudományi vagy műszaki végzettséggel és felsőfokú környezetvédelmi képesítéssel és legalább 2 éves szennyvíziszap kezelés területén szerzett tapasztalattal rendelkező szakember, vagy
bc) 1 fő felsőfokú természettudományi vagy műszaki végzettséggel és 3 év környezetvédelem területén szerzett gyakorlattal; és legalább 2 éves szennyvíziszap kezelés területén szerzett tapasztalattal rendelkező szakember.
Több részre egyszerre történő pályázás esetében ugyanazon szakember bemutatható.
c) Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem mutatja be az alábbi műszaki felszereltséget:
Az I. közbeszerzési rész tekintetében:
- legalább 3 db, legalább 9 m³-es, konténerek szállítására alkalmas önrakodó konténerszállító autót és
- rendelkezik összességében legalább 60.000 t/év híg kommunális szennyvíztisztításból származó iszapra vonatkozó hulladékhasznosítási kapacitással vagy mezőgazdasági elhelyezésre alkalmas területekkel, melyek legalább 60.000 t/év iszap elhelyezéshez elegendőek és
- legalább 3 db legalább 10 m3 térfogatú folyékony iszap szállítására alkalmas tartálykocsit és
- rendelkezik összességében legalább 5.000 t/év víztelenített kommunális szennyvíztisztításból származó iszapra vonatkozó hulladékhasznosítási kapacitással, beleértve a mezőgazdasági hasznosítást is.
A II. közbeszerzési rész tekintetében:
- legalább 2 db, legalább 9 m³-es, konténerek szállítására alkalmas önrakodó konténerszállító autót és
- legalább 1 db iszaphasznosítási telephelyet, amely rendelkezik legalább 2.000 tonna/év híg kommunális szennyvíztisztításból származó iszapra vonatkozó hulladékhasznosítási kapacitással vagy összességében legalább 2.000 t/év híg kommunális szennyvíztisztításból származó iszapra vonatkozó hulladékhasznosítási kapacitással vagy mezőgazdasági elhelyezésre alkalmas területekkel, melyek legalább 2.000 t/év iszap elhelyezéshez elegendőek és
- legalább 1 db, legalább 5 m³ térfogatú folyékony iszap szállítására alkalmas tartálykocsit és
- rendelkezik összességében legalább 13.000 t/év víztelenített kommunális szennyvíztisztításból származó iszapra vonatkozó hulladékhasznosítási kapacitással, beleértve a mezőgazdasági hasznosítást is.
A III. közbeszerzési rész tekintetében:
- legalább 1 db, legalább 9 m³-es, konténerek szállítására alkalmas önrakodó konténerszállító autót és
- rendelkezik összességében legalább 13.000 t/év víztelenített kommunális szennyvíztisztításból származó iszapra vonatkozó hulladékhasznosítási kapacitással.
Az egyes részek tekintetében bemutatott eszközök, berendezések vonatkozásában nem lehetséges az átfedés. Az elhelyező telepek és a mezőgazdasági elhelyezésre alkalmas területek esetében átfedés lehetséges.
III.2.4) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk (adott esetben)
  A szerződés védett műhelyek számára fenntartott
  A szerződés teljesítése védett munkahely-teremtési programok keretében történik
III.3) Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek
III.3.1) Adott foglalkozásra (képzettségre) vonatkozó információk
A szolgáltatás teljesítése egy adott foglalkozáshoz (képzettséghez) van kötve nem
(igen válasz esetén) A vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:
III.3.2) A szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek
A szervezeteknek közölniük kell a szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek nevét és képzettségét nem

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
IV.1) Az eljárás fajtája
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt
  Meghívásos
  Tárgyalásos
Megtörtént a részvételre jelentkezők kiválasztása, megjelölése (a tárgyalásos eljárás egyes típusai esetében)
(igen válasz esetén, a kiválasztott részvételre jelentkezők nevét és címét a VI.3) szakaszban (További információk) kell megadni)
IV. 2) Bírálati szempontok
IV.2.1) Bírálati szempontok (jelölje be a megfelelő rovatot/rovatokat)
(ha szükséges, a B. mellékletben adja meg a részekhez kapcsolódó bírálati szempontokra vonatkozó további információkat)
x A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
vagy
  Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint
  az alábbiakban megadott részszempontok (a részszempontokat súlyozással vagy – ha súlyozásra bizonyíthatóan nincs lehetőség – csökkenő fontossági sorrendben kell megadni)
  a dokumentációban, az ajánlati felhívásban vagy az ajánlattételi felhívásban meghatározott részszempontok
SzempontSúlyszám
IV.2.2) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni nem
(igen válasz esetén, ha szükséges) További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.3) Adminisztratív információk
IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)
IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre nem
(igen válasz esetén)
  Időszakos előzetes tájékoztató   Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban:
/S - , dátum: (nap/hónap/év)
  Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban:
/S - , dátum: (nap/hónap/év)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban:
/S - , dátum: (nap/hónap/év)
IV.3.3) A dokumentáció és a kiegészítő iratok beszerzésének feltételei (a DBR kivételével)
A dokumentáció beszerzésének határideje
Dátum: 2015/12/21 (nap/hónap/év) Időpont: 10:00
A dokumentációért fizetni kell nem
(igen válasz esetén, csak számokkal) Ár: Pénznem:
A fizetés feltételei és módja:
IV.3.4) Ajánlattételi vagy részvételi határidő
Dátum: 2015/12/21 (nap/hónap/év) Időpont: 10:00
IV.3.5) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en a pályázatok (pályaművek), illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
  Az EU bármely hivatalos nyelve
x Az EU következő hivatalos nyelve(i): HU
  Egyéb:
IV.3.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (nyílt eljárás)
-ig (nap/hónap/év)
vagy
Az időtartam hónapban: vagy napban: 30 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.3.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2015/12/21 (nap/hónap/év) Időpont: 10:00
(adott esetben) Hely: EXANDAS Szolgáltató Kft. 1054 Budapest, Honvéd utca 16. I. em. 3.
Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek (adott esetben) igen
(igen válasz esetén) További információk a jogosultakról és a bontási eljárásról:
A Kbt. 62. § (2)-(4) és (6)-(7) bekezdései szerint.

VI. SZAKASZ: kiegészítŐ INFORMációk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk (adott esetben)
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
(igen válasz esetén) A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
(igen válasz esetén) Hivatkozás a projekt(ek)re és/vagy program(ok)ra:
VI.3) További információk: (adott esetben)
1) Ajánlatkérő a hiánypótlásra a Kbt. 67. § szerint teljes körben lehetőséget biztosít.
2) A közbeszerzési eljárás során valamennyi levelezésre kérjük feltüntetni az alábbi információkat:
• Tiszamenti Regionális Vízművek Zártkörűen működő Részvénytársaság
• “Vállalkozási keretszerződés keretében szennyvíztisztítási technológiából tisztítási tevékenység során keletkező szennyvíziszap elszállítása, hasznosítása vagy hulladéklerakóba történő ártalommentes elhelyezése”
• az eljárást megindító felhívás TED iktatószáma
• a dokumentumot beküldő neve, levelezési címe, faxszáma és e-mail címe
A nem megfelelően címzett, vagy feliratozott dokumentumok elirányításáért az ajánlatkérőt felelősség nem terheli.
3) A Kbt. 54. § (1) bekezdésére tekintettel az ajánlatkérő előírja, hogy az ajánlattevő tájékozódjon a munkavállalók védelmére és a munkafeltételekre vonatkozó olyan kötelezettségekről, amelyeknek a teljesítés helyén és a szerződés teljesítése során meg kell felelni.
4) Az ajánlatokat munkanapokon hétfőtől csütörtökig 9-17 óráig, pénteken, és amennyiben a szombati nap munkanap, szombaton 9-14 óráig, az ajánlattételi határidő lejártának napján 9-10 óráig lehet benyújtani.
5) Ajánlatkérő a Kbt. 80. § (4) bekezdése alkalmazása tekintetében munkaidőnek az alábbi időszakokat tekinti: hétfőtől csütörtökig 9-17 óráig, pénteken, és amennyiben a szombati nap munkanap, szombaton 9-14 óráig terjedő időintervallum.
6) A Kbt. 36. § (3) bekezdése alapján az eredeti ajánlati példányban szereplő dokumentumok egyszerű másolatban is benyújthatók. Az ajánlatkérő előírja az olyan nyilatkozat eredeti vagy hiteles másolatban történő benyújtását, amely közvetlenül valamely követelés érvényesítésének alapjául szolgál: különösen: garanciavállaló nyilatkozat vagy kezességvállalásról szóló nyilatkozat.
7) Az ajánlatkérő - figyelemmel a Kbt. 35. § (1) bekezdésében foglaltakra - azt tekinti az eljárás iránt érdeklődését jelző gazdasági szereplőnek, aki az érdeklődését írásban jelzi. Egyidejűleg meg kell adni az írásbeli kapcsolattartási forma alkalmazása során használható e-mail címet, amelyre ajánlatkérő a Kbt.-ben előírt tájékoztatásokat küldi az érdeklődését jelző gazdasági szereplőnek.
8) Ajánlatkérő a Kbt. 49. § (6) bekezdése szerint előírja, hogy a dokumentációt ajánlatonként legalább egy ajánlattevőnek, vagy az ajánlatban megnevezett alvállalkozónak át kell vennie. A dokumentáció másra nem ruházható át. A Kbt. 52. § (2) bekezdése alapján a dokumentációt bármely érdekelt gazdasági szereplő térítésmentesen átveheti.
9) A dokumentáció átvehető személyesen, munkanapokon 10-14 óráig (az ajánlatok felbontásának napján 9-10 óráig); a dokumentációba való betekintésre ugyanezen időszakokban van lehetőség a dokumentáció átvételének helyén. A dokumentációba való betekintés ingyenes. A dokumentáció személyes átvétele esetén a dokumentációt átvevő személy átvételi elismervényt köteles kitölteni és aláírni. Az átvételi elismervényen olvashatóan fel kell tüntetni a dokumentációt átvevő elérhetőségeit (név, székhely, levelezési cím, faxszám, e-mail cím, telefonszám, esetlegesen kapcsolattartó személy neve). A dokumentációba történő betekintés esetén a dokumentációba betekintő személy köteles aláírni az erről szóló jegyzőkönyvet, valamint köteles a jegyzőkönyvön olvashatóan feltüntetni a dokumentációba betekintő elérhetőségeit (név, székhely, levelezési cím, faxszám, e-mail cím, telefonszám, esetlegesen kapcsolattartó személy neve).
10) A Kbt. 50. § (3) bekezdése szerint a dokumentáció megküldése az erre irányuló kérelem kézhezvételétől számított két munkanapon belül, postai úton történik, feltéve, hogy a gazdasági szereplő a dokumentáció megküldésére irányuló kifejezett kérelmében megadta a megküldéshez szükséges elérhetőségeit (név, székhely, levelezési cím, faxszám, e-mail cím, telefonszám).
11) Az ajánlatban felolvasólapot kell elhelyezni, ami tartalmazza a Kbt. 62. § (3) bekezdése szerinti összes adatot (az ajánlattevők neve, címe (székhelye, lakóhelye), valamint azokat a főbb számszerűsíthető adatokat, amelyek az értékelési szempont alapján értékelésre kerülnek).
12) Az ajánlatban az alábbi adatokat kell megadni az ajánlattevőről:
- Nyilvántartó cégbíróság neve,
- Cégjegyzékszám,
- Belföldi adószám,
- Pénzforgalmi jelzőszám,
- Képviselő neve,
- Kapcsolattartó személy neve,
- Kapcsolattartó személy telefon vagy mobil száma,
- Kapcsolattartó személy faxszáma,
- Kapcsolattartó személy e-mail címe.
13) Közös ajánlattétel esetén a képviselő ajánlattevő kapcsolattartásra megjelölt adatait kell megadni!
14) Ajánlattevőnek (közös ajánlattevőknek) az ajánlatában nyilatkoznia kell a Kbt. 60. § (3) és (5) bekezdésében foglaltak szerint. A kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló 2004. évi XXXIV. törvény irányadó a kis- és középvállalkozások meghatározására vonatkozó rendelkezésére. Az ajánlatnak a Kbt. 36.§ (3) bekezdése alapján a Kbt. 60.§ (3) bekezdése szerinti nyilatkozat eredeti aláírt példányát kell tartalmaznia.
15) A Kbt. 40. § (1) bekezdés a) és b) pontja alapján ajánlatkérő előírja, hogy az ajánlatban meg kell jelölni a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő alvállalkozót kíván igénybe venni, továbbá az ezen részek tekintetében a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzésnek azt a százalékos arányát, amelynek teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közre fognak működni. A nyilatkozatokat nemleges tartalom esetén is kifejezetten meg kell tenni, és az ajánlathoz csatolni. A nyilatkozatokat közbeszerzési részenként külön-külön kell megtenni.
16) Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy a jelen felhívásban az ajánlattevőnek a szerződés teljesítésére való pénzügyi, gazdasági, illetve műszaki és szakmai alkalmasságának feltételeit és ennek igazolását a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg az alábbi pontok esetében: III.2.2) a)-b), III.2.3) a)-b) pontok és az I-II. közbeszerzési rész tekintetében a c) pontban foglalt alkalmassági minimumkövetelmények.
17) Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy gazdasági és pénzügyi alkalmasság igazolása során - amennyiben a Kbt. 55. § (6) bek a) pontban foglaltaktól eltérően, az alkalmassági követelmények nem a teljesítéskor ténylegesen rendelkezésre bocsátható erőforrásokra vonatkoznak - abban az esetben az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet a Ptk. 6:419.§ szakaszban foglaltak szerint kezességet vállal az ajánlatkérőt az ajánlattevő teljesítésének elmaradásával vagy hibás teljesítésével összefüggésben ért kár megtérítésére.
18) Ajánlatkérő igény esetén helyszíni bejárást tart. A helyszíni bejárásról jegyzőkönyv készül, melyet ajánlatkérő öt napon belül valamennyi a Kbt. 45. § (5) bekezdés szerinti gazdasági szereplő részére egyidejűleg megküld.
19) Ajánlatkérő az alkalmasság megállapításához szükséges pénzügyi adatokat - annak szükségessége esetén - a Magyar Nemzeti Banknak, árbevétel tekintetében a naptári év fordulónapján, a mérleg adatai tekintetében az üzleti év fordulónapján, referenciák esetében a teljesítés napján érvényes, hivatalos deviza középárfolyamai alapján számítja át Magyar Forintra.
20) Ajánlatkérő tájékoztatja a gazdasági szereplőket, hogy az eljárással kapcsolatos valamennyi határidővel kapcsolatosan a közép-európai idő az irányadó.
21) Az eljárás és az ajánlattétel nyelve a magyar. Az eljárás során mindennemű közlés magyar nyelven történik, kommunikáció semmilyen más nyelven nem fogadható el. Az ajánlat magyar nyelven kívül más nyelven nem nyújtható be. Ajánlatkérő a nem magyar nyelven benyújtott dokumentumok ajánlattevő általi felelős fordítását is köteles elfogadni.
22) Közös ajánlattétel esetén az ajánlattételnek meg kell felelnie a Kbt. 25. §-ában foglalt feltételeknek.
23) A nem Magyarországon letelepedett ajánlattevőnek a Kbt. 56. § (1) bek. a)-f), h), i) pont, a k) pont ka) és kb) alpontja szerinti kizáró okokkal kapcsolatban nyilatkoznia kell arról, hogy a székhelye szerinti ország jogrendszerében a kizáró okok hiányának igazolására mely igazolások felelnek meg, és azokat mely hatóságok, szervezetek bocsátják ki. A jelen nyilatkozat nem a kizáró okok hiányának igazolását szolgálja, hanem a kizáró okok igazolási módjának meghatározására irányul. Ezen szervezetektől kell olyan igazolást benyújtani, amelyből megállapítható, hogy az ajánlattevő nem tartozik a kizáró okok hatálya alá.
24) Az ajánlathoz csatolni kell az ajánlatban szereplő dokumentumokat aláíró, az ajánlattevő és az alvállalkozó, valamint az alkalmasság igazolásában résztvevő gazdasági szereplő írásbeli képviseletére jogosult személy (cég esetében a cégjegyzésre jogosult) a 2006. évi V. törvény 9. § (1) bekezdése szerinti aláírási címpéldányát vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírás mintáját. Amennyiben az ajánlatot nem az írásbeli képviseletre jogosult személy írja alá, akkor az adott személy(ek)nek az ajánlat aláírására vonatkozó, a meghatalmazott aláírás mintáját is tartalmazó, a képviseletre jogosult általi, cégszerű aláírással ellátott meghatalmazását is szükséges csatolni.
25) Amennyiben az ajánlattevő tekintetében cégbíróság előtt változásbejegyzési eljárás van folyamatban, abban az esetben az ajánlathoz csatolni kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást. Az ajánlattevőknek kifejezetten nyilatkozniuk kell arról is, ha változásbejegyzési eljárás nincs folyamatban.
26) Az ajánlattevőnek az ajánlatához csatolnia kell - ajánlattevő cégszerű aláírásával ellátott - részletes árajánlatot közbeszerzési részenként külön-külön.
27) A Kbt. 61. § (1) bekezdése alapján az ajánlatot egy papír alapú példányban, írásban és zártan, az eljárást megindító felhívás A. melléklet III. pontjában megadott címre közvetlenül vagy postai úton kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig. Az ajánlathoz csatolni kell a papír alapú példánnyal mindenben megegyező egy darab elektronikus másolati példányt. Ajánlatkérő az ajánlatok elbírálása során minden esetben a papír alapon benyújtott ajánlatot veszi figyelembe.
28) Amennyiben az ajánlattevő, alvállalkozó vagy az alkalmasság igazolásában résztvevő gazdasági szereplő a Kbt. 36. § (5) bekezdése szerint kíván tényt vagy adatot igazolni, de az ezen tényt vagy adatot tartalmazó, a Kbt. 36. § (5) bekezdés szerinti nyilvántartás a Közbeszerzési Hatóság útmutatójában nem szerepel, úgy ajánlattevőnek vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetnek a Kbt. 36. § (6) bekezdése szerint a közbeszerzési eljárásban meg kell jelölnie az érintett nyilvántartást.
29) Ajánlatkérő a Kbt. 94. § (3) bekezdés b) pontjában foglaltak fennállása esetén hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárást alkalmazhat, ezt a becsült érték meghatározása során figyelembe vette.
30) A telephelyek kapacitása tekintetében ajánlattevőnek be kell mutatnia az alkalmazott hasznosítási technológiáját.
31) A nyertes ajánlattevőnek a tevékenység végzéshez érvényes környezetvédelmi, és/vagy talajvédelmi hatósági engedéllyel rendelkeznie kell, illetve rendelkeznie kell a tevékenységének végzéséhez szükséges olyan hatósági engedéllyel, melyből egyértelműen megállapítható, hogy a szennyvíziszap, hasznosítási folyamat végzésére jogosult.
32) Az ajánlathoz csatolni kell valamennyi közbeszerzési rész tekintetében a szennyvíziszap hasznosítási tevékenység végzéséhez szükséges Igazságügyi Minisztérium, Megyei Kormányhivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Földművelésügyi Főosztály, Megyei Kormányhivatal Környezetvédelmi és Természetvédelmi Főosztály engedély másolatát.
33) Ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét, hogy a szennyvíztisztító telepeken biológiai fertőzés veszélye áll fenn. A fertőzésveszély miatt a szennyvíz tisztítótelepre belépő személyeknek hepatitisz A+B és tífusz elleni védőoltással kell rendelkezniük.
34) Ajánlatkérő előírja, hogy a szerződés teljesítésének megkezdésekor a teljesítésben részt vevő munkavállalóknak személyre szóló baleset-biztosítással kell rendelkezniük.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
A békéltetési eljárást lebonyolító szerv (adott esetben)
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.2) Jogorvoslati kérelmek benyújtása (töltse ki a VI.4.2 rovatot vagy szükség esetén a VI.4.3 rovatot)
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ:
Kbt. 137. § szerint.
VI.4.3) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.5) E hirdetmény feladásának időpontja: 2015/10/30 (nap/hónap/év)

A. melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) További információ a következő címeken és kapcsolattartási pontokon szerezhető be
Hivatalos név: EXANDAS Szolgáltató Kft.
Nemzeti azonosító (ha ismert): cím: Honvéd utca 16. I. em. 3.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1054
Ország: HU
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: Kaffka Diána
Telefon: +36 17831278
E-mail: kozbeszerzes@exandas.hu
Fax: +36 17001924
Internetcím (URL):
II) Címek és kapcsolattartási pontok, ahonnan a dokumentáció és a kiegészítő iratok (ideértve a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó dokumentációt is) beszerezhetők
Hivatalos név: EXANDAS Szolgáltató Kft.
Nemzeti azonosító (ha ismert): cím: Honvéd utca 16. I. em. 3.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1054
Ország: HU
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: Kaffka Diána
Telefon: +36 17831278
E-mail: kozbeszerzes@exandas.hu
Fax: +36 17001924
Internetcím (URL):
III) Címek és kapcsolattartási pontok, ahová az ajánlatokat/részvételi jelentkezéseket be kell nyújtani
Hivatalos név: EXANDAS Szolgáltató Kft.
Nemzeti azonosító (ha ismert): cím: Honvéd utca 16. I. em. 3.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1054
Ország: HU
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: Kaffka Diána
Telefon: +36 17831278
E-mail: kozbeszerzes@exandas.hu
Fax: +36 17001924
Internetcím (URL):
I V) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
 
Hivatalos név:
Nemzeti azonosító (ha ismert): Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
--------- (Az A. melléklet IV) szakasza szükség szerint több példányban is használható) -------
 
B. MELLÉKLET
Részekre vonatkozó információk
Rész száma: 1 Elnevezés: Vállalkozási keretszerződés keretében szennyvíztisztítási technológiából tisztítási tevékenység során keletkező szennyvíziszap elszállítása, hasznosítása vagy hulladéklerakóba történő ártalommentes elhelyezése I. rész
1) Rövid meghatározás:
Vállalkozási keretszerződés keretében szennyvíztisztítási technológiából tisztítási tevékenység során keletkező szennyvíziszap elszállítása, hasznosítása vagy hulladéklerakóba történő ártalommentes elhelyezése
2) Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:90513600-2
További tárgyak:90513700-3
90513800-4
90513900-5
3) Mennyiség:
Vállalkozási keretszerződés keretében szennyvíztisztítási technológiából tisztítási tevékenység során keletkező szennyvíziszap elszállítása, hasznosítása vagy hulladéklerakóba történő ártalommentes elhelyezése.
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) - 1. év: 52 715
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) 2. év: 31 730
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) 3. év: 31 730
A megadott mennyiségekhez képest + 30 %-os mennyiségi eltérés lehetséges.
A szennyvíziszap mennyiségek m3-ben kerültek megadásra mely mennyiségek átszámolandók kilogrammban a következők szerint: 1 m3 iszap = 1000 kg iszap.
A hasznosítás az alábbi részekből tevődik össze: a szennyvíziszap átvételéből és a hasznosítási helyre történő szállításból.
A nyertes ajánlattevő kötelezettsége a szerződés teljes futamideje alatt keletkező valamennyi szennyvíziszap hasznosítása.
A részletes műszaki leírást a dokumentáció tartalmazza.
(ha ismert,csak számokkal) Becsült költség áfa nélkül: Pénznem:
vagy: és között. Pénznem:
4) A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése (adott esetben)
Az időtartam hónapban: 36 vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)
vagy
Kezdés (nap/hónap/év)
Befejezés (nap/hónap/év)
5) További információk a részekről:
------------------(Ezt a mellékletet a részek számának megfelelő példányban kell használni) ----------------

B. MELLÉKLET
Részekre vonatkozó információk
Rész száma: 2 Elnevezés: Vállalkozási keretszerződés keretében szennyvíztisztítási technológiából tisztítási tevékenység során keletkező szennyvíziszap elszállítása, hasznosítása vagy hulladéklerakóba történő ártalommentes elhelyezése II. rész
1) Rövid meghatározás:
Vállalkozási keretszerződés keretében szennyvíztisztítási technológiából tisztítási tevékenység során keletkező szennyvíziszap elszállítása, hasznosítása vagy hulladéklerakóba történő ártalommentes elhelyezése
2) Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:90513600-2
További tárgyak:90513700-3
90513800-4
90513900-5
3) Mennyiség:
Vállalkozási keretszerződés keretében szennyvíztisztítási technológiából tisztítási tevékenység során keletkező szennyvíziszap elszállítása, hasznosítása vagy hulladéklerakóba történő ártalommentes elhelyezése.
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) - 1. év: 19 060
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) 2. év: 19 060
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) 3. év: 19 060
A megadott mennyiségekhez képest + 30 %-os mennyiségi eltérés lehetséges.
A szennyvíziszap mennyiségek m3-ben kerültek megadásra mely mennyiségek átszámolandók kilogrammban a következők szerint: 1 m3 iszap = 1000 kg iszap.
A hasznosítás az alábbi részekből tevődik össze: a szennyvíziszap átvételéből és a hasznosítási helyre történő szállításból.
A nyertes ajánlattevő kötelezettsége a szerződés teljes futamideje alatt keletkező valamennyi szennyvíziszap hasznosítása.
A részletes műszaki leírást a dokumentáció tartalmazza.
(ha ismert,csak számokkal) Becsült költség áfa nélkül: Pénznem:
vagy: és között. Pénznem:
4) A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése (adott esetben)
Az időtartam hónapban: 36 vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)
vagy
Kezdés (nap/hónap/év)
Befejezés (nap/hónap/év)
5) További információk a részekről:
------------------(Ezt a mellékletet a részek számának megfelelő példányban kell használni) ----------------

B. MELLÉKLET
Részekre vonatkozó információk
Rész száma: 3 Elnevezés: Vállalkozási keretszerződés keretében szennyvíztisztítási technológiából tisztítási tevékenység során keletkező szennyvíziszap elszállítása, hasznosítása vagy hulladéklerakóba történő ártalommentes elhelyezése III. rész
1) Rövid meghatározás:
Vállalkozási keretszerződés keretében szennyvíztisztítási technológiából tisztítási tevékenység során keletkező szennyvíziszap elszállítása, hasznosítása vagy hulladéklerakóba történő ártalommentes elhelyezése
2) Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:90513600-2
További tárgyak:90513700-3
90513800-4
90513900-5
3) Mennyiség:
Vállalkozási keretszerződés keretében szennyvíztisztítási technológiából tisztítási tevékenység során keletkező szennyvíziszap elszállítása, hasznosítása vagy hulladéklerakóba történő ártalommentes elhelyezése.
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) - 1. év: 9 035
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) 2. év: 9 035
szennyvíziszap mennyiség (m3/év) 3. év: 9 035
A megadott mennyiségekhez képest + 30 %-os mennyiségi eltérés lehetséges.
A szennyvíziszap mennyiségek m3-ben kerültek megadásra mely mennyiségek átszámolandók kilogrammban a következők szerint: 1 m3 iszap = 1000 kg iszap.
A hasznosítás az alábbi részekből tevődik össze: a szennyvíziszap átvételéből és a hasznosítási helyre történő szállításból.
A nyertes ajánlattevő kötelezettsége a szerződés teljes futamideje alatt keletkező valamennyi szennyvíziszap hasznosítása.
A részletes műszaki leírást a dokumentáció tartalmazza.
(ha ismert,csak számokkal) Becsült költség áfa nélkül: Pénznem:
vagy: és között. Pénznem:
4) A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése (adott esetben)
Az időtartam hónapban: 36 vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)
vagy
Kezdés (nap/hónap/év)
Befejezés (nap/hónap/év)
5) További információk a részekről:
------------------(Ezt a mellékletet a részek számának megfelelő példányban kell használni) ----------------

C2. MELLÉKLET - Egyes ágazatok
A II. szakaszban (A szerződés tárgya) említett szolgáltatási kategóriák
2004/17/EK irányelv
Kategória száma [ 1]
Tárgy
1
Karbantartási és javítási szolgáltatások
2
Szárazföldi szállítási szolgáltatások [2], beleértve a páncélozott járművel végzett szolgáltatásokat és a futárszolgálatokat, kivéve a postai küldemények szállítását
3
Légi személyszállítási és teherfuvarozási szolgáltatások, kivéve a postai küldemények szállítását
4
Szárazföldi [3] és légipostai küldemények szállítása
5
Távközlési szolgáltatások
6
Pénzügyi szolgáltatások:
(a) Biztosítási szolgáltatások (b) Banki és befektetési szolgáltatások4
7
Számítógépes és azzal összefüggő szolgáltatások
8
Kutatási és fejlesztési szolgáltatások [5]
9
Számviteli, könyvvizsgálói és könyvelési szolgáltatások
10
Piackutatási és közvélemény-kutatási szolgáltatások
11
Vezetési tanácsadó szolgáltatások [6] és az ezzel összefüggő szolgáltatások
12
Építészeti szolgáltatások; mélyépítési szolgáltatások és integrált mélyépítési szolgáltatások; városrendezési és tájrendezési szolgáltatások; az ezekkel összefüggő tudományos és műszaki tanácsadási szolgáltatások; műszaki vizsgálati és elemző szolgáltatások
13
Reklámszolgáltatások
14
Épülettakarítási szolgáltatások és ingatlankezelési szolgáltatások
15
Kiadói és nyomdai szolgáltatások, eseti vagy szerződéses alapon
16
Szennyvíz- és hulladékkezelési szolgáltatások, fertőtlenítési és hasonló szolgáltatások
Kategória száma [7 ]
Tárgy
17
Szállodai és éttermi szolgáltatások
18
Vasúti szállítási szolgáltatások
19
Vízi szállítási szolgáltatások
20
Szállítási mellék- és kiegészítő szolgáltatások
21
Jogi szolgáltatások
22
Személyzet-elhelyezési és -ellátási szolgáltatások[ 8]
23
Nyomozási és biztonsági szolgáltatások, kivéve a páncélozott járművel végzett szolgáltatásokat
24
Oktatási és szakképzési szolgáltatások
25
Egészségügyi és szociális szolgáltatások
26
Szórakoztató, kulturális és sportszolgáltatások
27
Egyéb szolgáltatások
1 A 2004/17/EK irányelv 31. cikke és XVIIA. melléklete szerinti szolgáltatási kategóriák.
2 Kivéve a 18. kategóriába tartozó vasúti szállítási szolgáltatásokat.
3 Kivéve a 18. kategóriába tartozó vasúti szállítási szolgáltatásokat.
4 Kivéve az értékpapírok és egyéb pénzügyi eszközök kibocsátásával, eladásával, vételével vagy átruházásával kapcsolatos pénzügyi szolgáltatásokat és a jegybanki tevékenységet (szolgáltatást). Nem tartoznak ide továbbá: a föld, meglévő épületek vagy egyéb ingatlan, illetve az arra vonatkozó jogok bármilyen pénzügyi eszköz segítségével történő megvásárlásához vagy bérléséhez kapcsolódó szolgáltatások. Mindazonáltal az adásvételi vagy bérleti szerződés megkötésével egyidejűleg, vagy az ilyen szerződés megkötése előtt vagy után bármilyen formában megkötött, pénzügyi szolgáltatásra irányuló szerződések az irányelv hatálya alá tartoznak.
5 Kivéve a kutatási és fejlesztési szolgáltatásokat, nem értve ide azt az esetet, ha annak eredményét kizárólag az ajánlatkérő hasznosítja tevékenységi körében, és az ellenszolgáltatást teljes mértékben az ajánlatkérő teljesíti.
6 Kivéve a választottbírósági, a közvetítői és a békéltetési szolgáltatást.
7 A 2004/17/EK irányelv 32. cikke és XVIIB. melléklete szerinti szolgáltatási kategóriák.
8 Kivéve a munkaszerződéseket.