Ugrás a tartalomra Ugrás a láblécre

Publikus Core
Közbeszerzési Értesítő száma: 2017/61
Beszerzés tárgya: Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa: Eljárást megindító felhívás/2015 KÉ
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma: 2017.04.20.
Iktatószám: 5332/2017
CPV Kód: 50111100-7
Ajánlatkérő: EDC Debrecen Város- és Gazdaságfejlesztési Központ Nonprofit Kft.
Teljesítés helye: Ajánlattevő által meghatározott debreceni telephelyen
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2017.05.03.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa: Központi szintű
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: város- és gazdaságfejlesztés
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Eljárást megindító felhívás
A Kbt. 112. § (1) bekezdés a) pont szerinti eljárások esetében.
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: EDC Debrecen Város- és Gazdaságfejlesztési Központ Nonprofit Kft.
Nemzeti azonosítószám: AK22720
Postai cím: Széchenyi utca 31.
Város: Debrecen
NUTS-kód: HU321
Postai irányítószám: 4031
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Póser Zoltán ügyvezető
Telefon: +36 203533663
E-mail: info@edc.debrecen.hu
Fax: +36 52511552
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): edc.debrecen.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
  A meghatalmazott ajánlatkérő nélküli közbeszerzés.
  Az I.1) pontban feltüntetett ajánlatkérők közül meghatalmazott ajánlatkérő: (adja meg ajánlatkérő nevét)
  Ajánlatkérőnek minősülő meghatalmazott szervezet, mely az I.1) pontban nem került feltüntetésre: (adja meg a szerződést nem kötő ajánlatkérőnek minősülő szervezet nevét, címét és azonosítószámát)
  Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés.
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentumok korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: edc.debrecen.hu/kozbeszerzes (URL)
  A közbeszerzési dokumentumokhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
  a fent említett cím
x másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név: DEBKÖZ Közbeszerzés Kft.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Poroszlay út 27.
Város: Debrecen
NUTS-kód: HU321
Postai irányítószám: 4032
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: Dr. Ungvári Judit
Telefon: +36 52502552
E-mail: ungvari.judit@debkoz.hu
Fax: +36 52502557
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): edc.debrecen.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
  elektronikus úton: (URL)
  a fent említett címre
x a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név: DEBKÖZ Közbeszerzés Kft.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Poroszlay út 27.
Város: Debrecen
NUTS-kód: HU321
Postai irányítószám: 4032
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: Dr. Ungvári Judit
Telefon: +36 52502552
E-mail: ungvari.judit@debkoz.hu
Fax: +36 52502557
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): edc.debrecen.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
x Központi szintű
  Regionális/helyi szintű
  Közjogi szervezet
  Közszolgáltató
  Támogatott szervezet [Kbt. 5. § (2)-(3) bekezdés]
  Egyéb:
I.5) Fő tevékenység (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: város- és gazdaságfejlesztés
I.6) Fő tevékenység (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: 4 db Skoda Octavia Combi Scout 1.8. TSI vagy azzal egyenértékű személygépjármű tartós bérlete, valamint a hozzá kapcsolódó flottakezelési szolgáltatások biztosítása
Hivatkozási szám:
II.1.2)
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50111100-7
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4)
A közbeszerzés rövid ismertetése: 4 db Skoda Octavia Combi Scout 1.8. TSI vagy azzal egyenértékű személygépjármű tartós bérlete, valamint a hozzá kapcsolódó flottakezelési szolgáltatások biztosítása
II.1.5)
Becsült érték: Pénznem:
(ÁFA nélkül; keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)
II.1.6) Részekre bontás
A beszerzés részekből áll nem
Ajánlatok benyújthatók
  valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre:
  csak egy részre
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) A közbeszerzés ismertetése
 
II.2.1)
Elnevezés: 4 db Skoda Octavia Combi Scout 1.8. TSI vagy azzal egyenértékű személygépjármű tartós bérlete, valamint a hozzá kapcsolódó flottakezelési szolgáltatások biztosítása
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50111100-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU321
A teljesítés helye: Ajánlattevő által meghatározott debreceni telephelyen
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége: 4 db Skoda Octavia Combi Scout 1.8. TSI vagy azzal egyenértékű személygépjármű tartós bérlete, valamint a hozzá kapcsolódó flottakezelési szolgáltatások biztosítása
60 hónapig tartó flottaszolgáltatási feladat ellátása.
A bérelni kívánt gépjárművek műszaki specifikációja:
Skoda Octavia Combi Scout 1.8. TSI vagy azzal egyenértékű személygépjármű
Mennyiség: 4 db
Teljesítmény: min. 130 kW
Üzemanyag: benzin
Sebességváltó: automata váltó
Csomagtér: min. 550 liter
Motor: 1700-2000 cm3, turbófeltöltős benzines
Meghajtás: automatikus összkerék hajtás
Külső hosszúság: 4500-4700 mm
Tengelytávolság: 2600-2800 mm
Nyomtávolság: elől hátul egységesen min. 1530 mm
Ülőhelyek száma: 5
Szín: metálfényezés (A jármű pontos színét Ajánlatkérő, Ajánlattevő színpalettájából választja ki a szerződés aláírásakor.)
vezető-, utasoldali első légzsák
oldallégzsákok elől
függönylégzsákok elől és hátul
vezetőoldali térdlégzsák
multifunkciós fűthető kormánykerék
menet -és járműstabilitást ellenőrző és szabályozó rendszer
Start/Stop rendszer
emelt teljesítményű generátor és emelt kapacitású akkumulátor
automata klímaberendezés
elektromos ablakemelők elől és hátul
elektromosan állítható, behajtható és fűthető külső tükrök
gumiabroncs-légnyomás ellenőrző rendszer
17’könnyűfém keréktárcsák 225/50 R17 gumiabroncsokkal
acél szükségpótkerék autóemelővel és kerékkulccsal
megerősített és emelt futómű
tárcsafékek elől és hátul
vezetői profil választási lehetőség
ködfényszórók
Bluetooth telefonkihangosító rendszer
B oszloptól sötétített üvegezés
LED világítás az utastérben
belső kárpitozás színes: barna és fekete
ISOFIX gyerekülés rögzítési pontok a hátsó üléseken
szőnyegbetétek elől és hátul az utastérben
megfordítható csomagtérborítás
lábtér megvilágítás elől és hátul
színes multifunkciós kijelző, színes érintőképernyős középső kijelző
fűthető első ülések
könyöktámasz elől és hátul
magasságállítható első ülések gerinctámasszal
tolatóradar hátul
sebességtartó automatika beállítható sebesség limitálóval
tetőléc
2 db gépjárműben navigációs rendszer színes érintőképernyővel, SD kártya és USB bemenettel, térképszoftverrel, legalább 1 év térképfrissítéssel
Környezetvédelmi besorolása min. EURO 6
Futásteljesítmény: 25.000 km/év/gépjármű
Jótállás: 4 év teljeskörű vagy 200.000 km
Nyertes Ajánlattevő vállalja, hogy a kötelező szervizeket kizárólag Márkaszervízben végezteti el.
A gépjárművek forgalomba helyezési költségeit Ajánlatkérő viseli, az nem képezi a bérleti díj részét.

A flottarendszerű üzemeltetési szolgáltatásokon legalább az alábbi szolgáltatásokat érti Ajánlatkérő:
- biztosítások megkötése és ügyintézése,
- káresemények teljes körű ügyintézése,
- adók,
- karbantartási- és szervízszolgáltatások ellátása(kötelező szervizek),
- kopó, forgó alkatrészek javítása,
- teljes körű gumiabroncs szolgáltatás,
- Gyári Assistance
A gépjárművek műszaki leírását és a flottarendszerű üzemeltetés részletes tartalmát ajánlatkérő a közbeszerzési dokumentumokban adja meg.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbi értékelési szempontok
x Minőségi szempont – 1 2. rész-szempont: Környezetvédelmi kritérium: a megajánlott gépjármű típus üzemanyag felhasználása (vegyes fogyasztás típusbizonyítvány alapján) (l/100 km)  10
2 3. rész-szempont: Környezetvédelmi kritérium: a megajánlott gépjármű típus CO2 kibocsátása vegyes fogyasztás esetén (g/km)  5
3 4. rész-szempont: Túlfutás díja (nettó Ft/km)  15
  Költség szempont –
x Ár szempont – Megnevezés: 1. rész-szempont: A 4 db gépjármű bérleti díj mértéke a hozzá kapcsolódó flottakezelési szolgáltatásokkal együtt (összesen nettó Ft/hó) / Súlyszám: 70
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Becsült érték:
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében ennek a résznek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)
II.2.7) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 60 vagy napban:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbítás leírása:
II.2.8) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ
A gazdasági szereplők tervezett száma (keretszáma):
vagy
Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.9) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok) nem
II.2.10) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.11) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.12) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.13) További információ

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Kizáró okok és a szakmai tevékenység végzésére vonatkozó jogosultság
A kizáró okok felsorolása: A Kbt. 114. § (1) bekezdése alapján az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, aki a Kbt. 62. § (1) bekezdés g)-k), m) és q) pontjaiban meghatározott kizáró okok hatálya alá tartozik.
A Kbt. 74. § (1) bekezdés b) pontja alapján Ajánlatkérőnek ki kell zárnia az eljárásból azt az ajánlattevőt, alvállalkozót, vagy az alkalmasság igazolásában részvevő szervezetet, aki részéről a kizáró ok az eljárás során következett be.
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása: Ajánlattevőknek a 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 17. § (1) bekezdésében foglaltak alapján csatolnia kell a kizáró okok fenn nem állásáról szóló egyszerű nyilatkozatát, valamint a Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kb) pontjára vonatkozóan - a Magyarországon letelepedett ajánlattevő esetében a 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 8. § i) pont ib) alpontjában, nem Magyarországon letelepedett ajánlattevő esetében a 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 10. § g) pont gb) alpontjában foglaltak szerint kell igazolnia.
Az ajánlattevő, az alvállalkozója és adott esetben az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet vonatkozásában a Kbt. 67. § (4) bekezdése és a 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 17. § (2) bekezdése szerinti nyilatkozatot köteles benyújtani a Kbt. 62. § (1) bekezdés g)-k), m) és q) pontjaiban foglalt kizáró okok hiányáról.
Ajánlatkérő elfogadja, ha az ajánlattevő a 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 7. § szerinti - korábbi közbeszerzési eljárásában felhasznált - egységes európai közbeszerzési dokumentumot nyújt be, feltéve, hogy az abban foglalt információk megfelelnek a valóságnak, és tartalmazzák az Ajánlatkérő által a kizáró okok tekintetében megkövetelt információkat. Az egységes európai közbeszerzési dokumentumban foglalt információk valóságtartalmáért az ajánlattevő felel. Ajánlatkérő a kizáró ok hiányát a Kbt. 114. § (2) bekezdése alapján ellenőrzi.
A kizáró okok hiányára vonatkozó egyszerű nyilatkozat (321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés) vonatkozásában ajánlatkérő felhívja a figyelmet a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 14. § (2)-(3) bekezdésében foglaltakra.
A Kbt. 64. § alapján élhet ajánlattevő az öntisztázás jogintézményével.
A Kbt. 62. § (1) bekezdés g)-k), m), és q) pontjaiban meghatározott kizáró okok fennállása ellenére az ajánlattevő, alvállalkozó vagy alkalmasság igazolásában részt vevő gazdasági szereplő nem zárható ki a közbeszerzési eljárásból, amennyiben a Közbeszerzési Hatóság a Kbt. 188. § (4) bekezdése szerinti - vagy bírósági felülvizsgálata esetén a bíróság a Kbt. 188. § (5) bekezdése szerinti - jogerős határozata kimondta, hogy az érintett gazdasági szereplő az ajánlat benyújtását megelőzően olyan intézkedéseket hozott, amelyek a kizáró ok fennállásának ellenére kellőképpen igazolják a megbízhatóságát. A jogerős határozatot a gazdasági szereplő a kizáró okokra vonatkozó egyszerű nyilatkozatával egyidejűleg köteles benyújtani.
A gazdasági szereplőknek olyan nyilatkozatot, igazolást kell csatolni a kizáró okok tekintetében, amely nem régebbi keltezésű a közbeszerzési eljárás megindításának időpontjánál, azaz az eljárást megindító felhívás megküldésének időpontját követően került kiállításra.
A közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 13. § alapján az Ajánlatkérő előírja, hogy folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében, az ajánlathoz, csatolni kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást. A nemleges tartalmú nyilatkozatot is csatolni szükséges.
A kizáró okok fenn nem állását igazoló dokumentumok a Kbt. 47. § (2) bekezdése alapján egyszerű másolatban is benyújthatók.
Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság előírása [Kbt. 65. § (1) bekezdés c) pont]:
Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság igazolása:
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása: GP.1. Ajánlattevő ajánlatába csatolja be a 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 19. § (1) bekezdés c) pontja alapján az eljárást megindító felhívás feladását megelőző 3 (három), mérlegfordulónappal lezárt üzleti évére vonatkozó teljes - általános forgalmi adó nélkül számított - árbevételéről szóló nyilatkozatát attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak.
A 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 19. § (3) bekezdése alapján, amennyiben az Ajánlattevő a 321/2015 (X.30.) Korm. rendelet 19. § (1) bekezdés c) pontja szerinti irattal azért nem rendelkezik, mert olyan jogi formában működik, amely tekintetében a beszámoló, illetve az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges, az e pontokkal kapcsolatban előírt alkalmassági követelmény és igazolási mód helyett bármely, az ajánlatkérő által megfelelőnek tekintett egyéb nyilatkozattal vagy dokumentummal igazolhatja pénzügyi és gazdasági alkalmasságát. Az érintett ajánlattevő kiegészítő tájékoztatás kérése során köteles alátámasztani, hogy olyan jogi formában működik, amely tekintetében a beszámoló, illetve az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges és tájékoztatást kérni az e pontokkal kapcsolatban előírt alkalmassági követelmény és igazolási mód helyett az alkalmasság igazolásának ajánlatkérő által elfogadott módjáról.
GP.2. A 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 19. § (1) bekezdés c) pontja alapján az eljárást megindító felhívás feladását megelőző 3 (három), mérlegfordulónappal lezárt üzleti évére vonatkozó a közbeszerzés tárgyából (gépjármű bérlet és flottakezelés tevékenységből) származó - általános forgalmi adó nélkül számított - árbevételéről szóló nyilatkozatát attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak.
A Kbt. 65. § (6) bekezdése alapján a GP.1. és GP.2. alkalmassági minimumkövetelménynek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek.
A Kbt. 65. § (8) bekezdése alapján az a szervezet, amelynek adatait az ajánlattevő a gazdasági és pénzügyi alkalmasság igazolásához felhasználja, a Ptk. 6:419. §-ában foglaltak szerint kezesként felel az ajánlatkérőt az ajánlattevő teljesítésének elmaradásával vagy hibás teljesítésével összefüggésben ért kár megtérítéséért.
A gazdasági szereplőnek - Ajánlattevőnek és - amennyiben az ajánlattevő az alkalmassági követelmény vonatkozásában más szervezet(ek) vagy személy(ek) kapacitására kíván támaszkodni - a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet(ek)nek - a Kbt. 114. § (2) bekezdésében foglaltaknak megfelelően az alkalmassági követelménynek való megfelelés igazolására az ajánlatban - első körben - csak nyilatkozni kell arról, hogy az általa igazolni kívánt alkalmassági követelmények teljesülnek, az alkalmassági követelmény teljesítésére vonatkozó részletes adatokat nem köteles megadni.
A gazdasági szereplő - Ajánlattevő és - amennyiben az ajánlattevő az alkalmassági követelmény vonatkozásában más szervezet(ek) vagy személy(ek) kapacitására kíván támaszkodni - a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet(ek) - az alkalmassági követelmények teljesítésére vonatkozó részletes adatokat tartalmazó, az eljárást megindító felhívásban az adott alkalmassági követelmény vonatkozásában előírt igazolások benyújtására vonatkozó szabályok szerint, az ajánlatkérő 69. § szerinti felhívására köteles benyújtani.

Ajánlatkérő felhívja a GP.1. és GP.2. alkalmassági minimumkövetelmény vonatkozásában figyelmet a Kbt. 140. § (9) bekezdésében, a 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 19. § (6) és (7) bekezdésében foglaltakra.
Alkalmassági minimumkövetelmény(ek): GP.1. Alkalmatlan az Ajánlattevő a szerződés teljesítésére, ha az eljárást megindító felhívás feladását megelőző 3 (három) mérlegfordulónappal lezárt üzleti évben a teljes - általános forgalmi adó nélkül számított - árbevétele nem éri el összesen a nettó 40 000 000 HUF értéket.
GP.2. Alkalmatlan az Ajánlattevő, ha az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 3 (három) mérlegfordulónappal lezárt üzleti évben a közbeszerzés tárgyából (gépjármű bérlet és flottakezelés tevékenységből) származó - általános forgalmi adó nélkül számított - árbevétele nem éri el összesen a nettó 30 000 000 HUF értéket.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása: MSZ.1. Ajánlattevő ajánlatába csatolja be a 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 21. § (3) bekezdés a) pontja alapján az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 3 (három) évben teljesített, az ajánlattevő, illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet által teljesített, gépjármű bérlet és flottakezelés tevékenységre vonatkozó referenciáinak ismertetéséről szóló nyilatkozatot, vagy a szerződést kötő másik fél által kiadott igazolást, legalább az alábbi kötelező tartalommal:

- szerződést kötő másik fél megnevezése,
a szerződést kötő másik fél részéről a referenciát kiállító személy elérhetősége,
- a szolgáltatás tárgya, mennyisége,
- az ellenszolgáltatás nettó összege (HUF-ban megadva),
- a teljesítés ideje, a teljesítés helye,
- a referenciát kiállító személy nyilatkozata arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
A bemutatásnak a jogszabályi minimumon túl tartalmaznia kell minden olyan adatot, amely alapján az előírt alkalmassági minimum követelményeknek való megfelelés egyértelműen megállapítható.
A Kbt. 65. § (6) bekezdése alapján az MSZ.1. alkalmassági követelményeknek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek.
Amennyiben az ajánlattevő az eljárást megindító felhívás MSZ.1. pontjában előírt alkalmassági követelmény vonatkozásában más szervezet(ek) vagy személy(ek) kapacitására kíván támaszkodni a Kbt. 65. § (7) bekezdésében foglaltaknak megfelelően csatolni kell az ajánlatban a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet(ek) olyan szerződéses vagy előszerződésben vállalt kötelezettségvállalását tartalmazó okiratot is, amely alátámasztja, hogy a szerződés teljesítéséhez szükséges erőforrások rendelkezésre állnak majd a szerződés teljesítésének időtartama alatt.
A gazdasági szereplőnek - Ajánlattevőnek és - amennyiben az ajánlattevő az alkalmassági követelmény vonatkozásában más szervezet(ek) vagy személy(ek) kapacitására kíván támaszkodni - a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet(ek)nek - a Kbt. 114. § (2) bekezdésében foglaltaknak megfelelően az alkalmassági követelménynek való megfelelés igazolására az ajánlatban - első körben - csak nyilatkozni kell arról, hogy az általa igazolni kívánt alkalmassági követelmények teljesülnek, az alkalmassági követelmény teljesítésére vonatkozó részletes adatokat nem köteles megadni.
A gazdasági szereplő - Ajánlattevő és - amennyiben az ajánlattevő az alkalmassági követelmény vonatkozásában más szervezet(ek) vagy személy(ek) kapacitására kíván támaszkodni - a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet(ek) - az alkalmassági követelmények teljesítésére vonatkozó részletes adatokat tartalmazó, az eljárást megindító felhívásban az adott alkalmassági követelmény vonatkozásában előírt igazolások benyújtására vonatkozó szabályok szerint, az ajánlatkérő 69. § szerinti felhívására köteles benyújtani.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet az eljárást megindító felhívás MSZ.1. pontjában előírt alkalmassági minimumkövetelmény vonatkozásában a Kbt. 140. § (9) bekezdésében foglaltakra.
Továbbá ajánlatkérő az eljárást megindító felhívás MSZ.1.- pontjában előírt alkalmassági követelmény vonatkozásában felhívja a figyelmet 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 24. § (1) és (2) bekezdésében foglaltakra.
Alkalmassági minimumkövetelmény(ek): MSZ.1. Alkalmatlan az Ajánlattevő, ha az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 3 (három) éves időtartamban nem rendelkezik legalább 1 db, a közbeszerzés tárgya szerinti (gépjármű bérlet és flottakezelés nyújtására) vonatkozó szerződésszerűen teljesített lezárt vagy folyamatban lévő referenciával, melyben a gépjárművek száma elérte a min 3 db-ot és az ellenszolgáltatás összege elérte a nettó 20 000 000 HUF-ot.
Az előírt alkalmassági követelmény egy darab referenciával igazolható.
III.1.4) A részvételre vonatkozó objektív szabályok és kritériumok
A szabályok és kritériumok felsorolása, rövid ismertetése:
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védett munkahely-teremtési programok keretében történik
  A szerződés a Kbt. 114. § (11) bekezdése szerint fenntartott
III.1.6) A szerződés biztosítékai:
A szerződést megerősítő biztosítékok:
A 2013. évi V. törvény 6:186. § (1) bekezdése szerint Ajánlattevő kötbér fizetésére köteles, ha olyan okból, amelyért felelős, megszegi a szerződést (a szerződés késedelmes teljesítése, vagy meghiúsulása esetén). Ajánlattevő mentesül a kötbérfizetési kötelezettség alól, ha szerződésszegését kimenti.
Késedelem esetére kikötött kötbér: Ha nyertes Ajánlattevő nem szállítja a megajánlott gépjárművet a teljesítési határidőre, akkor Ajánlatkérő nem köteles a rendelkezésre nem álló gépjármű havi bérleti díját megfizetni,
továbbá késedelmi kötbér fizetésére kötelezi nyertes Ajánlattevőt, melynek mértéke a mindenkori rendelkezésre nem álló gépjármű napi nettó bérleti díjának összege a késedelem minden naptári napján. A késedelmi kötbér maximális mértéke a késedelmes teljesítéssel érintett gépjárműre vetített havi nettó bérleti díj kétszerese Amennyiben a fizetendő kötbér összege eléri a kötbér maximális mértékét, Ajánlatkérő jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani , vagy a szerződéstől elállni a nyertes ajánlattevővel szembeni kártérítési kötelezettség nélkül.
A teljesítés elmaradása esetére kikötött (meghiúsulási) kötbér: Amennyiben nyertes Ajánlattevő nem tesz eleget jelen szerződésben foglalt kötelezettségeinek Ajánlatkérő a szerződésszegés tényét írásban feljegyzésben rögzíti, és határidő tűzésével felhívja nyertes ajánlattevőt a szerződésszegő magatartás vagy állapot megszüntetésére. Ha Nyertes Ajánlattevő ezen meghatározott határidőig nem tesz eleget kötelezettségének, Ajánlatkérő jogosult jelen szerződést írásban, azonnali hatállyal felmondani (rendkívüli felmondás), és kötelezheti nyertes Ajánlattevőt meghiúsulási kötbér fizetésére, melynek mértéke a nettó havi bérleti díj hatvanszorosának 10 %-a megfelelő összeg, valamint érvényesítheti a szerződésszegésből eredő, igazolt kárainak megtérítését nyertes Ajánlattevőtől.
A teljesítés elmaradása esetére kikötött meghiúsulási kötbér érvényesítése a teljesítés követelését kizárja.
Hibás teljesítési (minőségi) kötbér:
Amennyiben nyertes Ajánlattevő nem a jelen szerződésben meghatározott minőségben teljesít(különösen nem megfelelő felszereltségű gépjármű esetén), Ajánlatkérő felszólítja a hibák és hiányok kijavítására 10 munkanapos hibajavítási határidővel. Abban az esetben, ha ezen hibajavítási határidőre nyertes Ajánlattevő nem teljesít szerződésszerűen, Ajánlatkérő hibás teljesítési kötbér fizetésére kötelezi nyertes Ajánlattevőt, melynek mértéke a mindenkori hibás teljesítéssel érintett gépjármű napi nettó bérleti díjának összege a hibás teljesítéssel érintett napok függvényében (a hibajavítási határidőt követő hibás teljesítéstől az annak javításáig terjedő időszak napjainak száma alapján). A hibás teljesítésből eredő kötbér
maximális mértéke a hibás teljesítéssel érintett gépjárműre vetített havi nettó bérleti díj kétszerese. Nyertes Ajánlattevő kötbérfizetési kötelezettsége nem érinti az Ajánlatkérő kötbéren felüli kárának megtérítési kötelezettségét.
A szerződés biztosítékaival, illetve a szerződést megerősítő biztosítékokkal kapcsolatos előírásokra vonatkozó részletes szabályokat a Szerződéstervezet (Dokumentáció IV. fejezet) tartalmazza.
III.1.7) Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei és / vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
A beszerzés 100% saját forrásból valósul meg. Ajánlatkérő nem fizet előleget.
Az ajánlattétel, a szerződés és a kifizetések pénzneme: magyar forint.
Az ellenérték kifizetése számla ellenében átutalással történik.
Nyertes ajánlattevő a kezdő bérleti díj tekintetében egy számlát nyújthat be valamennyi gépjármű leszállításával egyidejűleg. Részszámla kibocsátására havonta van lehetőség.
A teljesítés elismerése és az igazolás kiadására a Kbt. 135. § (1) bekezdésében foglalt feltételek irányadók.
Az ellenszolgáltatás a szerződésszerű és a jogszabályoknak tartalmilag és formailag megfelelő számlák és mellékleteinek az ajánlatkérőként szerződő fél általi kézhezvételétől számított 30 napon belül átutalással - forintban - kerülnek kiegyenlítésre, figyelemmel a Kbt. 135. § (6) bekezdésében, a Ptk. 6:130. § (1) és (2) bekezdésében foglaltakra, továbbá az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény (Art.) 36./A. § rendelkezéseire.
Amennyiben az Ajánlattevő a fenti jogszabályban foglalt kötelezettségének nem tesz eleget, az ebből adódó késedelmes kifizetésekből eredő jogkövetkezményekért az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget. Fizetési késedelem esetén a Ptk. 6:155. § (1) és (3) bekezdése az irányadó.
A vonatkozó rendelkezések, jogszabályok:
- a Közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény
- az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény különösen, de nem kizárólagosan annak 36/A. §-a;
- a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
A fizetési feltételek részletes szabályait a Szerződéstervezet (Dokumentáció IV. fejezet) tartalmazza.
III.1.8) A nyertes közös ajánlattevők által létrehozandó gazdálkodó szervezet:
Ajánlatkérő a Kbt. 35. § (9) bekezdésére figyelemmel nem teszi lehetővé és nem követeli meg a nyertes Ajánlattevő(k) által gazdálkodó szervezet (projekttársaság), illetve személyes joga szerint jogképes szervezet létrehozását.
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatásmegrendelés esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
  Tárgyalásokat is magában foglaló eljárás.
IV.1.2) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
IV.1.3) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalás megtartásával indított eljárás során történő csökkentésére irányuló információ
  Több fordulóban lebonyolítandó tárgyalások igénybe vétele annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsek a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát.
IV.1.4) Információ a tárgyalásról
A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai: (kivéve a tárgyalás nélkül indított eljárást)
Az első tárgyalás időpontja: (egy szakaszos tárgyalásokat is magában foglaló eljárás esetén)
  Ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.5) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
/ (KÉ-szám/évszám)
IV.2.2) Ajánlattételi vagy részvételi határidő
Dátum: 2017/05/03 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 11:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének tervezett napja
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4)
Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók: HU
IV.2.5) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama:
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy
Az időtartam hónapban: vagy napban: 30 a következő dátumtól számítva: 2017/05/03 (éééé/hh/nn)
IV.2.6) Az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések felbontásának feltételei
Datum: 2017/05/03 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 11:00 (óó:pp)
Hely: DEBKÖZ Közbeszerzés Tanácsadó Kft. 4032 Debrecen, Poroszlay út 27.
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: A Kbt. 68.§ (3) bekezdésében meghatározottak szerinti személyek. A bontási eljárással kapcsolatban Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 68. § (1)-(4), illetve (6) bekezdésében foglaltakra.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
  A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
VI.3.1)
Az ajánlatok értékelési szempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám: 1-100
VI.3.2)
A módszer(ek) meghatározása, amellyel megadja a VI.3.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot: Az ajánlatkérő az érvényes ajánlatot a Kbt. 76. § (2) bekezdés c) pontja alapján, a legjobb ár-érték arány szempont alapján bírálja el.

1.rész-szempont: A 4 db gépjármű bérleti díj mértéke a hozzá kapcsolódó flottakezelési szolgáltatásokkal együtt (összesen nettó Ft/hó)

A „Bérleti díj összesen (nettó Ft/hónap)” az ajánlattevő által az ártáblázat szerint megajánlott 4 darab járműre vonatkoztatott nettó összesen bérleti havidíj.
A nettó havi bérleti díj (Ft/db) az alábbi díjakat tartalmazza:
a) bérleti díj mértéke / hónap (a szerződés hatálya alatt rögzített díj, módosítására a szerződés hatálya alatt nincs lehetőség),
b) karbantartás díja (kötelező szerviz),
c) kopó, forgó alkatrészek javítása,
c) teljes körű gumiabroncs szolgáltatás díja,
d) adók és biztosítási díjak (irányadó a mindenkor hatályos vonatkozó jogszabályi rendelkezés),
e) gyári assistance szolgáltatás
f) flottamanagement díj
az ajánlati dokumentációban részletezettek szerint.
A „Bérleti díj összesen (nettó Ft/hónap)” megadásakor Ajánlattevőnek figyelembe kell vennie a megvalósítandó szolgáltatás tekintetében a közbeszerzési műszaki leírásban rögzítetteket, valamint minden olyan tényezőt, amely a megvalósítás során az ajánlati ár kialakítására hatással lehet.
Az Ajánlattevő a „Nettó havi bérleti díj (Ft/db)” alábontó havi egységárak (pl. bérleti díj mértéke / hónap stb.) megadásakor nettó egész forintra kerekített összeget tartoznak szerepeltetni.
Ajánlatkérő a „Bérleti díj összesen (nettó Ft/hónap)” összeget értékeli. A legmagasabb pontot az az Ajánlattevő kapja, aki a legalacsonyabb „Bérleti díj összesen (nettó Ft/hónap)” összeget ajánlja meg.
Ajánlatkérő az alábbi képlet alapján számolja ki a pontszámokat: Hatóság 2016. december 21-i útmutatója (KÉ 2016. évi 147. szám) I. számú melléklet, A. Relatív értékelési módszerek, 1. pont ba) alpont szerinti relatív értékelési módszer, a "fordított arányosítás" módszere:
P = Alegkedvezőbb/ Avizsgált * (Pmax -Pmin) + Pmin
Ajánlatkérő kéri figyelembe venni a havi bérleti díj kalkulációnál, hogy gépjárművenként bruttó 3.000.000 HUF összegű kezdő bérleti díj megfizetését vállalja!
2. rész-szempont: Környezetvédelmi kritérium: a megajánlott gépjármű típus
üzemanyag felhasználása (vegyes fogyasztás típusbizonyítvány alapján) (l/100 km)

A módszer meghatározása: Ajánlatkérő számára a megajánlott gépjármű típus üzemanyag felhasználását illetően a legalacsonyabb érték a legkedvezőbb. Ajánlatkérő a legalacsonyabb üzemanyag felhasználásra(vegyes fogyasztás) a maximális pontot (100 pont) adja, a többi megajánlásra az alábbi képlet alapján számolja ki a pontszámokat: Hatóság 2016. december 21-i útmutatója (KÉ 2016. évi 147. szám) I. számú melléklet, A. Relatív értékelési módszerek, 1. pont ba) alpont szerinti relatív értékelési módszer, a "fordított arányosítás" módszere:
P = Alegkedvezőbb/ Avizsgált * (Pmax -Pmin) + Pmin
Ajánlattevők az üzemanyag felhasználás tekintetében az NKH által kiállított típusbizonyítványban szereplő értékeket kötelesek feltüntetni.
3.rész-szempont: Környezetvédelmi kritérium: a megajánlott gépjármű típus CO2 kibocsátása vegyes fogyasztás esetén (g/km)
A módszer meghatározása: Ajánlatkérő számára a károsanyag kibocsátást illetően a legalacsonyabb érték a legkedvezőbb. Ajánlatkérő a legalacsonyabb CO2 kibocsátásra a maximális pontot (100 pont) adja, a többi megajánlásra az alábbi képlet alapján számolja ki a pontszámokat: Hatóság 2016. december 21-i útmutatója (KÉ 2016. évi 147. szám) I. számú melléklet, A. Relatív értékelési módszerek, 1. pont ba) alpont szerinti relatív értékelési módszer, a "fordított arányosítás" módszere:
P = Alegkedvezőbb/ Avizsgált * (Pmax -Pmin) + Pmin
Ajánlattevők a CO2 (g/km) értékek tekintetében az NKH által kiállított típusbizonyítványban szereplő értékek négy tizedes jegyre kerekített értékeit kötelesek feltüntetni.
4.rész-szempont: Túlfutás díja (nettó Ft/km)

Ajánlatkérő számára a túlfutás díját illetően a legalacsonyabb érték a legkedvezőbb. Ajánlatkérő a legalacsonyabb nettó túlfutási díjra a maximális pontot (100 pont) adja, a többi megajánlásra az alábbi képlet alapján számolja ki a pontszámokat: Hatóság 2016. december 21-i útmutatója (KÉ 2016. évi 147. szám) I. számú melléklet, A. Relatív értékelési módszerek, 1. pont ba) alpont szerinti relatív értékelési módszer, a "fordított arányosítás" módszere:
P = Alegkedvezőbb/ Avizsgált * (Pmax -Pmin) + Pmin

A pontozás mindegyik rész-szempont esetében két tizedes jegy pontossággal történik.
Ajánlatkérő a rész-szempontok pontszámait megszorozza a rész-szempont eljárást megindító felhívásban meghatározott súlyszámával és ezeket a súlyozott pontszámokat összesíti. Az így kapott eredmény adja az ajánlat összesített pontszámát. A nyertes a legmagasabb összesített pontszámot elérő ajánlattevő lesz.
VI.3.3) Az ajánlati biztosíték
  Az eljárásban való részvétel ajánlati biztosíték adásához kötött.
Az ajánlati biztosíték mértéke:
A befizetés helye: vagy az ajánlatkérő fizetési számlaszáma:
Az ajánlati biztosíték befizetése (teljesítése) igazolásának módja:
VI.3.4 )
További információk: 1) Eljárási szabályok: Jelen közbeszerzési eljárás a Kbt. 117. §-a alapján a Kbt. Második Részben foglalt szabályok által nem kötött, önálló eljárási szabályok kialakításával kerül lefolytatásra. A Kbt. 117. § (2) bekezdése alapján az önállóan kialakított eljárási szabályok a következők:
Ajánlatkérő az eljárás során a Kbt. 112. § (1) bekezdésének b) pontja szerint jár el az alábbi eltérésekkel:
1. Ajánlatkérő a Kbt. 113. § (1)-(4) bekezdéseit nem alkalmazza.
2. A Kbt. 113. § (6) bekezdése az eljárást megindító felhívás visszavonására is alkalmazandó.
3. Az ajánlatkérő az ajánlattételi határidőt hirdetmény közzététele nélkül meghosszabbíthatja, ha a kiegészítő tájékoztatást nem tudja a Kbt.-ben meghatározott határidőben megadni. A határidő meghosszabbításáról haladéktalanul és közvetlenül, egyidejűleg írásban tájékoztatja valamennyi gazdasági szereplőt, amely az eljárás iránt érdeklődését az ajánlatkérőnél jelezte.
2) A közbeszerzési dokumentumok rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk:
Az ajánlatkérő az ajánlatkérési dokumentációt a www.edc.debrecen.hu honlapon (http:// edc.debrecen.hu/kozbeszerzes) teljes terjedelemben, térítés mentesen, elektronikus úton hozzáférhetővé teszi az eljárást megindító felhívás közzétételének napjától. A dokumentáció, ajánlattételi határidő előtti elektronikus úton történő letöltése az eljárásban való részvétel feltétele. A Kbt. 57. § (2) bekezdése alapján az ajánlatkérő előírja, hogy a dokumentációt ajánlatonként legalább egy ajánlattevőnek, vagy az ajánlatban megnevezett alvállalkozónak elektronikus úton el kell érnie, le kell töltenie. A dokumentáció letöltésének igazolására a kitöltött és cégszerűen aláírt regisztrációs lap szolgál, amelyben a dokumentáció ajánlattételi határidőt megelőző letöltéséről nyilatkozik a gazdasági szereplő, egyben megadja a cégnevét, székhelyét, kapcsolattartóját, telefonszámát, faxszámát és email címét.
A regisztrációs lapot kitöltve és aláírva legkésőbb az ajánlattételi határidő lejártának időpontjáig meg kell küldeni:
- faxon Dr. Ungvári Judit részére címezve a +36 52502557 fax számra vagy
- elektronikus úton (a Kbt. 41. § (4) bekezdése szerinti fokozott biztonságú elektronikus aláírással ellátott dokumentumba foglalva) a ungvari.judit@debkoz.hu email címre) vagy
- az Kbt. 41.§ (5) bekezdésre figyelemmel postai vagy közvetlen (személyes) kézbesítéssel vagy
- az ajánlatban be kell nyújtani.
Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét, hogy a regisztrációs lap ajánlattételi határidő lejárta előtti megküldése azt a célt szolgálja, hogy az Ajánlatkérő az ajánlattételi határidő lejárta előtt alkalmazandó eljárási cselekményekről közvetlen értesítést tudjon küldeni az eljárás iránt érdeklődő gazdasági szereplőnek. (A regisztrációs lap a dokumentáció iratmintái között megtalálható.)
A kitöltött és aláírt regisztrációs lap Ajánlatkérőnek fentebbiek szerint történő megküldése vagy az ajánlatban történő benyújtása az ajánlattétel feltétele.
3) Valamennyi alkalmasság esetében releváns, az alkalmasság megítéléséhez szükséges igazolási módra vonatkozó előírások:
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 65. § (7) és (11) bekezdésében, a Kbt. 67. § (3) bekezdésében, a Kbt. 114. § (2) bekezdésében foglaltakra.
A Kbt. 65. § (7) bekezdése alapján az előírt alkalmassági követelménynek az ajánlattevők bármely más szervezet (vagy személy) kapacitására támaszkodva is megfelelhetnek, a közöttük fennálló kapcsolat jogi jellegétől függetlenül. Ebben az esetben meg kell jelölni az ajánlatban ezt a szervezetet és az ajánlattételi felhívás vonatkozó pontjának megjelölésével azon alkalmassági követelményt (követelményeket), melynek igazolása érdekében az ajánlattevő ezen szervezet erőforrására vagy arra is támaszkodik.
A Kbt. 65. § (11) bekezdése alapján nem használhatja fel a gazdasági szereplő alkalmassága igazolására azokat az adatokat, amelyek felhasználására jogutódlás eredményeként - a jogelőd Kbt. 65. § (7) bekezdés szerinti bevonása nélkül - maga lenne jogosult, ha a jogelőd gazdasági szereplő tekintetében az eljárásban alkalmazandó valamely kizáró ok fennáll, vagy - ha a jogelőd megszűnt - megszűnése hiányában fennállna. A gazdasági szereplő ebben az esetben is élhet a Kbt. 64. § szerinti lehetőséggel és felhasználhatja a jogelődnek az alkalmasság igazolására szolgáló adatait, ha a korábban felmerült kizáró okkal összefüggésben igazolja megbízhatóságát.
A Kbt. 67. § (3) bekezdése alapján a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet az előírt igazolási módokkal azonos módon köteles igazolni az adott alkalmassági feltételnek történő megfelelést.
A gazdasági szereplőnek - Ajánlattevőnek és - amennyiben az ajánlattevő az alkalmassági követelmény vonatkozásában más szervezet(ek) vagy személy(ek) kapacitására kíván támaszkodni - a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet(ek)nek - a Kbt. 114. § (2) bekezdésében foglaltaknak megfelelően az alkalmassági követelménynek való megfelelés igazolására az ajánlatban - első körben - csak nyilatkozni kell arról, hogy az általa igazolni kívánt alkalmassági követelmények teljesülnek, az alkalmassági követelmény teljesítésére vonatkozó részletes adatokat nem köteles megadni.
A gazdasági szereplő - Ajánlattevő és - amennyiben az ajánlattevő az alkalmassági követelmény vonatkozásában más szervezet(ek) vagy személy(ek) kapacitására kíván támaszkodni - a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet(ek) - az alkalmassági követelmények teljesítésére vonatkozó részletes adatokat tartalmazó, az eljárást megindító felhívásban az adott alkalmassági követelmény vonatkozásában előírt igazolások benyújtására vonatkozó szabályok szerint, az ajánlatkérő 69. § szerinti felhívására köteles benyújtani.
A Kbt. 69.§ (4) bekezdése szerint Ajánlatkérő megfelelő határidő kitűzésével hívja fel az értékelési szempontokra figyelemmel legkedvezőbbnek tekinthető Ajánlattevőt az előírt alkalmassági követelmények igazolására szolgáló dokumentumok benyújtására. A kapacitást rendelkezésre bocsátó szervezetnek csak az alkalmassági követelmények tekintetében kell az igazolásokat benyújtani.
4) Részajánlat tételének lehetősége: Ajánlatkérő a részajánlattétel lehetőségét nem biztosítja tekintettel arra, hogy Ajánlatkérő számára gazdasági és munkaszervezési szempontból a legelőnyösebb, ha az általa használt gépjárművek egy flottakezelő szervezet kezelésében állnak. Az egységes flottaállomány mellett szól a volumenből adódó árelőny, az egységes kapcsolattartás, és karbantartás lehetősége.
5) Ajánlattételi nyilatkozat: Az ajánlatban csatolni kell - eredeti példányban - az ajánlattevő cégszerűen aláírt kifejezett nyilatkozatát a Kbt. 66. § (2) bekezdés szerint az ajánlattételi felhívás feltételeire, a szerződés megkötésére és teljesítésére és a kért ellenszolgáltatásra vonatkozóan.
6) Nyilatkozat KKV státuszról: Ajánlattevőnek csatolnia kell nyilatkozatát a Kbt. 66. § (4) bekezdése szerint arra vonatkozóan, hogy a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló törvény szerint mikro-, kis-vagy középvállalkozásnak minősül-e.
7) Felolvasólap: Az Ajánlattevő a Kbt. 66. § (5) bekezdése alapján csatoljon be felolvasólapot a Kbt. 68. § (4) bekezdés szerinti tartalommal.
8) Alkalmasságot igazoló más szervezet megjelölése: Amennyiben az Ajánlattevő alkalmassága igazolásához más szervezet kapacitására támaszkodik, az ajánlatában meg kell jelölnie azt a szervezetet vagy személyt, akinek a kapacitására az alkalmassági követelményeknek megfelelés végett támaszkodik, valamint meg kell jelölnie azon alkalmassági minimumkövetelményt - feltüntetve az igazolni kívánt alkalmassági minimumkövetelmény eljárást megindító felhívásban meghatározott pontos számát és betűjelét - melyet ezen szervezettel vagy személlyel igazol.
9) Képviseleti jogosultság igazolása: Ajánlattevőnek és adott esetben az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezetnek az alábbi cégokmányokat kell az ajánlathoz csatolni:
- azon cégjegyzésre jogosult(ak) aláírási címpéldányát vagy a cégnyilvánosságról, a bírósági cégeljárásról és a végelszámolásról szóló 2006. évi V. törvény 9.§-a szerinti ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-mintáját, vagy a letelepedése szerinti országában elfogadott más, a cégjegyzési jogosultságot igazoló dokumentumot (amennyiben ilyen dokumentum az adott országban nem ismert, teljes bizonyító erejű magánokiratba vagy ügyvéd/közjegyző előtt tett okiratba foglalt aláírás-minta), aki(k) akik az ajánlatot illetve az ajánlathoz csatolt nyilatkozatokat aláírja (aláírják),
- a cégkivonatban nem szereplő kötelezettségvállaló(k), meghatalmazás alapján aláíró(k) esetén a cégjegyzésre jogosult(ak)tól származó közokiratba, vagy teljes bizonyító erejű - a jelen közbeszerzési eljárásban, az ajánlat aláírására vonatkozó (a meghatalmazó és a meghatalmazott aláírását is tartalmazó) - magánokiratba foglalt meghatalmazás is csatolandó,
Ajánlattevő ajánlatához csatolja nyilatkozatát, hogy vele szemben nincsen folyamatban változásbejegyzési eljárás, vagy folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást. A nemleges tartalmú nyilatkozatot is csatolni szükséges.
10) Ajánlattal kapcsolatos egyéb követelmények: Ajánlattevőnek ajánlatát egy eredeti papír alapú példányban (zárt, sértetlen csomagolásban), valamint egy, az eredeti papír alapú példányról készített elektronikus (CD vagy DVD) példányban jelszó nélkül olvasható, de nem módosítható pdf vagy azzal egyenértékű formátumban kell benyújtani az eljárást megindító felhívás I.3) pontjában megadott címre közvetlenül vagy postai úton. (A postán feladott ajánlatokat az Ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha annak kézhezvételére az ajánlattételi határidőig sor kerül. Az ajánlat, illetve az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből, elirányításából vagy postázási késedeleméből eredő kockázat az ajánlattevő viseli.)
Az elektronikus másolat benyújtása elsődlegesen zöld, környezetvédelmi szempont, amely az Ajánlatkérő értékelő munkájának gyorsítása, könnyítése céljából is szükséges, ugyanakkor a papíralapon az előírt módon benyújtott ajánlat képezi az elbírálás tárgyát. Az elektronikus melléklet nem jelenti az ajánlatnak a 257/2007. (X. 4.) Korm. rendelet szerinti elektronikus benyújtását. Amennyiben a papír alapú eredeti és az elektronikus adathordozón beadott ajánlat között eltérés van, úgy az ajánlat az eredeti papír alapú példány szerint kerül értékelésre, Ajánlatkérő azt tekinti irányadónak.
Az ajánlat eredeti papír alapú példányát zsinórral, lapozhatóan össze kell fűzni, a csomót matricával az ajánlat első vagy hátsó lapjához rögzíteni, a matricát le kell bélyegezni, vagy az Ajánlattevő részéről erre jogosultnak alá kell írni, úgy hogy a bélyegző, illetőleg az aláírás legalább egy része a matricán legyen.
Az ajánlat oldalszámozása eggyel kezdődjön és oldalanként növekedjen. Elegendő a szöveget vagy számokat, vagy képet tartalmazó oldalakat számozni, az üres oldalakat nem kell, de lehet. A címlapot és hátlapot (ha vannak) nem kell, de lehet számozni. Az Ajánlatkérő az ettől kismértékben eltérő számozást (pl. egyes oldalaknál a /A, /B oldalszám) is elfogadja, ha a tartalomjegyzékben az egyes iratok helye egyértelműen azonosítható.
Az ajánlatban lévő, minden - az Ajánlattevő vagy más szervezet által készített - rá vonatkozó nyilatkozatot a végén alá kell írnia az adott gazdálkodó szervezetnél erre jogosult(ak)nak vagy olyan személynek, vagy személyeknek aki(k) erre a jogosult személy(ek)tól írásos felhatalmazást kaptak.
Az ajánlat minden olyan oldalát, amelyen - az ajánlat beadása előtt - módosítást hajtottak végre, az adott dokumentumot aláíró személynek vagy személyeknek a módosításnál is kézjeggyel kell ellátni.
Az ajánlatnak az elején tartalomjegyzéket kell tartalmaznia, mely alapján az ajánlatban szereplő dokumentumok oldalszám alapján megtalálhatóak.
A csomagolásnak biztosítani kell a következőket:
- egyértelműen látható legyen, hogy a csomag, doboz sértetlen, annak lezárást követően abból semmit sem vettek ki és/vagy abba semmit sem tettek be,
- Az ajánlat csomagolásán a következőket kell feltüntetni:
“EDC Debrecen Nonprofit Kft.
AJÁNLAT- „4 db személygépjármű tartós bérlete, valamint a hozzá kapcsolódó flottakezelési szolgáltatások biztosítása”
Az ajánlattételi határidő lejártáig felbontani tilos!”
Amennyiben a csomagolást nem jelölik meg a fenti előírásnak megfelelően, Ajánlatkérő nem vállal felelősséget a benyújtott ajánlat elkeveredéséért és idő előtti felbontásáért.
Az ajánlattételi határidő lejártát követően érkezett ajánlatot Ajánlatkérő a jelentkező személyének megállapítása céljából felbontja, a határidő után beérkezett ajánlat benyújtásáról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet az összes - beleértve az elkésett - ajánlattevőnek megküld.
A Kbt. 47. § (2) bekezdése alapján a közbeszerzési dokumentumban előírt dokumentumok egyszerű másolatban is benyújthatóak, kivéve ahol a közbeszerzési dokumentum ettől eltérően rendelkezik. Amennyiben a közbeszerzési dokumentum alapján valamely követelés érvényesítésének alapjául szolgáló irat, igazolás, vagy nyilatkozatot szükséges becsatolni (pl.: bankgarancia vagy kezességvállalásról szóló nyilatkozat), úgy azt eredeti, vagy hiteles másolatban kell becsatolni az eredeti ajánlatban. Az eredeti példányban benyújtandó dokumentumok körét a dokumentáció II. fejezete (Dok I. kötet - Dok. I.-II., V. fejezet) szabályozza.
11) Ajánlatok benyújtása: Az ajánlatok munkanapokon, hétfőtől-csütörtökig 8:00 és 16:00 óra, míg pénteken 8:00 és 14:00 óra között, az ajánlattételi határidő napján 8:00 óra és az ajánlattétel határideje között nyújthatók be. Egyéb időpontban történő benyújtás esetén előzetes telefonos egyeztetés szükséges. A postán feladott ajánlatokat az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha annak kézhezvételére az ajánlattételi határidőig sor kerül.
12) Kiegészítő tájékoztatás: A kiegészítő tájékoztatás nyújtására a Kbt. 56. § (1)-(6) bekezdéseiben foglaltak - Kbt. 114. § (6) bekezdésben foglalt eltérésekkel, valamint a közbeszerzési dokumentumban foglaltak az irányadóak.
13) Hiánypótlás: A hiánypótlás lehetőségét Ajánlatkérő az Ajánlattevők számára a Kbt. 71. § szerint biztosítja. Ajánlatkérő nem zárja ki és nem korlátozza az újabb hiánypótlás lehetőségét abban az esetben, ha a hiánypótlással az Ajánlattevő az ajánlatban korábban nem szereplő gazdasági szereplőt von be az eljárásba, és e gazdasági szereplőre tekintettel lenne szükséges az újabb (Kbt. 71.§ (6) bekezdés második fordulata).
14) Fordítás: Az eljárás, a kapcsolattartás és a levelezés nyelve a magyar, joghatás kiváltására csak a magyar nyelvű okiratok alkalmasak. Amennyiben bármely, az ajánlathoz csatolt okirat, igazolás, nyilatkozat, stb. nem magyar nyelven került kiállításra és benyújtásra, úgy az Ajánlatkérő előírja a nem magyar nyelvű dokumentummal együtt annak magyar nyelvű fordításának benyújtását. Ajánlatkérő az Ajánlattevő általi felelős fordítást is elfogadja. Felelős fordítás alatt az Ajánlatkérő az olyan fordítást érti, amely tekintetében az Ajánlattevő képviseletére jogosult személy nyilatkozik, hogy az mindenben megfelel az eredeti szövegnek. A fordítás tartalmának a helyességéért az Ajánlattevő a felelős. A magyar nyelvű dokumentum az irányadó.
Ajánlatkérő a fentieken túl elfogadja az eredetileg két nyelven készült iratokat, nyilatkozatokat is. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 47. § (2) bekezdésében foglaltakra.
15) Irányadó idő: Az eljárást megindító felhívásban és dokumentációban valamennyi órában megadott határidő közép-európai idő szerint értendő. Kétség esetén ajánlatkérő a pontos időt a http://pontosido.info/ oldalon ellenőrzi.
16) Irányadó jog: Az eljárást megindító felhívásban nem szabályozott kérdések vonatkozásában a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (Kbt.), valamint annak végrehajtási rendeletei szerint kell eljárni. A közbeszerzési eljárás során megkötött szerződésekre egyebekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) rendelkezéseit kell alkalmazni.
17) Árfolyamok: Az Ajánlattevő által külföldi pénznemben (nem magyar forintban) megadott adatok, értékek magyar forintra történő átszámításánál az Ajánlatkérő az eljárást megindító felhívás megküldésének napján érvényes Magyar Nemzeti Bank által meghatározott devizaárfolyamokat (középárfolyam) alkalmazza. A számviteli jogszabályok szerinti beszámoló és az abból származtatható adatok tekintetében az üzleti év fordulónapján (ha ez nem munkanap, akkor azt megelőző munkanapon), a referenciák tekintetében ugyanakkor a referencia teljesítésének napján (ha ez nem munkanap, akkor azt megelőző munkanapon) érvényes Magyar Nemzeti Bank által közzétett devizaárfolyamokat (középárfolyam) alkalmazza az Ajánlatkérő. Amennyiben valamely devizát a Magyar Nemzeti Bank nem jegyez, az adott devizára az Ajánlattevő saját nemzeti bankja (központi bankja) által az eljárást megindító felhívás megküldésének napján érvényes árfolyamon (középárfolyam) számított EURO ellenérték kerül átváltásra a fentiek szerint. A nem magyar forintban (HUF) megadott összegek tekintetében az átszámítást tartalmazó iratot közvetlenül a kérdéses dokumentum mögé kell csatolni.
18) A minősített ajánlattevők jegyzékében meghatározott minősítési szempontokhoz képest Ajánlatkérő az alábbi alkalmassági pontok tekintetében határozott meg szigorúbb feltételeket:
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság: GP.1. pont,, GP.2. pont
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság: MSZ.1. pont
19) Közös ajánlattétel: Közös ajánlattétel esetén a Kbt. 35. §-ában foglaltaknak megfelelően kell eljárni. Közös ajánlattétel esetén az ajánlatban a közös ajánlattevőknek szolgáltatniuk kell egy cégszerűen aláírt megállapodást a dokumentáció I. fejezetében (Dok I. kötet - Dok. I.-II., V. fejezet) részletezett minimális tartalommal. Meg kell jelölni a vezető céget, és a közös ajánlattevőknek egyetemleges felelősséget kell vállalniuk.
20) Az ajánlathoz csatolni kell a részletes magyar nyelvű áruleírást, továbbá a megajánlott gépjárművekre vonatkozóan az NKH által kiállított Általános Forgalomba Helyezési Engedély (típusbizonyítvány) egyszerű másolatát, melyeken a gépjárművek üzemanyag fogyasztására és káros anyag kibocsátására [szennyező anyag tartalom] vonatkozó mérési adatai szerepelnek.
21) Nyertes ajánlattevő köteles a gépjárműveket a szerződés hatályba lépését követően legkésőbb 20 héten belül leszállítani.
22) Ajánlatkérő felhívja a figyelmet arra, hogy a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdésében foglaltak alapján, hogy a közbeszerzési dokumentumban a meghatározott gyártmányú vagy eredetű dologra, illetve konkrét eljárásra, amely egy adott gazdasági szereplő termékeit vagy az általa nyújtott szolgáltatásokat jellemzi, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra történő hivatkozások a közbeszerzés tárgyának egyértelmű, pontos és közérthető meghatározását szolgálják. Minden esetben a hivatkozás mellett a „vagy azzal egyenértékű” kifejezést is érteni kell.
23) Üzleti titok: Ajánlattevő a Kbt. 44. § (1) bekezdésében foglaltak értelmében az ajánlatában, hiánypótlásban, valamint a 72. § szerinti indokolásban elkülönített módon elhelyezett, üzleti titkot (ideértve a védett ismeretet is) (Ptk. 2:47. §) tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatja. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információkat tartalmazhat, amelyek nyilvánosságra hozatala a gazdasági szereplő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. A gazdasági szereplő az üzleti titkot tartalmazó, elkülönített irathoz indokolást köteles csatolni, amelyben részletesen alátámasztja, hogy az adott információ vagy adat nyilvánosságra hozatala miért és milyen módon okozna számára aránytalan sérelmet. A gazdasági szereplő által adott indokolás nem megfelelő, amennyiben az általánosság szintjén kerül megfogalmazásra. A Kbt. 73. § (1) bekezdés fb) alpontja lapján érvénytelen az ajánlat, ha a 44. § (1) bekezdése szerinti indokolás a hiánypótlást követően sem megfelelő. A gazdasági szereplő nem nyilváníthatja üzleti titoknak a Kbt. 44. § (2) bekezdésében, és nem tilthatja meg a Kbt. 44. § (3) bekezdésében rögzítetteket.
24) Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy alkalmazza a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontját.
25) Az ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét, hogy alkalmazza a Kbt. 81. § (4)-(5) bekezdését
26) A közbeszerzési eljárásban a Felelős Akkreditált Közbeszerzési Szaktanácsadó: Dr. Kerekes Ferenc (00140).
27) Az eljárást megindító felhívásban nem szabályozott kérdések vonatkozásában a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (Kbt.), valamint annak végrehajtási rendeletei szerint kell eljárni. A közbeszerzési eljárás során megkötött szerződésekre egyebekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) rendelkezéseit kell alkalmazni.
28) Ajánlatkérő az Európai Unióban letelepedett gazdasági szereplők és a közösségi származású áruk számára a közbeszerzési eljárásban nemzeti elbánást nyújt.
VI.4)
E hirdetmény feladásának dátuma: 2017/04/18 (éééé/hh/nn/)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 súlyszám helyett fontosság is megadható
21 súlyszám helyett fontosság is megadható; ha az ár az egyetlen értékelési szempont, súlyszám nem szükséges