Elnevezés: COMPASS+ országos felhasználású, tudományos tartalmú elektronikus adatbázis és keresőfelület kialakítása vállalkozási szerződés keretében
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 72212600-5 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Ajánlatkérő székhelye.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A COMPASS országos szintű, PHP és MySQL alapú adatbázis,nyilvános,a közösségi könyvtárakban elektronikus formában elérhető,kurrens és archív tudományos adatbázisok listáját összegyűjti, rendszerezi és az egyéni felhasználók számára közszolgáltatás jelleggel, ingyenesen és korlátozás nélkül, szabadon hozzáférhetővé teszi, hogy a magyarországi és a határon túli felhasználók számára naprakész információt biztosítson az adott pillanatban Magyarországon hozzáférhető elektronikus tudományos tartalmak elérésének lehetőségeiről és módjáról.
A Compass+ projekt célja interaktív webes platform létrehozása, amely az EISZ rendelkezésére álló adattömeg alapján hatékony és testre szabható felületén keresztül segíti az eligazodást úgy az EISZ tagintézmények, mint a kutatói közösség tagjai és a döntéshozók számára az intézményi teljesítménymérés és -értékelés, valamint rangsorolás területén, továbbá a nemzeti licensz előfizetés keretében elérhető tudománymetriai adatbázisok és szoftverek minél hatékonyabb és szakszerűbb felhasználása érdekében. Cél egy könnyen kezelhető, nyílt forráskódon alapuló webes, országos felhasználású, tudományos tartalmú elektronikus adatbázis (backend) és keresőfelület (dashboard) létrehozása.
Mennyiségi adatok:
A rendszerben tárolni kívánt rekordok nagyságrendje megközelíti a 10 millió rekordot.
A rendszert minimum 800 fő felhasználó fogja használni, Felhasználói szintek: Rendszeradminisztrátorok, Intézményi adminisztrátorok, Regisztrált felhasználók
Ajánlatkérő elvárja a PHP, MySQL használatát.
Mérföldkövek:
Szerződés megkötésétől - 2018. december 31. Műszaki leírásnak megfelelő, tesztelhető változat átadása (Ajánlatadó által biztosított tesztkörnyezeten)
2019. január 1. - 2019. május 31. Ajánlatkérő visszajelzései alapján tesztelhető változat véglegesítése (Ajánlatadó által biztosított tesztkörnyezeten)
2019. június 1. - 2019. június 30. A finomhangolt rendszer átköltöztetése az Ajánlatkérő által biztosított éles környezetre
2019. július 1. - 2019. december 31. Pilot működés alatt support biztosítása: 600 óra (hibajavítás, frissítés, konzultáció)
2019. július 1. - 2019. december 31. A felhasználói visszajelzések alapján a rendszer funkcióinak módosítása, bővítése
2020. január 1. - 2020. december 31. A rendszerrel kapcsolatos általános és gyakorlati elektronikus oktatási anyagok készítése
2020. január 1. - 2020. december 31. Support biztosítása: 600 óra (hibajavítás, frissítés, konzultáció)
A COMPASS+ rendszer lehetőséget kell biztosítson az alábbiakra:
• rendszeradminisztrátori jogosultságok kezelése, felhasználóhoz rendelése
• intézmények és szervezeti egységek hierarchiában történő kezelése (új felvétele, módosítás, törlés stb.)
• intézményi adminisztrátori jogosultság kezelése, felhasználóhoz rendelése (intézményenként és szervezeti egységenként is hozzáadható)
• regisztrált felhasználói jogosultság kezelése, felhasználóhoz rendelése (intézményenként és szervezeti egységenként is hozzáadható)
• felhasználói szintek jogosultságainak rendszeradminisztrátor által történő paraméterezése (mely modulokhoz férhetnek hozzá) felhasználók kezelése (adatainak módosítása, felhasználó felfüggesztése, törlése)
A COMPASS+ platform folyamatosan frissül. Az adatok szabványos protokollokon, API-k segítségével és manuális importálással kerülnek a rendszerbe. Használni kívánt API-k és protokollokat részletesen a további közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
További feladat továbbá:
• a rendszer élesbe állásával párhuzamosan support tevékenység nyújtása mérföldkövekben meghatározottak szerint (össz. 1200 óra)
• a COMPASS+ rendszer által is érintett tudománymetriai kérdésekben ismeretbővítő, szemléletformáló, SCORM formátumú, maximum össz. 1200 perc elektronikus oktatási anyag készítése demonstrációs és szimulációs funkciókkal, illetve élőszereplős felvételekkel a célcsoport számára. Az élőszereplős, vizualizációval támogatott és kiegészített felvételek könnyebbé teszik a megértést,és a tanulást a hallgatóság számára.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Ajánlattevő rendelkezik-e CSc vagy Phd tudományos fokozattal rendelkező szakemberrel 15
2 Ajánlattevő rendelkezik-e felsőfokú informatikai végzettséggel és PMP minősítéssel továbbá legalább 5 év szoftverfejlesztések projektvezetése területen szerzett tapasztalattal rendelkező szakemberrel 15
Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2018/06/28 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2020/12/31 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő előírja ajánlati biztosíték nyújtását, melynek mértéke nettó 1 500 000,- HUF. Az ajánlati biztosítékot a Kbt. 54. § (1) bek. szerint kell rendelkezésére bocsátani, amely az ajánlattevő választása szerinti módon, a Kbt. 54. § (2) bekezdésében foglaltaknak megfelelően teljesíthető. Részletes feltételeket a további közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.