Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/207
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.10.26.
Iktatószám:16133/2018
CPV Kód:72421000-7
Ajánlatkérő:Állami Egészségügyi Ellátó Központ
Teljesítés helye:HU110
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Tigra Computer - és Irodatechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlatkérő típusa:Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Egészségügy
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Állami Egészségügyi Ellátó Központ
Nemzeti azonosítószám: AK15794
Postai cím: Diós árok - 3.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1125
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Erdei Csaba
Telefon: +36 13561522
E-mail: erdei.csaba@aeek.hu
Fax: +36 13757253
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.aeek.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.aeek.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
x Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
x Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Az EFOP-1.9.6-16 Elektronikus egészségügyi ágazati fejlesztések kiemelt projekt keretében a szakorvosi rendelőintézetek és kórházak központi működésfejlesztése
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:72421000-7
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Az EFOP-1.9.6-16 Elektronikus egészségügyi ágazati fejlesztések kiemelt projekt keretében a szakorvosi rendelőintézetek és kórházak központi működésfejlesztése - vállalkozási szerződés.
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 1949000000 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Az EFOP-1.9.6-16 Elektronikus egészségügyi ágazati fejlesztések kiemelt projekt keretében a szakorvosi rendelőintézetek és kórházak központi működésfejlesztése
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:72000000-5
További tárgyak:72212422-3
30210000-4
51611100-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Ajánlatkérő székhelye: 1125 Budapest, Diós árok - 3.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A beszerzés tárgya olyan 1 darab komplex rendszerfejlesztés (pilot projekt) megvalósítása, amelyneksorán pilot kórházakban bevezetésre kerülnek kórházi erőforrás-gazdálkodás és járóbeteg ellátásszervezésmagasabb szintű szolgáltatások és eszközök, valamint az újonnan létrejövő HIS illesztések fejlesztése.
A projekt komponensei:
1) Szakorvosi rendelőintézetek és kórházak központi működésfejlesztése
Kórházanként elvégzendő:
- HIS-ben lévő betegelőjegyzési, beutalási rendszerek használatnak szakértői támogatása.- HISbetegelőjegyzési és járóbeteg ellátással kapcsolatos kontrolling adatok előállítása és közvetítése a JTR felé.-Egységes intézményi telephely, épület, emelet, helység azonosítás javaslatok meghatározása, implementálásaa JTR rendszerbe.-Egységes tábla alapú betegirányítási javaslatok megfogalmazása, implementálása a JTRrendszerbe.
Informatikai rendszerillesztések:- A JTR rendszer ágazat szinten egységes illesztési felületeinek fejlesztése a HIS betegirányítási rendszerkapcsolódása számára.- HIS járóbeteg ellátással kapcsolatos kontrolling funkciók és a JTR kapcsolódásánakkialakítása.- HR adatok illesztése a JTR és a kórházi rendszerek között.- ER adatok illesztése a JTR és akórházi rendszerek között.
2)A referencia pilot kórházakban további tervezett feladatok
HIS funkcióbővítés, előjegyzési rendszerek használat megvalósítása.
- HIS műtéti előjegyzési rendszer használatának az egészségügyi szakszemélyzet foglaltsági nyilvántartásacéljából történő támogatása (JTR illesztés)-EESZT-HIS-KER-JTR kapcsolatok kialakítása.
Központi betegelőjegyzés megvalósítása.
- Központi betegelőjegyzést kezelő pont kialakítása (Betegirányítás).Betegbehívó, betegbeléptető és tájékoztató rendszerek telepítése-Betegbehívó rendszerek telepítése-Központibetegfelvevő pont kialakítása-Betegbeléptető automata telepítése -Rendelési idő kivetítő telepítése -Értesítő(min. SMS) kialakítása.
Elektronikus jelenléti ív.
- Dolgozó beléptető rendszer.
Betegirányítás.
- Tábla alapú betegtájékoztatás, betegirányítás-Egységes intézményi telephely, épület, emelet, helységazonosítás.
HR erőforrás gazdálkodás.
- Dolgozói alapadatok, munkaidő és távollét adatok vezetése - Dolgozói beléptető, azonosító kártyahasználata - Ügyelet/készenlét adatok vezetése.
ER erőforrás gazdálkodás.
- Orvosi gép-műszer eszköz specifikus rendszerének kialakítása.
Járóbeteg ellátási folyamatok újra szervezése-Módszertani leírás elkészítése a Szent Imre Kórház és aMarkusovszky Egyetemi Oktatókórház megvalósítási helyszínek vonatkozásában.
Szoftverek fejlesztése, bevezetése, oktatása.
- Járóbeteg ellátást Támogató Rendszer (JTR)-Eszköznyilvántartó Rendszer (ER).
Jelen beszerzés tárgya:
- a Járóbeteg ellátást Támogató Rendszer (JTR)-Eszköznyilvántartó Rendszer (ER),
- Központi Előjegyzési Rendszer (KER) megvalósítása.Ajánlattevő feladatát képezi:
- rendszerdokumentáció, szakmai módszertanok, szabályrendszerek elkészítése. A járóbeteg ellátásttámogató protokollok algoritmizálása, és a szakmai kódszótárak homogenizálása, konszolidációja,- a rendszer megvalósításához szükséges hardver eszközök és szoftver licencek szállítása és üzembehelyezése a megvalósítás helyszínein,
- a releváns meglévő informatikai alkalmazások integrációja az egységes, komplex informatikai rendszerbe,
- interfészek kialakítása és adatcsere protokollok implementációja az érintett intézményekben találhatómedikai rendszerekkel, valamint a központi rendszerekhez történő kapcsolódás, rendszerkapcsolatokkialakítása,
- a fejlesztendő összetevők és alkalmazások szoftverfejlesztése, fejlesztői tesztelése,
- a szükséges felhasználói és üzemeltetői oktatások elvégzése,
- a rendszer tesztelésének támogatása, éles bevezetése pilot helyszíneken, majd országos kiterjesztés/roll-outterv kidolgozása.
Ajánlatkérő rögzíti,hogy a fenti feladatok tekintetében nyílt forráskódú rendszerekkel kapcsolatos tevékenységvégzése, és az ezzel kapcsolatos szerverek, adatbáziskezelő, valamint fejlesztői környezet használata szükséges.Folyt.a II.2.14.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 M/2. b) pont szerinti szakember többlettapasztalata egész hónapokban 20
2 M/2. d) pont szerinti szakember többlettapasztalata egész hónapokban 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-1.9.6-16-2017-00001
II.2.14) További információ:
II.2.4) pont folytatása:A beszerzés tárgyának részletes leírását, a további feladatokat és az elvárt eredménytermékeket a közbeszerzési dokumentumok Műszaki Leírás része tartalmazza (az eredménytermék vonatkozásában a Műszaki Leírás 4.4.7. pontja az irányadó).

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2018 /S 040 - 087429
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: Elnevezés: Az EFOP-1.9.6-16 Elektronikus egészségügyi ágazati fejlesztések kiemelt projekt keretében a szakorvosi rendelőintézetek és kórházak központi működésfejlesztése
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/07/31 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Tigra Computer - és Irodatechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Törökőr u. 2.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1145
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 2000000000
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 1949000000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Érvényes ajánlatot tevők:
1.Ajánlattevő neve: Tigra Computer - és Irodatechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlattevő székhelye: 1145 Budapest, Törökőr u. 2.
Adószám: 12218778-2-42
2. Ajánlattevő neve: Sagemcom Magyarország Elektronikai Kft.
Ajánlattevő székhelye: 1037 Budapest, Montevideo u. 16/a.
Adószám: 10568723-2-51
3. Ajánlattevő neve: i-Cell Mobilsoft Zrt.
Ajánlattevő székhelye: 1143 Budapest, Hungária köz 5.
Adószám: 24132402-2-44
Nyertes ajánlatot tevő az alábbi alvállalkozót kívánja igénybe venni:
Név: Medical Systems Hungary Informatikai és Orvostechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság
székhely: 4031 Debrecen, Bartók Béla út 2-26.
Adószám: 12977505-2-09
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/10/19 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)