Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Külgazdasági és Külügyminisztérium
Nemzeti azonosítószám: AK15532
Postai cím: Bem rakpart 47.
Postai irányítószám: 1027
Kapcsolattartó személy: dr. Czikajló Gergely
E-mail: kozbeszerzes@mfa.gov.hu
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormany.hu/hu/kulgazdasagi-es-kulugyminiszterium
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.kormany.hu/hu/kulgazdasagi-es-kulugyminiszterium
A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
x Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
Regionális vagy helyi hatóság
Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
Általános közszolgáltatások
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Szabadidő, kultúra és vallás
x Egyéb tevékenység: külügy, külpolitika
II.1) A beszerzés mennyisége
Elnevezés: „A Külgazdasági és Külügyminisztérium humánerőforrás-gazdálkodásának és belső képzési rendszerénekfejlesztése” című KÖFOP-2.1.4-VEKOP-16-2016-00001 azonosító jelű kiemelt projekthez kapcsolódóan a Kü.
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 72262000-9 | |
II.1.3) A szerződés típusa
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
„A Külgazdasági és Külügyminisztérium humánerőforrás-gazdálkodásának és belső képzési rendszerének fejlesztése” című KÖFOP-2.1.4-VEKOP-16-2016-00001 azonosító jelű kiemelt projekthez kapcsolódóan a Külügyi Humánerőforrás-gazdálkodási és Oktatási Rendszer (KHOR) fejlesztése.
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 291000000 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
Elnevezés: „A Külgazdasági és Külügyminisztérium humánerőforrás-gazdálkodásának és belső képzési rendszerénekfejlesztése” című KÖFOP-2.1.4-VEKOP-16-2016-00001 azonosító jelű kiemelt projekthez kapcsolódóan a Kü.
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 72262000-9 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: 1027 Budapest, Bem rakpart 47.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
„A Külgazdasági és Külügyminisztérium humánerőforrás-gazdálkodásának és belső képzési rendszerének fejlesztése” című KÖFOP-2.1.4-VEKOP-16-2016-00001 azonosító jelű kiemelt projekthez kapcsolódóan a Külügyi Humánerőforrás-gazdálkodási és Oktatási Rendszer (KHOR) fejlesztése.
Az Ajánlattevőnek az az alábbi feladatok elvégzésére kell ajánlatot tennie:
• igazgatási rendszertervezés;
• összevont eljárások használati esetek kidolgozása;
• logikai rendszertervezés;
• workflow megoldás
• adatbázis-tervezés;
• alkalmazásfejlesztés;
• három rétegű architektúra
• alkalmazás-szállítói tesztek (beleértve a fejlesztői biztonsági tesztelést is) végrehajtása, teszt-dokumentációk elkészítése;
• közreműködés az átvételi teszteken, valamint a rendszer „éles” indulásával összefüggő tevékenységekben;
• közreműködés a bevezetéshez kapcsolódó oktatási anyagok elkészítésében;
• bevezetéshez, működtetéshez szükséges dokumentációk elkészítése (felhasználói kézikönyv, üzemeltetési kézikönyv, stb.);
• közreműködés a Kormányzati Adatközpont (KAK) környezetre való illesztéshez.
Ajánlattevőnek a megvalósítás során az alábbi dokumentumokat kell leszállítania:
1) Fejlesztési és szállítási ütemterv (idő- és erőforrás-terv)
2) Részletes logikai rendszerterv
a) workflow megoldás;
3) Fizikai architektúra és infrastruktúraterv
a) logikai és fizikai architektúra
b) három rétegű architektúra
c) hardver méretezés
d) licenc tervek
e) üzembe helyezési terv
f) management, távmanagement folyamatok
g) adatbázisterv
h) interfészleírások
4) Integrációs terv
5) Részletes funkcionális és nem funkcionális követelményspecifikáció
6) Tesztelési terv
a) fejlesztői
b) átadás átvételi (UAT)
7) Tesztelési forgatókönyv és jegyzőkönyvek
8) Képzéshez kapcsolódó oktatási anyagok elkészítése
9) Fejlesztésekhez kapcsolódó BUG riporting és tracking (követési) folyamatok meghatározása
10) Katasztrófa utáni helyreállítási terv integrálása az üzemeltetési dokumentációba
11) Fejlesztői sérülékenység vizsgálati jegyzőkönyv
12) Felhasználói (Adminisztrátori) és üzemeltetői kézikönyv
13) Szolgáltatáshoz kapcsolódó szabályozási dokumentumok
a) Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
b) Szolgáltatási szabályzat
c) Szolgáltatás leírások
14) Rendszerbiztonsági terv
15) Mentési rend, mentési szabályzat integrálása az üzemeltetési dokumentációba
16) Adatkezelési tájékoztató
17) Igazgatási rendszerterv (mely tartalmazza: összevont eljárások használati esetleírások)
18) Forráskód (Forráskódok, valamint a forráskódok tételes és verziózott listája, telepítő készlet, konfigurációs állományok átadása: elektronikus médián, DVD-n.))
19) Biztonságértékelési Terv
20) Bevezetési és átállási tervek
Az eredmény-termékek elfogadási („átadás-átvételi”) rendjét (az átadó és az átvevő feladatait, az elfogadhatóság kritériumait, a szükséges dokumentum-sablonokat stb.) az Ajánlatkérő határozza meg a közbeszerzéshez kapcsolódó szerződésben, és az Ajánlatkérő- nyertes Ajánlattevő közötti szerződésben kerül rögzítésre. A szállított dokumentumokat az Ajánlatkérő csak elektronikus formátumban, mind szerkeszthető (MS Word), mind pdf formátumban), két példányban, szerkeszthető formában várja a szállítótól.
A felhasználói szám: 2000.
A részletes feladatokat a közbeszerzési dokumentum műszaki leírása tartalmazza.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Skálázhatóság aránya (%) 10
2 Konfigurálhatóság 10
3 Nyílt forráskód aránya 20
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: KÖFOP-2.1.4-VEKOP-16-2016-00001 azonosító jelű kiemelt projekt
II.2.14) További információ:
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2017 /S 101 - 201752
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Ajánlattevők:
• Tigra Computer - és Irodatechnikai Kft. (1145 Budapest, Törökőr u. 2.) adószám: 12218778-2-42
• Getronics Magyarország Kft. (1037 Budapest, Henger utca 2/b.) adószám: 10532782-2-41
• T-Systems Magyarország Zrt. (1117 Budapest, Budafoki út 56.) adószám: 12928099-2-44 - Symmetria Magyarország Zrt. (1054 Budapest, Kálmán Imre utca 1.) adószám: 25798555-2-41 - HUMANsoft Kft. (1037 Budapest, Montevideo utca 8.) adószám: 10239025-2-44, közös ajánlattevő
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 143. § szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák
D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
verseny hiánya technikai okokból
a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)