Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/189
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás Gyorsított eljárás
Közzététel dátuma:2019.10.01.
Iktatószám:18498/2019
CPV Kód:32321200-1
Ajánlatkérő:Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Teljesítés helye:6000 Kecskemét, Deák Ferenc tér 3.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2019.10.11.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Regionális vagy helyi hatóság
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Közigazgatás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_44899914
Postai cím: Váci Út 37.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1134
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Molnár Éva
Telefon: +36 302283476
E-mail: molnar.eva@dkuzrt.hu
Fax: +36 305636003
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.dkuzrt.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
Hivatalos név: Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_69280001
Postai cím: Deák Ferenc Tér 3.
Város: Kecskemét
NUTS-kód: HU331
Postai irányítószám: 6000
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Havassy Sándor
Telefon: +36 76513713
E-mail: kozbeszerzes@bacs.gov.hu
Fax: +36 76998348
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.bkmkh.hu
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Budapest Főváros Kormányhivatala
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_48725240
Postai cím: Váci Utca 62-64.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1056
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. György István
Telefon: +36 13285862
E-mail: budapest@bfkh.gov.hu
Fax: +36 13285862
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Pest Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_23304152
Postai cím: Városház Utca 7
Város: Budapest
NUTS-kód: HU1
Postai irányítószám: 1052
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Tarnai Richárd
Telefon: +36 13285812
E-mail: kozbeszerzes@pest.gov.hu
Fax: +36 13285802
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/pest
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Fejér Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_21145906
Postai cím: Szent István Tér 9
Város: Székesfehérvár
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 8000
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Simon László
Telefon: +36 22526900
E-mail: hivatal@fejer.gov.hu
Fax: +36 22526905
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/fejer
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_85123850
Postai cím: Bárdos László Utca 2.
Város: Tatabánya
NUTS-kód: HU212
Postai irányítószám: 2800
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Kancz Csaba
Telefon: +36 34515100
E-mail: hivatal@komarom.gov.hu
Fax: +36 34795642
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/komarom-esztergom
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Veszprém Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_66929080
Postai cím: Megyeház Tér 1
Város: Veszprém
NUTS-kód: HU213
Postai irányítószám: 8200
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Takács Szabolcs
Telefon: +36 88620051
E-mail: vemkh.hivatal@veszprem.gov.hu
Fax: +36 88550843
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/veszprem
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_24133650
Postai cím: Árpád Út 32.
Város: Győr
NUTS-kód: HU221
Postai irányítószám: 9021
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Széles Sándor
Telefon: +36 96795679
E-mail: hivatal@gyor.gov.hu
Fax: +36 96795605
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/gyor-moson-sopron
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Vas Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_14356962
Postai cím: Berzsenyi Dániel Tér 1
Város: Szombathely
NUTS-kód: HU222
Postai irányítószám: 9700
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Harangozó Bertalan
Telefon: +36 94517106
E-mail: kormanyhivatal@vas.gov.hu
Fax: +36 94517105
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/vas
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Zala Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_90375170
Postai cím: Kosztolányi Dezső Utca 10.
Város: Zalaegerszeg
NUTS-kód: HU223
Postai irányítószám: 8900
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Sifter Rózsa
Telefon: +36 92507700
E-mail: hivatal@zala.gov.hu
Fax: +36 92507705
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/zala
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Baranya Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_71261867
Postai cím: József Attila Utca 10.
Város: Pécs
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7623
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Horváth Zoltán
Telefon: +36 72507000
E-mail: hivatal@baranya.gov.hu
Fax: +36 72507012
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/baranya
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Somogy Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_61885794
Postai cím: Nagy Imre Tér 1.
Város: Kaposvár
NUTS-kód: HU232
Postai irányítószám: 7400
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Neszményi Zsolt
Telefon: +36 82502608
E-mail: kozbeszerzes@somogy.gov.hu
Fax: +36 82502674
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/somogy
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Tolna Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_41285422
Postai cím: Augusz I. Utca 7.
Város: Szekszárd
NUTS-kód: HU233
Postai irányítószám: 7100
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Horváth Kálmán
Telefon: +36 74529871
E-mail: hivatal@tolna.gov.hu
Fax: +36 74415686
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/tolna
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_25894682
Postai cím: Városház Tér 1
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3525
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Demeter Ervin
Telefon: +36 46512901
E-mail: kozbeszerzes@borsod.hu
Fax: +36 46512903
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/borsod-abauj-zemplen
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Heves Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_51557573
Postai cím: Kossuth Lajos Utca 9
Város: Eger
NUTS-kód: HU312
Postai irányítószám: 3300
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Pajtók Gábor
Telefon: +36 36521500
E-mail: titkarsag@heves.gov.hu
Fax: +36 36521525
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/heves
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Nógrád Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_25648113
Postai cím: Zemlinszky Rezső Út 9
Város: Salgótarján
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3100
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Szabó Sándor
Telefon: +36 32620702
E-mail: hivatal@nograd.gov.hu
Fax: +36 32620702
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/nograd
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_39457523
Postai cím: Piac Utca 54
Város: Debrecen
NUTS-kód: HU321
Postai irányítószám: 4024
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Rácz Róbert
Telefon: +36 52504100
E-mail: hivatal@hajdu.gov.hu
Fax: +36 52504105
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/hajdu-bihar
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_23983362
Postai cím: Kossuth Lajos Út 2.
Város: Szolnok
NUTS-kód: HU322
Postai irányítószám: 5000
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Berkó Attila
Telefon: +36 56795764
E-mail: titkarsag@jasz.gov.hu
Fax: +36 56795789
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/jasz-nagykun-szolnok
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_58671184
Postai cím: Hősök Tere 5.
Város: Nyíregyháza
NUTS-kód: HU323
Postai irányítószám: 4400
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Román István
Telefon: +36 42599300
E-mail: hivatal@szabolcs.gov.hu
Fax: +36 42599309
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/szabolcs-szatmar-bereg
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Békés Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_86655176
Postai cím: Derkovits Sor 2
Város: Békéscsaba
NUTS-kód: HU332
Postai irányítószám: 5600
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Takács Árpád
Telefon: +36 66622000
E-mail: kozbeszerzes@bekes.gov.hu
Fax: +36 66622001
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/bekes
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Csongrád Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_74070093
Postai cím: Rákóczi Tér 1
Város: Szeged
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6722
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Juhász Tünde
Telefon: +36 62562663
E-mail: vezeto@csongrad.gov.hu
Fax: +36 62680601
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/csongrad
A felhasználói oldal címe (URL):
I.2) Közös közbeszerzés
x A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
x A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001173022019/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001173022019/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
x Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: Közigazgatás

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Ügyfélhívó kijelzők beszerzése
Hivatkozási szám: EKR001173022019
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 32321200-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
509 darab, minimum 41”, maximum 43,0” képátmérőjű professzionális ügyfélhívó kijelző (LFD) beszerzése a fővárosi és megyei kormányhivatalok által működtetett kormányablakokba, a kormányhivatalok digitalizációs képességeinek biztosítása érdekében szükséges források biztosításáról szóló 1542/2016. (X. 13.) Korm. határozat végrehajtása érdekében.
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
Ajánlatok
  valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Ügyfélhívó kijelzők beszerzése
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 32321200-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110,HU120,HU211,HU212,HU213,HU221,HU222,HU223,HU231,HU232,HU233,HU311,HU312,HU313,HU321,HU322,HU323,HU331,HU332,HU333 A teljesítés fő helyszíne: 6000 Kecskemét, Deák Ferenc tér 3.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
20 kormányhivatal részére 509 darab, minimum 41”, maximum 43,0” képátmérőjű professzionális ügyfélhívó kijelző (LFD) beszerzése, adásvételi szerződés keretében az egyes kormányhivatalok által működtetett kormányablakok zavartalan napi munkavégzése érdekében.
Nyertes ajánlattevő szerződéses feladatát képezi az eszközök kormányhivatalok részére történő birtokba adása és a fővárosba, valamint a 19 megyeszékhelyre történő leszállítása.
A részletes műszaki tartalom a közbeszerzési dokumentumokban található műszaki leírásban kerül bővebben kifejtésre. Ajánlatkérő hivatkozik a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46.§ (3) bekezdésére. A műszaki leírásban az egyenértékűséget megalapozó minimális követelmények feltüntetésre kerültek. Az egyenértékűség igazolása ajánlattevő feladata. Az egyenértékűség igazolása tekintetében a 321/2015. (X. 30) Kormányrendelet 46. § (4)-(6) bekezdései az irányadóak.
A beérkezett ajánlatok értékelése: AK a benyújtott ajánlatokat a Kbt. 76. § (2) bekezdés c) pontja szerint a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok szerint értékeli. Az adható pontszám alsó és felső határa valamennyi részszemp. esetén: 0-10. További részletek a KD-ban!
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 2. értékelési részszempont: Fényerő (minimum 300 cd/m2, maximum 500 cd/m2) 5
2 3. értékelési részszempont: Tipikus kontraszt (minimum 1000:1, maximum 3000:1) 5
3 4. értékelési részszempont: Az ajánlatkérő által meghatározott kötelező jótálláson (12 hónap) felül vállalt további jótállás időtartama (hónap, 0-24 hónap) 5
4 5. értékelési részszempont: Üzemi idő (napi folyamatos üzemóra/hét) 10
5 6. értékelési részszempont: Por elleni védettség (IP besorolás) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 65
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 1 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő a tárgyi eljárásban nem biztosítja a részekre történő ajánlattételt. Ajánlatkérő 509 db teljesen azonos műszaki paraméterrel rendelkező eszközt kíván beszerezni, és a mennyiségi kedvezménnyel elérhető jelentős árelőny, illetve a garanciális igények érvényesítése is az egy részben történő megvalósítást indokolja.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő (rövidítve: AT), vagy alvállalkozó (rövidítve: AV), és nem vehet részt alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésében felsorolt kizáró okok bármelyike fennáll. Igazolás: AT-nek - valamint adott esetben a kapacitást rendelkező bocsátó szervezetnek - az ajánlatában a Kbt. 67. § (1)-(2) bekezdés, valamint a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdése és 3. § (2)-(3) bekezdései szerint az egységes európai közbeszerzési dokumentum benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy nem tartozik az előírt kizáró okok hatálya alá. A Kbt. 67.§ (4) bekezdés alapján az ajánlatban be kell nyújtani az Ajánlattevő arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy nem vesz igénybe a szerződés teljesítéséhez a Kbt. 62.§ (1)-(2) bekezdése szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót. Az ajánlatkérő által a Kbt. 69. § (4)-(7) bekezdése alapján a kizáró okokra vonatkozó igazolások benyújtására felhívott ajánlattevőknek a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 8.§, 10. §, és 12-16. §-ának megfelelően kell igazolnia, hogy nem tartozik az eljárásban előírt kizáró okok hatálya alá. Az igazolások nem kérhetők, ha az ajánlatkérő a Kbt. 69. § (11) bekezdésében foglaltaknak megfelelően közvetlenül hozzáfér az érintett rendelkezésekben nem említett, a kizáró okok hiányát igazoló adatbázisokhoz, és a gazdasági szereplő ezek elérhetőségét az egységes európai közbeszerzési dokumentumban megjelölte. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 64. § rendelkezéseire és a 74. § (1) bekezdés b) pontjára. Ajánlatkérő a részvételi feltételeket (kizáró okok) a minősített ajánlattevőkre vonatkozó követelm ényeknél szigorúbban határozta meg, azonban a 321/2015. (X. 30.) Korm.r. 12. § alkalmazása alapján minden olyan kizáró ok vonatkozásában, amelyet a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékében való szereplés tényével ajánlattevő igazol, azon kizáró okokat ajánlatkérő igazoltnak fogad el. A Korm.r. 13. § alapján ajánlattevő köteles ajánlatához csatolni a folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást. Amennyiben nincs folyamatban el nem bírált változásbejegyzési eljárás, úgy erről ajánlattevő nyilatkozni köteles. A 321/2015. (X. 30.) Korm.rend. 1. § (7) bekezdése alapján a kizáró okokra vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, ill. adat tartalma valós. Ajánlatkérő-ellenkező bizonyításig-az adat valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi. A Kbt. 69. § (11a) bekezdése alapján a kizáró okok fenn nem állása igazolásának körében nem kérhető a gazdasági szereplőtől olyan igazolás benyújtása, melyet ugyanazon ajánlatkérő részére a gazdasági szereplő korábbi közbeszerzési eljárásban az EKR-ben elektronikus úton már benyújtott. Ebben az esetben a gazdasági szereplő nyilatkozik arról, hogy mely korábbi eljárásban benyújtott igazolást kéri figyelembe venni a bírálat során. Ajánlatkérő attól függetlenül vizsgálja meg, hogy a korábban benyújtott igazolás megfelel-e az adott közbeszerzési eljárásban benyújtandó igazolásra irányadó tartalmi követelményeknek, hogy a korábbi igazolás adott esetben megjelöli, hogy mely közbeszerzési eljárásban való felhasználás céljára állították ki. A kizáró okokra vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Az ajánlatkérő - ellenkező bizonyításig - az adat valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Ajánlatkérő a Kbt. 65. § (2) bekezdése alapján nem ír elő gazdasági és pénzügyi alkalmassági követelményt a tárgyi eljárásban.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Ajánlatkérő a Kbt. 65. § (2) bekezdése alapján nem ír elő gazdasági és pénzügyi alkalmassági követelményt a tárgyi eljárásban.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Előzetes igazolás: Az alkalmassági feltételek kapcsán ajánlattevőnek az ajánlatában a Kbt. 67. § (1)-(2) bekezdése, valamint a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdése szerint az egységes európai közbeszerzési dokumentum benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy az előírt alkalmassági feltételnek megfelel. Ajánlatkérő az egységes európai közbeszerzési dokumentum kitöltésével történő előzetes igazolás során elfogadja az érintett gazdasági szereplő egyszerű nyilatkozatát – IV. rész α pont kitöltésével – részletes információk kérése nélkül.
Utólagos igazolás: A Kbt. 69. § (4)-(7) bekezdése alapján felhívott ajánlattevők az alkalmassági feltételnek való megfelelésüket az alábbiak szerint kötelesek igazolni:
Ajánlattevő csatolja a Kbt. 65. § (1) bekezdésének b) pontja és a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés a) pontja alapján az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított három év legjelentősebb szállításainak ismertetéséről szóló nyilatkozatát.
Ajánlatkérő a vizsgált időszak alatt befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett szállításokat veszi figyelembe.
A kért referencia maximum 5 db (öt db) szerződésből teljesíthető!
Ajánlatkérő a teljesítés igazolásaként elfogadja annak igazolását is, ha a referencia követelményben foglalt eredmény vagy teljesítés a szerződés részteljesítéseként valósult meg.
Ajánlatkérő rögzíti, hogy amennyiben egy gazdasági szereplő referenciaként olyan korábbi tevékenységet kíván bemutatni, amelyben konzorcium vagy projekttársaság tagjaként teljesített, abban az esetben az ajánlatkérő csak azt fogadja el az alkalmasság igazolásaként, amely konzorciumi tagként vagy projekttársaság tagjaként
saját hányadban kielégíti az előírt alkalmassági feltételeket, figyelemmel a Kbt. 140. § (9) bekezdésében meghatározottakra is. A teljesítés bemutatásáról szóló nyilatkozatban meg kell adni a saját teljesítés mértékét a darabszámok megjelölésével!
Ajánlattevőnek korábbi szállításaira vonatkozó referenciáját a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 22. § (1)-(2) belekezdése alapján kell igazolnia.
Az igazolásnak/nyilatkozatnak legalább a következő adatokat kell tartalmaznia:
- a szerződést kötő másik fél megnevezését;
- a szállítás tárgyát;
- a teljesítés idejét (a kezdés és befejezés időpontját év-hónap-nap pontossággal megjelölve);
- a szállítás mennyiségét;
- továbbá nyilatkozatot arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
Az igazolás/nyilatkozat tartalmazzon minden olyan adatot, mely az alkalmasság megítéléséhez a minimumkövetelményekben megfogalmazásra került.
A Kbt. 69. § (11a) bek. alapján nem kérhető a gazd. szereplőtől olyan igazolás benyújtása az alkalmassági követelmények tekintetében, amelyet ugyanazon AK részére a gazd. szereplő korábbi közbeszerzési eljárásban az EKR-ben elektronikus úton már benyújtott. Ebben az esetben a gazd. szereplő nyilatkozik arról, hogy mely korábbi eljárásban benyújtott igazolást kéri figyelembe venni a bírálat során. Ajánlatkérő attól függetlenül vizsgálja meg, hogy a korábban benyújtott igazolás megfelel-e az adott közbeszerzési eljárásban benyújtandó igazolásra irányadó tartalmi követelményeknek, hogy a korábbi igazolás adott esetben megjelöli, hogy mely közbeszerzési eljárásban való felhasználás céljára állították ki.
AK a műszaki, illetve szakmai alkalmasság feltételeit és igazolását a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg.
Az alkalmassági követelményekre vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Az ajánlatkérő - ellenkező bizonyításig - az adat valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi.
AK a 321/2015. Korm.r. 30. § (4) szerint tájékoztatja AT-ket, hogy az alkalmassági feltételt és igazolást a minősített AT-k hivatalos jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Alkalmas az ajánlattevő, ha a vizsgált időszak alatt rendelkezik legalább 380 darab audiovizuális eszköz (32”-nál nagyobb képátlójú, LED technológiájú kijelző) szállítására vonatkozó szerződés- és előírásszerűen teljesített referenciával.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Alkalmazandó kötbérek: késedelmi kötbér (kötbéralap 1%/nap, max. 15%), meghiúsulási kötbér (kötbéralap 15%-a). Hibás teljesítés esetén Ajánlatkérő a Ptk. szerinti szavatossági jogokat érvényesíti.
Fizetési feltételek: Nyertes AT 1 (azaz egy) darab számla (végszámla) benyújtására lesz jogosult. AK előleget nem biztosít. Ajánlattétel, elszámolás, kifizetés pénzneme: forint. Teljesítésigazolás, számlázás, pénzügyi teljesítés: Kbt. 135.§ (1), Ptk. 6:130. § (1)-(2); 2011. évi CXCV. tv., Kbt. 135. § (6) szerint. Jótállás: kötelező 12 hónap (szerződéskötési feltétel), többletvállalás a nyertes AT vállalása szerint (a többletvállalás értékelési szempont), kezdete az átadás-átvétel (teljesítés) időpontja. AK fizetési késedelme esetén a Ptk. 6:155. § irányadó.
További részletek a Szerződés-tervezetben!
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
x Gyorsított eljárás
Indokolás: A 1263/2019. (V. 7.) Korm. határozat és a 1347/2018. (VII. 26.) Korm. határozat értelmében a 1542/2016. (X. 13.) Korm. határozat alapján rendelkezésre álló forrás felhasználásának és a fel nem használt rész tekintetében visszatérítési kötelezettség teljesítésének határideje 2019. december 31. napja. A közbeszerzési eljárás Kbt. 81. § (7) bekezdése szerinti határidőkkel történő lebonyolítása nem tenné lehetővé a források 2019. december 31. napjáig való felhasználását, mely az ajánlatkérő szervezetek jelentős érdeksérelmével járna, tekintve, hogy ezt követően az ajánlatkérőknek nem áll rendelkezésére saját forrás és így a szerződés megkötésére, az ellenérték megfizetésére képtelenné válnának. Ajánlatkérőknek méltánylást érdemlő, kivételesen indokolt érdeke fűződik az eljárás gyorsított lefolytatásához. Gyorsítás indokai részletesebben a dokumentációban találhatóak.
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2019/10/11 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 11:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 1 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2019/10/11 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 13:00 (óó:pp) Hely: A 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 15. § szerint.
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Kbt. 68. §, valamint a 424/2017 (XII.19.) Korm. rendelet 15. § bekezdése szerint

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
  A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1.FAKSZ: dr Márkus Tímea 00318, drmarkustimea@t-online.hu, helyettes faksz: dr. Borbély Magdolna 00132, drborbelymagdolna@t-online.hu. 2.AK az ajánlatok bírálata kapcsán a Kbt. 81. § (4)-(5) bekezdésben foglaltak szerint jár el. 3.AK a tárgyi eljárásban NEM alkalmazza a Kbt. 75. § (2) bek-et. 4. AK az eljárásban ajánlati biztosíték nyújtását írja elő 500.000,- Ft mértékben.A biztosítékkal kapcs. további előírások a VI.4.3. pontban és a KD-ban! 5. Szerződéskötés feltétele, hogy nyertes AT rendelkezzen szakmai felelősségbiztosítással:50 millió Ft/év és 5millió Ft/káresemény mértékben. 6.AT-nek, és adott esetben az alk. igazolásában részt vevő más szervezetnek az alábbi cégokmányokat kell csatolni:bármely nyilatkozatot aláíró(k) hiteles aláírási címpéldányát, ill. ügyvéd vagy kamarai jogtanácsos által ellenjegyzett aláírás-mintáját; a cégkivonatban nem szereplő kötelezettségvállaló(k) esetében a cégjegyzésre jogosult személytől származó írásos meghatalmazást.7.AK felhívja AT-k figyelmét a Kbt. 138. § (3) bek.-re.8. Az ajánlatnak tartalmaznia kell AT kifejezett nyilatkozatát a Kbt. 65. § (7) bekezdésére von. Nemleges tartalmú nyilatkozat is. A Kbt. 65. § (7) bek. alapján csatolni kell az ajánlatban a kap.t rendelkezésre bocsátó szerv. olyan szerződéses vagy előszerződésben vállalt köt.vállalását tartalmazó okiratot, mely alátámasztja, h. a szerződés teljesítéséhez szükséges erőforrások rendelkezésre állnak majd a szerz. teljesítésének időtartama alatt. 9.Az ajánlatba csatolt dokumentumok üzleti titokká nyilvánítása kizárólag a Kbt. 44. §-a és a 424/2017. (XII.19.) Korm.rend. 11. § (4) bek.-e szerint lehetséges. 10.Az ajánlatnak tartalmaznia kell a felhívásban külön ki nem emelt egyéb nyilatkozatokat, melyeket a Kbt. kötelezően előír. 11.AT ajánlatába köteles a Kbt. 66. § (6) bek. rendelkezéseiről nyilatkozatot csatolni (nemleges tartalmút is!). 12. AK felhívja a figyelmet a Kbt. 73. § (5) bek-re. 13.Folyamatban lévő vált.bej. eljárásról AT-nek minden esetben (nemlegesség esetén is) nyilatkoznia kell. Ha AT-nek van folyamatban lévő vált.bej. eljárása, szükséges csatolnia a 321/2015. (X.30.) Korm.rend 13. §-a szerinti dokumentumokat. 14. Közös ajánlattétel esetén az ajánlathoz csatolni szükséges a Kbt. 35. § (2a) bek. szerinti meghatalmazást az ott foglalt előírások szerint. 15.A Kbt. 65. § (12) bek. alapján az alk. igazolásához igénybe vett, az AT-n kívüli más szervezet részéről csatolandó, köt.vállalást tartalmazó okiratnak tartalmaznia kell -a Kbt. 65. § (8) bekezdése szerinti szervezet részéről az ajánlatban az AT részére szóló meghatalmazást arra, hogy az EKR-ben elektronikus úton teendő nyilatkozatok megtételekor az adott szerv. képviseletében eljárhat.16.AK nem teszi lehetővé a nyerteseknek gazdasági társaság, illetve jogi személy (projekttársaság) létrehozását. 17. AK a II.2.3. pont szerinti telj. helyek vonatkozásában a KD részeként tételes listát bocsát az AT-k rendelkezésére az egyedi szállítási címekről (2. sz. .xlsx mell.)18. AK a IV.2.6. pont szerinti 1 hónap ajánlati kötöttségen 30 napot ért. 19. AT az ajánlat benyújtásakor az ajánlata részeként köteles benyújtani az 1. számú .xlsx melléklet szerinti, cégszerűen aláírt részletes árajánlatát az 1. ért. részszemp. von tett megajánlás alátámasztására. 20. AT az ajánlat benyújtásakor az ajánlata részeként köteles benyújtani a megajánlott eszköz gyártói műszaki leírását/műszaki adatlapját a 2., 3., 5. és 6. részszempontok von. tett megajánlás alátámasztására. 21. AT az ajánlat benyújtásakor az ajánlata részeként köteles benyújtani a 3. számú mell. szerinti, cégszerűen aláírt nyilatkozatát a 4. ért. részszemp. von. tett megajánlásáról. Jelen eljárásban a DKÜ a Kbt. 3. § 26. és a 3. § 14 pontjai alapján, központi beszerző szervként, járulékos közbeszerzési szolgáltatást nyújtóként jár el. A felhívás I.1 és I.2. pontjai kizárólag az EKR technikai sajátosságai miatt kerültek a fentiek szerint kitöltésre. Folyt.: VI.4.3. pontban
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Jogorvoslati kérelem benyújtása a Kbt. 148. §-a szerint.
VI.1.3. pont folytatása:
Ajánlati biztosíték:
Az ajánlat benyújtása ajánlati biztosíték nyújtásához kötött, melynek mértéke nettó 500.000,- HUF
Az ajánlati biztosíték teljesíthető a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Magyar Államkincstárnál vezetett 10025004-00299657-00000000 számú számlájára történő átutalással. A biztosíték nyújtása történhet továbbá pénzügyi intézmény vagy biztosító által vállalt garancia vagy készfizető kezesség biztosításával, vagy biztosítási szerződés alapján kiállított - készfizető kezességvállalást tartalmazó - kötelezvénnyel is. Az ajánlati biztosítéknak az ajánlati kötöttség jelen felhívás IV.2.4. pontjában foglalt időtartama lejártát követő 30 napig érvényesnek kell lennie figyelemmel a Kbt. 131. § (5) bek. foglaltakra.
Az ajánlati biztosíték nyújtásáról szóló igazolást az ajánlatban szükséges csatolni:
1. Fizetési számlára történő befizetés esetén a kinyomtatott átutalási megbízás csatolásával.
2. Pénzügyi intézmény vagy biztosító által vállalt garancia vagy készfizető kezesség biztosításával, vagy biztosítási szerződés alapján kiállított - készfizető kezességvállalást tartalmazó – kötelezvénnyel történő teljesítés esetén a Kbt. 47. § (2) bek. szerinti követelés érvényesítésének alapjául szolgáló dokumentum 424/2017. (XII.19.) Korm. rendelet 10. § (4) bek., és a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény 325. § f) vagy g) pontja szerinti elektronikus okiratként való csatolásával.
Közös ajánlattétel esetében a Kbt. 35. § (5) bek. szerint a közös ajánlattevőknek az ajánlati biztosítékot elegendő egyszer rendelkezésre bocsátaniuk.
A legjobb ár-érték arányt tartalmazó ajánlat kiválasztásának értékelési szempontja alapján az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa valamennyi részszempont esetén: 0-10-ig.
A legjobb ár-érték arányt tartalmazó ajánlat kiválasztásának értékelési szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja a fenti ponthatárok közötti pontszámot:
• A 1. részszempont (nettó ajánlati ár) estében fordított arányosítás;
• A 2. és 3. részszempontok (fényerő, kontraszt) esetében a Kbt. 77. § (1) bekezdése szerinti legkedvezőbb szint, illetve legkedvezőtlenebb elvárás, két szélső (legkedvezőtlenebb és legkedvezőbb) érték közé eső megajánlásokat értékeli a dokumentációban szereplő képlet alapján;
• A 4. értékelési részszempont (többletjótállás) esetében egyenes arányosítás;
• Az 5. és 6. részszempont (üzemi idő, por elleni védettség) esetében pontkiosztás.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/09/26 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák