Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/173
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató a szerződés módosításáról/2015 EUHL
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2019.09.09.
Iktatószám:16383/2019
CPV Kód:34322000-0
Ajánlatkérő:Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Teljesítés helye:HU11
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Truck-Trailer & Parts Haszongépjármű és Alkatrész Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató a szerződés módosításáról
Szerződés/koncesszió módosítása az érvényességi ideje alatt
2014/23/EU irányelv  
2014/24/EU irányelv  
2014/25/EU irányelv x
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek
Hivatalos név: Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_71040624
Postai cím: Akácfa Utca 15.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1980
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Gara Richárd
Telefon: +36 14616578
E-mail: kozbeszerzes@bkv.hu
Fax: +36 13226438
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.bkv.hu
A felhasználói oldal címe (URL):

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Autóbuszokhoz légrendszeri alkatrészek beszerzése
Hivatkozási szám: EKR000172712018
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 34322000-0
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.2) Meghatározás
II.2.1)
Elnevezés: Autóbuszokhoz légrendszeri alkatrészek beszerzése
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 34322000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: A BKV Zrt. ATÜI Dél-pesti Divízió telephelye, 1194 Budapest, Méta u. 39.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése a szerződéskötés időpontjában :
Van Hool gyártmányú autóbuszokhoz levegőrendszer és légfékszerelvény alkatrészek beszerzése
Tapasztalati mennyiség: 1020 db/36 hónap
A részletezést a további közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Ajánlattevőnek szakmai ajánlatát a következők szerint kell összeállítania:
- Az ajánlati árak táblázatában a tételek mellett fel kell tüntetnie az ajánlott és szállítani kívánt termékek gyártóját, termékgyártói azonosító számát.
- A 321/2015. (X.30) Korm. rendelet 46.§ (3) bekezdése alapján a dokumentumokban előforduló, meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra való hivatkozás a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása érdekében történt, az ajánlatkérő a megjelölt gyártmánnyal és minőséggel egyenértékű műszaki paraméterekkel rendelkező termékekre is elfogadja az ajánlatokat (helyettesítő gyártmányú termékek) a további közbeszerzési dokumentumokban foglaltak szerint. Helyettesítő termék megajánlása esetén igazolni kell a megajánlott tétel gyártójánál működő ISO 9001 vagy azzal egyenértékű szabvány szerint működtetett minőségirányítási rendszer alkalmazását a műszaki leírásban meghatározott dokumentumok benyújtásával.
- A beszerzés tárgyát képező alkatrészek közlekedésbiztonsági szempontból kiemelten fontos alkatrészeknek minősülnek, az 5/1990 (IV. 12.) és a 6/1990 (IV. 12.) KöHÉM rendeletben leírtak, valamint az MSZ-07-4402-1992 szabvány alapján minősítő vizsgálatra kötelezettek, az ajánlattevőnek rendelkezniük kell „H” minősítő jel illetve „Af” általános alkalmazási jel használatára vonatkozó engedéllyel. Amennyiben az ajánlattevő járműgyártói vagy első beépítésű terméket ajánl meg és minősítését megfelelően igazolja, „H” minősítő jel illetve „Af” általános alkalmazási jel használatára vonatkozó engedély benyújtása nem szükséges. A benyújtandó dokumentumok részletezését a műszaki leírás tartalmazza.
- Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell, hogy nyertessége esetén a szerződés teljes időtartama alatt a megajánlott tételt szállítja.
Ajánlattevőnek ajánlatában nyilatkoznia kell, hogy:
• a szerződés időtartama alatt Ajánlatkérő által kért ütemezésben és a megrendelések szerinti mennyiségben teljesít;
• az eljáráshoz kapcsolódó közbeszerzési dokumentumokban meghatározott termékeket az ott meghatározott mennyiségben és minőségben biztosítja, és nyertessége esetén a szerződés teljes időtartama alatt az ajánlatban megajánlott tételeket szállítja;
• a járműgyártói termékeken, vagy ha ez nem lehetséges, azok csomagolásán a járműgyártó logója/megnevezése szerepelni fog,
• a járműgyártói terméket a szerződés teljes időtartama alatt eredeti gyári csomagolásban szállítja,
• a vállalt szállítási határidő legfeljebb a beszerzési megrendelés kézhezvételétől számított 5 munkanap, a szállításért külön díjazást nem számol fel;
• a jótállási határidő az átvételtől számított legalább 12 hónap, kilométer korlátozás nélkül és a jótállással kapcsolatos, a további közbeszerzési dokumentumokban szereplő feltételeket elfogadja;
• a szállítandó pótalkatrészek és azok műszaki, minőségi, valamint működési paraméterei egyenértékűek a gyártómű által az új termékre előírtakkal;
• amennyiben valamely termékhez szükséges és azt a termék gyártója biztosítja, a beépítéséhez szükséges tartozékokat ajánlatkérő részére díjmentesen a termék leszállításakor átadja;
• tudomásul veszi, hogy Ajánlatkérő a megrendeléseket kizárólag e-mailen küldi, melynek érdekében:
- nyertessége esetén biztosítja, hogy a megrendeléseket egyetlen e-mail címen fogadja;
- amennyiben ajánlatkérő – legalább az elektronikus levelezési rendszer által küldött kézbesítési visszaigazolással – a megrendelés megadott e-mail-címre történő elektronikus megküldését igazolni tudja, a megrendelés kézbesítettnek tekintendő.
Ajánlatkérő által üzemeltetett járművek M3 kategóriájúak.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás, a dinamikus beszerzési rendszer, illetve a koncesszió időtartama
Időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
2014/24/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
2014/25/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a nyolc évet meghaladó időtartam indoklása:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:

IV. szakasz: Eljárás
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Tájékoztató az eljárás eredményéről ezen szerződés vonatkozásában
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2019 /S 074 - 176513

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: Elnevezés: Autóbuszokhoz légrendszeri alkatrészek beszerzése
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződéskötés/a koncesszió odaítéléséről szóló döntés dátuma:
2019/03/26 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést/koncessziót gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult neve és címe
 
Hivatalos név: Truck-Trailer & Parts Haszongépjármű és Alkatrész Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_41461350
Postai cím: Nyúl Dűlő
Város: Székesfehérvár
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 8000
Ország: Magyarország
E-mail: kosa.jozsef@trucktrailer.hu
Telefon: +36 309942538
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 22514332
A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult kkv igen (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
V.2.4) A szerződés/rész/ koncesszió értékére vonatkozó információk (a szerződéskötés idején; áfa nélkül)
A beszerzés végleges összértéke: 35664348 Pénznem: HUF

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
A szerződésmódosítás időpontja: 2019.08.26.
A szerződés módosítására a Kbt. 141.§ (4) bekezdés b) pontja alapján kerül sor.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ:
A Kbt. 148. § (2)-(7) bekezdései szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/09/04 (éééé/hh/nn)

VII. szakasz: A szerződés/koncesszió módosításai
VII.1) A közbeszerzés ismertetése a módosításokat követően
VII.1.1) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 34322000-0
VII.1.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 34322000-0
VII.1.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: A BKV Zrt. ATÜI Dél-pesti Divízió telephelye, 1194 Budapest, Méta u. 39.
VII.1.4) A közbeszerzés ismertetése:
Van Hool gyártmányú autóbuszokhoz levegőrendszer és légfékszerelvény alkatrészek beszerzése
Tapasztalati mennyiség: 1020 db/36 hónap
A részletezést a további közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Ajánlattevőnek szakmai ajánlatát a következők szerint kell összeállítania:
- Az ajánlati árak táblázatában a tételek mellett fel kell tüntetnie az ajánlott és szállítani kívánt termékek gyártóját, termékgyártói azonosító számát.
- A 321/2015. (X.30) Korm. rendelet 46.§ (3) bekezdése alapján a dokumentumokban előforduló, meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra való hivatkozás a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása érdekében történt, az ajánlatkérő a megjelölt gyártmánnyal és minőséggel egyenértékű műszaki paraméterekkel rendelkező termékekre is elfogadja az ajánlatokat (helyettesítő gyártmányú termékek) a további közbeszerzési dokumentumokban foglaltak szerint. Helyettesítő termék megajánlása esetén igazolni kell a megajánlott tétel gyártójánál működő ISO 9001 vagy azzal egyenértékű szabvány szerint működtetett minőségirányítási rendszer alkalmazását a műszaki leírásban meghatározott dokumentumok benyújtásával.
- A beszerzés tárgyát képező alkatrészek közlekedésbiztonsági szempontból kiemelten fontos alkatrészeknek minősülnek, az 5/1990 (IV. 12.) és a 6/1990 (IV. 12.) KöHÉM rendeletben leírtak, valamint az MSZ-07-4402-1992 szabvány alapján minősítő vizsgálatra kötelezettek, az ajánlattevőnek rendelkezniük kell „H” minősítő jel illetve „Af” általános alkalmazási jel használatára vonatkozó engedéllyel. Amennyiben az ajánlattevő járműgyártói vagy első beépítésű terméket ajánl meg és minősítését megfelelően igazolja, „H” minősítő jel illetve „Af” általános alkalmazási jel használatára vonatkozó engedély benyújtása nem szükséges. A benyújtandó dokumentumok részletezését a műszaki leírás tartalmazza.
- Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell, hogy nyertessége esetén a szerződés teljes időtartama alatt a megajánlott tételt szállítja.
Ajánlattevőnek ajánlatában nyilatkoznia kell, hogy:
• a szerződés időtartama alatt Ajánlatkérő által kért ütemezésben és a megrendelések szerinti mennyiségben teljesít;
• az eljáráshoz kapcsolódó közbeszerzési dokumentumokban meghatározott termékeket az ott meghatározott mennyiségben és minőségben biztosítja, és nyertessége esetén a szerződés teljes időtartama alatt az ajánlatban megajánlott tételeket szállítja;
• a járműgyártói termékeken, vagy ha ez nem lehetséges, azok csomagolásán a járműgyártó logója/megnevezése szerepelni fog,
• a járműgyártói terméket a szerződés teljes időtartama alatt eredeti gyári csomagolásban szállítja,
• a vállalt szállítási határidő legfeljebb a beszerzési megrendelés kézhezvételétől számított 5 munkanap, a szállításért külön díjazást nem számol fel;
• a jótállási határidő az átvételtől számított legalább 12 hónap, kilométer korlátozás nélkül és a jótállással kapcsolatos, a további közbeszerzési dokumentumokban szereplő feltételeket elfogadja;
• a szállítandó pótalkatrészek és azok műszaki, minőségi, valamint működési paraméterei egyenértékűek a gyártómű által az új termékre előírtakkal;
• amennyiben valamely termékhez szükséges és azt a termék gyártója biztosítja, a beépítéséhez szükséges tartozékokat ajánlatkérő részére díjmentesen a termék leszállításakor átadja;
• tudomásul veszi, hogy Ajánlatkérő a megrendeléseket kizárólag e-mailen küldi, melynek érdekében:
- nyertessége esetén biztosítja, hogy a megrendeléseket egyetlen e-mail címen fogadja;
- amennyiben ajánlatkérő – legalább az elektronikus levelezési rendszer által küldött kézbesítési visszaigazolással – a megrendelés megadott e-mail-címre történő elektronikus megküldését igazolni tudja, a megrendelés kézbesítettnek tekintendő.
Ajánlatkérő által üzemeltetett járművek M3 kategóriájúak.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
VII.1.5) A szerződés, a keretmegállapodás, a dinamikus beszerzési rendszer, illetve a koncesszió időtartama
Az időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
2014/24/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
2014/25/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a nyolc évet meghaladó időtartam indoklása:
VII.1.6) A szerződés/rész/koncesszió értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész/koncesszió végleges összértéke: 35664348
Pénznem: HUF
A szerződést/koncessziót gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
VII.1.7) A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult neve és címe
 
Hivatalos név: Truck-Trailer & Parts Haszongépjármű és Alkatrész Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_41461350
Postai cím: Nyúl Dűlő
Város: Székesfehérvár
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 8000
Ország: Magyarország
E-mail: kosa.jozsef@trucktrailer.hu
Telefon: +36 309942538
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 22514332
A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult kkv nem (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
VII.2) Információ a módosításokról
VII.2.1) A módosítások ismertetése
A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt): A keretszerződés 1.3 pontja lehetővé teszi a keretszerződés 1. sz. mellékletének a szerződés tárgykörébe illő tétellel való kiegészítését. Ez alapján a keretszerződés 1 tétellel kiegészítésre került. A szerződés keretösszege nem változik. A módosítás nem érint értékelési szempont szerinti szerződéses feltételt.
VII.2.2) A módosítás okai
x Igény az eredeti nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult által teljesítendő további építési beruházásra, szolgáltatásnyújtásra vagy árubeszerzésre (a 2014/23/EU irányelv 43. cikke (1) bekezdésének b) pontja, a 2014/24/EU irányelv 72. cikke (1) bekezdésének b) pontja, a 2014/25/EU irányelv 89. cikke (1) bekezdésének b) pontja)
Azon gazdasági vagy technikai okok, illetve hátrányok vagy többletköltségek ismertetése, amelyek miatt a szerződő fél személye nem változhat: Az ajánlatkérő által a fővárosi közösségi közlekedésben üzemeltetett Van Hool gyártmányú autóbuszok üzembiztonságát szolgáló javításokhoz nélkülözhetetlen az alkatrészek beszerzése. A módosítás nem lényeges. A Van Hool gyártmányú autóbuszok rendelkezésre-állása és utasbiztonsága érdekében a szállítandó pótalkatrészeket megfelelő minőségben a szerződéses partner tudja biztosítani.
  Módosítási igény olyan körülmények miatt, amelyet a kellő gondossággal eljáró ajánlatkérő nem láthatott előre (a 2014/23/EU irányelv 43. cikke (1) bekezdésének c) pontja, a 2014/24/EU irányelv 72. cikke (1) bekezdésének c) pontja, a 2014/25/EU irányelv 89. cikke (1) bekezdésének c) pontja)
A módosítás szükségességét indokoló körülmények ismertetése, és e körülmények előre nem látható jellegének magyarázata:
VII.2.3) Áremelkedés
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a 2014/23/EU irányelv esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték áfa nélkül: 35664348 Pénznem: HUF
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték áfa nélkül: 35664348 Pénznem: HUF
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben