Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/193
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató a szerződés módosításáról/2015 EUHL
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2019.10.07.
Iktatószám:16687/2019
CPV Kód:33100000-1
Ajánlatkérő:Állami Egészségügyi Ellátó Központ
Teljesítés helye:HUZ
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:ARTMED Kórháztechnikai, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató a szerződés módosításáról
Szerződés/koncesszió módosítása az érvényességi ideje alatt
2014/23/EU irányelv  
2014/24/EU irányelv x
2014/25/EU irányelv  
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek
Hivatalos név: Állami Egészségügyi Ellátó Központ
Nemzeti azonosítószám: AK15794
Postai cím: Diós árok - 3.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1125
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Erdei Csaba
Telefon: +36 13561522
E-mail: erdei.csaba@aeek.hu
Fax: +36 13757253
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.aeek.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.aeek.hu

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: „Adásvételi keretszerződés keretében orvostechnikai és ápolási eszközök szállítása és üzembe helyezése az Állami Egészségügyi Ellátó Központ (ÁEEK) Intézményei részére, valamint a Debreceni Egyetem, a
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:33100000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.2) Meghatározás
II.2.1)
Elnevezés: „Adásvételi keretszerződés keretében ágyak szállítása és üzembe helyezése az Állami Egészségügyi Ellátó Központ (ÁEEK) Intézményei részére, valamint a Debreceni Egyetem, a
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:33100000-1
További tárgyak:33192120-9
39143112-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HUZ A teljesítés fő helyszíne: A teljesítés fő helyszínei a karakterkorlátozás miatt teljes körűen a VI.3) További információk pontban kerülnek felsorolásra.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése a szerződéskötés időpontjában :
Adásvételi keretszerződés keretében 190 db intenzív betegellátásra felkészített multifunkcionális betegágy, 665 db elektronikus kórtermi ágy, 55 db csecsemő- és kisded ágy, 2000 db emelt komfortfokozatú több funkciós ápolási ágy, 355 db traumatológiai ágy és 50 db újszülött betegágy, 300 db antidecubitus matrac és 1715 db szivacsmatrac szállítása és üzembe helyezése eseti megrendelések alapján az abban - a keretszerződés rendelkezései szerint - megadott teljesítési határidőre és teljesítési helyszínekre.
A nyertes ajánlattevő a műszaki specifikációkban felsorolt termékek esetén, a termékek szállítását követően, és az üzembe helyezéssel egyidejűleg, köteles ismertetni (betanítani) azok használatát intézményenként kb. 20-30 fő részére.
Az előírt műszaki követelmények a közbeszerzési dokumentumban kerültek részletezésre.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás, a dinamikus beszerzési rendszer, illetve a koncesszió időtartama
Időtartam hónapban: 6 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
2014/24/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
2014/25/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a nyolc évet meghaladó időtartam indoklása:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-2.2.0-16-2016-00003

IV. szakasz: Eljárás
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Tájékoztató az eljárás eredményéről ezen szerződés vonatkozásában
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2019 /S 056 - 130357

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Adásvételi keretszerződés keretében ágyak szállítása és üzembe helyezése az ÁEEK Intézm-ei, DE,PTE és az SZTE, mint ÁEEK konzorciumi partnerének, az EFOP-2.2.0-16-2016-00003 projekt keretében
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződéskötés/a koncesszió odaítéléséről szóló döntés dátuma:
2019/02/20 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést/koncessziót gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult neve és címe
 
Hivatalos név: ARTMED Kórháztechnikai, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Nemzeti azonosítószám: B303
Postai cím: Viza u. 7/c.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU11
Postai irányítószám: 1138
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult kkv igen (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
V.2.4) A szerződés/rész/ koncesszió értékére vonatkozó információk (a szerződéskötés idején; áfa nélkül)
A beszerzés végleges összértéke: 1 600 271 500 Pénznem: HUF

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
A teljesítés fő helyszíne: Szentes, Orosháza, Kiskunhalas, Kecskemét, Hódmezővásárhely, Gyula, Deszk, Békéscsaba, Baja, Szigetvár, Szekszárd, Siófok, Siklós, Nagyatád, Mohács, Komló, Kaposvár, Harkány, Dombóvár, Bonyhád, Szolnok, Nyíregyháza, Nagykálló, Mezőtúr, Mátészalka, Kisvárda, Karcag, Jászberény, Fehérgyarmat, Debrecen, Berettyóújfalu, Sátoraljaújhely, Salgótarján, Pásztó, Parádfürdő, Ózd, Miskolc, Mátraháza, Kazincbarcika, Hatvan, Gyöngyös, Eger, Edelény, Balassagyarmat, Zirc, Veszprém, Tatabánya, Tata, Tapolca, Székesfehérvár, Pápa, Komárom, Kisbér, Farkasgyepű, Esztergom, Dunaújváros, Balatonfüred, Ajka, Zalaegerszeg, Szombathely, Sopron, Sárvár, Nagykanizsa, Mosonmagyaróvár, Keszthely, Kapuvár, Hévíz, Győr, Csorna, Celldömölk, Szeged, Pécs. NUTS: HU211, HU212, HU213, HU221, HU222, HU223, HU231, HU232, HU233, HU311, HU312, HU313, HU321, HU322, HU323, HU331, HU332, HU333, valamint a módosítást követően HU101
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148.§ (3) bek. szerinti 15 nap
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/10/02 (éééé/hh/nn)

VII. szakasz: A szerződés/koncesszió módosításai
VII.1) A közbeszerzés ismertetése a módosításokat követően
VII.1.1) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:33100000-1
VII.1.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:33192120-9
További tárgyak:39143112-4
VII.1.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HUZ A teljesítés fő helyszíne: A teljesítés fő helyszínei a karakterkorlátozás miatt teljes körűen a VI.3) További információk pontban kerülnek felsorolásra.
A korábbi 72 helyszín 1 db helyszínnel került kiegészítésre (Budapest).
VII.1.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés keretében 190 db intenzív betegellátásra felkészített
Multifunkcionális betegágy, 665 db elektronikus kórtermi ágy, 55 db csecsemő- és kisded ágy, 2000 db emelt komfortfokozatú több funkciós ápolási ágy, 355 db traumatológiai ágy és 50 db újszülött betegágy, 300 db antidecubitus matrac és 1715 db szivacsmatrac szállítása és üzembe helyezése eseti megrendelések alapján az abban - a keretszerződés rendelkezései szerint - megadott teljesítési határidőre és teljesítési helyszínekre.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
VII.1.5) A szerződés, a keretmegállapodás, a dinamikus beszerzési rendszer, illetve a koncesszió időtartama
Az időtartam hónapban: 6 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
2014/24/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
2014/25/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a nyolc évet meghaladó időtartam indoklása:
VII.1.6) A szerződés/rész/koncesszió értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész/koncesszió végleges összértéke: 1 600 271 500
Pénznem: HUF
A szerződést/koncessziót gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
VII.1.7) A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult neve és címe
 
Hivatalos név: ARTMED Kórháztechnikai, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Nemzeti azonosítószám: B303
Postai cím: Viza utca 7/c.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU11
Postai irányítószám: 1138
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult kkv igen (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
VII.2) Információ a módosításokról
VII.2.1) A módosítások ismertetése
A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt): Az Adásvételi szerződés 5.1. pontjában rögzített orvostechnikai eszközök 5.5. pontban meghatározott + 30%-os opciós mennyiség módosítása vált szükségessé a Vevőknél felmerült igényekre figyelemmel:
1.Jelen módosítással az Adásvételi Szerződés ellenértéke (kizárólag az opciót érintő változásra figyelemmel) az eredeti értékről (2.080.352.950 Ft + ÁFA) 2.080.395.550 Ft + ÁFA összegre változik.Az ellenérték növekedés összesen 42.000 Ft + ÁFA, amely nem éri el az eredeti ellenérték 10%-át (208.035.295 Ft), illetve nem éri el az uniós értékhatárt és a módosítás nem változtatja meg az Adásvételi Szerződés általános jellegét és illeszkedik az eredeti Adásvételi szerződés jellegéhez.
2. Az Adásvételi Szerződés 12.1. pontjára figyelemmel a projektzárás tervezett időpontja is módosul, tekintettel Vevő által benyújtott módosítási igényre. Tervezetten a projektzárás időpontja: 2020. január 31. Ezen módosítás az Adásvételi Szerződés 12.1. pontja alapján a Kbt. 141. § (4) bekezdés a) pontja szerinti szerződésmódosításnak minősül.
4.Az Adásvételi Szerződés 6.15. pontjára figyelemmel a fedezet biztosítás forrása is módosul, tekintettel Vevő által benyújtott módosítási igényre. Tervezetten a megvalósítás pénzügyi fedezetét Európai Unió által biztosított, valamint hazai forrásból biztosítja. Jelen módosítás megfelel a Kbt. 141.§ (6) bekezdés szerinti módosításnak, figyelemmel arra, hogy a módosítás nem tekinthető lényeges módosításnak.
5. Az opció módosításával összefüggésben a szállítási helyszínek is kiegészültek. A jelen módosítással kiegészült szállítási helyszíneket az 1. számú melléklet tartalmazza, vastagon szedettel a kiegészült helyszíneket. E módosítás szintén megfelel a Kbt. 141.§ (6) bekezdés szerinti módosításnak, figyelemmel arra, hogy a módosítás nem tekinthető lényeges módosításnak, a korábbi 72 helyszín 1 db helyszínnel került kiegészítésre (Budapest)
VII.2.2) A módosítás okai
x Igény az eredeti nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult által teljesítendő további építési beruházásra, szolgáltatásnyújtásra vagy árubeszerzésre (a 2014/23/EU irányelv 43. cikke (1) bekezdésének b) pontja, a 2014/24/EU irányelv 72. cikke (1) bekezdésének b) pontja, a 2014/25/EU irányelv 89. cikke (1) bekezdésének b) pontja)
Azon gazdasági vagy technikai okok, illetve hátrányok vagy többletköltségek ismertetése, amelyek miatt a szerződő fél személye nem változhat: Részletes indokolás karakterkorlátozás miatt a VII.2.1.) pontban.
  Módosítási igény olyan körülmények miatt, amelyet a kellő gondossággal eljáró ajánlatkérő nem láthatott előre (a 2014/23/EU irányelv 43. cikke (1) bekezdésének c) pontja, a 2014/24/EU irányelv 72. cikke (1) bekezdésének c) pontja, a 2014/25/EU irányelv 89. cikke (1) bekezdésének c) pontja)
A módosítás szükségességét indokoló körülmények ismertetése, és e körülmények előre nem látható jellegének magyarázata:
VII.2.3) Áremelkedés
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a 2014/23/EU irányelv esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték áfa nélkül: 2.080.352.950 Pénznem: HUF
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték áfa nélkül: 2.080.395.550 Pénznem: HUF
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben