Az Ajánlatkérő, valamint a MÁV-HÉV Zrt. az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP) keretében, az IKOP-3.1.0-15 számú felhívására, aminek címe: „Fenntartható városi közlekedés fejlesztése és elővárosi vasúti elérhetőség javítása a Közép-magyarországi régióban” támogatási kérelem benyújtására készül. Nyertes ajánlattevő feladata az 1565/2018. (XI.10.) Kormány határozatban részletezett és Európai Uniós támogatással (IKOP-3.1.0-15) megvalósuló „H5-H6/H7 vonalak összekötése – az észak-déli városi-elővárosi gyorsvasút fejlesztésének előkészítése” kiemelt projekttel összefüggésben az Ajánlatkérőt, mint a Projekt támogatási szerződésében megnevezett konzorciumvezetőt terhelő, a projektmenedzsment szolgáltatás részét képező Európai Uniós támogatása igénylésével, lehívásával és elszámolásával összefüggő feladatok teljesítésével kapcsolatos szolgáltatások nyújtása. A Projekthez kapcsolódó támogatási keret összege, és a teljes Projekt nagysága bruttó 13.700.000.000,-Ft.
Nyertes ajánlattevő feladata a megkötendő szerződéssel összefüggésben a következő:
- Támogatási Szerződés megkötéséhez szükséges dokumentumok teljes körű összeállítása Ajánlatkérő adatszolgáltatása alapján, Támogatási Szerződés előkészítése aláírásra (amennyiben a Vállalkozási Szerződés a Támogatási Szerződés megkötését megelőzően hatályba lép);
- A Projekt megvalósítása során, annak érdekében folyamatos együttműködés, támogatás minden, az EU-s finanszírozásból adódó feladattal kapcsolatban;
- A Projekt teljesítésének közvetlen támogatása;
- A Projekt megvalósítását során az Ajánlatkérő által kötött Támogatási Szerződéshez kapcsolódó elszámolások adminisztratív feltételeire vonatkozó, elszámolási, beszámolási és hiánypótlási feladatok elvégzése, támogatása az Ajánlatkérőtől bekért információk és dokumentumok alapján;
- Szakértői támogatás, jelenlét a közreműködő szervezet és a jogszabályokban feljogosított egyéb szervek ellenőrzései során, adott esetben Ajánlatkérő képviselete;
- Fenti tevékenységeket átfogó, projektmenedzsment támogatásra irányuló tanácsadás és koordináció.
Ajánlattevő feladata kiterjed a közbeszerzési dokumentumokban meghatározott valamennyi feladatra.
A részletes feladatleírást a közbeszerzési dokumentumok Feladatleírása tartalmazza.
Kiegészítés a II.2.12. ponthoz: A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott programmal kapcsolatos. A felhívás száma: IKOP-3.1.0-15, címe: „Fenntartható városi közlekedés fejlesztése és elővárosi vasúti elérhetőség javítása a Közép-magyarországi régióban”. A Projekt megvalósításának feltétele az európai uniós támogatásra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.
A támogatási intenzitás: 100%
Kiegészítés a II.1.7. ponthoz: A részajánlat tételének kizárásának indoka(i): Ajánlatkérő megvizsgálta a részajánlattétel biztosításának lehetőségét. Az Ajánlatkérő által az európai uniós támogatással megvalósuló projekt során kötelezően kell gondoskodnia a projektmenedzsment folyamatos működtetéséről. Az európai uniós támogatással összefüggő projektmenedzsment feladatok egységes egészet képeznek, a részfeladatok egymással szerves kapcsolatban állnak, amelyet Ajánlatkérő is így kíván megszervezni, és amelynek megbontása, részekre osztása sem célszerűségi, sem pedig szakmai szempontból nem indokolt. Ezen túlmenően a feladatok részekre bontása éppen a feladatok egységes jellege és a részfeladatok egymást fedettsége miatt többletköltségekkel járna, ami pedig ütközik a közpénzek hatékony felhasználásának alapelvével. Mindezekre tekintettel Ajánlatkérő nem kívánja biztosítani a részekre történő ajánlattétel lehetőségét.
Értékelési részszempontok
Szakemberek többlettapasztalata (Súlyszám összesen:30)
M.2.1. szakembernél Kbt. 77. § (1) szerinti legkedvezőbb érték 60 hónap többlettapasztalat: Súlyszám: 15 M.2.2. szakembernél Kbt. 77. § (1) szerinti legkedvezőbb érték 60 hónap többlettapasztalat: Súlyszám:10 M.2.3. szakembernél Kbt. 77. § (1) szerinti legkedvezőbb érték 60 hónap többlettapasztalat Súlyszám: 5