Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/9
Beszerzés tárgya:Építési beruházás
Hirdetmény típusa:Tájékoztató a szerződés módosításáról/2015 KÉ
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2020.01.14.
Iktatószám:24256/2019
CPV Kód:45000000-7
Ajánlatkérő:Fegyvernek Város Önkormányzata
Teljesítés helye:5231 Fegyvernek, Szent Erzsébet út 88. Hrsz.: 2481
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Ladányi és Társa Bt.
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató a szerződés módosításáról
Szerződés módosítása az érvényességi ideje alatt
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg a szerződést kötő összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Fegyvernek Város Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_84570080
Postai cím: Szent Erzsébet Út 171.
Város: Fegyvernek
NUTS-kód: HU322
Postai irányítószám: 5231
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Bakos László
Telefon: +36 308488454
E-mail: archibakos@gmail.com
Fax: +36 56786695
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.fegyvernek.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: TOP-1.4.1-15-JN1-2016-00006 Óvoda felújítása
Hivatkozási szám: EKR000416432018
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45000000-7
II.1.3) A szerződés típusa
x Építési beruházás
  Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Koncessziós beszerzési eljárásra vonatkozó információk
  A szerződés megkötésére koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával került sor
II.2) A közbeszerzés ismertetése
 
II.2.1) Elnevezés:
TOP-1.4.1-15-JN1-2016-00006 Fegyvernek Óvoda
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45000000-7
További tárgyak:45210000-2
45214100-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU322 A teljesítés helye: 5231 Fegyvernek, Szent Erzsébet út 88. Hrsz.: 2481
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
TOP-1.4.1-15-JN1-2016-00006 Fegyvernek Újtelepi Óvoda felújítása és korszerűsítése, valamint Bölcsőde bővítése 16 férőhellyel
Az Újtelepi Óvoda és Bölcsőde jelenleg több épületrészben szolgálja ki az óvodás és bölcsődés korú gyermekeket.
Külön épületrészben található egy 300 m2-es egység, amelyben jelenleg 1 bölcsődei és 1 óvodai csoport, valamint 1 iroda működik. Szintén külön egységként egy rossz állapotban lévő, közel 125 m2-es tornaterem és karbantartó műhely, illetve óvodaként funkcionáló kb. 429 m2-es épületrész. A két elavult épület bontása és az óvodai részleg átalakítása, valamint a bölcsőde bővítése indokolt.
Infrastrukturális fejlesztések:
 Férőhely bővítés 2 db új bölcsődei csoportszoba és annak kötelező helyiségeinek kialakításával, óvoda felújítása, optimális üzemeltetésre többcélú helyiségek kialakítása (aula, tornaszoba)
 Hiányzó funkcionális helységek létrehozása (orvosi szoba, iroda, mosoda, teakonyha)
 Udvar felújítása
A fejlesztés fő elemei:
 Meglévő, rossz állapotú épület (1 bölcsődei és 1 óvodai csoportszoba, irodák – bruttó 300,1 m2) bontása
 Meglévő, rossz állapotú melléképület (tornaszoba, karbantartó műhely – bruttó 124,64 m2) bontása
 Meglévő óvoda épület felújítása, korszerűsítése (bruttó 428,59 m2)
 Épület bővítése, 1 új óvodai és 2 új bölcsődei csoportszoba építése, közös aula, tornaszoba, többcélú terem és tálalókonyha kialakítása a szükséges kiszolgáló helyiségekkel (kb.: bruttó 700 m2).
 A telekre való bejutás megoldása – a bölcsőde épület bontásával elkülönített gazdasági udvar jön létre parkolóhelyekkel, rakodóterülettel.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 270
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
II.2.6) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: TOP-1.4.1-15-JN1-2016-00006

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Adminisztratív információk
IV.1.1) Az eljárás eredményéről szóló tájékoztató hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
18526 / 2018 (KÉ-szám/évszám)
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: Elnevezés: TOP-1.4.1-15-JN1-2016-00006 Fegyvernek Óvoda
V.1 Az eljárás eredménye
V.1.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/10/05 (éééé/hh/nn)
V.1.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.1.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Ladányi és Társa Bt.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_29847165
Postai cím: Martinovics Utca 25/a
Város: Fegyvernek
NUTS-kód: HU322
Postai irányítószám: 5231
Ország: Magyarország
E-mail: ladanyi.n@freemail.hu
Telefon: +36 305529586
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő Kkv nem
V.1.4) A szerződés értékére vonatkozó információk (a szerződéskötés megkötésekor; ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 193372234
Pénznem: HUF

VI. szakasz: A szerződés módosításai
VI.1) A közbeszerzés ismertetése a módosításokat követően
VI.1.1) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45000000-7
VI.1.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45000000-7
További tárgyak:45210000-2
45214100-1
VI.1.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU322 A teljesítés helye: 5231 Fegyvernek, Szent Erzsébet út 88. Hrsz.: 2481
VI.1.4) A közbeszerzés mennyisége:
TOP-1.4.1-15-JN1-2016-00006 Fegyvernek Újtelepi Óvoda felújítása és korszerűsítése, valamint Bölcsőde bővítése 16 férőhellyel
Az Újtelepi Óvoda és Bölcsőde jelenleg több épületrészben szolgálja ki az óvodás és bölcsődés korú gyermekeket.
Külön épületrészben található egy 300 m2-es egység, amelyben jelenleg 1 bölcsődei és 1 óvodai csoport, valamint 1 iroda működik. Szintén külön egységként egy rossz állapotban lévő, közel 125 m2-es tornaterem és karbantartó műhely, illetve óvodaként funkcionáló kb. 429 m2-es épületrész. A két elavult épület bontása és az óvodai részleg átalakítása, valamint a bölcsőde bővítése indokolt.
Infrastrukturális fejlesztések:
 Férőhely bővítés 2 db új bölcsődei csoportszoba és annak kötelező helyiségeinek kialakításával, óvoda felújítása, optimális üzemeltetésre többcélú helyiségek kialakítása (aula, tornaszoba)
 Hiányzó funkcionális helységek létrehozása (orvosi szoba, iroda, mosoda, teakonyha)
 Udvar felújítása
A fejlesztés fő elemei:
 Meglévő, rossz állapotú épület (1 bölcsődei és 1 óvodai csoportszoba, irodák – bruttó 300,1 m2) bontása
 Meglévő, rossz állapotú melléképület (tornaszoba, karbantartó műhely – bruttó 124,64 m2) bontása
 Meglévő óvoda épület felújítása, korszerűsítése (bruttó 428,59 m2)
 Épület bővítése, 1 új óvodai és 2 új bölcsődei csoportszoba építése, közös aula, tornaszoba, többcélú terem és tálalókonyha kialakítása a szükséges kiszolgáló helyiségekkel (kb.: bruttó 700 m2).
 A telekre való bejutás megoldása – a bölcsőde épület bontásával elkülönített gazdasági udvar jön létre parkolóhelyekkel, rakodóterülettel.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
VI.1.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 512
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
VI.1.6) A szerződés értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 195925809
Pénznem: HUF
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
VI.1.7) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Ladányi és Társa Bt.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_29847165
Postai cím: Martinovics Utca 25/a
Város: Fegyvernek
NUTS-kód: HU322
Postai irányítószám: 5231
Ország: Magyarország
E-mail: ladanyi.n@freemail.hu
Telefon: +36 305529586
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő Kkv nem
VI.2) Információ a módosításokról
VI.2.1) A módosítások ismertetése
A módosítás dátuma: 2019/12/12 (éééé/hh/nn)
A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt):
Felek közös akaratukból a projekt befejezési határidejét kívánják korrigálni az akadályoztatás és az egyéb pótmunkák időszaka okán.
A munkaterület átadásának napjától számítottan:270+169 nap, azaz 439. nap
2019. év 12. hó 18. nap.
2.2. Módosult szövegrész:
6. A teljesítés határideje: A munkaterület átadásának napjától számítottan: 439+73 nap, azaz 512. nap
2020. év 02. hó 29. nap.

A módosítás indoka, költségei és időigénye:
1. akadály: Régi épületrész homlokzatának helyreállítása
akadályközlés időpontja: 2019. november 25.
akadály elhárításának időtartama: 50 nap
Vékonyvakolat alapozók felhordása: 10 nap
Üvegszövet háló elhelyezése, függőleges, vízszintes: 10 nap
Vékonyvakolatok, színvakolatok felhordása: 30 nap
párhuzamos munkavégzés időtartama: 27 nap
összes akadályelhárítási időtartam: 23 nap
A munkavégzés csak abban az esetben végezhető amennyiben a falfelület hőmérséklete megfelel a technológiai utasításban foglaltaknak!
Akadály elhárításának költsége:
Tétel szövege Menny. Egység Anyag egységár Díj egységre Anyag összesen Díj összesen
36-002-4-0415917 Vékonyvakolat alapozók felhordása, kézi erővel Baumit Univerzális alapozó Cikkszám: 960125, vakolt felületre 250 m2 150 160 37 500 40 000
36-011-6-0391213 Üvegszövet háló elhelyezése, függőleges, vízszintes, ferde vagy íves felületen Baumit felirat nélküli üvegszövet, Cikkszám: 956199 250 m2 200 1000 50 000 250 000
36-005-21.2.2.2-0415311 Vékonyvakolatok, színvakolatok felhordása alapozott, előkészített felületre, vödrös kiszerelésű anyagból, vizes bázisú, műgyanta kötőanyagú vékonyvakolat készítése, egy rétegben, 1,5-2,5 mm-es szemcsemérettel Baumit GranoporTop (Baumit Granopor) vakolat, 250 m2 900 850 225 000 212 500
Összesen nettó 312 500 502 500
Mindösszesen nettó 815 000 Ft
ÁFA 220 050 Ft
Bruttó mindösszesen 1.035.050 Ft

2. akadály: Tűzi víz tározó építése, vízmentesítés
akadályközlés időpontja: 2019. november 25.
akadály elhárításának időtartama: 50 nap
Vízmentesítés: 50 nap
párhuzamos munkavégzés időtartama: 0 nap
összes akadályelhárítási időtartam: 50 nap
A tüzivíz tározó építése, annak földmunkája a terület vízmentesítését követően kezdhető meg. A vízmentesítés az időjárási körülményektől függően december és január hónapban elvégezhető, azonban a tározó építésének ideje legalább 30 napot vesz igénybe. Így az akadályozás időtartalma várhatóan eléri az 50 napot.
Akadály elhárításának költsége:
Tétel szövege Menny. Egység Anyag egységár Díj egységre Anyag összesen Díj összesen
21-003-6.1.1 Munkaárok földkiemelése közmű nélküli területen, gépi erővel, kiegészítő kézi munkával, bármely konzisztenciájú, I-IV. oszt. talajban, dúcolás nélkül, 3,0 m² szelvényig 30 m3 0 3600 0 108000
Összesen nettó 0 108 000
Mindösszesen nettó 108 000 Ft
ÁFA 29 160 Ft
Bruttó mindösszesen 137 160 Ft
3. akadály: Elektromos energia ellátás
akadályközlés időpontja: 2019. november 25.
akadály elhárításának időtartama: A szolgáltató tájékoztatása szerint 2021. 04. 30.
Akadályközlés összesítő költségek és időigénye:
pénzügyi adatok HUF egységben
Munka indoka Pótmunka pénzügyi költsége nettó Pótmunka elvégzés időigénye
1. akadály: 815.000 Ft 23 nap
2. akadály: 108.000 Ft 50 nap
3. akadály: közművek - nem ismert
Mindösszesen nettó: 923.000 73 nap
VI.2.2) A módosítás okai
  Igény az eredeti nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult által teljesítendő további építési beruházásra, szolgáltatásnyújtásra vagy árubeszerzésre
Azon gazdasági vagy technikai okok, illetve hátrányok vagy többletköltségek ismertetése, amelyek miatt a szerződő fél személye nem változhat:
x Módosítási igény olyan körülmények miatt, amelyet a kellő gondossággal eljáró ajánlatkérő nem láthatott előre
A módosítás szükségességét indokoló körülmények ismertetése, és e körülmények előre nem látható jellegének magyarázata: Felek fenti tárgyban 2018.10.05. napján szerződést kötöttek, mely szerződés alapján a kivitelezési munka megkezdődött. A munkálatok során előre nem látható körülmények – akadályoztatás elhárítása - és további pótmunkák megrendelése vált szükségessé. Ezen indokok mellett a szerződés megvalósítására hatással lévő időjárási körülmények is befolyásolják a megvalósítás körülményeit.
A módosítás jogszabályi alapja:
  Kbt. 141. § (2) bekezdés
x Kbt. 141. § (4) bekezdés
  Kbt. 141. § (4) bekezdés a) pont
x Kbt. 141. § (4) bekezdés b) pont
x Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pont
  Kbt. 141. § (6) bekezdés
VI.2.3) Áremelkedés
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával megkötött szerződések esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték ÁFA nélkül: 193372234 Pénznem: HUF
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték ÁFA nélkül: 195925809 Pénznem: HUF

VII. szakasz: Kiegészítő információk
VII.1) További információk:
VII.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/01/13 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben