Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/122
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2020.06.25.
Iktatószám:11025/2020
CPV Kód:38300000-8
Ajánlatkérő:Szegedi Tudományegyetem
Teljesítés helye:6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1.;6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1.;6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1.;6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1.;6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1.;6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1.;6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2020.07.20.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Központi költségvetési szerv
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Oktatás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Szegedi Tudományegyetem
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_95571285
Postai cím: Dugonics Tér 13
Város: Szeged
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6720
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Rácz Gabriella
Telefon: +36 62544779
E-mail: racz.gabriella.2@gmf.u-szeged.hu
Fax: +36 62545073
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.u-szeged.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.u-szeged.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000448042020/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000448042020/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Központi költségvetési szerv
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
x Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Eszközbesz. 1. csomag GINOP-2.3.4-15-2020-00006
Hivatkozási szám: EKR000448042020
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38300000-8
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Adásvételi szerződés, amelynek tárgya „Eszközbeszerzés 1. csomag - GINOP-2.3.4-15-2020-00006 Fenntartható Zöld Kémia és Mobilitás Kompetencia Központ létrehozása a Szegedi Tudományegyetemen”
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: 1 - Gázkromatográf tömegspektrométer
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38433100-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: 6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés, amelynek tárgya „Eszközbeszerzés 1. csomag - GINOP-2.3.4-15-2020-00006 Fenntartható Zöld Kémia és Mobilitás Kompetencia Központ létrehozása a Szegedi Tudományegyetemen”, vagy a 321/2015. (X. 30.) Kr. 46. § (3) bekezdése alapján az műszaki leírásban felsorolt termékekkel műszakilag mindenben egyenértékű termékek beszerzése:
1 db Gázkromatográf tömegspektrométer: Petrolkémiai eljárások, kutatások során a szénhidrogének, szerves vegyületek, biomarkere, szennyező konponensek minőségi és mennyiségi analízise; automata mintaadagolóval szerelt gázkromatográf-tömegspektrométer (egyszeres kvadrupol) rendszer vezérlő, adatgyűjtő és adatfeldolgozó rendszerrel.
Az alábbi alrendszerekből tevődik össze:
- 1 db automata folyadékminta-adagoló
- 1 db gázkromatográf
- 1 db tömegspektrométer
- 1 db készülékvezérlő, adatgyűjtő és adatfeldolgozó egység
Az ajánlat része, az ellenszolgáltatás tartalmazza:
 a készülék telepítéséhez és üzemeltetéséhez szükséges valamennyi berendezést és szerelvényt;
 a készülék felhasználó által elvégezhető rutin karbantartásához és beállításához szükséges szerszámokat vagy műszereket, amennyiben ezek szükségesek;
 a teljes körű használati utasítást és műszaki dokumentációt angol vagy magyar nyelven
 a beüzemelést, betanítást (a kezelőszemélyzet, 1-3 fő részére, 1 napos, 8 óra időtartamot meg nem haladó időtartamban)
Jótállás: min 12 hónap.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) 46. § (3) bekezdésében foglaltakra tekintettel ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy, amennyiben a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása szükségessé tette meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást, a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, és megnevezés mellett a „vagy azzal egyenértékű” minden esetben értendő. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy egyenértékű dolog megajánlása esetén az egyenértékűséget az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell.
Ajánlatkérő az egyenértékűség tekintetében a felhívás jelen pontjában és a műszaki leírásban megadott paramétereknek és funkcionalitásnak való megfelelést vizsgálja.
A további meghatározás TED szigorú karakterkorlátozása miatt a jelen pontban nem ismertethető, azonban az eszközök részletes műszaki leírása az alábbi hozzáférési úton közvetlenül elérhető: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000448042020/reszletek
Az ellenszolgáltatás tartalmazza: a szállítási, költséget, továbbá tartalmazza a behozatallal, forgalomba hozatallal kapcsolatban felmerülő összes költséget (vám, adók, díjak, illetékek, szükséges hatósági engedélyek díja, egyéb), valamennyi járulékos költséget, díjat, de nem tartalmazza az általános forgalmi adót.
Ajánlattevő köteles az Ajánlatkérő számára új, azaz bontatlan és használatlan, rendeltetésszerű használatra alkalmas termékeket megajánlani. Ajánlatkérő nem biztosít lehetőséget használt (vagy akár felújított) termékek megajánlására. Tehát az ajánlatban csak új, azaz nem használt, nem gyárilag felújított és nem demo készülék, termék ajánlható meg.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 3 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: GINOP-2.3.4-15-2020-00006
II.2.14) További információ:
A felhívás VI.3) pontja szerint.
A II.2.6) pont kitöltése a Hivatalos Lapban történő feladás miatt szükséges, csupán technikai jellegű kitöltés, nem releváns adat.

II.2.1)
Elnevezés: 2 - Induktív csatolású plazma tömegspektrométer
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38433100-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: 6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés, amelynek tárgya „Eszközbeszerzés 1. csomag - GINOP-2.3.4-15-2020-00006 Fenntartható Zöld Kémia és Mobilitás Kompetencia Központ létrehozása a Szegedi Tudományegyetemen”, vagy a 321/2015. (X. 30.) Kr. 46. § (3) bekezdése alapján az műszaki leírásban felsorolt termékekkel műszakilag mindenben egyenértékű termékek beszerzése:
1 db Induktív csatolású plazma tömegspektrométer: Petrolkémiai eljárások, kutatások során a szennyező konponensek, nyomelemek minőségi és mennyiségi analízise; automata mintaadagolóval szerelt induktív csatolású plazma tömegspektrométer (egyszeres kvadrupol) rendszer vezérlő, adatgyűjtő és adatfeldolgozó rendszerrel.
Az alábbi alrendszerekből tevődik össze:
- No gas mód
- 1 db He gázcella
Az ajánlat része, az ellenszolgáltatás tartalmazza:
 a készülék telepítéséhez és üzemeltetéséhez szükséges valamennyi berendezést és szerelvényt;
 a készülék felhasználó által elvégezhető rutin karbantartásához és beállításához szükséges szerszámokat vagy műszereket, amennyiben ezek szükségesek;
 a teljes körű használati utasítást és műszaki dokumentációt angol vagy magyar nyelven
 a beüzemelést, betanítást (a kezelőszemélyzet, 1-3 fő részére, 1 napos, 8 óra időtartamot meg nem haladó időtartamban)
Jótállás: min 12 hónap.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) 46. § (3) bekezdésében foglaltakra tekintettel ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy, amennyiben a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása szükségessé tette meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást, a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, és megnevezés mellett a „vagy azzal egyenértékű” minden esetben értendő. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy egyenértékű dolog megajánlása esetén az egyenértékűséget az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell.
Ajánlatkérő az egyenértékűség tekintetében a felhívás jelen pontjában és a műszaki leírásban megadott paramétereknek és funkcionalitásnak való megfelelést vizsgálja.
A további meghatározás TED szigorú karakterkorlátozása miatt a jelen pontban nem ismertethető, azonban az eszközök részletes műszaki leírása az alábbi hozzáférési úton közvetlenül elérhető: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000448042020/reszletek
Az ellenszolgáltatás tartalmazza: a szállítási, költséget, továbbá tartalmazza a behozatallal, forgalomba hozatallal kapcsolatban felmerülő összes költséget (vám, adók, díjak, illetékek, szükséges hatósági engedélyek díja, egyéb), valamennyi járulékos költséget, díjat, de nem tartalmazza az általános forgalmi adót.
Ajánlattevő köteles az Ajánlatkérő számára új, azaz bontatlan és használatlan, rendeltetésszerű használatra alkalmas termékeket megajánlani. Ajánlatkérő nem biztosít lehetőséget használt (vagy akár felújított) termékek megajánlására. Tehát az ajánlatban csak új, azaz nem használt, nem gyárilag felújított és nem demo készülék, termék ajánlható meg.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 3 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: GINOP-2.3.4-15-2020-00006
II.2.14) További információ:
A felhívás VI.3) pontja szerint.
A II.2.6) pont kitöltése a Hivatalos Lapban történő feladás miatt szükséges, csupán technikai jellegű kitöltés, nem releváns adat.

II.2.1)
Elnevezés: 3 - Ionkromatográf
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38432200-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: 6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés, amelynek tárgya „Eszközbeszerzés 1. csomag - GINOP-2.3.4-15-2020-00006 Fenntartható Zöld Kémia és Mobilitás Kompetencia Központ létrehozása a Szegedi Tudományegyetemen”, vagy a 321/2015. (X. 30.) Kr. 46. § (3) bekezdése alapján az műszaki leírásban felsorolt termékekkel műszakilag mindenben egyenértékű termékek beszerzése:
1 db Ionkromatográf: Szervetlen és szerves anionok és kationok szimultán meghatározására alkalmas kétcsatornás ionkromatográfiás rendszer beszerzése, automata mintaadagolóval és eluens generátorral, kolonnákkal, vezérlő és adatfeldolgozó rendszerrel.
Az alábbi alrendszerekből tevődik össze:
- 1 db analitikai pumpa
- 1 db eluens generátor
- anionos és kationos szupresszor
- 1 db vezetőképességi detektor
- 1 db automata mintaadagoló
- 2 db kolonna (katoin és anoin elválasztására)
- Műszervezérlés
Az ajánlat része, az ellenszolgáltatás tartalmazza:
 a készülék telepítéséhez és üzemeltetéséhez szükséges valamennyi berendezést és szerelvényt;
 a készülék felhasználó által elvégezhető rutin karbantartásához és beállításához szükséges szerszámokat vagy műszereket, amennyiben ezek szükségesek;
 a teljes körű használati utasítást és műszaki dokumentációt angol vagy magyar nyelven
 a beüzemelést, betanítást (a kezelőszemélyzet, 1-3 fő részére, 1 napos, 8 óra időtartamot meg nem haladó időtartamban)
Jótállás: min 12 hónap.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) 46. § (3) bekezdésében foglaltakra tekintettel ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy, amennyiben a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása szükségessé tette meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást, a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, és megnevezés mellett a „vagy azzal egyenértékű” minden esetben értendő. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy egyenértékű dolog megajánlása esetén az egyenértékűséget az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell.
Ajánlatkérő az egyenértékűség tekintetében a felhívás jelen pontjában és a műszaki leírásban megadott paramétereknek és funkcionalitásnak való megfelelést vizsgálja.
A további meghatározás TED szigorú karakterkorlátozása miatt a jelen pontban nem ismertethető, azonban az eszközök részletes műszaki leírása az alábbi hozzáférési úton közvetlenül elérhető: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000448042020/reszletek
Az ellenszolgáltatás tartalmazza: a szállítási, költséget, továbbá tartalmazza a behozatallal, forgalomba hozatallal kapcsolatban felmerülő összes költséget (vám, adók, díjak, illetékek, szükséges hatósági engedélyek díja, egyéb), valamennyi járulékos költséget, díjat, de nem tartalmazza az általános forgalmi adót.
Ajánlattevő köteles az Ajánlatkérő számára új, azaz bontatlan és használatlan, rendeltetésszerű használatra alkalmas termékeket megajánlani. Ajánlatkérő nem biztosít lehetőséget használt (vagy akár felújított) termékek megajánlására. Tehát az ajánlatban csak új, azaz nem használt, nem gyárilag felújított és nem demo készülék, termék ajánlható meg.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 3 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: GINOP-2.3.4-15-2020-00006
II.2.14) További információ:
A felhívás VI.3) pontja szerint.
A II.2.6) pont kitöltése a Hivatalos Lapban történő feladás miatt szükséges, csupán technikai jellegű kitöltés, nem releváns adat.

II.2.1)
Elnevezés: 4 - Olajkiszorítást vizsgáló készülék I.
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38300000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: 6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés, amelynek tárgya „Eszközbeszerzés 1. csomag - GINOP-2.3.4-15-2020-00006 Fenntartható Zöld Kémia és Mobilitás Kompetencia Központ létrehozása a Szegedi Tudományegyetemen”, vagy a 321/2015. (X. 30.) Kr. 46. § (3) bekezdése alapján az műszaki leírásban felsorolt termékekkel műszakilag mindenben egyenértékű termékek beszerzése:
1 db Olajkiszorítást vizsgáló készülék – I.: A berendezés alkalmas kétfázisú relatív áteresztőképesség tanulmányozására az OST 39-235-89, vagy azzal egyenértékű szabvány szerint, a kiszorítási nyomás és a pórusnyomás automatikus fenntartására, kétfázisú relatív magpermeabilitások vizsgálatára különböző áramlási beállításoknál, folyadék/folyadék relatív permeabilitás meghatározására az OST 39-235-89, vagy azzal egyenértékű szabvány szerint, maradék olaj telítettség vizsgálatára, elektromos ellenállás vizsgálatára, a nyitott pórusok együtthatójának meghatározására rezervoár körülmények között, kiszorítási tényező megállapítására, a nyitott porozitási együttható változásának meghatározására rezervoár körülmények változásától függően
Az alábbi alrendszerekből tevődik össze:
- 1 db Hidraulikus rendszer
- 1 db hőmérséklet-szabályozó rendszer
- 1 db Nyomáskülönbség-mérő rendszer
- 1 db folyadékmennyiség mérésére szolgáló rendszer
- 1 db szeparátor
- 1 db elektromos, digitális ellenállásmérő modul
- 1 db Magtartó (magbefogó)
- PC-alapú monitoring és vezérlés, nyílt forráskódú, Lua scripting programozási nyelvű szoftverrel legyen vezérelve
Az ajánlat része, az ellenszolgáltatás tartalmazza:
 a készülék telepítéséhez és üzemeltetéséhez szükséges valamennyi berendezést és szerelvényt;
 a készülék felhasználó által elvégezhető rutin karbantartásához és beállításához szükséges szerszámokat vagy műszereket, amennyiben ezek szükségesek;
 a teljes körű használati utasítást és műszaki dokumentációt angol vagy magyar nyelven
 a beüzemelést, betanítást (a kezelőszemélyzet, 1-3 fő részére, 1 napos, 8 óra időtartamot meg nem haladó időtartamban)
Jótállás: min 12 hónap.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) 46. § (3) bekezdésében foglaltakra tekintettel ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy, amennyiben a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása szükségessé tette meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást, a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, és megnevezés mellett a „vagy azzal egyenértékű” minden esetben értendő. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy egyenértékű dolog megajánlása esetén az egyenértékűséget az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell.
Ajánlatkérő az egyenértékűség tekintetében a felhívás jelen pontjában és a műszaki leírásban megadott paramétereknek és funkcionalitásnak való megfelelést vizsgálja.
A további meghatározás TED szigorú karakterkorlátozása miatt a jelen pontban nem ismertethető, azonban az eszközök részletes műszaki leírása az alábbi hozzáférési úton közvetlenül elérhető: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000448042020/reszletek
Az ellenszolgáltatás tartalmazza: a szállítási, költséget, továbbá tartalmazza a behozatallal, forgalomba hozatallal kapcsolatban felmerülő összes költséget (vám, adók, díjak, illetékek, szükséges hatósági engedélyek díja, egyéb), valamennyi járulékos költséget, díjat, de nem tartalmazza az általános forgalmi adót.
Ajánlattevő köteles az Ajánlatkérő számára új, azaz bontatlan és használatlan, rendeltetésszerű használatra alkalmas termékeket megajánlani. Ajánlatkérő nem biztosít lehetőséget használt (vagy akár felújított) termékek megajánlására. Tehát az ajánlatban csak új, azaz nem használt, nem gyárilag felújított és nem demo készülék, termék ajánlható meg.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 10 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: GINOP-2.3.4-15-2020-00006
II.2.14) További információ:
A felhívás VI.3) pontja szerint.
A II.2.6) pont kitöltése a Hivatalos Lapban történő feladás miatt szükséges, csupán technikai jellegű kitöltés, nem releváns adat.

II.2.1)
Elnevezés: 5 - Olajkiszorítást vizsgáló készülék II.
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38300000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: 6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés, amelynek tárgya „Eszközbeszerzés 1. csomag - GINOP-2.3.4-15-2020-00006 Fenntartható Zöld Kémia és Mobilitás Kompetencia Központ létrehozása a Szegedi Tudományegyetemen”, vagy a 321/2015. (X. 30.) Kr. 46. § (3) bekezdése alapján az műszaki leírásban felsorolt termékekkel műszakilag mindenben egyenértékű termékek beszerzése:
1 db Olajkiszorítást vizsgáló készülék – II.: Röntgen számítógépes tomográf (CT) a magminták tomográfiájának vizsgálatára, a kőzetminta belső szerkezetének tanulmányozására alkalmas rezervoár körülmények között, és a rezervoár modell telítettségének és az elmozdulás frontjának dinamikájának vizsgálatára szűrési kísérletek során (olaj kiszorítás különféle ágensek, a „folyadék-folyadék” és a „folyadék-gáz” rendszerek relatív fázisáteresztő képessége stb.)
Az alábbi alrendszerekből tevődik össze:
- 3D adatok elemzése
- 1 db detektor
- 1 db röntgengép
- 1 db védőszekrény
- 1 db tomográfia minőség-ellenőrző tesztminták
- 1 db hidraulikus rendszer
- 1 db magbefogó
- PC-alapú monitoring és vezérlés, nyílt forráskódú, Lua scripting programozási nyelvű szoftverrel legyen vezérelve
Az ajánlat része, az ellenszolgáltatás tartalmazza:
 a készülék telepítéséhez és üzemeltetéséhez szükséges valamennyi berendezést és szerelvényt;
 a készülék felhasználó által elvégezhető rutin karbantartásához és beállításához szükséges szerszámokat vagy műszereket, amennyiben ezek szükségesek;
 a teljes körű használati utasítást és műszaki dokumentációt angol vagy magyar nyelven
 a beüzemelést, betanítást (a kezelőszemélyzet, 1-3 fő részére, 1 napos, 8 óra időtartamot meg nem haladó időtartamban)
Jótállás: min 12 hónap.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) 46. § (3) bekezdésében foglaltakra tekintettel ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy, amennyiben a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása szükségessé tette meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást, a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, és megnevezés mellett a „vagy azzal egyenértékű” minden esetben értendő. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy egyenértékű dolog megajánlása esetén az egyenértékűséget az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell.
Ajánlatkérő az egyenértékűség tekintetében a felhívás jelen pontjában és a műszaki leírásban megadott paramétereknek és funkcionalitásnak való megfelelést vizsgálja.
A további meghatározás TED szigorú karakterkorlátozása miatt a jelen pontban nem ismertethető, azonban az eszközök részletes műszaki leírása az alábbi hozzáférési úton közvetlenül elérhető: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000448042020/reszletek
Az ellenszolgáltatás tartalmazza: a szállítási, költséget, továbbá tartalmazza a behozatallal, forgalomba hozatallal kapcsolatban felmerülő összes költséget (vám, adók, díjak, illetékek, szükséges hatósági engedélyek díja, egyéb), valamennyi járulékos költséget, díjat, de nem tartalmazza az általános forgalmi adót.
Ajánlattevő köteles az Ajánlatkérő számára új, azaz bontatlan és használatlan, rendeltetésszerű használatra alkalmas termékeket megajánlani. Ajánlatkérő nem biztosít lehetőséget használt (vagy akár felújított) termékek megajánlására. Tehát az ajánlatban csak új, azaz nem használt, nem gyárilag felújított és nem demo készülék, termék ajánlható meg.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 10 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: GINOP-2.3.4-15-2020-00006
II.2.14) További információ:
A felhívás VI.3) pontja szerint.
A II.2.6) pont kitöltése a Hivatalos Lapban történő feladás miatt szükséges, csupán technikai jellegű kitöltés, nem releváns adat.

II.2.1)
Elnevezés: 6 - Olajkiszorítást vizsgáló készülék III.
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38300000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: 6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés, amelynek tárgya „Eszközbeszerzés 1. csomag - GINOP-2.3.4-15-2020-00006 Fenntartható Zöld Kémia és Mobilitás Kompetencia Központ létrehozása a Szegedi Tudományegyetemen”, vagy a 321/2015. (X. 30.) Kr. 46. § (3) bekezdése alapján az műszaki leírásban felsorolt termékekkel műszakilag mindenben egyenértékű termékek beszerzése:
1 db Olajkiszorítást vizsgáló készülék – III.: A berendezés a magminták relatív áteresztőképességének vizsgálatára alkalmas stacioner és dinamikus módszerekkel rezervoár körülmények között. A komplex rendszer magába foglalja a röntgen mérési rendszert háromfázisú telítettség (folyadék/folyadék/gáz) meghatározására. A kompozit anyagból készült magtartó lehetővé teszi a magmintából rezervoár körülmények között végzett radiográfiai vizsgálatot. A rendszer a következő paraméterek a meghatározását teszi lehetővé: telítettség minden belső mérési ponton (a telítettség kétdimenziós eloszlása), a folyadék kiszorításának folyamatos nyomon követését és az aktuális érték rögzítését, a magminták homogenitásának ellenőrzését áramlás mellett és az élhatások valós idejű telítettség befolyásolásának meghatározásával és szabályozással.
Az alábbi alrendszerekből tevődik össze:
- 1 db hidraulikus rendszer
- 1 db szivattyú
- 1 db hőmérséklet-biztosító rendszer
- 1 db nyomáskülönbség-mérő rendszer
- Szeparátorok
- 1 db ellennyomás-szabályozó
- 1 db telítettség röntgen szkenner
- 1 db röntgenmagtartó
- monitoring, vezérlés, adatgyűjtés
Az ajánlat része, az ellenszolgáltatás tartalmazza:
 a készülék telepítéséhez és üzemeltetéséhez szükséges valamennyi berendezést és szerelvényt;
 a készülék felhasználó által elvégezhető rutin karbantartásához és beállításához szükséges szerszámokat vagy műszereket, amennyiben ezek szükségesek;
 a teljes körű használati utasítást és műszaki dokumentációt angol vagy magyar nyelven
 a beüzemelést, betanítást (a kezelőszemélyzet, 1-3 fő részére, 1 napos, 8 óra időtartamot meg nem haladó időtartamban)
Jótállás: min 12 hónap.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) 46. § (3) bekezdésében foglaltakra tekintettel ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy, amennyiben a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása szükségessé tette meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást, a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, és megnevezés mellett a „vagy azzal egyenértékű” minden esetben értendő. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy egyenértékű dolog megajánlása esetén az egyenértékűséget az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell.
Ajánlatkérő az egyenértékűség tekintetében a felhívás jelen pontjában és a műszaki leírásban megadott paramétereknek és funkcionalitásnak való megfelelést vizsgálja.
A további meghatározás TED szigorú karakterkorlátozása miatt a jelen pontban nem ismertethető, azonban az eszközök részletes műszaki leírása az alábbi hozzáférési úton közvetlenül elérhető: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000448042020/reszletek
Az ellenszolgáltatás tartalmazza: a szállítási, költséget, továbbá tartalmazza a behozatallal, forgalomba hozatallal kapcsolatban felmerülő összes költséget (vám, adók, díjak, illetékek, szükséges hatósági engedélyek díja, egyéb), valamennyi járulékos költséget, díjat, de nem tartalmazza az általános forgalmi adót.
Ajánlattevő köteles az Ajánlatkérő számára új, azaz bontatlan és használatlan, rendeltetésszerű használatra alkalmas termékeket megajánlani. Ajánlatkérő nem biztosít lehetőséget használt (vagy akár felújított) termékek megajánlására. Tehát az ajánlatban csak új, azaz nem használt, nem gyárilag felújított és nem demo készülék, termék ajánlható meg.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 10 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: GINOP-2.3.4-15-2020-00006
II.2.14) További információ:
A felhívás VI.3) pontja szerint.
A II.2.6) pont kitöltése a Hivatalos Lapban történő feladás miatt szükséges, csupán technikai jellegű kitöltés, nem releváns adat.

II.2.1)
Elnevezés: 7 - Folyadék kromatográf tömegspektrométer
Rész száma: 7
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38433100-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: 6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés, amelynek tárgya „Eszközbeszerzés 1. csomag - GINOP-2.3.4-15-2020-00006 Fenntartható Zöld Kémia és Mobilitás Kompetencia Központ létrehozása a Szegedi Tudományegyetemen”, vagy a 321/2015. (X. 30.) Kr. 46. § (3) bekezdése alapján az műszaki leírásban felsorolt termékekkel műszakilag mindenben egyenértékű termékek beszerzése:
1 db Folyadék kromatográf tömegspektrométer: Nagynyomású folyadékkromatográf-tömegspektrométer rendszer bináris pumpával, beépített gázmentesítő egységgel; automata mintaadagolóval; oszloptermosztáttal; diódasoros detektorral; kvadrupol tömegspektrométerrel, nitrogén generátorral, illetve vezérlő, adatgyűjtő, adatfeldolgozó rendszerrel, mely alkalmas a nyersolajvizsgálattól a környezeti kémia vizsgálatokon keresztül a klinikai monitorozásig mind a rutin analitikai feladatok mind pedig kutatási vizsgálatok minőségi és mennyiségi elvégzésére.
Az alábbi alrendszerekből tevődik össze:
- 1 db Folyadékkromatográf
- 1 db Bináris pumpa
- 1 db Automata mintaadagoló
- 1 db Diódasoros detektor
- 1 db Tömegspektrométer
- Készülékvezérlés, integrált szoftver
Az ajánlat része, az ellenszolgáltatás tartalmazza:
 a készülék telepítéséhez és üzemeltetéséhez szükséges valamennyi berendezést és szerelvényt;
 a készülék felhasználó által elvégezhető rutin karbantartásához és beállításához szükséges szerszámokat vagy műszereket, amennyiben ezek szükségesek;
 a teljes körű használati utasítást és műszaki dokumentációt angol vagy magyar nyelven
 a beüzemelést, betanítást (a kezelőszemélyzet, 1-3 fő részére, 1 napos, 8 óra időtartamot meg nem haladó időtartamban)
Jótállás: min 12 hónap.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) 46. § (3) bekezdésében foglaltakra tekintettel ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy, amennyiben a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása szükségessé tette meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást, a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, és megnevezés mellett a „vagy azzal egyenértékű” minden esetben értendő. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy egyenértékű dolog megajánlása esetén az egyenértékűséget az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell.
Ajánlatkérő az egyenértékűség tekintetében a felhívás jelen pontjában és a műszaki leírásban megadott paramétereknek és funkcionalitásnak való megfelelést vizsgálja.
A további meghatározás TED szigorú karakterkorlátozása miatt a jelen pontban nem ismertethető, azonban az eszközök részletes műszaki leírása az alábbi hozzáférési úton közvetlenül elérhető: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000448042020/reszletek
Az ellenszolgáltatás tartalmazza: a szállítási, költséget, továbbá tartalmazza a behozatallal, forgalomba hozatallal kapcsolatban felmerülő összes költséget (vám, adók, díjak, illetékek, szükséges hatósági engedélyek díja, egyéb), valamennyi járulékos költséget, díjat, de nem tartalmazza az általános forgalmi adót.
Ajánlattevő köteles az Ajánlatkérő számára új, azaz bontatlan és használatlan, rendeltetésszerű használatra alkalmas termékeket megajánlani. Ajánlatkérő nem biztosít lehetőséget használt (vagy akár felújított) termékek megajánlására. Tehát az ajánlatban csak új, azaz nem használt, nem gyárilag felújított és nem demo készülék, termék ajánlható meg.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 3 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: GINOP-2.3.4-15-2020-00006
II.2.14) További információ:
A felhívás VI.3) pontja szerint.
A II.2.6) pont kitöltése a Hivatalos Lapban történő feladás miatt szükséges, csupán technikai jellegű kitöltés, nem releváns adat.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Valamennyi rész esetében azonosan:
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1) bekezdésében, a 62. § (2) bekezdésében foglalt kizáró okok fennállnak.
Igazolási mód:
A Kbt. 81. § (3) bekezdése és a 321/2015. (X. 30.) Kormányrendelet 1. § (1) bekezdése, valamint a 3. és 4. §-ában foglaltak szerint, az Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum benyújtásával szükséges előzetesen igazolni, hogy AT nem tartozik a Kbt. 62. § (1) és (2) bekezdése szerinti kizáró okok hatálya alá.
A Kr. 15. § (1) bekezdése alapján az alkalmasság igazolásában részt vevő alvállalkozó vagy más szervezet (személy) vonatkozásában az AT ajánlatában csak az EEKD-t nyújt be a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésében foglalt kizáró okok hiányának igazolására.
A Kr. 15. § (2) bekezdése alapján azon alvállalkozók tekintetében, amelyek nem vesznek részt az alkalmasság igazolásában AT ajánlatában a Kbt. 67. § (4) bekezdése szerinti nyilatkozatot nyújt be.
Ajánlatkérő tájékoztatja az Ajánlattevőket, hogy az utólagos igazolási kötelezettség körében a kizáró okok további vizsgálata és igazolása kapcsán a Kbt. 69.§ (4) – (6) bekezdései szerint kell eljárni a Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseiben meghatározottak szerinti.
A Kbt. 69. § (4), illetve (6) bekezdésében foglalt esetben az Ajánlattevőnek a 321/2015. (X. 30.) Korm.rend. 8. §, 10. §, 12-16. §-ában foglaltak szerint kell az igazolásokat benyújtania. Az igazolások benyújtására egyebekben a Kbt. 69. § (11) bek. irányadó. Felhívjuk a figyelmet a Kbt. 64. §-ára, valamint a Kbt. 67. § (3) bekezdésére, valamint a Kbt. 74. § (1) bekezdés a)-b) pontjára is.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése:
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Valamennyi rész tekintetében: Ajánlattevőnek az ajánlatában a Kbt. 67. § (1)-(2) bekezdése, valamint a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdése szerint az EEKD benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy az előirt alkalmassági feltételnek megfelel.
Ajánlatkérő az EEKD kitöltésével történő előzetes igazolás során elfogadja az érintett gazdasági szereplő egyszerű nyilatkozatát - IV. rész α pont kitöltésével - részletes információk kérése nélkül. A Kbt. 69. § (4)-(7) bekezdése alapján felhívott ajánlattevők az alkalmassági feltételnek való megfelelésüket az alábbiak szerint kötelesek igazolni valamennyi rész esetében:
M/1.
Valamennyi rész tekintetében:
Ajánlattevőnek a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet. 21. § (1) bekezdésének a) pontja alapján szükséges benyújtani az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított három évben (36 hónapban), a teljesítésre vonatkozó előírásoknak és a szerződésnek megfelelően teljesített, legjelentősebb szállításainak bemutatását, a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 22. § szerint igazolva, az igazolásban megjelölve
− a teljesítés idejét (a teljesítés kezdő és befejező időpontja év/hó/nap),
− a referencia tárgyát (oly módon, hogy abból az alkalmassági minimum-követelményeknek való megfelelés megállapítható legyen),
− az ellenszolgáltatás nettó értékét,
− a szerződést kötő másik fél megnevezését (a referenciát igazoló nevét és elérhetőségét),
− a teljesítés előírásoknak és a szerződésnek való megfelelőségéről szóló nyilatkozatot.
Amennyiben a bemutatott referencia tárgya bővebb, mint a közbeszerzés tárgya, akkor a referencianyilatkozatban/referenciaigazolásban meg kell adni az alkalmassági követelményekre vonatkozó részmennyiséget, illetve műszaki tartalmat. Valamely referencia akkor minősül a referencia időszakban teljesítettnek, amennyiben a szerződésszerű teljesítés az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított három évben került sor.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Korm. rendelet 24. § (1) bekezdésére. Az előírt alkalmassági követelménynek Ajánlattevők a Kbt. 65. § (6)-(7) és (9), (11) bekezdésében foglaltak betartása mellett is megfelelhetnek.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Alkalmatlan az ajánlattevő (közös ajánlattevők), ha az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított 3 évben összesen nem rendelkezik legalább az alábbi referenciákkal – a(z):
- 1. részben összességében legalább nettó 20 millió Ft értékben tömegspektrométer,
- 2. részben összességében legalább nettó 40 millió Ft értékben tömegspektrométer,
- 3. részben összességében legalább nettó 25 millió Ft értékben kromatográf,
- 4. részben összességében legalább nettó 130 millió Ft értékben olajkiszorítást vizsgáló készülék,
- 5. részben összességében legalább nettó 75 millió Ft értékben olajkiszorítást vizsgáló készülék,
- 6. részben összességében legalább nettó 120 millió Ft értékben olajkiszorítást vizsgáló készülék,
- 7. részben összességében legalább nettó 30 millió Ft értékben tömegspektrométer
szállítására irányuló, a teljesítés előírásoknak és a szerződésnek megfelelően teljesített referenciával.
Az alkalmassági előírás valamennyi részben összességében értendő, tehát több szerződéssel, azaz összességében is igazolható. Ugyanazon referencia több részben is megjelölhető, ahol az elvárt referencia tárgya azonos. Az 1., 2. és 7. részre, valamint a 4-6. részre történő ajánlattétel esetén elegendő a magasabb követelményeknek megfelelni.
Ajánlatkérő az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított 6 éven belül megkezdett és az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított 3 éven belül befejezett szállítást fogadja el referenciaként.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Valamennyi rész tekintetében azonosan: A számla kiegyenlítése a Kbt. 135. § (1), (6) bek. és a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bek. és a szerződés szerint, HUF-ban történik. Előleg kifizetése legfeljebb 50% (a végszámlából kerül elszámolásra), részszámlázás lehetősége nem biztosított. A kifizetésre vonatkozó jszok: 2015.évi CXLIII. tv., 272/2014. (XI. 5.) Kr, 2007.évi CXXVII. tv., 2013.évi V. tv. A részletes fizetési feltételeket a szerződés tartalmazza. Forrás: GINOP-2.3.4-15-2020-00006, utófinanszírozás, 100%-os támogatási intenzitás.
Késedelmi kötbér nettó szerződéses ellenértékének 1%-a/naptári nap, max. 20%-a, amely elérése esetén Ajánlatkérő jogosult a szerződéstől elállni ill. a szerződést felmondani; meghiúsulási kötbér, a nettó szerződéses ellenértékének 30%-a. Jótállás min 12 hónap. Szerződést biztosító mellékkötelezettségeket, részletes fizetési feltételeket a Közbeszerzési Dokumentumok tartalmazza.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2020/07/20 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 13:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 2 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2020/07/20 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 15:00 (óó:pp) Hely: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000448042020/reszletek
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az elektronikus bontás szabályait az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII.19.) Korm.rendelet (továbbiakban: e-Kr.) 15. §-a tartalmazza. A bontási eljárásra irányadó továbbá a Kbt. 68. §-a, különös figyelemmel az (1), (b)-(1c) bekezdésekben foglaltakra.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
x Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
A TED karakterkorlátozása okán a szükséges további infók teljes tartalma a közbeszerzési dokumentációban kerül kifejtésre!
1. AK a teljesítés során a Kbt. 27/A. § szerint jár el.
2. AK a Kbt. 35. § (9) bek. alapján projekttársaság létrehozását kizárja.
1. AK a Kbt. 40-41. § alapján az eljárást elektronikus úton, az EKR-ben bonyolítja le, a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet szabályaival összhangban. Az EKR (https://ekr.gov.hu) használatához és az ajánlattételhez az e-Kr. 6. §-a szerint regisztráció szükséges. AK a Kbt. 39. § (1) bek. megfelelően az eljárás dokumentumait az e-Kr. szerint kizárólag az EKR rendszerben regisztrált AT-k részére biztosítja.
2. Ajánlatkérő valamennyi részben a Kbt. 53. § (6) bekezdése alapján ún. feltételes közbeszerzési eljárást bonyolít le, figyelemmel arra, hogy a fedezetez szükséges pályázat elbírálása folyamatban van.
3. AK a Kbt. 75. § (2) bek. e) pontját nem alkalmazza.
4. Értékelés valamennyi részben: a Kbt. 76. § (2) bek. a) pontja alapján a legalacsonyabb ár.
5. AK a Kbt. 131. § (4) bek. szerint eljárva az elj. nyertesével köt szerződést, vagy – a nyertes visszalépése esetén - az ajánlatok értékelése során a köetkező. legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített szervezettel (személlyel), ha őt az ajánlatok elbírálásáról szóló írásbeli összegezésben megjelölte.
6. AK az M/1 alkalmassági követelmények szerinti feltételek és ezek előírt igazolásimódját a minősített AT-k hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbban állapította meg.
7. AK az aj. kötöttség 2 hónapos időtartama alatt 60 napot ért.
8. A teljes aj.tételi felh-ban valamint az elj. során valamennyi órában megadott határidő közép-európai helyi idő szerint értendő. (CET)
9. Az elj. megindító felh-ban és a dok-ban nem szabályozott kérdésekben a dok. rendelkezései, valamint a közbesz-ről szóló 2015. évi CXLIII. tv. és végrehajtási rend-i az irányadók.
10. FAKSZ: Németh Krisztina, 00210, nemeth.krisztina@electool.com, Electool Beszerzési Szolgáltató Kft.
11. Az ajánlatban benyújtandó nyilatkozatok, dokumentumok:
 Felolvasólap (Kbt. 66. § (5) bek.)
 Nyilatkozat a Kbt. 66. § (2) bekezdés szerint
 Nyilatkozat a Kbt. 67. § (4) bekezdés alapján
 Nyilatkozat folyamatban levő változásbejegyzési eljárásról (nemleges tartalommal is – EEKD)
 Nyilatkozat Kbt. 66. § (6) bek. (Alvállalkozók bevonásáról szóló nyilatkozat - EEKD)
 Nyilatkozat Kbt. 65. § (7) bek.
 Nyilatkozat üzleti titokról
 Nyilatkozat fordításról
 Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum (EEKD)
 Aláírási címpéldány, aláírás minta
 Közös ajánlattételről szóló megállapodás
 Meghatalmazás
 Nyilatkozat az egyenértékűségről
 Nyilatkozat a forgalomba hozatali dokumentumokról
 Nem magyarországi letelepedésű Ajánlattevő nyilatkozata
 Részletes ártáblázat
 Műszaki adatlapok a megajánlott eszközök részletes műszaki leírásával és a gyártó, származási hely, konkrét típus, OTH regisztrációs szám megjelölésével
 A megajánlott termék termékismertetője és/vagy gyártói adatlapja (magyar és/vagy angol nyelven), amelyekből a megajánlott termék műszaki megfelelőségét Ajánlatkérő ellenőrizni tudja, és az igazolható
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § rendelkezései szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/06/19 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák