Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/126
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2020.07.01.
Iktatószám:11100/2020
CPV Kód:50750000-7
Ajánlatkérő:Pécsi Tudományegyetem
Teljesítés helye:HU231;HU231;HU231;HU231;HU231
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Schindler Hungária Lift és Mozgólépcső Kft;OTIS Felvonó Korlátolt Felelősségű Társaság;Schindler Hungária Lift és Mozgólépcső Kft;Schindler Hungária Lift és Mozgólépcső Kft;Schindler Hungária Lift és Mozgólépcső Kft
Ajánlatkérő típusa:Közjogi intézmény
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Oktatás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Pécsi Tudományegyetem
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_89809802
Postai cím: Vasvári Pál Utca 4.
Város: Pécs
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7622
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Kiss Adrienn
Telefon: +36 72501500
E-mail: kiss.adrienn@pte.hu
Fax: +36 72536345
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.pte.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.pte.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
x Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
x Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Felvonók karbantartása és eseti hibajavítása
Hivatkozási szám: EKR001533802019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50750000-7
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Pécsi Tudományegyetem területén működő felvonók karbantartási, hibaelhárítási, a rendeltetésszerű használat során keletkezett hibák javítási munkáinak végzése, az üzemvitel folyamatosságának biztosításával vállalkozási szerződés keretében az alábbiak szerint:
1. rész: 24 db felvonó karbantartása és javítása a műszaki leírásban meghatározottak szerint
2. rész: 26 db felvonó karbantartása és javítása a műszaki leírásban meghatározottak szerint
3. rész: 32 db felvonó karbantartása és javítása a műszaki leírásban meghatározottak szerint
4. rész: 28 db felvonó karbantartása és javítása a műszaki leírásban meghatározottak szerint
5. rész: 8 db felvonó karbantartása és javítása a műszaki leírásban meghatározottak szerint
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 117839399 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: 1. rész: 24 db felvonó karbantartása és javítása
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50750000-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés fő helyszíne: Pécs, Ifjúság u. 13.; Pécs, Szigeti u. 12.; Akác u. 1., József A u. 7.
A karakterkorlátozásra tekintettel a részletes helyszíneket a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Feladat a Pécsi Tudományegyetem területén működő felvonók karbantartási, hibaelhárítási, a rendeltetésszerű használat során keletkezett hibák javítási munkáinak elvégzése, az üzemvitel folyamatosságának biztosításával vállalkozási keretszerződés keretében.
A vállalkozási keretszerződés tervezett mennyisége a szerződés időtartamára vonatkozóan: 24 db felvonó
Az itt megadott mennyiségi adatok tájékoztató jellegű információnak minősülnek, tekintettel arra, hogy ajánlatkérő nem a megadott mennyiségre vállal kötelezettséget, hanem az ismertetett keretösszegre. A keretösszeg kimerítésére Megrendelő nem vállal kötelezettséget, azzal, hogy a keretösszeg 70%-ának mértékéig vállal lehívási kötelezettséget.
Ajánlatkérő fenntartja a magának a jogot, hogy a szerződés időtartam alatt a berendezések mennyiségét növelheti/csökkentheti, attól függően, hogy a Pécsi Tudományegyetem területén új felvonók beüzemelésére, vagy az adott esetben a felvonó veszélytelenítése miatt.
A szerződés időtartamára megállapított keretösszeg nettó 25.062.757,- HUF
A felvonók típusai és paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.
A karbantartással és hibajavítással a nyertes ajánlattevő köteles biztosítani a felvonók biztonságos üzemszerű működését.
Nyertes ajánlattevő a hibabejelentések fogadása céljából a Szerződés időtartama alatt napi 24 órában működő diszpécserszolgálatot köteles működtetni.
A nyertes ajánlattevő feladata a felvonókról, mozgólépcsőkről és mozgójárdákról szóló 146/2014. (V.5.) Korm. rendeletben (a továbbiakban: Korm. rendelet) foglaltak szerint, az ajánlati felhívásban megjelölt időtartam alatt, a közbeszerzési dokumentációban részletesen meghatározott felvonók karbantartása és eseti hibajavítása a jelen műszaki leírásban és vállalkozói szerződéstervezetben részletesen rögzített feltételeknek megfelelően.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 4. Az ajánlati felhívás III.1.3. /M.2.a) pontjában megjelölt szakember szakmai gyakorlatán felüli végzettsége szerinti többlettapasztalata (min. 0 hónap, max. 36 hónap)  5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 95
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Az ár értékelési részszempont tartalmi elemeinek ismertetése:
1. Karbantartás egységára (nettó forint/hónap) - Súlyszám: 40
2. Eseti javítás kiszállási díja (nettó Ft/alkalom) – Súlyszám: 10
3. Eseti javítás rezsi óradíja (nettó Ft/óra) - Súlyszám: 45

II.2.1)
Elnevezés: 2. rész: 26 db felvonó karbantartása és javítása
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50750000-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés fő helyszíne: Pécs, Szigeti u. 12.; Kürt u. 4., Honvéd u. 3., Édesanyák u. 17., Munkácsy M. u. 2.
A karakterkorlátozásra tekintettel a részletes helyszíneket a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Feladat a Pécsi Tudományegyetem területén működő felvonók karbantartási, hibaelhárítási, a rendeltetésszerű használat során keletkezett hibák javítási munkáinak elvégzése, az üzemvitel folyamatosságának biztosításával vállalkozási keretszerződés keretében.
A vállalkozási keretszerződés tervezett mennyisége a szerződés időtartamára vonatkozóan: 26 db felvonó
Az itt megadott mennyiségi adatok tájékoztató jellegű információnak minősülnek, tekintettel arra, hogy ajánlatkérő nem a megadott mennyiségre vállal kötelezettséget, hanem az ismertetett keretösszegre.
A keretösszeg kimerítésére Megrendelő nem vállal kötelezettséget, azzal, hogy a keretösszeg 70%-ának mértékéig vállal lehívási kötelezettséget.
Ajánlatkérő fenntartja a magának a jogot, hogy a szerződés időtartam alatt a berendezések mennyiségét növelheti/csökkentheti, attól függően, hogy a Pécsi Tudományegyetem területén új felvonók beüzemelésére, vagy az adott esetben a felvonó veszélytelenítése miatt.
A szerződés időtartamára megállapított keretösszeg nettó 27.926.883.,- HUF
A felvonók típusait és paramétereit a műszaki leírás tartalmazza:
A karbantartással és hibajavítással a nyertes ajánlattevő köteles biztosítani a felvonók biztonságos üzemszerű működését.
Nyertes ajánlattevő a hibabejelentések fogadása céljából a Szerződés időtartama alatt napi 24 órában működő diszpécserszolgálatot köteles működtetni.
A nyertes ajánlattevő feladata a felvonókról, mozgólépcsőkről és mozgójárdákról szóló 146/2014. (V.5.) Korm. rendeletben (a továbbiakban: Korm. rendelet) foglaltak szerint, az ajánlati felhívásban megjelölt időtartam alatt, a közbeszerzési dokumentációban részletesen meghatározott felvonók karbantartása és eseti hibajavítása a jelen műszaki leírásban és vállalkozói szerződéstervezetben részletesen rögzített feltételeknek megfelelően.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 4. Az ajánlati felhívás III.1.3. /M.2.a) pontjában megjelölt szakember szakmai gyakorlatán felüli végzettsége szerinti többlettapasztalata (min. 0 hónap, max. 36 hónap) 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 95
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Az ár értékelési részszempont tartalmi elemeinek ismertetése:
1. Karbantartás egységára (nettó forint/hónap) - Súlyszám: 40
2. Eseti javítás kiszállási díja (nettó Ft/alkalom) – Súlyszám: 10
3. Eseti javítás rezsi óradíja (nettó Ft/óra) - Súlyszám: 45

II.2.1)
Elnevezés: 3. rész: 32 db felvonó karbantartása és javítása
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50750000-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés fő helyszíne: Pécs, Ifjúság u. 13.; Jakabhegyi u. 6.; Nyár u. 8.; Pacsirta u. 1.; Rákóczi u 2.; Rét u. 2.; Bajnok u. 2.; Akác u. 1.,
A karakterkorlátozásra tekintettel a részletes helyszíneket a KD tartalmazza.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Feladat a Pécsi Tudományegyetem területén működő felvonók karbantartási, hibaelhárítási, a rendeltetésszerű használat során keletkezett hibák javítási munkáinak elvégzése, az üzemvitel folyamatosságának biztosításával vállalkozási keretszerződés keretében.
A vállalkozási keretszerződés tervezett mennyisége a szerződés időtartamára vonatkozóan: 32 db felvonó
Az itt megadott mennyiségi adatok tájékoztató jellegű információnak minősülnek, tekintettel arra, hogy ajánlatkérő nem a megadott mennyiségre vállal kötelezettséget, hanem az ismertetett keretösszegre.
A keretösszeg kimerítésére Megrendelő nem vállal kötelezettséget, azzal, hogy a keretösszeg 70%-ának mértékéig vállal lehívási kötelezettséget.
Ajánlatkérő fenntartja a magának a jogot, hogy a szerződés időtartam alatt a berendezések mennyiségét növelheti/csökkentheti, attól függően, hogy a Pécsi Tudományegyetem területén új felvonók beüzemelésére, vagy az adott esetben a felvonó veszélytelenítése miatt.
A szerződés időtartamára megállapított keretösszeg nettó 36.398.516,-HUF
A felvonók típusait és paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.
A karbantartással és hibajavítással a nyertes ajánlattevő köteles biztosítani a felvonók biztonságos üzemszerű működését.
Nyertes ajánlattevő a hibabejelentések fogadása céljából a Szerződés időtartama alatt napi 24 órában működő diszpécserszolgálatot köteles működtetni.
A nyertes ajánlattevő feladata a felvonókról, mozgólépcsőkről és mozgójárdákról szóló 146/2014. (V.5.) Korm. rendeletben (a továbbiakban: Korm. rendelet) foglaltak szerint, az ajánlati felhívásban megjelölt időtartam alatt, a közbeszerzési dokumentációban részletesen meghatározott felvonók karbantartása és eseti hibajavítása a jelen műszaki leírásban és vállalkozói szerződéstervezetben részletesen rögzített feltételeknek megfelelően.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 4. Az ajánlati felhívás III.1.3. /M.2.a) pontjában megjelölt szakember szakmai gyakorlatán felüli végzettsége szerinti többlettapasztalata (min. 0 hónap, max. 36 hónap) 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 95
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Az ár értékelési részszempont tartalmi elemeinek ismertetése:
1. Karbantartás egységára (nettó forint/hónap) - Súlyszám: 40
2. Eseti javítás kiszállási díja (nettó Ft/alkalom) – Súlyszám: 10
3. Eseti javítás rezsi óradíja (nettó Ft/óra) - Súlyszám: 45

II.2.1)
Elnevezés: 4. rész: 30 db felvonó karbantartása és javítása
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50750000-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés fő helyszíne: A karakterkorlátozásra tekintettel a részletes helyszíneket a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Feladat a Pécsi Tudományegyetem területén működő felvonók karbantartási, hibaelhárítási, a rendeltetésszerű használat során keletkezett hibák javítási munkáinak elvégzése, az üzemvitel folyamatosságának biztosításával vállalkozási keretszerződés keretében.
A vállalkozási keretszerződés tervezett mennyisége a szerződés időtartamára vonatkozóan: 30 db felvonó
Az itt megadott mennyiségi adatok tájékoztató jellegű információnak minősülnek, tekintettel arra, hogy ajánlatkérő nem a megadott mennyiségre vállal kötelezettséget, hanem az ismertetett keretösszegre.
A keretösszeg kimerítésére Megrendelő nem vállal kötelezettséget, azzal, hogy a keretösszeg 70%-ának mértékéig vállal lehívási kötelezettséget.
Ajánlatkérő fenntartja a magának a jogot, hogy a szerződés időtartam alatt a berendezések mennyiségét növelheti/csökkentheti, attól függően, hogy a Pécsi Tudományegyetem területén új felvonók beüzemelésére, vagy az adott esetben a felvonó veszélytelenítése miatt.
A szerződés időtartamára megállapított keretösszeg nettó 26.706.013,- HUF
A felvonók típusait és paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.

A karbantartással és hibajavítással a nyertes ajánlattevő köteles biztosítani a felvonók biztonságos üzemszerű működését.
Nyertes ajánlattevő a hibabejelentések fogadása céljából a Szerződés időtartama alatt napi 24 órában működő diszpécserszolgálatot köteles működtetni.
A nyertes ajánlattevő feladata a felvonókról, mozgólépcsőkről és mozgójárdákról szóló 146/2014. (V.5.) Korm. rendeletben (a továbbiakban: Korm. rendelet) foglaltak szerint, az ajánlati felhívásban megjelölt időtartam alatt, a közbeszerzési dokumentációban részletesen meghatározott felvonók karbantartása és eseti hibajavítása a jelen műszaki leírásban és vállalkozói szerződéstervezetben részletesen rögzített feltételeknek megfelelően
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 4. Az ajánlati felhívás III.1.3. /M.2.a) pontjában megjelölt szakember szakmai gyakorlatán felüli végzettsége szerinti többlettapasztalata (min. 0 hónap, max. 36 hónap)  5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 95
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Az ár értékelési részszempont tartalmi elemeinek ismertetése:
1. Karbantartás egységára (nettó forint/hónap) - Súlyszám: 40
2. Eseti javítás kiszállási díja (nettó Ft/alkalom) – Súlyszám: 10
3. Eseti javítás rezsi óradíja (nettó Ft/óra) - Súlyszám: 45

II.2.1)
Elnevezés: 5. rész: 8 db felvonó karbantartása és javítása
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50750000-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés fő helyszíne: Pécs, Damjanich u. 30.; Ifjúság u. 6.; Dohány u. 5.; Szántó K.J. u. 1/B.; Ifjúság u. 20.; Ifjúság u. 13.; Rét u. 2.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Feladat a Pécsi Tudományegyetem területén működő felvonók karbantartási, hibaelhárítási, a rendeltetésszerű használat során keletkezett hibák javítási munkáinak elvégzése, az üzemvitel folyamatosságának biztosításával vállalkozási keretszerződés keretében.
A vállalkozási keretszerződés tervezett mennyisége a szerződés időtartamára vonatkozóan: 8 db felvonó
Az itt megadott mennyiségi adatok tájékoztató jellegű információnak minősülnek, tekintettel arra, hogy ajánlatkérő nem a megadott mennyiségre vállal kötelezettséget, hanem az ismertetett keretösszegre.
A keretösszeg kimerítésére Megrendelő nem vállal kötelezettséget, azzal, hogy a keretösszeg 70%-ának mértékéig vállal lehívási kötelezettséget.
Ajánlatkérő fenntartja a magának a jogot, hogy a szerződés időtartam alatt a berendezések mennyiségét növelheti/csökkentheti, attól függően, hogy a Pécsi Tudományegyetem területén új felvonók beüzemelésére, vagy az adott esetben a felvonó veszélytelenítése miatt.
A szerződés időtartamára megállapított keretösszeg nettó 1.745.280,- HUF
A felvonók típusait és paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.
A karbantartással és hibajavítással a nyertes ajánlattevő köteles biztosítani a felvonók biztonságos üzemszerű működését.
Nyertes ajánlattevő a hibabejelentések fogadása céljából a Szerződés időtartama alatt napi 24 órában működő diszpécserszolgálatot köteles működtetni.
A nyertes ajánlattevő feladata a felvonókról, mozgólépcsőkről és mozgójárdákról szóló 146/2014. (V.5.) Korm. rendeletben (a továbbiakban: Korm. rendelet) foglaltak szerint, az ajánlati felhívásban megjelölt időtartam alatt, a közbeszerzési dokumentációban részletesen meghatározott felvonók karbantartása és eseti hibajavítása a jelen műszaki leírásban és vállalkozói szerződéstervezetben részletesen rögzített feltételeknek megfelelően
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 4. Az ajánlati felhívás III.1.3. /M.2.a) pontjában megjelölt szakember szakmai gyakorlatán felüli végzettsége szerinti többlettapasztalata (min. 0 hónap, max. 36 hónap) 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 95
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Az ár értékelési részszempont tartalmi elemeinek ismertetése:
1. Karbantartás egységára (nettó forint/hónap) - Súlyszám: 40
2. Eseti javítás kiszállási díja (nettó Ft/alkalom) – Súlyszám: 10
3. Eseti javítás rezsi óradíja (nettó Ft/óra) - Súlyszám: 45

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2019 /S 248 - 614168
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: 1. rész: 24 db felvonó karbantartása és javítása
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2020/06/04 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Schindler Hungária Lift és Mozgólépcső Kft
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_29849620
Postai cím: Budafoki Út 60
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1117
Ország: Magyarország
E-mail: andrea.priegl1@schindler.com
Telefon: +36 209383477
Internetcím(ek): (URL) www.schindler.com
Fax: +36 12069005
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 25062757
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 2 Elnevezés: 2. rész: 26 db felvonó karbantartása és javítása
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2020/06/09 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 4
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 4 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 4
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: OTIS Felvonó Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_54340710
Postai cím: Váci Út 37
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1134
Ország: Magyarország
E-mail: hungary@otis.com
Telefon: +36 14304600
Internetcím(ek): (URL) www.otis.hu
Fax: +36 14304647
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 27926833
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 3 Elnevezés: 3. rész: 32 db felvonó karbantartása és javítása
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2020/06/04 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Schindler Hungária Lift és Mozgólépcső Kft
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_29849620
Postai cím: Budafoki Út 60
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1117
Ország: Magyarország
E-mail: andrea.priegl1@schindler.com
Telefon: +36 209383477
Internetcím(ek): (URL) www.schindler.com
Fax: +36 12069005
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 36398516
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 4 Elnevezés: 4. rész: 30 db felvonó karbantartása és javítása
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2020/06/04 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Schindler Hungária Lift és Mozgólépcső Kft
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_29849620
Postai cím: Budafoki Út 60
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1117
Ország: Magyarország
E-mail: andrea.priegl1@schindler.com
Telefon: +36 209383477
Internetcím(ek): (URL) www.schindler.com
Fax: +36 12069005
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 26706013
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 5 Elnevezés: 5. rész: 8 db felvonó karbantartása és javítása
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2020/06/04 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Schindler Hungária Lift és Mozgólépcső Kft
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_29849620
Postai cím: Budafoki Út 60
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1117
Ország: Magyarország
E-mail: andrea.priegl1@schindler.com
Telefon: +36 209383477
Internetcím(ek): (URL) www.schindler.com
Fax: +36 12069005
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 1745280
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
1. ajánlati rész: Nyertes ajánlattevő neve, címe, adószáma: Schindler Hungária Lift és Mozgólépcső Kft. (1117 Budapest, Budafoki Út 60.; 10392380243) További ajánlattevők neve, címe, adószáma: OTIS Felvonó Korlátolt Felelősségű Társaság (1134 Budapest, Váci Út 37.,10385054241), "NYÍR-LIFT" Felvonószerelő- Javító és Karbantartó Korlátolt Felelősségű Társaság (1034 Budapest, Kenyeres Utca 44. 1/2, 10352315241)
2. ajánlati rész: Nyertes ajánlattevő neve, címe, adószáma: OTIS Felvonó Korlátolt Felelősségű Társaság (1134 Budapest, Váci Út 37., 10385054241) További ajánlattevők neve, címe, adószáma: Schindler Hungária Lift és Mozgólépcső Kft. (1117 Budapest, Budafoki Út 60.; 10392380243), Mesterlift Ipari,Kivitelező,Szolgáltató-Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (7630 Pécs, Út 6., 10663457202), "NYÍR-LIFT" Felvonószerelő- Javító és Karbantartó Korlátolt Felelősségű Társaság (1034 Budapest, Kenyeres Utca 44. 1/2, 10352315241)
3. ajánlati rész: Nyertes ajánlattevő neve, címe, adószáma: Schindler Hungária Lift és Mozgólépcső Kft. (1117 Budapest, Budafoki Út 60.; 10392380243) További ajánlattevők neve, címe, adószáma: OTIS Felvonó Korlátolt Felelősségű Társaság (1134 Budapest, Váci Út 37., 10385054241)
4. ajánlati rész: Nyertes ajánlattevő neve, címe, adószáma: Schindler Hungária Lift és Mozgólépcső Kft. (1117 Budapest, Budafoki Út 60.; 10392380243) További ajánlattevők neve, címe, adószáma: OTIS Felvonó Korlátolt Felelősségű Társaság (1134 Budapest, Váci Út 37., 10385054241)
5. ajánlati rész: Nyertes ajánlattevő neve, címe, adószáma: Schindler Hungária Lift és Mozgólépcső Kft. (1117 Budapest, Budafoki Út 60.; 10392380243) További ajánlattevők neve, címe, adószáma: OTIS Felvonó Korlátolt Felelősségű Társaság (1134 Budapest, Váci Út 37., 10385054241), Mesterlift Ipari,Kivitelező,Szolgáltató-Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (7630 Pécs, Út 6., 10663457202)
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § (3) bekezdése szerint történik.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/06/25 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)