Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/57
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás - Közszolgáltatások/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2020.03.20.
Iktatószám:3583/2020
CPV Kód:38420000-5
Ajánlatkérő:NKM Földgázhálózati Kft.
Teljesítés helye:HU11;HU11;HU11;HU11;HU11;HU11;HU11;HU11
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2020.04.20.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás - Közszolgáltatások
2014/25/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: NKM Földgázhálózati Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_73120625
Postai cím: II. János Pál pápa tér 20
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1081
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Baross Orsolya
Telefon: +36 207459302
E-mail: baross.orsolya@nkm.energy
Fax: +36 14771236
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.nkmhalozat.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000172882020/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000172882020/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.6) Fő tevékenység
x Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Gázmérők beszerzése
Hivatkozási szám: EKR000172882020
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38420000-5
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Ajánlatkérő részére membrános, forgódugattyús gázmérők beszerzése az alábbi részek szerint:
1. rész: G 4 hőfok kompenzátoros egy csonkú membrános vagy azzal egyenértékű gázmérő beszerzése
2. rész: G 4 hőfok kompenzátoros kétcsonkú (110-es csonktávolságú) membrános vagy azzal egyenértékű gázmérő beszerzése
3. rész: G 4 hőfok kompenzátoros (152-es csonktávolságú) membrános vagy azzal egyenértékű gázmérő beszerzése
4. rész: G 4 hőfok kompenzátoros kétcsonkú (250-es csonktávolságú) membrános vagy azzal egyenértékű gázmérő beszerzése
5. rész: G 6 hőfok kompenzátoros kétcsonkú (250-es csonktávolságú) membrános vagy azzal egyenértékű gázmérő beszerzése
6. rész: G 160 (DN 100) forgódugattyús vagy azzal egyenértékű gázmérő beszerzése
7. rész: G 250 (DN 100) forgódugattyús vagy azzal egyenértékű gázmérő beszerzése
8. rész: G 400 (DN 150) forgódugattyús vagy azzal egyenértékű gázmérő beszerzése
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: G4 hőfok komp. egycs. membr. gázmérő beszerzése
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38420000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: NKM Földgázszolgáltató Zrt., Központi raktár, cím: 1101 Budapest Salgótarjáni út 45.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés az NKM Földgázhálózati Kft. részére G4 hőfok kompenzátoros egycsonkú membrános gázmérő beszerzése az alábbiak szerint:
1. G 4 hőfok kompenzátoros egy csonkú

Tervezett mennyiség: 46 darab/negyedév, összesen 364 darab/2020,2021 év
(szállítás a negyedév első hónap 10-éig)

Ajánlatkérő a keretmennyiség 100 %-ára vállal lehívási kötelezettséget.
Ajánlatkérő az itt feltüntetett, beszerzésre kerülő összmennyiség esetében fenntartja a jogot, hogy attól a szerződés teljes időtartama alatt + 30%-ban eltérjen.


A részletes műszaki tartalom a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban kerül meghatározásra.
A részletes műszaki leírást, a közbeszerzési dokumentumok Műszaki specifikáció c. része tartalmazza.
Nyertes Ajánlattevő köteles konszignációs készlet kialakítására AK telephelyén (1101 Budapest Salgótarjáni út 45.) a szerződéstervezet szerint.
A konszignációs raktáron lévő Árukról és árumozgásokról a Vevő köteles naprakész, elkülönített nyilvántartást vezetni. Vevő jogosult az Árukat a telephelyein lévő konszignációs raktárba a Szállító előzetes értesítése nélkül átszállítani, ebben az esetben Vevő a Szállítót az Áruk áttárolását követő 5 munkanapon belül írásban értesíti.
A Keretszerződés tartalmazza a Minimum mennyiséget, melyet Szállítónak a Vevő raktárában – folyamatosan biztosítani kell. Felek megállapodnak, hogy Vevő a konszignációs készlet feletti eseti megrendelések kiadására is jogosult a Keretszerződés időbeli hatálya alatt, több alkalommal, időponthoz nem kötötten. Ebben az esetben a megrendelésre kerülő Áruk lejelentése és kifizetése a konszignációs készlet tárgyhavi lejelentésével, valamint kifizetésével történik.
Szállító a Vevő által megküldött nyilvántartás alapján havonta egy alkalommal, a Vevő által kiadott teljesítési igazolás birtokában, a teljesítésigazolás kézhezvételétől számított 5 napon belül jogosult számla kiállítására a teljesítési igazolásban meghatározott tartalommal. A számla kiállítása az Áfa tv. 58.§ előírásai szerint történik.
A részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.
( az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása; csak árubeszerzések esetében -jelölje meg, hogy a pályázatok adásvételre, lízingre, bérletre, részletvételre, vagy ezek kombinációjára irányulnak-e )
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Az időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható igen
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése: Vevő a szerződés 24 hónapos időszak időbeli hatályát legkésőbb az aláírástól számított 23. hónap utolsó napjáig megtett egyoldalú nyilatkozatával a 24. hónap lejártától számított 12 hónappal meghosszabbíthatja külön szerződésmódosítás nélkül, amennyiben a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmennyiséget.
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése:
Ajánlatkérő a II.2.4) pontban feltüntetett, beszerzésre kerülő keretösszeg esetében fenntartja a jogot, hogy attól a szerződés teljes időtartama alatt + 30%-ban eltérjen.

Opcióként meghatározott mennyiség lehívásának feltétele: Ajánlatkérő abban az esetben hívhatja le az opcióként megjelölt mennyiséget, amennyiben a termékek tervezett keretmennyiségei már teljes mértékben megrendelésre kerültek. Ajánlatkérő nem köteles az opcionális mennyiségből lehívásra. Az opciós mennyiség teljesítésére vonatkozó teljesítési határidő: az opciós mennyiségre vonatkozó egyedi megrendelés kézhezvételétől számított 28 naptári nap.

Az opciós mennyiség lehívásának véghatárideje: a nem opciós mennyiség végteljesítési határideje, azaz a szerződéses időtartam lejárta.

Ajánlatkérő a lehívást megelőzően 90 naptári nappal írásban értesíti az ajánlattevőt az opciós mennyiség igénybevételéről, annak mértékéről, mely értesítés még nem a konkrét egyedi megrendelés. Az adásvételi szerződés hatálya alatt opcionálisan lehívásra kerülő eszközök egységára az utolsó keretmennyiségből lehívásra kerülő termékek egységárával megegyezik.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információ
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A konszignációs készlet első feltöltése a szerződés aláírásától számított 45 naptári napon belül meg kell történnie.
A konszignációs készlet feletti eseti megrendelések teljesítésének határideje a megrendelést követő 30 naptári nap.
AK felhívja a figyelmet, hogy konszignációs raktár létrehozási kötelezettsége van AT-nek. Továbbiak a szerződéstervezetben.

II.2.1)
Elnevezés: : G4 hőfok komp. (110-es csonkt.) membr. gázmérő
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38420000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: A teljesítés fő helyszíne: NKM Földgázszolgáltató Zrt., Központi raktár, cím: 1101 Budapest Salgótarjáni út 45.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés az NKM Földgázhálózati Kft. részére G 4 hőfok kompenzátoros kétcsonkú (110-es csonktávolságú) membrános gázmérő beszerzése az alábbiak szerint:
2. G 4 hőfok kompenzátoros két csonkú gázmérő (110 mm-es csonktávolságú)
Tervezett mennyiség: 72 darab/negyedév, összesen 572 darab/2020,2021 év
(szállítás a negyedév első hónap 10-éig)
Ajánlatkérő a keretmennyiség 100 %-ára vállal lehívási kötelezettséget.
Ajánlatkérő az itt feltüntetett, beszerzésre kerülő összmennyiség esetében fenntartja a jogot, hogy attól a szerződés teljes időtartama alatt + 30%-ban eltérjen

A részletes műszaki tartalom a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban kerül meghatározásra.
A részletes műszaki leírást, a közbeszerzési dokumentumok Műszaki specifikáció c. része tartalmazza.
Nyertes Ajánlattevő köteles konszignációs készlet kialakítására AK telephelyén (1101 Budapest Salgótarjáni út 45.) a szerződéstervezet szerint.
A konszignációs raktáron lévő Árukról és árumozgásokról a Vevő köteles naprakész, elkülönített nyilvántartást vezetni. Vevő jogosult az Árukat a telephelyein lévő konszignációs raktárba a Szállító előzetes értesítése nélkül átszállítani, ebben az esetben Vevő a Szállítót az Áruk áttárolását követő 5 munkanapon belül írásban értesíti.
A Keretszerződés tartalmazza a Minimum mennyiséget, melyet Szállítónak a Vevő raktárában – folyamatosan biztosítani kell. Felek megállapodnak, hogy Vevő a konszignációs készlet feletti eseti megrendelések kiadására is jogosult a Keretszerződés időbeli hatálya alatt, több alkalommal, időponthoz nem kötötten. Ebben az esetben a megrendelésre kerülő Áruk lejelentése és kifizetése a konszignációs készlet tárgyhavi lejelentésével, valamint kifizetésével történik.
Szállító a Vevő által megküldött nyilvántartás alapján havonta egy alkalommal, a Vevő által kiadott teljesítési igazolás birtokában, a teljesítésigazolás kézhezvételétől számított 5 napon belül jogosult számla kiállítására a teljesítési igazolásban meghatározott tartalommal. A számla kiállítása az Áfa tv. 58.§ előírásai szerint történik.
A részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza
( az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása; csak árubeszerzések esetében -jelölje meg, hogy a pályázatok adásvételre, lízingre, bérletre, részletvételre, vagy ezek kombinációjára irányulnak-e )
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Az időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható igen
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése: Vevő a szerződés 24 hónapos időszak időbeli hatályát legkésőbb az aláírástól számított 23. hónap utolsó napjáig megtett egyoldalú nyilatkozatával a 24. hónap lejártától számított 12 hónappal meghosszabbíthatja külön szerződésmódosítás nélkül. amennyiben a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmennyiséget.
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése:
Ajánlatkérő a II.2.4) pontban feltüntetett, beszerzésre kerülő keretösszeg esetében fenntartja a jogot, hogy attól a szerződés teljes időtartama alatt + 30%-ban eltérjen.

Opcióként meghatározott mennyiség lehívásának feltétele: Ajánlatkérő abban az esetben hívhatja le az opcióként megjelölt mennyiséget, amennyiben a termékek tervezett keretmennyiségei már teljes mértékben megrendelésre kerültek. Ajánlatkérő nem köteles az opcionális mennyiségből lehívásra. Az opciós mennyiség teljesítésére vonatkozó teljesítési határidő: az opciós mennyiségre vonatkozó egyedi megrendelés kézhezvételétől számított 28 naptári nap.

Az opciós mennyiség lehívásának véghatárideje: a nem opciós mennyiség végteljesítési határideje, azaz a szerződéses időtartam lejárta.

Ajánlatkérő a lehívást megelőzően 90 naptári nappal írásban értesíti az ajánlattevőt az opciós mennyiség igénybevételéről, annak mértékéről, mely értesítés még nem a konkrét egyedi megrendelés. Az adásvételi szerződés hatálya alatt opcionálisan lehívásra kerülő eszközök egységára az utolsó keretmennyiségből lehívásra kerülő termékek egységárával megegyezik.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információ
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A konszignációs készlet első feltöltése a szerződés aláírásától számított 45 naptári napon belül meg kell történnie.
A konszignációs készlet feletti eseti megrendelések teljesítésének határideje a megrendelést követő 30 naptári nap.
AK felhívja a figyelmet, hogy konszignációs raktár létrehozási kötelezettsége van AT-nek. Továbbiak a szerződéstervezetben.

II.2.1)
Elnevezés: G 4 hőfok komp. (152-es csonkt.) membr. gázmérő be
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38420000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: NKM Földgázszolgáltató Zrt., Központi raktár, cím: 1101 Budapest Salgótarjáni út 45.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés NKM Földgázhálózati Kft. részére G 4 hőfok kompenzátoros (152-es csonktávolságú) membrános gázmérő beszerzése az alábbiak szerint:
3. G 4 hőfok. kompenzátoros (152-es csonktávolságú)
Tervezett mennyiség: 260 darab/negyedév, összesen 2080 darab/2020., 2021. év
(szállítás a negyedév első hónap 10-éig)
Ajánlatkérő a keretmennyiség 100 %-ára vállal lehívási kötelezettséget.
Ajánlatkérő az itt feltüntetett, beszerzésre kerülő összmennyiség esetében fenntartja a jogot, hogy attól a szerződés teljes időtartama alatt + 30%-ban eltérjen


A részletes műszaki leírást, a közbeszerzési dokumentumok Műszaki specifikáció c. része tartalmazza.
Nyertes Ajánlattevő köteles konszignációs készlet kialakítására AK telephelyén (1101 Budapest Salgótarjáni út 45.) a szerződéstervezet szerint.
A konszignációs raktáron lévő Árukról és árumozgásokról a Vevő köteles naprakész, elkülönített nyilvántartást vezetni. Vevő jogosult az Árukat a telephelyein lévő konszignációs raktárba a Szállító előzetes értesítése nélkül átszállítani, ebben az esetben Vevő a Szállítót az Áruk áttárolását követő 5 munkanapon belül írásban értesíti.
A Keretszerződés tartalmazza a Minimum mennyiséget, melyet Szállítónak a Vevő raktárában – folyamatosan biztosítani kell. Felek megállapodnak, hogy Vevő a konszignációs készlet feletti eseti megrendelések kiadására is jogosult a Keretszerződés időbeli hatálya alatt, több alkalommal, időponthoz nem kötötten. Ebben az esetben a megrendelésre kerülő Áruk lejelentése és kifizetése a konszignációs készlet tárgyhavi lejelentésével, valamint kifizetésével történik.
Szállító a Vevő által megküldött nyilvántartás alapján havonta egy alkalommal, a Vevő által kiadott teljesítési igazolás birtokában, a teljesítésigazolás kézhezvételétől számított 5 napon belül jogosult számla kiállítására a teljesítési igazolásban meghatározott tartalommal. A számla kiállítása az Áfa tv. 58.§ előírásai szerint történik.
A részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.
( az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása; csak árubeszerzések esetében -jelölje meg, hogy a pályázatok adásvételre, lízingre, bérletre, részletvételre, vagy ezek kombinációjára irányulnak-e )
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Az időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható igen
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése: Vevő a szerződés 24 hónapos időszak időbeli hatályát legkésőbb az aláírástól számított 23. hónap utolsó napjáig megtett egyoldalú nyilatkozatával a 24. hónap lejártától számított 12 hónappal meghosszabbíthatja külön szerződésmódosítás nélkül. amennyiben a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmennyiséget.
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése:
Ajánlatkérő a II.2.4) pontban feltüntetett, beszerzésre kerülő keretösszeg esetében fenntartja a jogot, hogy attól a szerződés teljes időtartama alatt + 30%-ban eltérjen.

Opcióként meghatározott mennyiség lehívásának feltétele: Ajánlatkérő abban az esetben hívhatja le az opcióként megjelölt mennyiséget, amennyiben a termékek tervezett keretmennyiségei már teljes mértékben megrendelésre kerültek. Ajánlatkérő nem köteles az opcionális mennyiségből lehívásra. Az opciós mennyiség teljesítésére vonatkozó teljesítési határidő: az opciós mennyiségre vonatkozó egyedi megrendelés kézhezvételétől számított 28 naptári nap.

Az opciós mennyiség lehívásának véghatárideje: a nem opciós mennyiség végteljesítési határideje, azaz a szerződéses időtartam lejárta.

Ajánlatkérő a lehívást megelőzően 90 naptári nappal írásban értesíti az ajánlattevőt az opciós mennyiség igénybevételéről, annak mértékéről, mely értesítés még nem a konkrét egyedi megrendelés. Az adásvételi szerződés hatálya alatt opcionálisan lehívásra kerülő eszközök egységára az utolsó keretmennyiségből lehívásra kerülő termékek egységárával megegyezik.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információ
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A konszignációs készlet első feltöltése a szerződés aláírásától számított 45 naptári napon belül meg kell történnie.
A konszignációs készlet feletti eseti megrendelések teljesítésének határideje a megrendelést követő 30 naptári nap.
AK felhívja a figyelmet, hogy konszignációs raktár létrehozási kötelezettsége van AT-nek. Továbbiak a szerződéstervezetben.

II.2.1)
Elnevezés: G 4 hőfok komp. (250-es csonkt.) membr. gázmérő b
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38420000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: NKM Földgázszolgáltató Zrt., Központi raktár, cím: 1101 Budapest Salgótarjáni út 45.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés az NKM Földgázhálózati Kft. részére G 4 hőfok kompenzátoros kétcsonkú (250-es csonktávolságú) gázmérő beszerzése az alábbiak szerint:
4. G4 membrános
Tervezett mennyiség: 845 darab/negyedév, összesen 6760 darab/2020., 2021. év
(szállítás a negyedév első hónap 10-éig)
Ajánlatkérő a keretmennyiség 100 %-ára vállal lehívási kötelezettséget.
Ajánlatkérő az itt feltüntetett, beszerzésre kerülő összmennyiség esetében fenntartja a jogot, hogy attól a szerződés teljes időtartama alatt + 30%-ban eltérjen

A részletes műszaki tartalom a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban kerül meghatározásra.
A részletes műszaki leírást, a közbeszerzési dokumentumok Műszaki specifikáció c. része tartalmazza.
Nyertes Ajánlattevő köteles konszignációs készlet kialakítására AK telephelyén (1101 Budapest Salgótarjáni út 45.) a szerződéstervezet szerint.
A konszignációs raktáron lévő Árukról és árumozgásokról a Vevő köteles naprakész, elkülönített nyilvántartást vezetni.
Vevő jogosult az Árukat a telephelyein lévő konszignációs raktárba a Szállító előzetes értesítése nélkül átszállítani, ebben az esetben Vevő a Szállítót az Áruk áttárolását követő 5 munkanapon belül írásban értesíti.
A Keretszerződés tartalmazza a Minimum mennyiséget, melyet Szállítónak a Vevő raktárában – folyamatosan biztosítani kell. Felek megállapodnak, hogy Vevő a konszignációs készlet feletti eseti megrendelések kiadására is jogosult a Keretszerződés időbeli hatálya alatt, több alkalommal, időponthoz nem kötötten. Ebben az esetben a megrendelésre kerülő Áruk lejelentése és kifizetése a konszignációs készlet tárgyhavi lejelentésével, valamint kifizetésével történik.
Szállító a Vevő által megküldött nyilvántartás alapján havonta egy alkalommal, a Vevő által kiadott teljesítési igazolás birtokában, a teljesítésigazolás kézhezvételétől számított 5 napon belül jogosult számla kiállítására a teljesítési igazolásban meghatározott tartalommal. A számla kiállítása az Áfa tv. 58.§ előírásai szerint történik.
A részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.
( az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása; csak árubeszerzések esetében -jelölje meg, hogy a pályázatok adásvételre, lízingre, bérletre, részletvételre, vagy ezek kombinációjára irányulnak-e )
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Az időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható igen
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése: Vevő a szerződés 24 hónapos időszak időbeli hatályát legkésőbb az aláírástól számított 23. hónap utolsó napjáig megtett egyoldalú nyilatkozatával a 24. hónap lejártától számított 12 hónappal meghosszabbíthatja külön szerződésmódosítás nélkül. amennyiben a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmennyiséget.
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése:
Ajánlatkérő a II.2.4) pontban feltüntetett, beszerzésre kerülő keretösszeg esetében fenntartja a jogot, hogy attól a szerződés teljes időtartama alatt + 30%-ban eltérjen.

Opcióként meghatározott mennyiség lehívásának feltétele: Ajánlatkérő abban az esetben hívhatja le az opcióként megjelölt mennyiséget, amennyiben a termékek tervezett keretmennyiségei már teljes mértékben megrendelésre kerültek. Ajánlatkérő nem köteles az opcionális mennyiségből lehívásra. Az opciós mennyiség teljesítésére vonatkozó teljesítési határidő: az opciós mennyiségre vonatkozó egyedi megrendelés kézhezvételétől számított 28 naptári nap.

Az opciós mennyiség lehívásának véghatárideje: a nem opciós mennyiség végteljesítési határideje, azaz a szerződéses időtartam lejárta.

Ajánlatkérő a lehívást megelőzően 90 naptári nappal írásban értesíti az ajánlattevőt az opciós mennyiség igénybevételéről, annak mértékéről, mely értesítés még nem a konkrét egyedi megrendelés. Az adásvételi szerződés hatálya alatt opcionálisan lehívásra kerülő eszközök egységára az utolsó keretmennyiségből lehívásra kerülő termékek egységárával megegyezik.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információ
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A konszignációs készlet első feltöltése a szerződés aláírásától számított 45 naptári napon belül meg kell történnie.
A konszignációs készlet feletti eseti megrendelések teljesítésének határideje a megrendelést követő 30 naptári nap.
AK felhívja a figyelmet, hogy konszignációs raktár létrehozási kötelezettsége van AT-nek. Továbbiak a szerződéstervezetben.

II.2.1)
Elnevezés: G 6 hőfok. komp. (250-es csonktávolságú) membr. gá
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38420000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: NKM Földgázszolgáltató Zrt., Központi raktár, cím: 1101 Budapest Salgótarjáni út 45.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés NKM Földgázhálózati Kft. részére G6 hőfok kompenzátoros kétcsonkú (250-es csonktávolságú) membrános gázmérő beszerzése az alábbiak szerint:
G 6 hőfok. kompenzátoros kétcsonkú (250-es csonktávolságú)
Tervezett mennyiség: 10 darab/negyedév, összesen 83 darab/2020., 2021. év
(szállítás a negyedév első hónap 10-éig)
Ajánlatkérő a keretmennyiség 100 %-ára vállal lehívási kötelezettséget.
Ajánlatkérő az itt feltüntetett, beszerzésre kerülő összmennyiség esetében fenntartja a jogot, hogy attól a szerződés teljes időtartama alatt + 30%-ban eltérjen

A részletes műszaki tartalom a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban kerül meghatározásra.
A részletes műszaki leírást, a közbeszerzési dokumentumok Műszaki specifikáció c. része tartalmazza.
Nyertes Ajánlattevő köteles konszignációs készlet kialakítására AK telephelyén (1101 Budapest Salgótarjáni út 45.) a szerződéstervezet szerint.
A konszignációs raktáron lévő Árukról és árumozgásokról a Vevő köteles naprakész, elkülönített nyilvántartást vezetni. Vevő jogosult az Árukat a telephelyein lévő konszignációs raktárba a Szállító előzetes értesítése nélkül átszállítani, ebben az esetben Vevő a Szállítót az Áruk áttárolását követő 5 munkanapon belül írásban értesíti.
A Keretszerződés tartalmazza a Minimum mennyiséget, melyet Szállítónak a Vevő raktárában – folyamatosan biztosítani kell. Felek megállapodnak, hogy Vevő a konszignációs készlet feletti eseti megrendelések kiadására is jogosult a Keretszerződés időbeli hatálya alatt, több alkalommal, időponthoz nem kötötten. Ebben az esetben a megrendelésre kerülő Áruk lejelentése és kifizetése a konszignációs készlet tárgyhavi lejelentésével, valamint kifizetésével történik.
Szállító a Vevő által megküldött nyilvántartás alapján havonta egy alkalommal, a Vevő által kiadott teljesítési igazolás birtokában, a teljesítésigazolás kézhezvételétől számított 5 napon belül jogosult számla kiállítására a teljesítési igazolásban meghatározott tartalommal. A számla kiállítása az Áfa tv. 58.§ előírásai szerint történik.
A részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.
( az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása; csak árubeszerzések esetében -jelölje meg, hogy a pályázatok adásvételre, lízingre, bérletre, részletvételre, vagy ezek kombinációjára irányulnak-e )
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Az időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható igen
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése: Vevő a szerződés 24 hónapos időszak időbeli hatályát legkésőbb az aláírástól számított 23. hónap utolsó napjáig megtett egyoldalú nyilatkozatával a 24. hónap lejártától számított 12 hónappal meghosszabbíthatja külön szerződésmódosítás nélkül. amennyiben a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmennyiséget.
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése:
Ajánlatkérő a II.2.4) pontban feltüntetett, beszerzésre kerülő keretösszeg esetében fenntartja a jogot, hogy attól a szerződés teljes időtartama alatt + 30%-ban eltérjen.

Opcióként meghatározott mennyiség lehívásának feltétele: Ajánlatkérő abban az esetben hívhatja le az opcióként megjelölt mennyiséget, amennyiben a termékek tervezett keretmennyiségei már teljes mértékben megrendelésre kerültek. Ajánlatkérő nem köteles az opcionális mennyiségből lehívásra. Az opciós mennyiség teljesítésére vonatkozó teljesítési határidő: az opciós mennyiségre vonatkozó egyedi megrendelés kézhezvételétől számított 28 naptári nap.

Az opciós mennyiség lehívásának véghatárideje: a nem opciós mennyiség végteljesítési határideje, azaz a szerződéses időtartam lejárta.

Ajánlatkérő a lehívást megelőzően 90 naptári nappal írásban értesíti az ajánlattevőt az opciós mennyiség igénybevételéről, annak mértékéről, mely értesítés még nem a konkrét egyedi megrendelés. Az adásvételi szerződés hatálya alatt opcionálisan lehívásra kerülő eszközök egységára az utolsó keretmennyiségből lehívásra kerülő termékek egységárával megegyezik.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információ
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A konszignációs készlet első feltöltése a szerződés aláírásától számított 45 naptári napon belül meg kell történnie.
A konszignációs készlet feletti eseti megrendelések teljesítésének határideje a megrendelést követő 30 naptári nap.
AK felhívja a figyelmet, hogy konszignációs raktár létrehozási kötelezettsége van AT-nek. Továbbiak a szerződéstervezetben.

II.2.1)
Elnevezés: G160 (DN100) forgódugattyús gm. beszerzése
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38420000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: A teljesítés fő helyszíne: NKM Földgázszolgáltató Zrt., Központi raktár, cím: 1101 Budapest Salgótarjáni út 45.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés az NKM Földgázhálózati Kft. részére forgódugattyús gázmérő beszerzése az alábbiak szerint:
G 160 (DN 100) forgódugattyús
Tervezett mennyiség: 5 darab/negyedév, összesen 41 darab/2020., 2021. év (szállítás a negyedév első hónap 10-éig)
Ajánlatkérő a keretmennyiség 100 %-ára vállal lehívási kötelezettséget.
Ajánlatkérő az itt feltüntetett, beszerzésre kerülő összmennyiség esetében fenntartja a jogot, hogy attól a szerződés teljes időtartama alatt + 30%-ban eltérjen

A részletes műszaki tartalom a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban kerül meghatározásra.
A részletes műszaki leírást, a közbeszerzési dokumentumok Műszaki specifikáció c. része tartalmazza.
Nyertes Ajánlattevő köteles konszignációs készlet kialakítására AK telephelyén (1101 Budapest Salgótarjáni út 45.) a szerződéstervezet szerint.
A konszignációs raktáron lévő Árukról és árumozgásokról a Vevő köteles naprakész, elkülönített nyilvántartást vezetni. Vevő jogosult az Árukat a telephelyein lévő konszignációs raktárba a Szállító előzetes értesítése nélkül átszállítani, ebben az esetben Vevő a Szállítót az Áruk áttárolását követő 5 munkanapon belül írásban értesíti.
A Keretszerződés tartalmazza a Minimum mennyiséget, melyet Szállítónak a Vevő raktárában – folyamatosan biztosítani kell. Felek megállapodnak, hogy Vevő a konszignációs készlet feletti eseti megrendelések kiadására is jogosult a Keretszerződés időbeli hatálya alatt, több alkalommal, időponthoz nem kötötten. Ebben az esetben a megrendelésre kerülő Áruk lejelentése és kifizetése a konszignációs készlet tárgyhavi lejelentésével, valamint kifizetésével történik.
Szállító a Vevő által megküldött nyilvántartás alapján havonta egy alkalommal, a Vevő által kiadott teljesítési igazolás birtokában, a teljesítésigazolás kézhezvételétől számított 5 napon belül jogosult számla kiállítására a teljesítési igazolásban meghatározott tartalommal. A számla kiállítása az Áfa tv. 58.§ előírásai szerint történik.
A részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.
( az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása; csak árubeszerzések esetében -jelölje meg, hogy a pályázatok adásvételre, lízingre, bérletre, részletvételre, vagy ezek kombinációjára irányulnak-e )
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Az időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható igen
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése: Vevő a szerződés 24 hónapos időszak időbeli hatályát legkésőbb az aláírástól számított 23. hónap utolsó napjáig megtett egyoldalú nyilatkozatával a 24. hónap lejártától számított 12 hónappal meghosszabbíthatja külön szerződésmódosítás nélkül. amennyiben a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmennyiséget.
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése:
Ajánlatkérő a II.2.4) pontban feltüntetett, beszerzésre kerülő keretösszeg esetében fenntartja a jogot, hogy attól a szerződés teljes időtartama alatt + 30%-ban eltérjen.

Opcióként meghatározott mennyiség lehívásának feltétele: Ajánlatkérő abban az esetben hívhatja le az opcióként megjelölt mennyiséget, amennyiben a termékek tervezett keretmennyiségei már teljes mértékben megrendelésre kerültek. Ajánlatkérő nem köteles az opcionális mennyiségből lehívásra. Az opciós mennyiség teljesítésére vonatkozó teljesítési határidő: az opciós mennyiségre vonatkozó egyedi megrendelés kézhezvételétől számított 28 naptári nap.

Az opciós mennyiség lehívásának véghatárideje: a nem opciós mennyiség végteljesítési határideje, azaz a szerződéses időtartam lejárta.

Ajánlatkérő a lehívást megelőzően 90 naptári nappal írásban értesíti az ajánlattevőt az opciós mennyiség igénybevételéről, annak mértékéről, mely értesítés még nem a konkrét egyedi megrendelés. Az adásvételi szerződés hatálya alatt opcionálisan lehívásra kerülő eszközök egységára az utolsó keretmennyiségből lehívásra kerülő termékek egységárával megegyezik.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információ
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A konszignációs készlet első feltöltése a szerződés aláírásától számított 45 naptári napon belül meg kell történnie.
A konszignációs készlet feletti eseti megrendelések teljesítésének határideje a megrendelést követő 30 naptári nap.
AK felhívja a figyelmet, hogy konszignációs raktár létrehozási kötelezettsége van AT-nek. Továbbiak a szerződéstervezetben.

II.2.1)
Elnevezés: G250 (DN100) forgódugattyús gm. beszerzése
Rész száma: 7
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38420000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: NKM Földgázszolgáltató Zrt., Központi raktár, cím: 1101 Budapest Salgótarjáni út 45.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
G 250 (DN 100) forgódugattyús
Tervezett mennyiség: 3 darab/negyedév, összesen 20 darab/2020., 2021. év
(szállítás a negyedév első hónap 10-éig)

Ajánlatkérő a keretmennyiség 100 %-ára vállal lehívási kötelezettséget.
Ajánlatkérő az itt feltüntetett, beszerzésre kerülő összmennyiség esetében fenntartja a jogot, hogy attól a szerződés teljes időtartama alatt + 30%-ban eltérjen

A részletes műszaki tartalom a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban kerül meghatározásra.
A részletes műszaki leírást, a közbeszerzési dokumentumok Műszaki specifikáció c. része tartalmazza.
Nyertes Ajánlattevő köteles konszignációs készlet kialakítására AK telephelyén (1101 Budapest Salgótarjáni út 45.) a szerződéstervezet szerint.
A konszignációs raktáron lévő Árukról és árumozgásokról a Vevő köteles naprakész, elkülönített nyilvántartást vezetni.
Vevő jogosult az Árukat a telephelyein lévő konszignációs raktárba a Szállító előzetes értesítése nélkül átszállítani, ebben az esetben Vevő a Szállítót az Áruk áttárolását követő 5 munkanapon belül írásban értesíti.
A Keretszerződés tartalmazza a Minimum mennyiséget, melyet Szállítónak a Vevő raktárában – folyamatosan biztosítani kell. Felek megállapodnak, hogy Vevő a konszignációs készlet feletti eseti megrendelések kiadására is jogosult a Keretszerződés időbeli hatálya alatt, több alkalommal, időponthoz nem kötötten. Ebben az esetben a megrendelésre kerülő Áruk lejelentése és kifizetése a konszignációs készlet tárgyhavi lejelentésével, valamint kifizetésével történik.
Szállító a Vevő által megküldött nyilvántartás alapján havonta egy alkalommal, a Vevő által kiadott teljesítési igazolás birtokában, a teljesítésigazolás kézhezvételétől számított 5 napon belül jogosult számla kiállítására a teljesítési igazolásban meghatározott tartalommal. A számla kiállítása az Áfa tv. 58.§ előírásai szerint történik.
A részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.
( az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása; csak árubeszerzések esetében -jelölje meg, hogy a pályázatok adásvételre, lízingre, bérletre, részletvételre, vagy ezek kombinációjára irányulnak-e )
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Az időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható igen
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése: Vevő a szerződés 24 hónapos időszak időbeli hatályát legkésőbb az aláírástól számított 23. hónap utolsó napjáig megtett egyoldalú nyilatkozatával a 24. hónap lejártától számított 12 hónappal meghosszabbíthatja külön szerződésmódosítás nélkül. amennyiben a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmennyiséget.
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése:
Ajánlatkérő a II.2.4) pontban feltüntetett, beszerzésre kerülő keretösszeg esetében fenntartja a jogot, hogy attól a szerződés teljes időtartama alatt + 30%-ban eltérjen.

Opcióként meghatározott mennyiség lehívásának feltétele: Ajánlatkérő abban az esetben hívhatja le az opcióként megjelölt mennyiséget, amennyiben a termékek tervezett keretmennyiségei már teljes mértékben megrendelésre kerültek. Ajánlatkérő nem köteles az opcionális mennyiségből lehívásra. Az opciós mennyiség teljesítésére vonatkozó teljesítési határidő: az opciós mennyiségre vonatkozó egyedi megrendelés kézhezvételétől számított 28 naptári nap.

Az opciós mennyiség lehívásának véghatárideje: a nem opciós mennyiség végteljesítési határideje, azaz a szerződéses időtartam lejárta.

Ajánlatkérő a lehívást megelőzően 90 naptári nappal írásban értesíti az ajánlattevőt az opciós mennyiség igénybevételéről, annak mértékéről, mely értesítés még nem a konkrét egyedi megrendelés. Az adásvételi szerződés hatálya alatt opcionálisan lehívásra kerülő eszközök egységára az utolsó keretmennyiségből lehívásra kerülő termékek egységárával megegyezik.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információ
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A konszignációs készlet első feltöltése a szerződés aláírásától számított 45 naptári napon belül meg kell történnie.
A konszignációs készlet feletti eseti megrendelések teljesítésének határideje a megrendelést követő 30 naptári nap.
AK felhívja a figyelmet, hogy konszignációs raktár létrehozási kötelezettsége van AT-nek. Továbbiak a szerződéstervezetben.

II.2.1)
Elnevezés: G400 (DN150) forgódugattyús gm. beszerzése
Rész száma: 8
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38420000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: NKM Földgázszolgáltató Zrt., Központi raktár, cím: 1101 Budapest Salgótarjáni út 45.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
G 400 (DN 150) forgódugattyús
Tervezett mennyiség: 1 darab/negyedév, összesen 10 darab/2020., 2021. év
(szállítás a negyedév első hónap 10-éig)
Ajánlatkérő a keretmennyiség 100 %-ára vállal lehívási kötelezettséget.
Ajánlatkérő az itt feltüntetett, beszerzésre kerülő összmennyiség esetében fenntartja a jogot, hogy attól a szerződés teljes időtartama alatt + 30%-ban eltérjen

A részletes műszaki tartalom a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban kerül meghatározásra.
A részletes műszaki leírást, a közbeszerzési dokumentumok Műszaki specifikáció c. része tartalmazza.
Nyertes Ajánlattevő köteles konszignációs készlet kialakítására AK telephelyén (1101 Budapest Salgótarjáni út 45.) a szerződéstervezet szerint.
A konszignációs raktáron lévő Árukról és árumozgásokról a Vevő köteles naprakész, elkülönített nyilvántartást vezetni. Vevő jogosult az Árukat a telephelyein lévő konszignációs raktárba a Szállító előzetes értesítése nélkül átszállítani, ebben az esetben Vevő a Szállítót az Áruk áttárolását követő 5 munkanapon belül írásban értesíti.
A Keretszerződés tartalmazza a Minimum mennyiséget, melyet Szállítónak a Vevő raktárában – folyamatosan biztosítani kell. Felek megállapodnak, hogy Vevő a konszignációs készlet feletti eseti megrendelések kiadására is jogosult a Keretszerződés időbeli hatálya alatt, több alkalommal, időponthoz nem kötötten. Ebben az esetben a megrendelésre kerülő Áruk lejelentése és kifizetése a konszignációs készlet tárgyhavi lejelentésével, valamint kifizetésével történik.
Szállító a Vevő által megküldött nyilvántartás alapján havonta egy alkalommal, a Vevő által kiadott teljesítési igazolás birtokában, a teljesítésigazolás kézhezvételétől számított 5 napon belül jogosult számla kiállítására a teljesítési igazolásban meghatározott tartalommal. A számla kiállítása az Áfa tv. 58.§ előírásai szerint történik.
A részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.
( az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása; csak árubeszerzések esetében -jelölje meg, hogy a pályázatok adásvételre, lízingre, bérletre, részletvételre, vagy ezek kombinációjára irányulnak-e )
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Az időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható igen
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése: Vevő a szerződés 24 hónapos időszak időbeli hatályát legkésőbb az aláírástól számított 23. hónap utolsó napjáig megtett egyoldalú nyilatkozatával a 24. hónap lejártától számított 12 hónappal meghosszabbíthatja külön szerződésmódosítás nélkül. amennyiben a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmennyiséget.
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése:
Ajánlatkérő a II.2.4) pontban feltüntetett, beszerzésre kerülő keretösszeg esetében fenntartja a jogot, hogy attól a szerződés teljes időtartama alatt + 30%-ban eltérjen.

Opcióként meghatározott mennyiség lehívásának feltétele: Ajánlatkérő abban az esetben hívhatja le az opcióként megjelölt mennyiséget, amennyiben a termékek tervezett keretmennyiségei már teljes mértékben megrendelésre kerültek. Ajánlatkérő nem köteles az opcionális mennyiségből lehívásra. Az opciós mennyiség teljesítésére vonatkozó teljesítési határidő: az opciós mennyiségre vonatkozó egyedi megrendelés kézhezvételétől számított 28 naptári nap.

Az opciós mennyiség lehívásának véghatárideje: a nem opciós mennyiség végteljesítési határideje, azaz a szerződéses időtartam lejárta.

Ajánlatkérő a lehívást megelőzően 90 naptári nappal írásban értesíti az ajánlattevőt az opciós mennyiség igénybevételéről, annak mértékéről, mely értesítés még nem a konkrét egyedi megrendelés. Az adásvételi szerződés hatálya alatt opcionálisan lehívásra kerülő eszközök egységára az utolsó keretmennyiségből lehívásra kerülő termékek egységárával megegyezik.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információ
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A konszignációs készlet első feltöltése a szerződés aláírásától számított 45 naptári napon belül meg kell történnie.
A konszignációs készlet feletti eseti megrendelések teljesítésének határideje a megrendelést követő 30 naptári nap.
AK felhívja a figyelmet, hogy konszignációs raktár létrehozási kötelezettsége van AT-nek. Továbbiak a szerződéstervezetben.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő (AT) /közös AT/, alvállalkozó (AV), és nem vehet részt alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésében foglalt kizáró okok bármelyike fennáll.
Ajánlatkérő (AK) a Kbt. 74. § (1) bekezdése alapján kizárja az eljárásból azt az AT-t, AV-t, ill. az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet, aki a kizáró okok hatálya alá tartozik, ill. aki részéről a kizáró ok az eljárás során következett be.
A kizáró okok fenn nem állását az AT /közös AT-k/, valamint adott esetben az alkalmasság igazolásban részt vevő gazdasági szereplő előzetesen, az Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentummal (EEKD – EKR űrlap formájában) köteles igazolni, a 321/2015.(X.30.) Korm. rendelet (Kr.) II. fejezetében foglaltak szerint. Ajánlatkérő (AK) felhívja a figyelmet a Kbt. 41/A. § (1), (3)-(5), 64. §, és a Kr. 4. § (3) bek. rendelkezéseire
Azon AV-k esetében, akik nem vesznek részt az alkalmasság igazolásában, a Kbt. 67. § (4) bekezdése ill. a Kr. 15. § (2) bek alapján az AT-nek kell nyilatkozni arról, hogy nem vesz igénybe a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdései szerinti kizáró okok hatálya alá eső AV-t (EKR űrlap formájában).
Öntisztázás: AK felhívja a figyelmet a Kbt. 64. §-ában foglaltakra.
AK a Kbt. 69. § (4)-(6) bekezdéseiben foglaltak alapján az értékelési szempontokra figyelemmel legkedvezőbbnek tekinthető AT-t, megfelelő határidő tűzésével, felhívja a kizáró okok fenn nem állását alátámasztó, az eljárásban előírt igazolások benyújtására.
AK az eljárást lezáró döntés meghozatalát megelőzően dönthet úgy, hogy nemcsak a legkedvezőbb, hanem az értékelési sorrendben azt követő, meghatározott számú következő legkedvezőbb AT-t is felhívja az igazolások benyújtására.
Az igazolások benyújtására felhívott AT-nek az alábbiak szerinti kell igazolnia, hogy vele szemben az előírt kizáró okok nem állnak fenn:
- Magyarországon letelepedett AT-nek a kizáró okok hiányát a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (a továbbiakban: „Kr.”) 8. §-ában foglaltak szerint kell igazolni;
- Nem Magyarországon letelepedett ajánlattevőknek a kizáró okok hiányát a Kr. 10. §-ában foglaltak szerint kell igazolni.
A kizáró okok hiányának igazolása során a Kr. 12-16. §-aiban foglaltak megfelelően irányadóak.
A Kr. 8. § i) pont ib) alpontja és a Kr. 10. § g) pont gb) alpontja szerinti igazolási módot a Kbt. 62. § (1) bek. k) pont kb) alpontja szerinti tartalommal kérjük benyújtani (AT nyilatkozzon a 2017. évi LIII. tv 3. § 38. pont a)-b) vagy d) alpontja szerinti tényleges tulajdonosáról, vagy annak hiányáról) (EKR űrlap formájában).
A kizáró okokra vonatkozó igazolások tekintetében alkalmazandó a Kbt. 69. § (11)-(11a) bek. és a Kr. 1. § (7) bek.-ben foglalt rendelkezés.
AT-nek EKR űrlap benyújtásával nyilatkoznia kell, hogy vonatkozásában folyamatban van-e változásbejegyzési eljárás (nemleges tartalmú nyilatkozat is benyújtandó) (EKR űrlap formájában). Folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében az AT köteles ajánlatához csatolni a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást.
AK felhívja a figyelmet a Kbt. 35. § (2a); 41/A. § (1), (3), (4), (5); 65. § (12); 69. § (11a) bekezdéseire.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Az EEKD-val történő előzetes igazolás során – a Kbt. 67. § (1)-(3), a Kr. 1. § (1) és 2. § (5) bek-nek megfelelően – AK elfogadja a gazdasági szereplő (AT, kapacitást biztosító szervezet) egyszerű nyilatkozatát is azzal, hogy az EEKD-ban elegendő a IV. rész α pont kitöltése.
Az alábbi dokumentumok benyújtása kizárólag AK erre vonatkozó kifejezett felhívására, a Kbt. 69. § (4)-(6) bek. alapján kötelező:
P/1. A Kr. 19. § (1) bek. c) pontja alapján AT csatolja az ajánlati felhívás feladásának napját megelőző utolsó 3 mérlegfordulónappal lezárt üzleti évre vonatkozóan a közbeszerzés tárgyából (Gázmérők szállítása/ értékesítése) származó nettó árbevételéről szóló nyilatkozatát, attól függően, hogy az AT mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak.
P/2. A Kr. 19. § (1) bek. a) pontja alapján AT csatolja az ajánlati felhívás feladásának napján fennálló valamennyi számlavezető pénzügyi intézményétől származó nyilatkozatát az alábbi kötelező és kifejezett tartalommal, attól függően, hogy Ajánlattevő mikor jött létre, ill. mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak:
• pénzforgalmi számlaszám megadása,
• volt-e 15 napot meghaladó mértékű sorba állítás a felhívás feladását megelőző 12 hónapban.
„Sorba állítás” kitétel alatt Ajánlatkérő a 2009. évi LXXXV. tv. 2. § 25. pontjában meghatározott fogalmat érti
Ajánlatkérő a vizsgált időintervallumban esetlegesen megszűnt pénzforgalmi számlákra is kéri csatolni az igazolást azzal, hogy bármely a megszűnést követően kelt igazolást elfogad.
P/3. A Kr. 19. § (1) bek. b) pontja alapján AT csatolja saját vagy jogelődje az ajánlati felhívás feladásának napját megelőző utolsó 3 mérlegfordulónappal lezárt üzleti év számviteli jogszabályok szerinti beszámolóját (ha a gazd.-i szereplő letelepedése szerinti ország joga előírja közzétételét). Ha az AK által kért beszámoló a céginformációs szolgálat honlapján megismerhető, a beszámoló adatait az AK ellenőrzi, a honlapon megtalálható beszámoló benyújtása nem szükséges.
Ha az AT a P/3. pont szerinti irattal azért nem rendelkezik az AK által előírt teljes időszakban, mert az időszak kezdete után kezdte meg működését, az alkalmasságát a közbeszerzés tárgyából származó árbevételről szóló nyilatkozattal jogosult igazolni. Az AK köteles az AT pénzügyi és gazdasági alkalmasságát megállapítani, ha működésének ideje alatt a közbeszerzés tárgyából (Gázmérők beszerzése) származó áfa nélkül számított árbevétele eléri vagy meghaladja a
1. rész: 5.000.000 HUF
2. rész: 7.000.000 HUF
3. rész: 32.000.000 HUF
4. rész: 91.000.000 HUF
5. rész: 1.000.000 HUF
6. rész: 11.000..000 HUF
7. rész: 6.000.000 HUF
8. rész: 4.000.000 HUF-ot.
Több részre történő ajánlattétel esetén elegendő a legmagasabb értéket igazolni.
AK felhívja a figyelmet a Kr. 19. § (3) bek., a Kbt. 41/A. § (1), (4)-(5), 65. § (7)-(8), (11)-(12) bek., 67. § (3) bek., 69. (11)-(11a) bek..
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): P/1. Alkalmatlan AT a szerződés teljesítésére, ha az ajánlati felhívás feladását megelőző utolsó 3 mérlegfordulónappal lezárt üzleti évben összesen a közbeszerzés tárgya (Gázmérők szállítása/értékesítése ) szerinti nettó árbevétele nem éri el a:
1. rész: 5.000.000 HUF
2. rész: 7.000.000 HUF
3. rész: 32.000.000 HUF
4. rész: 91.000.000 HUF
5. rész: 1.000.000 HUF
6. rész: 11.000..000 HUF
7. rész: 6.000.000 HUF
8. rész: 4.000.000 HUF
Több részre történő ajánlattétel esetén elegendő a magasabb összegű követelménynek megfelelni.
P/2. Alkalmatlan AT a szerződés teljesítésére, ha a számlavezető pénzügyi intézmény(ek)től származó nyilatkozatok szerint valamelyik pénzforgalmi számláján jelen felhívás feladását megelőző 12 hónapban 15 napot meghaladó mértékű sorba állítás fordult elő.
P/3. Alkalmatlan AT a szerződés teljesítésére, ha az ajánlati felhívás feladásának napját megelőző utolsó 3 mérlegfordulónappal lezárt üzleti évre vonatkozó saját, vagy jogelődje számviteli jogszabályok szerinti beszámolói alapján az adózott eredménye egynél több évben negatív volt.
A P/1. alkalmassági követelménynek a közös AT-k együttesen is megfelelhetnek. A P/2. és P/3. alkalmassági követelmények tekintetében elegendő, ha a közös AT-k közül egy felel meg.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Az EEKD-val történő előzetes igazolás során – a Kbt. 67. § (1)-(3), a Kr. 1. § (1) és 2. § (5) bek-nek megfelelően – AK elfogadja a gazdasági szereplő (AT, kapacitást biztosító szervezet) egyszerű nyilatkozatát is azzal, hogy az EEKD-ban elegendő a IV. rész α pont kitöltése.
Az alábbi dokumentumok benyújtása kizárólag AK erre vonatkozó kifejezett felhívására, a Kbt. 69.§ (4)-(6) bek. alapján kötelező.
M/1. A Kr. 21. § (1) bek. a) pontja alapján AT csatolja az ajánlati felhívás feladását megelőző 3 évben (36 hónapban) befejezett, de legfeljebb 6 éven (72 hónapon) belül megkezdett referenciáinak (továbbiakban: ref) ismertetését. A ref.-át a Kr. 22.§ (1)-(2) bek. szerint kell igazolni.
Az igazolásnak/nyilatkozatnak tartalmaznia kell:
• szerződést kötő másik fél (neve, székhelye),
• a szállítás tárgya és mennyisége (úgy, hogy abból az előírt alkalmassági minimumkövetelmény teljesülése egyértelműen megállapítható legyen),
• teljesítés ideje (év, hó, nap kezdő és befejező időpont),
• nyilatkozat arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
AK felhívja a figyelmet a Kbt. 41/A. § (1), (4)-(5) bek 65. § (7)-(9), (11)-(12) bek., 67. § (3) bek., 69. (11)-(11a) bek.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): M/1. Alkalmatlan az AT, amennyiben nem rendelkezik a felhívás feladását megelőző 3 évben (36 hónapban) szerződésszerűen befejezett, de legfeljebb 6 éven (72 hónapon) belül megkezdett, minimum az alábbiak szerint részletezett darab számú gázmérő berendezés szállítására/ értékesítése vonatkozó referenciával, mely több szerződésből is teljesíthető:
1. rész: 200 darab
2. rész: 330 darab
3. rész: 1000 darab
4. rész: 3900 darab
5. rész: 30 darab
6 rész: 20 darab
7. rész: 10 darab
8. rész: 5 darab
III.1.4) A részvételre vonatkozó objektív szabályok és kritériumok
A szabályok és kritériumok felsorolása és rövid ismertetése:
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.1.6) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
Késedelmi kötbér, meghiúsulási kötbér, jótállás a szerződéstervezetben részletezettek szerint.
Szállító a gázmérőkre azok üzembe helyezését követően egységesen minden típusra 18 hónap teljes körű jótállást vállal, azzal, hogy a jótállás időtartama összesen nem lehet hosszabb, mint az Áruk konszignációs raktárba szállításától számított 24 hónap.
A részletes feltételeket a dokumentáció részét képező szerződéstervezet tartalmazza.
(Alkalmazandó a Ptk. 6:187.§ (2) bek.)
III.1.7) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
Ajánlattétel, szerződéskötés, kifizetés, elszámolás HUF-ban.
AK a Gázmérők ellenértékét banki átutalással, 30 napon belül egyenlíti ki, a Kbt. 135.§ (1), (5), (6) bek., és a Ptk. 6:130.§ (1)-(2) bek.szerint.
Előleg: AK előleget nem fizet.
Továbbiak a szerződéstervezetben és a KD-ban.
III.1.8) A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy:
AK nem teszi lehetővé a szerződés teljesítése érdekében gazdálkodó szervezet (projekttársaság) létrehozását sem közös Ajánlattevők, sem önálló Ajánlattevők vonatkozásában.
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Meghívásos eljárás
  Felhívással induló tárgyalásos eljárás
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
x Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről: Valamennyi részben.
Ajánlatkérő az „Ár” értékelési szempont vonatkozásában elektronikus árlejtést folytat le a 257/2007.(X.4.) Korm. rendelet előírásainak megfelelően. Az elektronikus árlejtés részletes szabályait az ajánlattételi dokumentáció tartalmazza. Ajánlatkérő alkalmazza a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 26. § (2) bekezdésében foglaltakat.
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Időszakos előzetes tájékoztató - Közszolgáltatások; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2020/04/20 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 12:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 1 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2020/04/20 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 14:00 (óó:pp) Hely: www.ekr.gov.hu
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az ajánlatok bontása a 424/2017. (XII.19.) Korm. r. 15. § (2), valamint a Kbt. 68. § (1b)-(1c) bekezdései alapján az EKR-ben történik, a bontást az EKR végzi el akképpen, hogy a bontást az ajánlattételi határidő lejártát követően kettő órával később kezdi meg. A bontás időpontjában az ajánlatok az EKR rendszerben AK számára hozzáférhetővé válnak.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
x A megrendelés elektronikus úton történik
x Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1) Az ajánlatot kizárólag elektronikus úton, az EKR rendszeren (www.ekr.gov.hu) keresztül kell és lehet benyújtani! Kérjük, hogy az EKR-ben a dokumentumok/nyilatkozatok egyszerű elektronikus másolatait – azaz a nem elektronikus űrlap formájában rendelkezésre álló nyilatkozatokat – szkennelt, .pdf fájlformátumban benyújtani szíveskedjenek!
2) Az eljárás nyelve a magyar. Ha az ajánlatban vmely dok. nem magyar nyelven került csatolásra – kivéve a termékleírásokat, úgy azt az AT magyar nyelvű fordításban is köteles benyújtani. AK AT általi fordítását elfogadja.
3)Közös ajánlattétel esetén csatolni kell a közös AT-k konzorciális megállapodását.
4)Kiegészítő tájékoztatás kérhető a Kbt. 56. § szerint.
5)AK ajánlati biztosítékot nem ír elő.
6)AK a Kbt. 74. § (2) alapján kizárhatja az eljárásból azt az AT-t, akinek nem kell nemzeti elbánást nyújtani, ill. azt az AT-t, aki ajánlatában olyan származású árut ajánl, melynek nem kell nemzeti elbánást nyújtani.
8)AK a Kbt. 71. §-a szerint biztosítja a hiánypótlást és a Kbt. 71. § (6) bek. szerinti korlátozást nem alkalmazza.
9)A IV.2.6) pontban írt 1 hónap alatt AK 30 naptári napot ért.
10)A III.1.2) és III.1.3)-P/1. P/2. P/3. és M/1. pontok szerinti alkalmassági feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített AT-k hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbbak.
11)AK nem alkalmazza a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontját.
12)Irányadó idő: CET
13)Ha az AT, alvállalkozó, alkalm.ig-ban részt vevő gazd-i szereplő vmely a KD-ban előírt igazolás helyett a Kbt. 69. § (11) bek.szerint kíván tényt, adatot igazolni, akkor nyilatkozni köteles, hogy mely tényt, adatot kívánja így igazolni továbbá az ezen tényt, adatot tart. ingyenes, magyar nyelven rendelkezésre álló, elektr.hatósági nyilvánt.elektr.elérhetőségéről is.
14)Irányadó jogszab-k: Kbt., 307/2015. (X.27.)Korm.r., 321/2015.(X.30.)Korm.r., 424/2017.(XII.19.)Korm.r., Ptk.
15)A szakmai ajánlatban benyújtandó dokumentumok:
Engedélyek, nyilatkozatok
- Gyártáshoz, forgalmazáshoz gyártási vagy behozatali engedély
- A gyártó, illetve a forgalmazó írásbeli nyilatkozata arról, hogy a megajánlott gázmérő műszaki tulajdonságait tekintve megegyezik azzal a konstrukcióval, amelyre a gyártási vagy a behozatali engedély vonatkozik.
- Annak igazolása, hogy a gázmérő rendelkezik Magyarország területén történő alkalmazhatóság szempontjából Hitelesítési vagy Típusjóváhagyási Engedéllyel, illetve az MKEH vagy valamely feljogosított EU mérésügyi szerv által kibocsátott, 2014/32/EU (MID) szerinti EU Típusvizsgálati Tanúsítvánnyal.
-A gázmérőkhöz MSZ EN 10204-ben a 3.1 jelöléssel Megfelelőségi nyilatkozatot kell mellékelni.
-
- Magyar nyelvű műszaki leírással.
16) Ajánlattevő vállalja, hogy a szerződésben rögzített feltételekkel konszignációs raktárkészletet tart fenn.
17)FAKSZ: Mikle-Baráth Miklós 00653
18) Valamennyi rész vonatkozásában: Az ajánlatok a Kbt. 76.§ (2) bek. a) pontja szerint a legalacsonyabb ár értékelési szempontja alapján kerülnek elbírálásra.
18) Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell, hogy nyertessége esetén vállalja, hogy a mérő hitelesítése és beszállítása között nem telhet el több, mint 60 naptári nap.
19) AT-nek csatolnia kell a nyertessége esetén a megkötendő szerződéshez az érvényes, az alábbiakban meghatározott tanúsítványt, vagy a tanúsítvánnyal egyenértékű más intézkedések más bizonyítékát: a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés c) pontja szerinti gázmérő gyártásra vagy forgalmazására vonatkozó MSZ EN ISO, vagy azzal egyenértékű minőségirányítási rendszer szerinti tanúsítványt, vagy azzal egyenértékű minőségbiztosítási intézkedések egyéb bizonyítékait, amennyiben a gazdasági szereplő bizonyítja, hogy a javasolt minőségbiztosítási intézkedések megfelelnek az előírt minőségbiztosítási szabványnak.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. §-ában rögzítetteknek megfelelően.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/03/16 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák