Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/59
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2020.03.24.
Iktatószám:4822/2020
CPV Kód:15800000-6
Ajánlatkérő:Kiskunfélegyházi Polgármesteri Hivatal
Teljesítés helye:Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16. Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.;Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16. Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.;Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16. Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.;Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16. Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.;Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16. Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.;Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16. Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.;Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16. Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.;Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16. Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.;Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16. Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.;Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16. Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.;Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16. Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.;Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16. Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2020.04.20.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Általános közszolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Kiskunfélegyházi Polgármesteri Hivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_19581394
Postai cím: Kossuth L. u. 1
Város: Kiskunfélegyháza
NUTS-kód: HU331
Postai irányítószám: 6100
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Gyuricza Gergő
Telefon: +36 76562065
E-mail: gyuricza.gergo@kiskunfelegyhaza.hu
Fax: +36 76562065
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kiskunfelegyhaza.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000165862020/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000165862020/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
x Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
x Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Élelmiszerek beszerzése - 2020-21.
Hivatkozási szám: EKR000165862020
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15800000-6
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Adásvételi szerződés a Kiskunfélegyházi Polgármesteri Hivatala által üzemeltetett főzőkonyhák részére élelmiszerek beszerzésére az alábbiak szerint:
1. rész: Különféle élelmiszerek beszerzése
2. rész: Tésztafélék beszerzése
3. rész: Sertés és marhahús beszerzése
4. rész: Húskészítmények és felvágottak beszerzése
5. rész: Baromfihúsok beszerzése
6. rész: Halak és készresütött termékek beszerzése
7. rész: Mirelit gyümölcsök, zöldségek beszerzése
8. rész: Mirelit tésztafélék beszerzése
9. rész: Zöldségek, tojás és savanyúságok beszerzése
10. rész: Gyümölcsök beszerzése
11. rész: Főzött tojás beszerzése
12. rész: Tisztított darabolt burgonya beszerzése
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Különféle élelmiszerek beszerzése
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 03211300-6
További tárgyak:15321000-4
15332200-6
15612100-2
15831000-2
15870000-7
15897200-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16.
Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés különféle élelmiszerek beszerzésére az alábbiak, illetve az ajánlati dokumentációban meghatározottak szerint.
70 féle termék 49426 kg és 14 620 l és 112 165 db mennyiségben
Az árukkal kapcsolatos mennyiségi és minőségi előírásokat, továbbá az áruk adásvételéhez kapcsolódójárulékosan elvégzendő feladatok pontos körét és meghatározását az ajánlati dokumentáció, valamint a szerződéstervezet tartalmazza.
Az Opcióra vonatkozó rendelkezések felhívás II.2.11) pontjában foglaltak szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 2. Hibás termék(ek) cseréjének időtartama a bejelentéstől számítottan (0,5 óra - max.5 óra) 15
2 3. Rendkívüli megrendelések teljesítésének határideje a bejelentéstől számítottan (1óra - max. 12 óra) 15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2020/06/05 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2021/08/31 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A műszaki dokumentációban megadott egyes termékek mennyiségtől az Ajánlatkérő + 30 %-al eltérhet.(opcionális mennyiség). Az opcionális mennyiségre vonatkozóan a nyertes ajánlattevő a Ptk. 6:225. § (1)bekezdése alapján vételi jogot biztosít A vételi jog a szerződés időtartama alatt gyakorolható, amennyiben az alapmennyiség már leszállításra került. Az opció Ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, a hatálya alá tartozó árumennyiség - a tényleges felhasználás függvényében - a felmerülőigényeknek megfelelően kerül beszerzésre a megajánlott egységárakon.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Amennyiben a szerződés a II. 2.7) pontban rögzített kezdő dátumot követően kerül aláírásra, abban az esetben a szerződés teljesítésének kezdő időpontja a szerződés mindkét fél általi aláírásának napja.

II.2.1)
Elnevezés: Tésztafélék beszerzése
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15850000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16.
Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés tésztafélék beszerzésére az alábbiak, illetve az ajánlati dokumentációban meghatározottak szerint:
20 féle termék 15 260 kg mennyiségben.
Az árukkal kapcsolatos mennyiségi és minőségi előírásokat, továbbá az áruk adásvételéhez kapcsolódó járulékosan elvégzendő feladatok pontos körét és meghatározását az ajánlati dokumentáció, valamint a szerződéstervezet tartalmazza.
Az Opcióra vonatkozó rendelkezések felhívás II.2.11. pontjában foglaltak szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 2. Hibás termék(ek) cseréjének időtartama a bejelentéstől számítottan (0,5 óra - max.5 óra) 15
2 3. Rendkívüli megrendelések teljesítésének határideje a bejelentéstől számítottan (1óra - max. 12 óra) 15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2020/06/05 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2021/08/31 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A műszaki dokumentációban megadott egyes termékek mennyiségtől az Ajánlatkérő + 30 %-al eltérhet.(opcionális mennyiség). Az opcionális mennyiségre vonatkozóan a nyertes ajánlattevő a Ptk. 6:225. § (1)bekezdése alapján vételi jogot biztosít A vételi jog a szerződés időtartama alatt gyakorolható, amennyiben az alapmennyiség már leszállításra került. Az opció Ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, a hatálya alá tartozó árumennyiség - a tényleges felhasználás függvényében - a felmerülőigényeknek megfelelően kerül beszerzésre a megajánlott egységárakon.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Amennyiben a szerződés a II. 2.7) pontban rögzített kezdő dátumot követően kerül aláírásra, abban az esetben a szerződés teljesítésének kezdő időpontja a szerződés mindkét fél általi aláírásának napja.

II.2.1)
Elnevezés: Sertés és marhahús beszerzése
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15111100-0
További tárgyak:15113000-3
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16.
Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés sertés és marhahús beszerzésére az alábbiak, illetve az ajánlati dokumentációbanmeghatározottak szerint.
6 féle termék 30 215 kg mennyiségben.
Az árukkal kapcsolatos mennyiségi és minőségi előírásokat, továbbá az áruk adásvételéhez kapcsolódó járulékosan elvégzendő feladatok pontos körét és meghatározását az ajánlati dokumentáció, valamint a szerződéstervezet tartalmazza.
Az Opcióra vonatkozó rendelkezések felhívás II.2.11. pontjában foglaltak szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 2. Hibás termék(ek) cseréjének időtartama a bejelentéstől számítottan (0,5 óra - max.5 óra) 15
2 3. Rendkívüli megrendelések teljesítésének határideje a bejelentéstől számítottan (1óra - max. 12 óra) 15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2020/06/05 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2021/08/31 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A műszaki dokumentációban megadott egyes termékek mennyiségtől az Ajánlatkérő + 30 %-al eltérhet.(opcionális mennyiség). Az opcionális mennyiségre vonatkozóan a nyertes ajánlattevő a Ptk. 6:225. § (1)bekezdése alapján vételi jogot biztosít A vételi jog a szerződés időtartama alatt gyakorolható, amennyiben az alapmennyiség már leszállításra került. Az opció Ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, a hatálya alá tartozó árumennyiség - a tényleges felhasználás függvényében - a felmerülőigényeknek megfelelően kerül beszerzésre a megajánlott egységárakon.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Amennyiben a szerződés a II. 2.7) pontban rögzített kezdő dátumot követően kerül aláírásra, abban az esetben a szerződés teljesítésének kezdő időpontja a szerződés mindkét fél általi aláírásának napja.

II.2.1)
Elnevezés: Húskészítmények és felvágottak beszerzése
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15130000-8
További tárgyak:15131230-6
15131410-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16.
Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés húskészítmények és felvágottak beszerzésére az alábbiak, illetve az ajánlat dokumentációban meghatározottak szerint.
20 féle termék 6 645 kg mennyiségben.
Az árukkal kapcsolatos mennyiségi és minőségi előírásokat, továbbá az áruk adásvételéhez kapcsolódó járulékosan elvégzendő feladatok pontos körét és meghatározását az ajánlati dokumentáció, valamint a szerződéstervezet tartalmazza.
Az Opcióra vonatkozó rendelkezések felhívás II.2.11. pontjában foglaltak szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 2. Hibás termék(ek) cseréjének időtartama a bejelentéstől számítottan (0,5 óra - max.5 óra) 15
2 3. Rendkívüli megrendelések teljesítésének határideje a bejelentéstől számítottan (1óra - max. 12 óra) 15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2020/06/05 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2021/08/31 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A műszaki dokumentációban megadott egyes termékek mennyiségtől az Ajánlatkérő + 30 %-al eltérhet.(opcionális mennyiség). Az opcionális mennyiségre vonatkozóan a nyertes ajánlattevő a Ptk. 6:225. § (1)bekezdése alapján vételi jogot biztosít A vételi jog a szerződés időtartama alatt gyakorolható, amennyiben az alapmennyiség már leszállításra került. Az opció Ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, a hatálya alá tartozó árumennyiség - a tényleges felhasználás függvényében - a felmerülőigényeknek megfelelően kerül beszerzésre a megajánlott egységárakon.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Amennyiben a szerződés a II. 2.7) pontban rögzített kezdő dátumot követően kerül aláírásra, abban az esetben a szerződés teljesítésének kezdő időpontja a szerződés mindkét fél általi aláírásának napja.

II.2.1)
Elnevezés: Baromfihúsok beszerzése
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15112000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16.
Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés baromfihúsok beszerzésére az alábbiak, illetve az ajánlati dokumentációban meghatározottak szerint.
6 féle termék 16.355 kg mennyiségben.
Az árukkal kapcsolatos mennyiségi és minőségi előírásokat, továbbá az áruk adásvételéhez kapcsolódó járulékosan elvégzendő feladatok pontos körét és meghatározását az ajánlati dokumentáció, valamint a szerződéstervezet tartalmazza.
Az Opcióra vonatkozó rendelkezések a felhívás II.2.11. pontjában foglaltak szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 2. Hibás termék(ek) cseréjének időtartama a bejelentéstől számítottan (0,5 óra - max.5 óra)  15
2 3. Rendkívüli megrendelések teljesítésének határideje a bejelentéstől számítottan (1óra - max. 12 óra) 15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2020/06/05 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2021/08/31 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A műszaki dokumentációban megadott egyes termékek mennyiségtől az Ajánlatkérő + 30 %-al eltérhet.(opcionális mennyiség). Az opcionális mennyiségre vonatkozóan a nyertes ajánlattevő a Ptk. 6:225. § (1)bekezdése alapján vételi jogot biztosít A vételi jog a szerződés időtartama alatt gyakorolható, amennyiben az alapmennyiség már leszállításra került. Az opció Ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, a hatálya alá tartozó árumennyiség - a tényleges felhasználás függvényében - a felmerülőigényeknek megfelelően kerül beszerzésre a megajánlott egységárakon.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Amennyiben a szerződés a II. 2.7) pontban rögzített kezdő dátumot követően kerül aláírásra, abban az esetben a szerződés teljesítésének kezdő időpontja a szerződés mindkét fél általi aláírásának napja.

II.2.1)
Elnevezés: Halak és készresütött termékek beszerzése
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15131700-2
További tárgyak:15200000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16.
Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés halak és készre sütött termékek beszerzésére az alábbiak, illetve az ajánlati dokumentációban meghatározottak szerint.
9 féle termék, 9400 kg mennyiségben.
Az árukkal kapcsolatos mennyiségi és minőségi előírásokat, továbbá az áruk adásvételéhez kapcsolódó járulékosan elvégzendő feladatok pontos körét és meghatározását az ajánlati dokumentáció, valamint a szerződéstervezet tartalmazza.
Az Opcióra vonatkozó rendelkezések a felhívás II.2.11. pontjában foglaltak szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 2. Hibás termék(ek) cseréjének időtartama a bejelentéstől számítottan (0,5 óra - max.5 óra) 15
2 3. Rendkívüli megrendelések teljesítésének határideje a bejelentéstől számítottan (1óra - max. 12 óra) 15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2020/06/05 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2021/08/31 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A műszaki dokumentációban megadott egyes termékek mennyiségtől az Ajánlatkérő + 30 %-al eltérhet.(opcionális mennyiség). Az opcionális mennyiségre vonatkozóan a nyertes ajánlattevő a Ptk. 6:225. § (1)bekezdése alapján vételi jogot biztosít A vételi jog a szerződés időtartama alatt gyakorolható, amennyiben az alapmennyiség már leszállításra került. Az opció Ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, a hatálya alá tartozó árumennyiség - a tényleges felhasználás függvényében - a felmerülőigényeknek megfelelően kerül beszerzésre a megajánlott egységárakon.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Amennyiben a szerződés a II. 2.7) pontban rögzített kezdő dátumot követően kerül aláírásra, abban az esetben a szerződés teljesítésének kezdő időpontja a szerződés mindkét fél általi aláírásának napja.

II.2.1)
Elnevezés: Mirelit gyümölcsök, zöldségek beszerzése
Rész száma: 7
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15330000-0 BA24-1
További tárgyak:15331170-9 BA24-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16.
Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés mirelit gyümölcsök és zöldségek beszerzésére az alábbiak, illetve az ajánlatidokumentációban meghatározottak szerint.
21 féle termék 21 605 kg mennyiségben.
Az árukkal kapcsolatos mennyiségi és minőségi előírásokat, továbbá az áruk adásvételéhez kapcsolódójárulékosan elvégzendő feladatok pontos körét és meghatározását az ajánlati dokumentáció, valamint a szerződéstervezet tartalmazza.
Az Opcióra vonatkozó rendelkezések a felhívás II.2.11. pontjában foglaltak szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 2. Hibás termék(ek) cseréjének időtartama a bejelentéstől számítottan (0,5 óra - max.5 óra) 15
2 3. Rendkívüli megrendelések teljesítésének határideje a bejelentéstől számítottan (1óra - max. 12 óra) 15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2020/06/05 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2021/08/31 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A műszaki dokumentációban megadott egyes termékek mennyiségétől az Ajánlatkérő + 30 %-al eltérhet.(opcionális mennyiség). Az opcionális mennyiségre vonatkozóan a nyertes ajánlattevő a Ptk. 6:225. § (1)bekezdése alapján vételi jogot biztosít A vételi jog a szerződés időtartama alatt gyakorolható, amennyiben az alapmennyiség már leszállításra került. Az opció Ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, a hatálya alá tartozó árumennyiség - a tényleges felhasználás függvényében - a felmerülő igényeknek megfelelően kerül beszerzésre a megajánlott egységárakon.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Amennyiben a szerződés a II. 2.7) pontban rögzített kezdő dátumot követően kerül aláírásra, abban az esetben a szerződés teljesítésének kezdő időpontja a szerződés mindkét fél általi aláírásának napja.

II.2.1)
Elnevezés: Mirelit tésztafélék beszerzése
Rész száma: 8
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15850000-1 BA24-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16.
Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés mirelit tésztafélék beszerzésére az alábbiak, illetve az ajánlati dokumentációban meghatározottak szerint.
7 féle termék 9 469 kg mennyiségben.
Az árukkal kapcsolatos mennyiségi és minőségi előírásokat, továbbá az áruk adásvételéhez kapcsolódójárulékosan elvégzendő feladatok pontos körét és meghatározását az ajánlati dokumentáció, valamint a szerződéstervezet tartalmazza.

Az Opcióra vonatkozó rendelkezések felhívás II.2.11. pontjában foglaltak szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 2.Hibás termék(ek) cseréjének időtartama a bejelentéstől számítottan (0,5 óra - max.5 óra) 15
2 3. Rendkívüli megrendelések teljesítésének határideje a bejelentéstől számítottan (1óra - max. 12 óra) 15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2020/06/05 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2021/08/31 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A műszaki dokumentációban megadott egyes termékek mennyiségtől az Ajánlatkérő + 30 %-al eltérhet.(opcionális mennyiség). Az opcionális mennyiségre vonatkozóan a nyertes ajánlattevő a Ptk. 6:225. § (1)bekezdése alapján vételi jogot biztosít A vételi jog a szerződés időtartama alatt gyakorolható, amennyiben az alapmennyiség már leszállításra került. Az opció Ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, a hatálya alá tartozó árumennyiség - a tényleges felhasználás függvényében - a felmerülő igényeknek megfelelően kerül beszerzésre a megajánlott egységárakon.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Amennyiben a szerződés a II. 2.7) pontban rögzített kezdő dátumot követően kerül aláírásra, abban az esetben a szerződés teljesítésének kezdő időpontja a szerződés mindkét fél általi aláírásának napja.


II.2.1)
Elnevezés: Zöldségek, tojás és savanyúságok beszerzése
Rész száma: 9
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 03221000-6
További tárgyak:03142500-3
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16.
Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés zöldségek, tojás és savanyúságok beszerzésére az alábbiak, illetve az ajánlati dokumentációban meghatározottak szerint.
22 féle termék, 14050 csomó , 53 445 kg, valamint további 33 000 db tojás mennyiségben.
Az árukkal kapcsolatos mennyiségi és minőségi előírásokat, továbbá az áruk adásvételéhez kapcsolódó járulékosan elvégzendő feladatok pontos körét és meghatározását az ajánlati dokumentáció, valamint a szerződéstervezet tartalmazza.
Az Opcióra vonatkozó rendelkezések a felhívás II.2.11) pontjában foglaltak szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 2. Hibás termék(ek) cseréjének időtartama a bejelentéstől számítottan (0,5 óra - max.5 óra) 15
2 3. Rendkívüli megrendelések teljesítésének határideje a bejelentéstől számítottan (1óra - max. 12 óra) 15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2020/06/05 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2021/08/31 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A műszaki dokumentációban megadott egyes termékek mennyiségtől az Ajánlatkérő + 30 %-al eltérhet.(opcionális mennyiség). Az opcionális mennyiségre vonatkozóan a nyertes ajánlattevő a Ptk. 6:225. § (1)bekezdése alapján vételi jogot biztosít A vételi jog a szerződés időtartama alatt gyakorolható, amennyiben az alapmennyiség már leszállításra került. Az opció Ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, a hatálya alá tartozó árumennyiség - a tényleges felhasználás függvényében.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Amennyiben a szerződés a II. 2.7) pontban rögzített kezdő dátumot követően kerül aláírásra, abban az esetben a szerződés teljesítésének kezdő időpontja a szerződés mindkét fél általi aláírásának napja.

II.2.1)
Elnevezés: Gyümölcsök beszerzése
Rész száma: 10
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 03222000-3
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16.
Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés gyümölcsök beszerzésére az alábbiak, illetve az ajánlati dokumentációban meghatározottak szerint.
9 féle termék 47700 kg mennyiségben.
Az árukkal kapcsolatos mennyiségi és minőségi előírásokat, továbbá az áruk adásvételéhez kapcsolódó járulékosan elvégzendő feladatok pontos körét és meghatározását az ajánlati dokumentáció, valamint a szerződéstervezet tartalmazza.
Az Opcióra vonatkozó rendelkezések a felhívás II.2.11. pontjában foglaltak szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 2. Hibás termék(ek) cseréjének időtartama a bejelentéstől számítottan (0,5 óra - max.5 óra) / 15
2 3. Rendkívüli megrendelések teljesítésének határideje a bejelentéstől számítottan (1óra - max. 12 óra) 15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2020/06/05 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2021/08/31 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A műszaki dokumentációban megadott egyes termékek mennyiségtől az Ajánlatkérő + 30 %-al eltérhet.(opcionális mennyiség). Az opcionális mennyiségre vonatkozóan a nyertes ajánlattevő a Ptk. 6:225. § (1)bekezdése alapján vételi jogot biztosít A vételi jog a szerződés időtartama alatt gyakorolható, amennyiben az alapmennyiség már leszállításra került. Az opció Ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, a hatálya alá tartozó árumennyiség - a tényleges felhasználás függvényében - a felmerülőigényeknek megfelelően kerül beszerzésre a megajánlott egységárakon.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Amennyiben a szerződés a II. 2.7) pontban rögzített kezdő dátumot követően kerül aláírásra, abban az esetben a szerződés teljesítésének kezdő időpontja a szerződés mindkét fél általi aláírásának napja.

II.2.1)
Elnevezés: Főzött tojás beszerzése
Rész száma: 11
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 03142500-3
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16.
Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés főzött tojás beszerzésére az alábbiak, illetve az ajánlati dokumentációban meghatározottak szerint.
1 féle termék 16 500 db mennyiségben.
Az árukkal kapcsolatos mennyiségi és minőségi előírásokat, továbbá az áruk adásvételéhez kapcsolódójárulékosan elvégzendő feladatok pontos körét és meghatározását az ajánlati dokumentáció, valamint a szerződéstervezet tartalmazza.
Az Opcióra vonatkozó rendelkezések felhívás II.2.11. pontjában foglaltak szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 2. Hibás termék(ek) cseréjének időtartama a bejelentéstől számítottan (0,5 óra - max.5 óra) 15
2 3. Rendkívüli megrendelések teljesítésének határideje a bejelentéstől számítottan (1óra - max. 12 óra) 15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2020/06/05 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2021/08/31 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A műszaki dokumentációban megadott egyes termékek mennyiségtől az Ajánlatkérő + 30 %-al eltérhet.(opcionális mennyiség). Az opcionális mennyiségre vonatkozóan a nyertes ajánlattevő a Ptk. 6:225. § (1)bekezdése alapján vételi jogot biztosít A vételi jog a szerződés időtartama alatt gyakorolható, amennyiben az alapmennyiség már leszállításra került. Az opció Ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, a hatálya alá tartozó árumennyiség - a tényleges felhasználás függvényében - a felmerülőigényeknek megfelelően kerül beszerzésre a megajánlott egységárakon.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Amennyiben a szerződés a II. 2.7) pontban rögzített kezdő dátumot követően kerül aláírásra, abban az esetben a szerződés teljesítésének kezdő időpontja a szerződés mindkét fél általi aláírásának napja.

II.2.1)
Elnevezés: Tisztított darabolt burgonya beszerzése
Rész száma: 12
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 03212100-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: Batthyány Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza, Batthyány u. 12-16.
Központi Konyha, 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos u. 16.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés tisztított, darabolt burgonya beszerzésére az alábbiak, illetve az ajánlati dokumentációban meghatározottak szerint.
1 féle termék 27 500 kg mennyiségben.
Az árukkal kapcsolatos mennyiségi és minőségi előírásokat, továbbá az áruk adásvételéhez kapcsolódó járulékosan elvégzendő feladatok pontos körét és meghatározását az ajánlati dokumentáció, valamint a szerződéstervezet tartalmazza.
Az Opcióra vonatkozó rendelkezések a felhívás II.2.11. pontjában foglaltak szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 2. Hibás termék(ek) cseréjének időtartama a bejelentéstől számítottan (0,5 óra - max.5 óra) 15
2 3. Rendkívüli megrendelések teljesítésének határideje a bejelentéstől számítottan (1óra - max. 12 óra) 15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2020/06/05 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2021/08/31 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A műszaki dokumentációban megadott egyes termékek mennyiségtől az Ajánlatkérő + 30 %-al eltérhet.(opcionális mennyiség). Az opcionális mennyiségre vonatkozóan a nyertes ajánlattevő a Ptk. 6:225. § (1)bekezdése alapján vételi jogot biztosít A vételi jog a szerződés időtartama alatt gyakorolható, amennyiben az alapmennyiség már leszállításra került.
Az opció Ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, a hatálya alá tartozó árumennyiség - a tényleges felhasználás függvényében - a felmerülőigényeknek megfelelően kerül beszerzésre a megajánlott egységárakon.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Amennyiben a szerződés a II. 2.7) pontban rögzített kezdő dátumot követően kerül aláírásra, abban az esetben a szerződés teljesítésének kezdő időpontja a szerződés mindkét fél általi aláírásának napja.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésében foglalt kizáró okok bármelyike fennáll, továbbá, aki részéről a kizáró ok az eljárás során következik be (Kbt. 74. § (1) bekezdés b) pont).
Igazolási mód:
Ajánlattevő, az alkalmasság igazolásában részt vevő gazdasági szereplő a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 4. § (1) bekezdés szerint az egységes európai közbeszerzési dokumentum benyújtásával köteles előzetesen igazolni a Kbt. 62. §-ában említett kizáró okok hiányát.
Az egységes európai dokumentumban a gazdasági szereplő (ajánlattevő, adott esetben kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet(ek)) nyilatkozik arról, hogy a kizáró okok nem állnak fenn vele szemben,másrészt megadja az eljárásban kért információkat, köztük az alkalmassági követelmények teljesítésére vonatkozó adatokat.
Az ajánlatban a Kbt. 67. § (4) bekezdése alapján az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell az alvállalkozók tekintetében.
A kizáró okok fenn nem állását az igazolások benyújtására felhívott [Kbt. 69. § (4)] gazdasági szereplőknek a321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 8. §; 10. §, 12 - 14. § és 16. § rendelkezései szerint kell igazolnia.
Amennyiben a cégkivonattal kapcsolatban változásbejegyzési eljárás van folyamatban ajánlattevő tekintetében,az ajánlathoz csatolni kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkeztetéséről a cégbíróság által megküldött igazolást.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 64. §-ra, továbbá a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1-16. §-okra.

III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése:
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Az alkalmassági követelményeknek való megfelelés tekintetében az egységes európai közbeszerzési dokumentumba foglalt, a Kbt. 67. § (1)-(3) szerinti nyilatkozatot szükséges benyújtani az ajánlatban. Ajánlatkérő a formanyomtatvány IV. részében szereplő részletes információk megadását nem kéri.
Az igazolások benyújtására felhívott ajánlattevőknek az alábbiak szerint kell igazolni az alkalmassági követelményeknek való megfelelést, a Kbt. 69. § (4) és (6) bekezdéseire is figyelemmel:
M/1. A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdésének a) pontja alapján a jelen felhívás feladásának napjától visszafelé számított 3 év legjelentősebb, jelen közbeszerzési eljárás tárgya szerinti szállításainak ismertetése. Ajánlatkérő a vizsgált időszak alatt befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett szállításokat veszi figyelembe.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 22. § (1) bekezdésének alapján:
a) ha a szerződést kötő másik fél a Kbt. 5. § (1) bekezdés a)-c) és e) pontja szerinti szervezet, illetve nem magyarországi szervezetek esetében olyan szervezet, amely a 2014/24/EK európai parlamenti és tanácsi irányelv alapján ajánlatkérőnek minősül, az általa kiadott vagy aláírt igazolás;
b) ha a szerződést kötő másik fél az a) pontban foglalthoz képest egyéb szervezet, az általa adott igazolás vagy az ajánlattevő, illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet nyilatkozatának csatolása szükséges.
Az igazolás(ok), illetve nyilatkozat(ok) tartalmazzák legalább a következő adatokat: A teljesítés ideje(kezdő és befejező időpontja), a szerződést kötő másik fél, a szállítás tárgya, valamint mennyisége vagy az ellenszolgáltatás összege, továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
M/2. A 321/2015. (X. 30.) Korm. r. 21. § (1) bekezdés c) pontja alapján az előírt minőségbiztosítási rendszer bemutatása, annak bármely nemzeti rendszerben történő akkreditálását igazoló tanúsítvány csatolásával,ennek hiányában a szabványnak megfelelő, azzal egyenértékű minőségbiztosítási intézkedések egyébbizonyítékainak csatolásával.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): M/1. Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem rendelkezik az ajánlattételi felhívás megküldésének napjától visszaszámított 3 évben teljesített, alábbiak szerinti referenciákkal:
Az 1. részre történő ajánlattétel esetén: legalább 50 különböző élelmiszer vonatkozásában összesen legalább 35 000 kg és 50 000 darab élelmiszer szállítására vonatkozó referenciával
A 2. részre történő ajánlattétel esetén legalább 10 000 kg tésztaféle szállítására vonatkozó referenciával
A 3. részre történő ajánlattétel esetén: legalább 20 000 kg sertés és marhahús szállítására vonatkozó referenciával
A 4. részre történő ajánlattétel esetén: legalább 4 500 kg húskészítmény és/vagy felvágott szállítására vonatkozó referenciával
A 5. részre történő ajánlattétel esetén: legalább 12 000 kg előhűtött baromfihús szállítására vonatkozóreferenciával
Az 6. részre történő ajánlattétel esetén: legalább 2500 kg hal és 2500 kg mirelit hústermék szállítására vonatkozó referenciával
A 7. részre történő ajánlattétel esetén: legalább 15 000 kg mirelit zöldség és/vagy gyümölcs szállítására vonatkozóreferenciával
A 8. részre történő ajánlattétel esetén: legalább 5 000 kg mirelit tésztaféle szállítására vonatkozó referenciával
A 9. részre történő ajánlattétel esetén: legalább 30 000 kg zöldség és savanyúság szállítására vonatkozóreferenciával
A 10. részre történő ajánlattétel esetén: legalább 30 000 kg gyümölcs szállítására vonatkozó referenciával.
A 11. részre történő ajánlattétel esetén: legalább 10 000 db főzött tojás szállítására vonatkozó referenciával.
A 12. részre történő ajánlattétel esetén: legalább 18 000 kg tisztított, darabolt burgonya szállítására vonatkozó referenciával.
Valamennyi rész vonatkozásában az alkalmassági feltételnek történő megfelelés több szerződés bemutatásával is igazolható.
M/2. Alkalmatlan az ajánlattevő amennyiben nem rendelkezik érvényes, az élelmiszerelőállítás folyamatában az élelmiszer veszélytelenségét (közegészségügyi, élelmiszer-higiéniai) garantáló HACCP rendszer működtetésére vonatkozó, bármilyen nemzeti rendszerben akkreditált szervezet által igazolt érvényes minőségbiztosítási tanúsítvánnyal, vagy azzal
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Az ajánlattétel, a szerződés, számlázás és kifizetés devizaneme: Forint (HUF).
A szerződésszerű, igazolt teljesítést követően a kifizetés a Kbt. 135. § (1), (5)-(6) bekezdése és a Ptk. 6:130.§ (1)-(2) bekezdése szerint történik.
Nyertes ajánlattevő az adott héten teljesített szállításokról egy-egy számlát (gyűjtőszámlát) állít ki. Eladó telephelyenként külön-külön számlát köteles kiállítani.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2020/04/20 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 11:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 1 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2020/04/20 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 13:00 (óó:pp) Hely: Az elektronikusan benyújtott ajánlatok felbontását az EKR végzi úgy, hogy a bontás időpontjában az ajánlatok az ajánlatkérő számára hozzáférhetővé válnak. A Kbt. 68. § (4)–(5) bekezdése szerinti adatokat az EKR a bontás időpontjától kezdve azonnal elektronikusan – azzal a tartalommal, ahogyan azok az ajánlatban szerepelnek – az ajánlattevők részére elérhetővé teszi.
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: A 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 15. § (2) bekezdése alapján az ajánlatokat tartalmazó iratok felbontását az EKR az ajánlattételi, határidő lejártát követően, kettő órával később kezdi meg.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
  A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1.) Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő kifejezett nyilatkozatát az ajánlati felhívás feltételeire,a szerződés megkötésére és teljesítésére, valamint a kért ellenszolgáltatásra vonatkozóan (Kbt. 66.§ (2)bekezdés).
2.) Az értékelési szempontok szerinti értékelés során adható pontszám alsó és felső határa: 0-10 pont, ahol a 0 pont a legrosszabb, a 10 pont a legjobb érték.
A módszer, amellyel az ajánlatkérő megadja a pontszámot: az 1-3. értékelési szempontok tekintetében a Közbeszerzési Hatóság útmutatója a nyertes ajánlattevő kiválasztására szolgáló értékelési szempontrendszer alkalmazásáról (KÉ 2019. évi 227. szám; 2019. november 26.) 1. számú melléklet A. 1. a) pont aa) pontja szerinti fordított arányosítás.
A Kbt. 77. § (1) alapján a megajánlás legkedvezőbb szintje a 2. minőségi értékelési szempont tekintetében 0,5 óra. A megajánlás legkedvezőtlenebb szintje 5 óra.
A Kbt. 77. § (1) alapján a megajánlás legkedvezőbb szintje a 3. minőségi értékelési szempont tekintetében 1 óra. A megajánlás legkedvezőtlenebb szintje 12 óra.
3.) Közös ajánlattétel esetében az ajánlathoz csatolni kell a közös egyetemleges felelősségvállalásról szóló megállapodást (konzorciális szerződést), amely tartalmazza az ajánlattevők között, a közbeszerzési eljárással kapcsolatos hatáskörök bemutatását, kijelöli azon ajánlattevőt, aki a konzorciumot az eljárás során kizárólagosan képviseli, illetőleg a közös ajánlattevők nevében hatályos jognyilatkozatot tehet. Ki kell terjednie továbbá arra, hogy a közös ajánlattevők képviseletére jogosult gazdasági szereplő az eljárás tekintetében az EKR-ben elektronikus úton teendő nyilatkozatok megtételekor az egyes közös ajánlattevők képviseletében eljárhat. Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy a Kbt. 35. § (3) bekezdése alapján a közös ajánlattevők csoportjának képviseletében tett minden nyilatkozatnak egyértelműen tartalmaznia kell a közös ajánlattevők megjelölését.
4.) A Kbt. 66. § (5) bekezdése alapján az ajánlatnak felolvasólapot kell tartalmaznia, amely feltünteti a Kbt. 68.§ (4) bekezdése szerinti összes adatot. A felolvasólapot ajánlattevő elektronikus űrlap formájában köteles az ajánlat részeként kitölteni
6.) Ajánlattevő köteles a dokumentáció mellékletét képező árazatlan költségvetést beárazva az ajánlatához csatolni.
7.) Ajánlatkérő a jelen eljárásban nem alkalmazza a Kbt. 75.§ (2) bekezdés e) pontja szerinti eredménytelenségi okot.
8.) Az ajánlatkérő nem teszi lehetővé a nyertes ajánlattevő számára a szerződés teljesítése érdekében gazdálkodó szervezet (projekttársaság) létrehozását.
9.) Ajánlatkérő a Kbt. 81. § (4) bekezdésben foglaltak alapján a bírálatnak az aránytalanul alacsony ár vagy költségvizsgálatára vonatkozó részét az ajánlatok értékelését követően végzi el.
10.) Ajánlatkérő a Kbt. 81. § (5) bekezdésben foglaltak alapján az ajánlatok bírálatát az ajánlatok értékelését követően végzi el.
11.) Az ajánlattevő ajánlatában az 1,2, 4, 6 és 8 részekben szereplő termékekre vonatkozóan köteles csatolni az alapanyagra számított energia, fehérje, zsír, szénhidrát, cukor és só tartalmát 100 grammra vonatkoztatva és a fogyasztók élelmiszerekkel kapcsolatos tájékoztatásáról szóló 1169/2011/EU rendeletben meghatározott allergén összetevőket.
12.) Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: Dr. Panácz István (lajstromszám: 00037)

VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § rendelkezései szerint.
A VI.3) pont folytatása:
13.) Az ajánlattevőnek és adott esetben az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezetnek az alábbi cégokmányokat kell az ajánlathoz csatolni:
— folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást is, amennyiben változás bejegyzési eljárás nincs folyamatban, abban az esetben erre vonatkozó ajánlattevői nyilatkozat csatolása szükséges a fenti szervezetek vonatkozásában,
— az ajánlatot aláíró(k) aláírási címpéldányát, vagy a 2006. évi V. törvény 9. § (1) bekezdése szerinti aláírás-mintáját,
— a cégkivonatban nem szereplő kötelezettségvállaló(k) esetében a cégjegyzésre jogosult személytől származó, az ajánlat aláírására vonatkozó (a meghatalmazó és a meghatalmazott aláírását is tartalmazó)írásos meghatalmazást.
14.) Ajánlatkérő a jelen felhívás IV.2.6) pontjában foglaltak kiegészítéseként tájékoztatja ajánlattevőket, hogy az ajánlati kötöttség időtartama 30 nap.
15.) A jelen felhívásban nem szabályozott kérdések vonatkozásában a közbeszerzésről szóló 2015. évi CXLIII. törvény előírásai szerint kell eljárni. Az ajánlatnak tartalmaznia kell a felhívásban külön ki nem emelt egyéb nyilatkozatokat, igazolásokat és más dokumentumokat, melyeket a Kbt. kötelezően előír.
16.) Az alkalmasság meghatározott feltételei és azok előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbbak.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/03/18 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák