Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/96
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás Gyorsított eljárás
Közzététel dátuma:2020.05.19.
Iktatószám:7265/2020
CPV Kód:15000000-8
Ajánlatkérő:Békéscsabai Gyermekélelmezési Intézmény
Teljesítés helye:HU332;HU332;HU332;HU332
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Békéscsaba Vagyonkezelő Zrt.;Atalante Termelési és Kereskedelmi Kft.;Baromfiudvar 2002 Kft.;Baromfiudvar 2002 Kft.;Sütőker Sütőipari és Kereskedelmi Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Ajánlatkérő típusa:Intézmény
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Élelmezés
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Békéscsabai Gyermekélelmezési Intézmény
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_22670272
Postai cím: Gyulai Út 53-57.
Város: Békéscsaba
NUTS-kód: HU332
Postai irányítószám: 5600
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Bíró Csaba
Telefon: +36 66322949
E-mail: gyermelm@alfold.net
Fax: +36 66322948
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.gyermelm.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Intézmény
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: Élelmezés

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Élelmiszer beszerzés
Hivatkozási szám: EKR000210472020
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15000000-8
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
1. Sertés húsrészek 11 féle 68.500 kg
2. Húskészítmények 33 féle 45.000 kg
3. Sajtok 17 féle 10.200 kg, 8.000 doboz
4. Kenyér, kifli- zsemle 41 féle 87.500 kg, 507.600 db
+40%-kal el lehet térni a sz. teljesítés során
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 186330700 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Sertés húsrészek
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15113000-3
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU332 A teljesítés fő helyszíne: 1 Iskolacentrum Központi Konyha, 2 Napközi-otthonos Konyha, 3 Óvodai Napközi-otthonos Konyha, 4 Kollégiumi Konyha: 5600 Békéscsaba Gyulai út 53-57., Szabó Pál tér 1/2., Orosházi út 32.,Trefort u. 2/1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Sertés húsrészek beszerzése és szállítása 11 féle
Összesen (alap-összmennyiség): 68.500 kg
A szállítandó sertés húsrészek részletes meghatározását az ajánlati dokumentáció tartalmazza.
A megadott alap-összmennyiségektől ajánlatkérő + 40%-kal eltérhet a szerződés teljesítése során.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Késedelmi kötbér 2
2 Az áruk, élelmiszerek előállítása (vágás, darabolás,gyártás,töltés és csomagolás) legalább 30%-ban az ajánlatkérő székhelyétől számított 40 km-es körzeten belülről történik 3
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 8
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A megadott alap-összmennyiségektől ajánlatkérő + 40%-kal eltérhet a szerződés teljesítése során.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.2.5) pontban meghatározott szempontok értékelésére alkalmazott módszerek részletes leírását az ajánlati dokumentáció tartalmazza.
Pontozás-valamennyi részszempont esetében: 1–10 pont.
Alkalmazott módszer:
1. Egyösszegű nettó ajánlati ár (Ft) – fordított arányosítás;
2. Késedelmi kötbér mértéke – egyenes arányosítás.
3. 2. számú minőségi kritérium - Igen/Nem

II.2.1)
Elnevezés: Húskészítmények
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15131700-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU332 A teljesítés fő helyszíne: 1 Iskolacentrum Központi Konyha, 2 Napközi-otthonos Konyha, 3 Óvodai Napközi-otthonos Konyha, 4 Kollégiumi Konyha: 5600 Békéscsaba Gyulai út 53-57., Szabó Pál tér 1/2., Orosházi út 32.,Trefort u. 2/1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Húskészítmények beszerzése és szállítása 33 féle
Összesen(alap-összmennyiség): 45.000 kg
A szállítandó húskészítmények részletes meghatározását az ajánlati dokumentáció tartalmazza
A megadott alap-összmennyiségektől ajánlatkérő + 40%-kal eltérhet a szerződés teljesítése során.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Késedelmi kötbér 2
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 8
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A megadott alap-összmennyiségektől ajánlatkérő + 40%-kal eltérhet a szerződés teljesítése során.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.2.5) pontban meghatározott szempontok értékelésére alkalmazott módszerek részletes leírását az ajánlati dokumentáció tartalmazza.
Pontozás-valamennyi részszempont esetében: 1–10 pont.
Alkalmazott módszer:
1. Egyösszegű nettó ajánlati ár (Ft) – fordított arányosítás;
2. Késedelmi kötbér mértéke – egyenes arányosítás.

II.2.1)
Elnevezés: Sajtok
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15540000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU332 A teljesítés fő helyszíne: 1 Iskolacentrum Központi Konyha, 2 Napközi-otthonos Konyha, 3 Óvodai Napközi-otthonos Konyha, 4 Kollégiumi Konyha: 5600 Békéscsaba Gyulai út 53-57., Szabó Pál tér 1/2., Orosházi út 32.,Trefort u. 2/1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Sajtok beszerzése és szállítása 17 féle
Összesen (alap-összmennyiség): 10.200 kg 8.000 doboz
A sajtok részletes meghatározását, bemutatását az ajánlati dokumentáció tartalmazza
A megadott alap-összmennyiségektől ajánlatkérő + 40%-kal eltérhet a szerződés teljesítése során.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Késedelmi kötbér  2
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 8
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A megadott alap-összmennyiségektől ajánlatkérő + 40%-kal eltérhet a szerződés teljesítése során.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.2.5) pontban meghatározott szempontok értékelésére alkalmazott módszerek részletes leírását az ajánlati dokumentáció tartalmazza.
Pontozás-valamennyi részszempont esetében: 1–10 pont.
Alkalmazott módszer:
1. Egyösszegű nettó ajánlati ár (Ft) – fordított arányosítás;
2. Késedelmi kötbér mértéke – egyenes arányosítás.

II.2.1)
Elnevezés: Kenyér, kifli-zsemle
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15811000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU332 A teljesítés fő helyszíne: 1 Iskolacentrum Központi Konyha, 2 Napközi-otthonos Konyha, 3 Óvodai Napközi-otthonos Konyha, 4 Kollégiumi Konyha: 5600 Békéscsaba Gyulai út 53-57., Szabó Pál tér 1/2., Orosházi út 32.,Trefort u. 2/1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Kenyér, kifli, zsemle beszerzése és szállítása 41 féle
Összesen (alap-összmennyiség): 87.500 kg, 507.600 db
A termékek részletes meghatározását, bemutatását az ajánlati dokumentáció tartalmazza
A megadott alap-összmennyiségektől ajánlatkérő + 40%-kal eltérhet a szerződés teljesítése során.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Késedelmi kötbér 2
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 8
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A megadott alap-összmennyiségektől ajánlatkérő + 40%-kal eltérhet a szerződés teljesítése során.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.2.5) pontban meghatározott szempontok értékelésére alkalmazott módszerek részletes leírását az ajánlati dokumentáció tartalmazza.
Pontozás-valamennyi részszempont esetében: 1–10 pont.
Alkalmazott módszer:
1. Egyösszegű nettó ajánlati ár (Ft) – fordított arányosítás;
2. Késedelmi kötbér mértéke – egyenes arányosítás.

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
x Gyorsított eljárás
Indokolás: Ajánlatkérő korábbi eljárásának (TED: 2019/S 231-565868) 3., 5., 8., 13. része eredménytelen lett. Az eredménytelen részekkel kapcsolatos élelmiszerek beszerzése viszont létfontosságú egy gyermekélelmezési intézmény esetében a folyamatos ellátás biztosítása érdekében.
Az intézmény több korosztály étkezését biztosítja- óvodai, általános iskolai, középiskolai és 70 év feletti szociális ellátottak-naponta átlagosan 9 200 adag ebédet főz. A folyamatos alapanyag ellátás érdekében mielőbb szükséges lenne az új szerződések megkötésére.
A tavalyi szerződések 2020. március 06-án járnak le.
Az eredménytelen részek között több olyan is van, amiből ajánlatkérő nem tud beraktározni sem, ilyen pl. az sertés húsrészek, a húskészítmények, sajtok, kényér, amiket nem tudunk heteken át tárolni. Ezek alapján indokolt a gyorsított eljárás megindítása.
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2020 /S 046 - 108064
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Sertés húsrészek
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2020/04/20 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el igen
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Békéscsaba Vagyonkezelő Zrt.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_55448305
Postai cím: Irányi Utca 4-6.
Város: Békéscsaba
NUTS-kód: HU332
Postai irányítószám: 5600
Ország: Magyarország
E-mail: vagyonkezelo@globonet.hu
Telefon: +36 66445542
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 66445542
A nyertes ajánlattevő kkv nem

Hivatalos név: Atalante Termelési és Kereskedelmi Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_14468595
Postai cím: Külterület Külterület
Város: Kaszaper
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 5948
Ország: Magyarország
E-mail: atalante@globonet.hu
Telefon: +36 306352131
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 68512560
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 64500000
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 83211000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 2. Rész száma: 2 Elnevezés: Húskészítmények
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2020/04/20 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Baromfiudvar 2002 Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_65735215
Postai cím: Balmazújvárosi Út 10
Város: Debrecen
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 4002
Ország: Magyarország
E-mail: kozbeszerzes@baromfiudvar.hu
Telefon: +36 302485098
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 52512048
A nyertes ajánlattevő kkv nem
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 38500000
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 55490000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 3. Rész száma: 3 Elnevezés: Sajtok
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2020/04/20 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Baromfiudvar 2002 Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_65735215
Postai cím: Balmazújvárosi Út 10
Város: Debrecen
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 4002
Ország: Magyarország
E-mail: kozbeszerzes@baromfiudvar.hu
Telefon: +36 302485098
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 52512048
A nyertes ajánlattevő kkv nem
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 14500000
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 18199500
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 4. Rész száma: 4 Elnevezés: Kenyér, kifli-zsemle
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2020/04/20 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Sütőker Sütőipari és Kereskedelmi Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_42586621
Postai cím: Orosházi Út 33-35
Város: Békéscsaba
NUTS-kód: HU332
Postai irányítószám: 5600
Ország: Magyarország
E-mail: sutokerrendeles@t-online.hu
Telefon: +36 306735035
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 30500000
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 29430200
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Tárgyi közbeszerzési eljárás valamennyi része eredményes lett.
Nyertes ajánlattevők:
1. rész: Békéscsaba Vagyonkezelő Zrt. (adószám: 11051691-2-04), Atalante Kft. Termelési és Kereskedelmi Kft. (adószám: 10656695-2-04) közös ajánlattevők
2. rész: Baromfiudvar 2002 Kft. (adószám: 12830093-2-09)
3. rész: Baromfiudvar 2002 Kft.(adószám: 12830093-2-09)
4. rész: Sütőker Sütőipari és Kereskedelmi Zrt. (adószám: 10747773-2-04)

Ajánlattevők neve és címe részenként bontásban:
1. rész:
-Békéscsaba Vagyonkezelő Zrt., Magyarország 5600 Békéscsaba, Irányi Utca 4-6.
és Atalante Kft. Termelési és Kereskedelmi Kft. 5948 Kaszaper, Külterület 02/9.közös AT;
-Székely és Társa Kereskedelmi Kft., Magyarország 5000 Szolnok, Batthyány Utca 32.
2. rész:
-Baromfiudvar 2002 Kft., Magyarország 4002 Debrecen, Balmazújvárosi Út 10
-Székely és Társa Kereskedelmi Kft., Magyarország 5000 Szolnok, Batthyány Utca 32
-Maus Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Magyarország 6724 Szeged, Textilgyári Út 4.
3. rész:
-Baromfiudvar 2002 Kft., Magyarország 4002 Debrecen, Balmazújvárosi Út 10
-Maus Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Magyarország 6724 Szeged, Textilgyári Út 4
4. rész:
-Sütőker Sütőipari és Kereskedelmi Zrt. (5600 Békéscsaba, Orosházi út 33-35.)
-Szegedi Sütödék Élelmiszeripari Kereskedelmi Kft. (5000 Szolnok, Batthyány utca 32.)
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. §-a szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/05/13 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)