Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/95
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató a szerződés módosításáról/2015 EUHL
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2020.05.18.
Iktatószám:8299/2020
CPV Kód:79713000-5
Ajánlatkérő:Budapesti Gazdasági Egyetem
Teljesítés helye:HU110
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Preventív Security Zrt.
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató a szerződés módosításáról
Szerződés/koncesszió módosítása az érvényességi ideje alatt
2014/23/EU irányelv  
2014/24/EU irányelv x
2014/25/EU irányelv  
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek
Hivatalos név: Budapesti Gazdasági Egyetem
Nemzeti azonosítószám: AK01328
Postai cím: Markó utca 29-31.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1055
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Halápi Judit
Telefon: +36 14696709
E-mail: kozbeszerzes@uni-bge.hu
Fax: +36 14696635
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.uni-bge.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.uni-bge.hu

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Őrzés-védelmi szolgáltatás és recepciós szolgáltatás a Buzogány u. 10-12., 11-13. és Bagolyvár u. 6-10. alatti épületek területén
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:79713000-5
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.2) Meghatározás
II.2.1)
Elnevezés: Őrzés-védelmi szolgáltatás és recepciós szolgáltatás a Buzogány u. 10-12., 11-13. és Bagolyvár u. 6-10. alatti épületek területén
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:79713000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: Budapest XIV. kerület, Buzogány u. 10-12., 11-13. és Bagolyvár u. 6-10.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése a szerződéskötés időpontjában :
Vállalkozási szerződés őrzés-védelmi szolgáltatás és recepciós szolgáltatás ellátására a Budapesti Gazdasági Egyetem 1149 Budapest, Buzogány u. 10-12., 11-13. szám alatti épületei és a Budapesti Gazdasági Egyetem PSZK Kollégium 1148 Budapest, Bagolyvár u. 6-10. alatti épülete területén. Az intézmény össz. alapterülete: 19 994 m2
A) BGE Pénzügyi és Számviteli Kar A, Toldalék, B, C, D, oktatási épület - 1149 Budapest, Buzogány u. 10-12. esetében:
o 1 fő (társalgási szintű angol nyelvtudással rendelkező) portaszolgálatos - vagyonőr folyamatos munkarendben az év 365 napján, Hétfőtől - Vasárnapig 00:00 - 24:00 óráig (hétvégén és ünnepnapokon is).
o 1 fő járőr - vagyonőr, Hétfőtől - Szombatig 7:00 - 21:00 óráig
B) BGE Pénzügyi és Számviteli Kar Kollégium - 1148 Budapest, Bagolyvár u. 6-10.
o 1 fő (társalgási szintű angol nyelvtudással rendelkező) portaszolgálatos - vagyonőr folyamatos munkarendben, Hétfőtől - Vasárnapig 00:00 - 24:00 óráig, az év 365 napján (hétvégén és ünnepnapokon is).
o 1 fő járőr - vagyonőr, Hétfőtől - Szombatig 21:00 - 07:00 óráig
o 1 fő (társalgási szintű angol nyelvtudással rendelkező) recepciós, 8:00 - 24:00 óráig, az év 365 napján (hétvégén és ünnepnapokon is)
C) BGE „E” Igazgatási (Kancellária) épület - 1149 Budapest, Buzogány u. 11-13. esetében
o 1 fő portaszolgálatos - vagyonőr, folyamatos munkarendben, Hétfőtől - Vasárnapig 00:00 - 24:00 óráig, az év 365 napján (hétvégén és ünnepnapokon is).
D) Külön megrendelés keretében eseti vagyonőri feladat ellátása (pl. rendezvények esetén) bármely fenti helyszínen (1 fő/óra).
E) Külön megrendelés keretében eseti pénzszállítási tevékenység a Budapesti Gazdasági Egyetem alábbi házipénztárai tekintetében:
- PSZK 1148 Budapest, Bagolyvár u. 6-10.,
- KKK 1165 Budapest, Diósy Lajos u. 22-24.
- KVIK 1054 Budapest, Alkotmány u. 9-11.
F) Gyors reagálású, 24 órás kivonuló biztonsági szolgálat
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás, a dinamikus beszerzési rendszer, illetve a koncesszió időtartama
Időtartam hónapban: 48 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
2014/24/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
2014/25/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a nyolc évet meghaladó időtartam indoklása:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:

IV. szakasz: Eljárás
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Tájékoztató az eljárás eredményéről ezen szerződés vonatkozásában
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2017 /S 190 - 389870

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Őrzés-védelmi szolgáltatás és recepciós szolgáltatás a Buzogány u. 10-12., 11-13. és Bagolyvár u. 6-10. alatti épületek területén
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződéskötés/a koncesszió odaítéléséről szóló döntés dátuma:
2017/07/27 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést/koncessziót gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult neve és címe
 
Hivatalos név: Preventív Security Zrt.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Pannónia u. 11.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU11
Postai irányítószám: 1136
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult kkv igen (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
V.2.4) A szerződés/rész/ koncesszió értékére vonatkozó információk (a szerződéskötés idején; áfa nélkül)
A beszerzés végleges összértéke: 263757573 Pénznem: HUF

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +3618828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +3618828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. VI. rész, XXI. fejezet szerint
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/05/12 (éééé/hh/nn)

VII. szakasz: A szerződés/koncesszió módosításai
VII.1) A közbeszerzés ismertetése a módosításokat követően
VII.1.1) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:79713000-5
VII.1.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
VII.1.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Budapest XIV. kerület, Buzogány u. 10-12., 11-13. és Bagolyvár u. 6-10.
VII.1.4) A közbeszerzés ismertetése:
Vállalkozási szerződés őrzés-védelmi szolgáltatás és recepciós szolgáltatás ellátására a Budapesti Gazdasági Egyetem 1149 Budapest, Buzogány u. 10-12., 11-13. szám alatti épületei és a Budapesti Gazdasági Egyetem PSZK Kollégium 1148 Budapest, Bagolyvár u. 6-10. alatti épülete területén. Az intézmény össz. alapterülete: 19 994 m2
A) BGE Pénzügyi és Számviteli Kar A, Toldalék, B, C, D, oktatási épület - 1149 Budapest, Buzogány u. 10-12. esetében:
o 1 fő (társalgási szintű angol nyelvtudással rendelkező) portaszolgálatos - vagyonőr folyamatos munkarendben az év 365 napján, Hétfőtől - Vasárnapig 00:00 - 24:00 óráig (hétvégén és ünnepnapokon is).
B) BGE Pénzügyi és Számviteli Kar Kollégium - 1148 Budapest, Bagolyvár u. 6-10.
o 1 fő (társalgási szintű angol nyelvtudással rendelkező) portaszolgálatos - vagyonőr folyamatos munkarendben, Hétfőtől - Vasárnapig 00:00 - 24:00 óráig, az év 365 napján (hétvégén és ünnepnapokon is).
o 1 fő járőr - vagyonőr, Hétfőtől - Szombatig 21:00 - 07:00 óráig
o 1 fő (társalgási szintű angol nyelvtudással rendelkező) recepciós, 8:00 - 24:00 óráig, az év 365 napján (hétvégén és ünnepnapokon is)
C) BGE „E” Igazgatási (Kancellária) épület - 1149 Budapest, Buzogány u. 11-13. esetében
o 1 fő portaszolgálatos - vagyonőr, folyamatos munkarendben, Hétfőtől - Vasárnapig 00:00 - 24:00 óráig, az év 365 napján (hétvégén és ünnepnapokon is).
D) Külön megrendelés keretében eseti vagyonőri feladat ellátása (pl. rendezvények esetén) bármely fenti helyszínen (1 fő/óra).
E) Külön megrendelés keretében eseti pénzszállítási tevékenység a Budapesti Gazdasági Egyetem alábbi házipénztárai tekintetében:
- PSZK 1148 Budapest, Bagolyvár u. 6-10.,
- KKK 1165 Budapest, Diósy Lajos u. 22-24.
- KVIK 1054 Budapest, Alkotmány u. 9-11.
F) Gyors reagálású, 24 órás kivonuló biztonsági szolgálat
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
VII.1.5) A szerződés, a keretmegállapodás, a dinamikus beszerzési rendszer, illetve a koncesszió időtartama
Az időtartam hónapban: 48 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
2014/24/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
2014/25/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a nyolc évet meghaladó időtartam indoklása:
VII.1.6) A szerződés/rész/koncesszió értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész/koncesszió végleges összértéke: 263757573
Pénznem: HUF
A szerződést/koncessziót gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
VII.1.7) A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult neve és címe
 
Hivatalos név: Preventív Security Zrt.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Pannónia u. 11.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU11
Postai irányítószám: 1136
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult kkv igen (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
VII.2) Információ a módosításokról
VII.2.1) A módosítások ismertetése
A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt): A szerződés alapján ellátandó szolgáltatások körét meghatározó melléklet kerül módosításra. A módosítás az egységárakat nem, csak az ellátandó óraszámot érinti (mérsékli). A módosítás a veszélyhelyzettel összefüggésben elrendelt, felsőoktatást érintő intézménylátogatási tilalom időtartama alatt alkalmazandó.
Szerződésmódosítás dátuma: 2020.04.30.
VII.2.2) A módosítás okai
  Igény az eredeti nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult által teljesítendő további építési beruházásra, szolgáltatásnyújtásra vagy árubeszerzésre (a 2014/23/EU irányelv 43. cikke (1) bekezdésének b) pontja, a 2014/24/EU irányelv 72. cikke (1) bekezdésének b) pontja, a 2014/25/EU irányelv 89. cikke (1) bekezdésének b) pontja)
Azon gazdasági vagy technikai okok, illetve hátrányok vagy többletköltségek ismertetése, amelyek miatt a szerződő fél személye nem változhat:
x Módosítási igény olyan körülmények miatt, amelyet a kellő gondossággal eljáró ajánlatkérő nem láthatott előre (a 2014/23/EU irányelv 43. cikke (1) bekezdésének c) pontja, a 2014/24/EU irányelv 72. cikke (1) bekezdésének c) pontja, a 2014/25/EU irányelv 89. cikke (1) bekezdésének c) pontja)
A módosítás szükségességét indokoló körülmények ismertetése, és e körülmények előre nem látható jellegének magyarázata: Az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében elrendelt veszélyhelyzet során teendő intézkedésekről szóló 41/2020. (III. 11.) Korm. rendelet 4. § b) pontja a felsőoktatási intézmények számára megtiltotta a hallgatók intézménylátogatását. A felsőoktatási intézmények helyzetében bekövetkezett azon változás, miszerint a hallgatók az intézményt bizonytalan ideig nem látogathatják érinti a Szerződéssel szabályozott szolgáltatás rendjét is.
A módosítás jogszabályi alapja: Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pont
VII.2.3) Áremelkedés
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a 2014/23/EU irányelv esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték áfa nélkül: 263757573 Pénznem: HUF
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték áfa nélkül: 263757573 Pénznem: HUF
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben