Ugrás a tartalomra Ugrás a láblécre

Publikus Core
Közbeszerzési Értesítő száma: 2022/229
Beszerzés tárgya: Árubeszerzés
Hirdetmény típusa: Tájékoztató a szerződés módosításáról/2020 KÉ
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma: 2022.11.24.
Iktatószám: 25038/2022
CPV Kód: 48000000-8
Ajánlatkérő: Újbuda SMART 11 Üzemeltető és Fejlesztő Nonprofit Kft.
Teljesítés helye: 1111 Budapest, Bocskai út 39-41.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő: Softline Services Kft.
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató a szerződés módosításáról
Szerződés módosítása az érvényességi ideje alatt
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg a szerződést kötő összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Újbuda SMART 11 Üzemeltető és Fejlesztő Nonprofit Kft.
Nemzeti azonosítószám: 21967827243
Postai cím: Bocskai Út 39-41.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1113
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Szalay Árpád
Telefon: +36 204692909
E-mail: drszalayarpad@gmail.com
Fax: +00 00000000
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.smart11.ujbuda.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.smart11.ujbuda.hu
 

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: Microsoft Office-Windows licensek beszerzése
Hivatkozási szám: EKR001250312022
II.1.2)
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 48000000-8
II.1.3) A szerződés típusa   Építési beruházás x Árubeszerzés   Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Koncessziós beszerzési eljárásra vonatkozó információk
  A szerződés megkötésére koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával került sor
II.2) A közbeszerzés ismertetése
 
II.2.1)
Elnevezés: Microsoft Office licensek
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 48000000-8
További tárgyak: 72261000-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés helye: 1111 Budapest, Bocskai út 39-41.
II.2.4)
A közbeszerzés mennyisége: 1. rész: Microsoft Office Licencek
Microsoft Office licensek Műszaki leírás Darabszám
1, Exchange Online Kiosk Olyan felhasználók számára, akik csak elvétve kapnak leveleket (pl. bérszámjegyzék, havi munkabeosztás, központi információk, stb.), nem kezelnek és készítenek dokumentumokat, nincsenek központi fájlok megosztva velük. Számukra javasoljuk az Exchange Online Kiosk csomagot, amely a vállalati levelezést tartalmazza online Outlook használatával. Ez egy korlátozott megoldás, amelyben 2 GB-os postafiókok vannak, nincs archiválás, nincs megosztott fiókhoz való hozzáférés és nincs szabálybeállítási lehetőség. 100 db
2, Office 365 E1 Olyan felhasználók számára, akik számára elegendő a Microsoft 365 Business Basic alapfunkcionalitása de vagy elértük a 300 felhasználót vagy az adott felhasználónál magasabb szintű megfelelőség (compliance), biztonsági, IT adminisztratív vagy Teams Live Event szervezési/előadóifunkciókra van szükség. 750 db
3, Microsoft 365 Business Standard Olyan felhasználók számára, akik napi szinten 1 óránál többet használnak Office alkalmazásokat, azokon gyakran módosításokat vagy komplikált műveleteket végeznek. Emellett pedig szükségük van az előző pontban szereplő szolgáltatásokra is, azoknak a Microsoft 365 Business Standard licenccsomagot ajánljuk. Ez tartalmazza az összes funkciót, amelyet a Basic csomag is tartalmaz plusz a telepíthető Office alkalmazásokat. Amennyiben szükség van Teams Live Event szervezési/előadói funkciókra, akkor a nagyvállalati megfelelőjét az Office 365 E3-t választjuk. 40 db
4, Office 365 E3 Olyan felhasználók számára, akik számára magasabb szintű megfelelőség (compliance), biztonsági, IT adminisztratív funkciókra van szükség. Esetleges hybrid kialakítás esetén csak ez a licenc jöhet szóba a felsoroltak közül. 10 db
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 5
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
II.2.6) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Adminisztratív információk
IV.1.1) Az eljárás eredményéről szóló tájékoztató hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
22034 / 2022 (KÉ-szám/évszám)
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Microsoft Office licensek
V.1 Az eljárás eredménye
V.1.1)
A szerződés megkötésének dátuma: 2022/10/03 (éééé/hh/nn)
V.1.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.1.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Softline Services Kft.
Nemzeti azonosítószám: 26187817241
Postai cím: Galagonya utca 5
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1036
Ország: Magyarország
E-mail: zoltan.meszaros@softline.com
Telefon: +36 204248816
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.1.4) A szerződés értékére vonatkozó információk (a szerződéskötés megkötésekor; ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 27618350
Pénznem: HUF

VI. szakasz: A szerződés módosításai
VI.1) A közbeszerzés ismertetése a módosításokat követően
VI.1.1)
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 48000000-8
VI.1.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 48000000-8
További tárgyak: 72261000-2
VI.1.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés helye: 1111 Budapest, Bocskai út 39-41.
VI.1.4)
A közbeszerzés mennyisége: 1. rész: Microsoft Office Licencek
Microsoft Office licensek Műszaki leírás Darabszám
1, Exchange Online Kiosk Olyan felhasználók számára, akik csak elvétve kapnak leveleket (pl. bérszámjegyzék, havi munkabeosztás, központi információk, stb.), nem kezelnek és készítenek dokumentumokat, nincsenek központi fájlok megosztva velük. Számukra javasoljuk az Exchange Online Kiosk csomagot, amely a vállalati levelezést tartalmazza online Outlook használatával. Ez egy korlátozott megoldás, amelyben 2 GB-os postafiókok vannak, nincs archiválás, nincs megosztott fiókhoz való hozzáférés és nincs szabálybeállítási lehetőség. 100 db
2, Office 365 E1 Olyan felhasználók számára, akik számára elegendő a Microsoft 365 Business Basic alapfunkcionalitása de vagy elértük a 300 felhasználót vagy az adott felhasználónál magasabb szintű megfelelőség (compliance), biztonsági, IT adminisztratív vagy Teams Live Event szervezési/előadóifunkciókra van szükség. 750 db
3, Microsoft 365 Business Standard Olyan felhasználók számára, akik napi szinten 1 óránál többet használnak Office alkalmazásokat, azokon gyakran módosításokat vagy komplikált műveleteket végeznek. Emellett pedig szükségük van az előző pontban szereplő szolgáltatásokra is, azoknak a Microsoft 365 Business Standard licenccsomagot ajánljuk. Ez tartalmazza az összes funkciót, amelyet a Basic csomag is tartalmaz plusz a telepíthető Office alkalmazásokat. Amennyiben szükség van Teams Live Event szervezési/előadói funkciókra, akkor a nagyvállalati megfelelőjét az Office 365 E3-t választjuk. 40 db
4, Office 365 E3 Olyan felhasználók számára, akik számára magasabb szintű megfelelőség (compliance), biztonsági, IT adminisztratív funkciókra van szükség. Esetleges hybrid kialakítás esetén csak ez a licenc jöhet szóba a felsoroltak közül. 10 db
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
VI.1.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 5
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
VI.1.6) A szerződés értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 30064010
Pénznem: HUF
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
VI.1.7) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Softline Services Kft.
Nemzeti azonosítószám: 26187817241
Postai cím: Galagonya utca 5
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1036
Ország: Magyarország
E-mail: zoltan.meszaros@softline.com
Telefon: +36 204248816
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
VI.2) Információ a módosításokról
VI.2.1) A módosítások ismertetése
A módosítás dátuma: 2022/11/07 (éééé/hh/nn)
A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt): Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatánál bevezetésre kerül az energia felhasználásának csökkentése céljából heti egy nap távoli munkavégzés. Mivel ez a tény a tárgyi közbeszerzési eljárás megindításakor előre nem volt látható, további igényként merült fel az asztali alkalmazás megléte a jelenlegi infrastruktúra távoli elérése céljából, így az eddig megvásárolt licenseken túl további 60 db Microsoft 365 Business licenc beszerzése vált szükségessé az Eladó által a közbeszerzési eljárásban megajánlott feltételekkel és áron. Ezen feladat végrehajtása Vevő feladat és hatáskörébe tartozik.
VI.2.2) A módosítás okai
  Igény az eredeti nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult által teljesítendő további építési beruházásra, szolgáltatásnyújtásra vagy árubeszerzésre
Azon gazdasági vagy technikai okok, illetve hátrányok vagy többletköltségek ismertetése, amelyek miatt a szerződő fél személye nem változhat:
x Módosítási igény olyan körülmények miatt, amelyet a kellő gondossággal eljáró ajánlatkérő nem láthatott előre
A módosítás szükségességét indokoló körülmények ismertetése, és e körülmények előre nem látható jellegének magyarázata: Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatánál bevezetésre kerül az energia felhasználásának csökkentése céljából heti egy nap távoli munkavégzés. Mivel ez a tény a tárgyi közbeszerzési eljárás megindításakor előre nem volt látható, további igényként merült fel az asztali alkalmazás megléte a jelenlegi infrastruktúra távoli elérése céljából, így az eddig megvásárolt licenseken túl további 60 db Microsoft 365 Business licenc beszerzése vált szükségessé.
A módosítás jogszabályi alapja:
x Kbt. 141. § (2) bekezdés
  Kbt. 141. § (4) bekezdés
  Kbt. 141. § (4) bekezdés a) pont
  Kbt. 141. § (4) bekezdés b) pont
  Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pont
  Kbt. 141. § (6) bekezdés
VI.2.3) Áremelkedés
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával megkötött szerződések esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték ÁFA nélkül: 27618350 Pénznem: HUF
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték ÁFA nélkül: 30064010 Pénznem: HUF

VII. szakasz: Kiegészítő információk
VII.1) További információk:
A felhívásban a szállítási határidő került rögzítésre (5 nap), azonban a szerződés időbeli hatálya 12 hónapig tartó időszakra szól. A szerződés 2.1. pontja az alábbiakat tartalmazza:
"Az Eladó köteles a Microsoft Office Licenseket a jelen szerződés hatályba lépését követő 5 munkanapon belül a Vevő részére elektronikus úton rendelkezésre bocsájtani azzal, hogy a Microsoft Office Licensek felhasználási joga a licenceknek a Vevő részére történő átadás időpontjától számított 12 hónapig tart."
VII.2)
E hirdetmény feladásának dátuma: 2022/11/22 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben