Komplex kommunikációs feladatok – reklám, PR és marketing szolgáltatás, médiatervezés és vásár-lás, produkciós szolgáltatás és kreatív anyagok gyártása - elvégzése a MNB-EduLab Kft. számára. A Megrendelő 3 kiemelt projektjével kapcsolódóan – Pénzmúzeum, beconomist, MONO – kíván kommunikációs feladatokat elvégeztetni magyar és angol nyelven.
A nyertes Ajánlattevő feladatai:
• Stratégiai tervezés és tanácsadás (átfogó kommunikációs stratégia, médiastratégia készítése)
• Integrált reklámügynökségi, szövegírási és grafikai tervezési feladatok ellátása
• Online hirdetéskezelés és SEO audit és menedzsment
• PR-ügynökségi és influencer marketing feladatok ellátása
• Hírlevélmenedzsment
• Social media management
• Médiatervezési és -vásárlási feladatok ellátása
• Online videók, animációk, reklámok készítése (koncepciók fejlesztése és kivitelezése); a minimum 1 perc hosszúságú reklámfilmekből tervezett darabszám: 20.
• Integrált kampány teljeskörű, kreatív és média feladatainak ellátása
• Médiakampányok teljesítése
• META és GOOGLE platformok használatához kapcsolódó szolgáltatások teljesítése
Általános elvárások:
• A beszerzésben kiírt feladatok szakcégtől várható gondossággal történő ellátása.
• A kapcsolattartás módja: nyertes Ajánlattevő munkanapokon 8-20 óra között e-mailben és telefonon, személyesen pedig 24 órán belül, telefonon egyeztetett időpontban elérhető.
• A Megrendelőként szerződő fél egyedi megrendelését a nyertes Ajánlattevő köteles 1 munkanapon belül visszaigazolni.
• Folyamatos együttműködés Megrendelővel és Megrendelő által kijelölt, a megvalósításba bevont kollegával, megbízottal, alvállalkozóval.
• Együttműködés az Megrendelő által kötelezően használt számlázási, teljesítésigazolási folyamatokban.
• Kampányindítások előtt írásos jóváhagyás bekérése Megrendelőtől.
• A projekt kommunikációs kampányaival összefüggésben végzett teljesítés(ek) esetén anyagleadás a Megrendelő részére vagy adott esetben a megvalósításban részt vevő valamennyi, a Megrendelő által kijelölt harmadik fél felé).
• A felhasználásra leadott kreatív anyag, szöveges tartalom stb. esetlegesen szükséges korrekciójának menedzselése közreműködőkkel (adott tartalom előállítója, médium vagy reklámcsatorna és Megrendelő).
• A futó kampányokról heti státuszriport készítése írásban, e-mailen a feladatok tételes el-végzéséről, aktuális állásáról, a kampányok végén pedig post-buy riport készítése és át-adása, vagy igény esetén személyes prezentálása a Megrendelő felé, Megrendelő székhelyén;
• Egységes teljesítés igazolás készítése a Megrendelő által rendelkezésre bocsátott űrlap szerint.
• A számla elválaszthatatlan részét képező teljesítést igazoló dokumentumok (jegyzőkönyvek, támpéldányok, post-buy riportok stb.) begyűjtése médiumoktól, összegzése és átadása Megrendelő részére.
Tervezett munkaóra mennyiség a 18 hónapra: 14.025 óra összesen.
A rendelkezésre álló keretösszeg (általános forgalmi adó nélkül számítva): 702.000.000,- Ft. Ezen összeg erejéig képes legfeljebb az Ajánlatkérő kötelezettséget vállalni, valamint e megjelölt keretösszeg legalább 70%-ának megfelelő összeg lehívására vállal kötelezettséget.
Online médiavásárlás várható költési értéke 200 millió forint, mely magában foglalja a META és /vagy Google és/vagy Tik-Tok platformokon történő költéseket. Integrált kampány teljeskörű kreatív és média feladatainak ellátása várhatóan 290 millió forint értékben. Várhatóan 20 darab, minimum 1 perc hosszúságú reklámfilmek készítése (koncepció fejlesztés és kivitelezés).
A részletes követelményeket, illetve a szerződéses feltételeket (a szerződéstervezetet) a felhívást kiegészítő közbeszerzési
dokumentumok tartalmazzák.
1. A közbeszerzési eljárás nem a Kbt. 53. § (5)-(6) bekezdése alapján kerül megindításra.
2. A közbeszerzési eljárás eredményeként megbízási keretszerződés kerül megkötésre.
3. A II. 2. 5) pontban meghatározott értékelésre vonatkozó további részletezést (alszempontokat) az ajánlati felhívás VI. 3) pontja tartalmazza.
4. Az ajánlati felhívás II.2.7) pontjában meghatározott időtartam a következőképpen értelmezendő: a hónapok számában megadott időtartam irányadó vagy – ha e megadott időponthoz képest előbb bekövetkezik – a keretösszeg kimerülése. (A keretösszeg kimerülése is megszünteti a szerződést.)
5. Az Ajánlatkérő előírja, hogy a szerződés hatálya alatt a nyertes ajánlattevőként szerződő fél teljes körű, általános felelősségbiztosítással rendelkezzen, amely legalább évi 60 millió forint, és káreseményenként legalább 30 millió forint összeghatárig fedezetet biztosít (a szerződés megkötésének feltétele a felelősségbiztosítás fennállásának igazolása).
6. Az ellenszolgáltatást nettó módon (általános forgalmi adó nélkül számítva) kell megajánlani.
7. Az értékelési szempontok részletezése és a súlyszámok:
Az "Ár" értékelési részszempont részletezése:
- Stratégiai tervezés:
Ügyfél interjú, a vízió és a célok részletes megismerése, Ft/óra, súlyszám: 1
Piackutatás és versenytárs elemzés, Ft/óra, súlyszám: 1
Marketing mix meghatározás, Ft/óra, súlyszám: 1
Marketing perszónák és hozzájuk tartozó üzenetek kialakítása, Ft/óra, súlyszám: 1
Éves-havi-heti content kalendár kialakítása minden social media felületet illetően, Ft/óra, súlyszám: 1
PPC stratégia (Google, FB, Instagram, Spotify,TikTok - célcsoportok, fő USP-k, minta hirdetések), Ft/óra, súlyszám: 1
Videós stratégia és koncepcióalkotás, Ft/óra, súlyszám: 1
Tartalomstratégia (social media aktivitásokhoz kapcsolódó mikro-kampányok, blogposzt címek, exklúzív tartalmi javaslatok, kulcsszó javaslatok), Ft/óra, súlyszám: 1
Email stratégia (EDM), Ft/óra, súlyszám: 1
Kampány tervezés (timeline + büdzsé), Ft/óra, súlyszám: 1
- Grafikai és szövegírási feladat:
Csatorna specifikusan a hirdetések előkészítése, mutációja a kapott anyagok alapján, Ft/óra, súlyszám: 1
Videóbannerek készítése, Ft/óra, súlyszám: 1
Rich media hirdetések készítése, Ft/óra, súlyszám: 1
Interaktív hirdetések készítése, Ft/óra, súlyszám: 1
Az eredmények elemzése és visszacsatolás a kreatív gyártásba, Ft/óra, súlyszám: 1
Szövegírási feladatok ellátása, Ft/óra, súlyszám: 1
Általános grafikai feladatok / tevékenység ellátása, Ft/óra, súlyszám: 1
UX / UI grafikai munkák, Ft/óra, súlyszám: 1
Offline kreatívok grafikai előkészítése, Ft/óra, súlyszám: 1
PR szövegek írása ( kb. 1200 szó), Ft/óra, súlyszám: 1
Sajtóközlemények írása ( kb. 1200 szó), Ft/óra, súlyszám: 1
- PR és influenszer-menedzsment:
PR cikkek elhelyezése releváns felületeken, árajánlatok kérése, kapcsalattartás (A PR cikkek szövegét és a hozzá tartozó kreatívokat az MNB-EduLab Kft. biztosítja), Ft/óra, súlyszám: 1
Influencerek kiválasztása (Insta / TikTok / Youtube) + kapcsolattartás, tartalmak egyeztetése, menedzsment, Ft/óra, súlyszám: 1
- Közösségi médiamenedzsment:
Social media felületekre való tartalom feltöltése és ütemezése, Ft/óra, súlyszám: 1
Social media felületek moderálása, kommentek megválaszolása, törlése és hide-olása, nem odaillő kommentek kitiltása Ft/óra, súlyszám: 1
Szakmai jellegű kérdések továbbítása a megrendelő irányába, Ft/óra, súlyszám: 1
- SEO tevékenység:
Ügyfél által írt blog cikkek, PR cikek és egyéb írásos tartalmak felülvizsgálata, Ft/óra, súlyszám: 1
A honlap technikai, tartalmi auditja, módosítási javaslatok küldése, Ft/óra, súlyszám: 1
Kulcsszókutatás, kulcsszóvizsgálat, Ft/óra, súlyszám: 1
Konkurencia-kulcsszókutatás, kulcsszóvizsgálat, honlapok elemzése, Ft/óra, súlyszám: 1
Google Ads kampányokhoz insightok adása (pl search-höz kulcsszavak), Ft/óra, súlyszám: 1
Év közbeni többszöri felülvizsgálat, kulcsszavak ellenőrzése, Ft/óra, súlyszám: 1
További ár alszempontok a VI.3) pontban
A kedvezményre vonatkozó részszempontok részletezése (alszempontok):
- Nemzetközi online hirdetési felületek - kedvezmény mértéke a mindenkori listaárhoz képest (%-ban) - a kedvezmény mértéke a mindenkori listaárhoz (100%) képest (%-ban)
Youtube (%-ban meghatározva), súlyszám: 3
Display (Google) (%-ban meghatározva), súlyszám: 3
Meta (%-ban meghatározva), súlyszám: 3
Tik-Tok (%-ban meghatározva), súlyszám: 3
Spotify (%-ban meghatározva), súlyszám: 3
LinkedIn (%-ban meghatározva), súlyszám: 3
Search (Google) (%-ban meghatározva), súlyszám: 3
- Online hirdetési felületek / saleshouse-ok - kedvezmény mértéke a mindenkori listaárhoz képest (%-ban) - a kedvezmény mértéke a mindenkori listaárhoz (100%) képest (%-ban):
Medaiworks (Salesworks) (%-ban meghatározva), súlyszám: 3
Atmedia (%-ban meghatározva), súlyszám: 3
Indamedia (%-ban meghatározva), súlyszám: 3
Lunchbox (%-ban meghatározva), súlyszám: 3
Central Mediacsoport (%-ban meghatározva), súlyszám: 3
Marquard media (%-ban meghatározva), súlyszám: 3
Ads interactive (%-ban meghatározva), súlyszám: 3
Admax (%-ban meghatározva), súlyszám: 3
Adaptive media (%-ban meghatározva), súlyszám: 3
Az "Egyéb kedvezmények nem említett/előre nem ismert média felületen megvalósuló kereskedelmi kampányok esetén - a kedvezmény mértéke a mindenkori listaárhoz (100%) képest (%-ban)" értékelési részszempont teljes tartalma: "Egyéb kedvezmények kereskedelmi kampányok esetén - a kedvezmény mértéke a mindenkori listaárhoz (100%) képest (%-ban meghatározva) (a nem említett vagy az előre nem ismert média felületre vonatkozó, bármilyen típusú megjelenés esetén adott, ügynökségi kedvezmény kereskedelmi kampányok esetén)"
[Folytatás a VI.3) 17. pontban, valamint a VI.4.3) pontban].