Közbeszerzési Értesítő száma: | 2012/118 |
---|---|
Beszerzés tárgya: | Szolgáltatásmegrendelés |
Hirdetmény típusa: | Ajánlati felhívás/EU/2011.08.19. EUHL |
Eljárás fajtája: | Nyílt |
Közzététel dátuma: | 2012.10.12. |
Iktatószám: | 14501/2012 |
CPV Kód: | 90670000-4;90923000-3 |
Ajánlatkérő: | Budapest Főváros Önkormányzata |
Teljesítés helye: | Budapest közigazgatási területe |
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: | 2012.11.26. |
Nyertes ajánlattevő: | |
Ajánlatkérő típusa: | Regionális vagy helyi hatóság |
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: | Általános közigazgatás |
Letöltés: | Hirdetmény letöltése PDF formátumban |
Közbeszerzési eljárás: | Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban |
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |||
Fő tárgy: | 90670000-4 | |||
További tárgyak: | 90923000-3 |
- Késedelmi kötbér: naponta a nettó éves vállalkozási díj 0,2 % - a, de legfeljebb a nettó éves vállalkozási díj 5 % - a.
- Meghiúsulási kötbér: a nettó éves vállalkozási díj 30 % - a.
- Hibás teljesítési kötbér: a nettó éves vállalkozási díj 0,2 % - a, de legfeljebb a nettó éves vállalkozási díj 5 % - a.
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 56. § (1) bekezdésében felsorolt kizáró okok bármelyike fennáll.
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő az a gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 56. § (2) bekezdése szerinti kizáró ok fennáll.
Igazolási mód:
A Magyarországon letelepedett ajánlattevőnek az ajánlatában a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 2. § szerint igazolnia kell, hogy nem tartozik a Kbt. 56. § (1) és (2) bekezdésében foglalt kizáró okok hatálya alá.
A nem Magyarországon letelepedett ajánlattevőnek az ajánlatában a 310/2011. XII. 23.) Korm. rendelet 4. § szerint igazolnia kell, hogy nem tartozik a Kbt. 56. § (1) és (2) bekezdésében foglalt kizáró okok hatálya alá.
- Az ajánlattevőnek a Kbt. 58.§ (3) bekezdése értelmében nyilatkoznia kell, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a Kbt. 56. § (1) bekezdése szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót, valamint az általa alkalmasságának igazolására igénybe vett más szervezet nem tartozik az 56. § (1) bekezdése szerinti kizáró okok hatálya alá.
-
A kizáró okok fenn nem állását a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékében szereplő ajánlattevők (alvállalkozók) a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 6. §- ában foglaltak figyelembevételével igazolhatják.
P/1. A 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 14. § (1) bekezdése c) pontja alapján nyilatkozat az előző két év (2010, 2011) közbeszerzés tárgya szerinti, azaz patkánymentes állapot fenntartására vonatkozó tevékenységből származó nettó árbevételéről évenkénti bontásban, attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak azzal, hogy a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 14. § (3) bekezdése is alkalmazható.
A Kbt. 55. § (5) és (6) bekezdés is alkalmazható az alkalmassági minimumkövetelménynek való megfelelés érdekében.
P/1. A III.2.2) pont szerinti nyilatkozat tartalma alapján az
előző két évben (2010, 2011), évente a közbeszerzés tárgya szerinti – patkánymentes állapot fenntartására vonatkozó tevékenységből származó – nettó árbevétele nem éri el a 100.000.000 Ft-ot.
A fenti alkalmassági követelménynek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek (Kbt. 55. § (4) bekezdés).
M/1. A 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 15. § (3) bekezdés a) pontja alapján az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított három évből származó közbeszerzés tárgya szerinti legjelentősebb, a referenciaként megjelölt, patkánymentes állapot fenntartására vonatkozó munkákról szóló szolgáltatások ismertetését a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 16. § (1) bekezdés a) és b) pontjában foglaltak szerint.
A 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 16. § (1) bekezdés a) és b) pontja szerinti igazolás, illetve nyilatkozat tartalmazza legalább a következő adatokat:
- a teljesítés ideje,
- a teljesítés helye,
- a szerződést kötő másik fél,
- a szolgáltatás tárgya,
- az ellenszolgáltatás nettó összege,
- nyilatkozat arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
A 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben előírtakon túlmenően tartalmaznia kell a település lakosainak számát.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a 310/2011 (XII. 23.) Korm. rendelet 16. § (4) bekezdésének alkalmazására.
M/2. A 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 15. § (3) bekezdés d) pontja alapján azoknak a szakembereknek a megnevezése, végzettségük, képzettségük, szakmai gyakorlatuk időtartamának ismertetése év és hónap megadásával, akiket ajánlattevő be kíván vonni a teljesítésbe. Csatolandó a bevonni kívánt személyeket a feladat ellátására feljogosító, a végzettséget, képzettséget tanúsító okiratok, oklevelek másolata, a gyakorlat igazolására a szakemberek által aláírt önéletrajz, ami tartalmazza a szolgáltatás megvalósításában történő részvétel szándékát is.
M/3. A 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 15. § (3) bekezdés i) pontja alapján azoknak a környezetvédelmi intézkedéseknek a leírásával, amelyeket az ajánlattevő a teljesítés során alkalmazni tud
A Kbt. 55. § (5) és (6) bekezdés is alkalmazható az alkalmassági minimumkövetelménynek való megfelelés érdekében.
M/1. Nem rendelkezik az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított három évből legalább két darab, bármilyen nettó ellenszolgáltatási összegű, együttesen legalább 250.000 lélekszámú települések teljes területére kiterjedő, egyenként legalább 24 hónapon keresztül folyamatosan teljesített – patkánymentes állapot fenntartására vonatkozó szerződésszerűen teljesített referenciával.
M/2. A teljesítésbe bevonni kívánt szakemberek esetében nem rendelkezik legalább tíz fő, egyenként legalább három éves (36 hónap) egészségügyi gázmesteri szakmai gyakorlattal, oklevéllel rendelkező egészségügyi gázmesterrel.
M/3. Nem rendelkezik az ISO 14001 környezetvédelmi vezetési rendszernek való megfelelést igazoló, a vonatkozó európai uniós rendeletnek megfelelő, vagy azzal egyenértékű, független szervezet által kiállított, az ajánlattételi határidő napjára vonatkoztatva érvényes tanúsítvánnyal, illetve környezetvédelmi intézkedések leírásával.
A fenti alkalmassági követelménynek az ajánlattevőnek, a közös ajánlattevőknek együttesen kell megfelelnie.
Az egészségügyi miniszter hatáskörébe tartozó szakképesítések szakmai és vizsgakövetelményeinek kiadásáról szóló 1/2011. (I. 7.) NEFMI rendelet.
Szempont | Súlyszám |
---|---|
Ajánlati ár (nettó Ft/első év) | 55 |
Alkalmazni kívánt technológia kidolgozottsága és szakmai színvonala: 2. a) rendelkezik-e a felszíni objektumokban kuratív jelleggel alkalmazandó irtási technológiával, súlyszám: 4, igen/nem; 2. b) rendelkezik-e földalatti objektumokban kuratív jelleggel alkalmazandó irtási technológiával, súlyszám: 4, igen/nem; 2. c) rendelkezik-e a felszíni objektumokban preventív jelleggel alkalmazandó irtási technológiával, súlyszám: 4, igen/nem; 2. d) rendelkezik-e a földalatti objektumokban preventív jelleggel alkalmazandó irtási technológiával, súlyszám: 4, igen/nem; 2. e) rendelkezik-e másodlagos irtószer toxikáció megelőzésére vonatkozó tervvel, súlyszám: 4, igen/nem. | 20 |
A fertőzöttség felszámolása megkezdésének időpontja a bejelentéstől számítva (min. 24 óra – max. 48 óra) | 5 |
Az ajánlati ár inflációt követő éves áremelésénél a KSH adott évre vonatkozó hivatalos szolgáltatási árindexétől kedvezőbb vállalása (az árindex %-ában) | 5 |
A befizetésre szolgáló készpénz-átutalási megbízás átvehető a I.1.) pontban kapcsolattartási pontként megjelölt címen. A befizetés igazolható a készpénz-átutalási megbízás postai bélyegző lenyomattal érvényesített feladóvevényével, vagy az átutalás teljesítését igazoló, pénzintézeti vagy ajánlattevői/alvállalkozói bélyegző lenyomattal és aláírással ellátott, terhelési értesítő eredeti vagy másolati példányával.
2) A dokumentáció megvásárlása az ajánlat benyújtásának feltétele a Kbt. 49. § (6) bekezdése szerint. A dokumentáció másra nem ruházható át és nem tehető közzé.
A dokumentáció ellenértékének befizetéséről szóló igazolás bemutatását/kézhezvételét követően a dokumentáció átvehető személyesen, vagy meghatalmazott útján a I.1) pontban megjelölt címen az ajánlattételi határidő lejártáig munkanapokon 9-13 óra között, az ajánlattételi határidő napján 8-10 óráig.
Ajánlatkérő írásbeli megkeresés esetén, a dokumentációt a Kbt. 50. § (3) bekezdése szerinti feltételekkel megküldi az ajánlattevő/alvállalkozó által megadott címre. A dokumentációt az ajánlatkérő az ajánlattevő/alvállalkozó kérésére elektronikus úton is elküldi az általa megadott e-mail címre, a dokumentáció ellenértékének befizetéséről szóló igazolás bemutatását/kézhezvételét követően.
3) Az ajánlatot a Kbt. 61. § (1) bekezdésében meghatározott formai követelményeknek megfelelően írásban és zárt csomagolásban 5 (1 eredeti és 4 másolati) példányban kell benyújtani. Az egyes példányokon fel kell tüntetni az „Eredeti-” vagy a „Másolati-„ megjelölést. Eltérés esetén az „Eredeti példány” tartalma a mérvadó. Az ajánlatokat tartalmazó csomagoláson fel kell tüntetni: „A főváros patkánymentes állapotának fenntartása” és az „Ajánlattételi határidő lejártáig nem bontható fel!”.
A postán feladott ajánlatot ajánlatkérő akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha annak kézhezvételére az I.1) pontban megjelölt címen az ajánlattételi határidőig sor került. A postán feladott ajánlati példányokat tartalmazó csomagon fel kell tüntetni: „Iktatóban nem bontható fel, azonnal a címzetthez továbbítandó”. Az ajánlat, vagy az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből eredő kockázatot az ajánlattevő viseli.
Az ajánlat összeállításának és benyújtásának költségét az ajánlattevő viseli.
4) Az ajánlatnak tartalmaznia kell a Kbt. 40. § (1) bekezdése szerinti nyilatkozatot.
5) Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő kifejezett nyilatkozatát Kbt. 60. § (3), (5) bekezdése szerint.
6) Tekintettel arra, hogy az ajánlattétel nyelve magyar, minden idegen nyelven kiállított igazolás/dokumentum mellé csatolni kell azok hiteles magyar nyelvű fordítását, vagy a Kbt. 36. § (3) bekezdése szerint ajánlatkérő elfogadja az ajánlattevő általi felelős fordítását.
7) A nem magyarországi letelepedésű ajánlattevőknek nyilatkoznia kell arról is, hogy a Kbt. 56. § - ában foglalt kizáró okok hiányának a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 4. §- a szerinti igazolására, mely igazolások felelnek meg, és azokat mely szervezetek, hatóságok bocsátják ki.
8) Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét arra, hogy a közbeszerzési eljárásban a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékéhez képest szigorúbban állapította meg az ajánlattevő pénzügyi és gazdasági (P/1.), valamint műszaki, illetőleg szakmai (M/1., M/2., M/3.) alkalmasságának feltételeit és azok igazolását [310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet. 20. § (4) bekezdés].
9) Ajánlattevőnek a Kbt. 54. § alapján tájékozódnia kell a munkavállalók védelmére és a munkafeltételekre vonatkozó olyan kötelezettségekről, amelyeknek a teljesítés helyén és a szerződés teljesítése során meg kell felelni. Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő nyilatkozatát arról, hogy az ajánlattétel során figyelembe vette a munkavállalók védelmére és a munkafeltételekre vonatkozó, a teljesítés helyén hatályos kötelezettségeket.
10) Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő – és bevonásuk esetén az alkalmasságának igazolására igénybe vett más szervezet (személy) – alábbi dokumentumait:
- az ajánlatot aláíró és/vagy nyilatkozatot tevő és/vagy meghatalmazást adó, kötelezettséget vállaló cégjegyzésre jogosult személy(ek) aláírási címpéldánya(i)t / aláírási mintá(i)t;
- a cégkivonatban (vagy cégmásolatban) nem szereplő kötelezettségvállaló(k) esetében az erre vonatkozó, a meghatalmazott aláírását is tartalmazó írásos meghatalmazást;
- a 310/2011. (XII. 23.) Kormányrendelet 7. §-ában foglaltak szerint a folyamatban lévő változás bejegyzési eljárás esetében az ajánlathoz csatolni kell a cégbírósághoz benyújtott változás bejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást
11) Amennyiben ajánlattevő a szerződés teljesítéséhez szükséges követelménynek úgy kíván megfelelni, hogy bármely más szervezet (személy) kapacitására támaszkodik, az igazolás az érintett szervezet(ek), személy(ek) részéről a Kbt. 55. § (5)-(6) bekezdése szerint történik.
12) Ajánlatkérő az ajánlattételt 1.500.000,- HUF ajánlati biztosíték fizetéséhez köti, amelyet az ajánlat benyújtásával egyidejűleg kell ajánlatkérő rendelkezésére bocsátania.
Az ajánlati biztosíték teljesíthető a Budapest Főváros Önkormányzata OTP Nyrt. Banknál vezetett 11784009-15490012 számú költségvetési elszámolási számlájára az ajánlattételi határidő lejártáig való átutalással, vagy postai átutalási megbízással való készpénz befizetéssel.
Az ajánlati biztosíték bankgaranciával vagy biztosítási szerződés alapján kiállított készfizető kezességvállalást tartalmazó kötelezvénnyel is teljesíthető. A bankgarancia vagy kötelezvény kedvezményezettjeként Budapest Főváros Önkormányzatát kell megnevezni, tárgyként „A főváros patkánymentes állapotának fenntartása” jogcímet kell feltüntetni. Az ajánlati bankgaranciának, vagy a biztosítási kezességvállalásnak az ajánlattételi határidő lejártának napjától 60 napig kell érvényesnek lennie.
Az ajánlati biztosíték a Kbt. 59. § (5) bekezdése alapján kerül visszafizetésre.
Ajánlattevőnek az ajánlati biztosíték teljesítését az ajánlatban (az ajánlati biztosíték befizetésének tényét tanúsító „készpénz átutalási megbízás” feladóvevényének, vagy átutalás esetén a banki terhelési értesítőnek, illetőleg bankszámla kivonatnak másolati példányának, vagy bankgarancia, vagy biztosítási szerződés alapján kiállított – készfizető kezességvállalást tartalmazó – kötelezvény eredeti példányának csatolása útján) kell igazolni.
13) A közbeszerzési műszaki leírást a dokumentáció tartalmazza.
14) Ajánlatkérő tájékoztatja ajánlattevőket, hogy Ajánlatkérő a Kbt. 94. §. (3) bekezdésének b) pontjában meghatározott feltételek fennállása esetén hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárást alkalmazhat.
15) A szerződéses áraknak tartalmazniuk kell a szolgáltatás végzéséhez szükséges biológiai és kémiai vegyszerek árát, az engedélyezési eljárás költségeit, az irtáshoz kapcsolódó összes szolgáltatási költséget, valamint a járulékos költségeket.
16) Az ajánlati felhívás III.2.2) pontjában meghatározott – forintban megadott – összeget a Magyar Nemzeti Banknak a tárgyi közbeszerzési eljárás ajánlati felhívásának a TED- en (www.ted.europa.eu) történő megjelenésének napján érvényes hivatalos devizaárfolyamán számítva kell meghatározni.
17) Az ajánlatnak tartalmaznia kell nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy az ajánlati dokumentáció részét képező szerződés-tervezetet ajánlattevő elfogadja.
18) Ajánlattevőnek ajánlatában nyilatkoznia kell az alkalmazni kívánt irtószerekről, megnevezve azokat, és becsatolva az alkalmazott szerek alkalmazására és forgalomba hozatalára vonatkozó engedélyek másolatait és biztonság technikai adatlapjait, valamint a környezeti veszélycsillapítására vonatkozó intézkedéseit.
19) Az értékelés során adható pontszám: 1-100.
Ajánlatkérő az 1., 3. és 4. részszempontok vonatkozásában a Közbeszerzések Tanácsa 2/2010. (K. É.) ajánlása szerint az értékarányosítás módszere szerint értékeli az egyes ajánlatok tartalmi elemeit, a pontokat egy tizedes számjegyre kerekítve számítja ki.
A 3. részszempontnál fertőzöttség felszámolásának megkezdése időpontja a bejelentéstől számítva:
Amennyiben ajánlattevő a bejelentéstől számított 24 óránál korábbi időpontot vállal, úgy az ajánlat érvényes, de az értékelés során a 24 óra vállalására vonatkozó pontszám kerül kiadásra. Amennyiben az ajánlattevő 48 óránál későbbi időpontot vállal, az ajánlatot Ajánlatkérő érvénytelennek minősíti a Kbt. 74. § (1) bekezdés e) pontja alapján.
A 4. részszempontnál az éves áremelés mértéke:
Az ajánlati ár inflációt követő éves áremelésnél a KSH adott évre vonatkozó hivatalos árindexétől kedvezőbb vállalás (az árindex %-ában; minimum 0%, maximum 100%), melyet az ajánlatkérő legkorábban a szerződéskötést követő egy év eltelte után kérhet. Ha az ajánlattevő 100 %-os kedvezményt ajánl, tehát nem érvényesíti a KSH árindexét ez az ajánlatkérő számára a legkedvezőbb. A 0% -os vállalás a legkedvezőtlenebb az ajánlatkérő számára.
A 2. részszempont vonatkozásában, amennyiben az ajánlattevő rendelkezik az alszempontokban meghatározott technológiákkal és tervvel, akkor alszempontokként 100 pontot kap, amennyiben nem rendelkezik valamelyik technológiával vagy a tervvel, akkor az adott alszempont esetében 1 pontot kap.
20) Ajánlatkérő az alkalmassági követelmények között környezetvédelmi szempontot határoz meg.
21) Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy az ajánlattételi határidő lejártát a www.pontosido.hu weboldal „Budapest idő” adata alapján állapítja meg.
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |||
Fő tárgy: | ||||
További tárgyak: |